Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALAIOR
Núm. 7817
Notificació col·lectiva sobre liquidació de tributs de caràcter periòdic. Exp. Núm. 324/2018
Versió PDF
Per Resolució del regidor delegat d'Hisenda núm. 0128-2018, de dia 11 de juliol de 2018, s’han aprovat els padrons següents:
- Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems urbà per a l'any 2018, comprensiu de 5748 liquidacions, per un import de 553.285,00 Euros.
- Padró de la Taxa per l’Entrada de Vehicles de 2018, comprensiu de 2286 liquidacions, per un import de 40.519,95 Euros.
- Padró de l'Impost de Vedats Caça de 2018, comprensiu de 119 liquidacions, per un import de 3.201,93 Euros.
- Padró de la Taxa per Servei de Cementiri de 2018, comprensiu de 1105 liquidacions, per un import de 19.750,55 euros.
- Padró de l'Impost sobre Activitats Econòmiques (Matrícula i 1r Trimestre) 2018, comprensiu de 178 liquidacions, per un import de 124.861,31 Euros.
(Dels quals 98.391,81 euros corresponen a la quota de l'Ajuntament i 26.469,50 euros al recàrrec insular, del CIM).
- Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems d'Activitats Econòmiques de 2018, comprensiu de 510 liquidacions, per un import de 199.845,85 Euros.
- Padró de la Taxa per l'Ocupació Via Pública (Taules-Cadires, Tendals i Envelats) 2018, comprensiu de 26 liquidacions, per un import de 16.204,19 Euros.
- Padró de la Taxa de Recollida i Tractament de Fems Disseminats de 2018, comprensiu de 598 liquidacions, per un import de 26.132,60 Euros.
- Padró de la Taxa per l'Ocupació Via Pública (Parada Taxis) 2018, comprensiu de 8 liquidacions, per un import de 844,00 Euros.
- Padró de la Taxa per Control d'animals de companyia (Tinença de Cans) 2018, comprensiu de 347 liquidacions, per un import de 2.269,00 Euros.
Els padrons esmentats estaran exposats al públic al Departament de Rendes i Exaccions de l’ajuntament durant el termini de 15 dies hàbils comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest edicte. Finalitzat el termini anterior i durant el període d’un mes, les persones interessades podran interposar, davant l’Alcaldia, un recurs de reposició contra els padrons indicats, o fer ús de qualsevol altre mitjà de defensa que estimi convenient per als seus interessos.
El període voluntari de cobrament dels padrons anteriorment referits comprendrà el termini que va des del dia 16.07.2018 al 17.09.2018, ambdós inclosos.
El pagament podrà efectuar-se a través de la pàgina web www.alaior.org, en qualsevol oficina de les següents entitats col·laboradores: Caixabank "La Caixa", Bankia SA, Banca March, Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, Banco Santander, Banco Popular, Banc de Sabadell i Colonya Caixa Pollença, i amb targeta bancària al Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament d'Alaior.
Transcorregut el termini de cobrament en voluntària anterior sense que s'hagi efectuat l'ingrés del deute, s'iniciarà el període executiu, d'acord amb el que estableixen els articles 26, 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributaria, el que determinarà l'exigència dels interessos de demora, i dels recàrrecs que corresponguin, així com, en el seu cas, de les costes del procediment de constrenyiment.
Aquest edicte es podrà consultar en el tauló d'anuncis i en el portal de transparència de la pàgina web de l'ajuntament.
http://alaior.sedelectronica.es/transparency/9aaea841-f4af-4481-b93c-7f8a0ee8d9b7/
Alaior, dia 11 de juliol de 2018.
El regidor delegat d’Hisenda
Cristóbal Marqués Palliser