Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 7810
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 19 de juliol de 2018 per la qual es convoca un concurs de trasllats voluntaris per proveir places bàsiques vacants de la categoria de metge/metgessa de família en EAP i metge/metgessa especialista en pediatria puericultura d'àrea i en EAP dependents del Servei de Salut de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets i fonaments de dret

1. L'objecte d'aquesta convocatòria de trasllats voluntaris és permetre la mobilitat del personal estatutari fix, de conformitat amb l'article 37 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'Estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

2. El punt 3 de la disposició transitòria segona de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública, disposa que excepcionalment i quan la prestació assistencial pugui resultar afectada per la falta o insuficiència de professionals, pot eximir-se del requisit de coneixements de català al personal estatutari o laboral del Servei de Salut de les Illes Balears.

3. El 22 d'agost de 2017 i, posteriorment, el 7 de febrer de 2018, el director de Recursos Humans i Relacions Laborals del Servei de Salut va emetre un informe en el qual constata la falta o la insuficiència de professionals en les categories professionals objecte d'aquest concurs de trasllats.

Per tot això, una vegada conclosa la negociació amb les organitzacions sindicals i exercint les competències que m'atorga la disposició addicional quarta de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent

Resolució:

1. Convocar un concurs de trasllats voluntaris per proveir les places bàsiques vacants de la categoria de metge/metgessa de família en EAP i metge/metgessa especialista en pediatria puericultura d'àrea i en EAP dependents del Servei de Salut de les Illes Balears que figuren en l’annex 3 d’aquesta resolució.

2. Eximir els aspirants a participar en aquest concurs de trasllats del requisit de coneixements de català.

3. Aprovar les bases i el barem de mèrits que regeixen aquesta convocatòria, que figuren com annexos 1 i 2, respectivament.

4. Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució —que esgota la via administrativa— pot interposar-se un recurs de reposició davant de l'òrgan que la dicta en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També pot interposar-se directament un recurs contenciós administratiu davant de la jurisdicció contenciosa administrativa en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució, d'acord amb els articles 8.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

Palma, 16 de juliol de 2018

El director general
Julio Miguel Fuster Culebras
Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 10/2016)

 

ANNEX 1.
Bases de la convocatòria

1. Normes generals

1.1. Es convoca un concurs de trasllats voluntaris per proveir places bàsiques vacants de les categories de personal estatutari de metge/metgessa de família en EAP i metge/metgessa especialista en pediatria puericultura d'àrea i en EAP que es concreten a l'annex 3.

1.2. Les places ofertes estan associades a un codi d'identificació perquè es puguin consignar clarament a les sol·licituds i que serveix també per adscriure la plaça a la persona que l'obtingui sense afectar al seu nomenament ni limitar les possibilitats de reorganització segons la normativa vigent. En els casos en què s'ofereixi més d'una plaça per codi, s'ha de consignar només una vegada.

1.3. Cada concursant pot sol·licitar per ordre de preferència totes les places de la categoria que li resultin d'interès, sense perjudici del que disposa la base 2.d.

1.4. El concurs es regeix per aquesta normativa:

a) Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l'estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.

b) Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la Seguretat Social, vigent amb rang reglamentari i sense caràcter bàsic en virtut de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003.

c) Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública.

d) Reial decret 184/2015, de 13 de març, pel qual es regula el catàleg homogeni d'equivalències de les categories professionals del personal estatutari dels serveis de salut i el procediment de la seva actualització.

2. Participants i requisits

2.1. Pot participar en aquest concurs de trasllats el personal estatutari fix del Sistema Nacional de Salut amb nomenament fix en la categoria a què concursi i que en la data en què venci el termini per presentar sol·licituds estigui en alguna de les situacions següents:

a) Situació de servei actiu o amb reserva de plaça.

b) Situació diferent de la de servei actiu i sense reserva de plaça.

c) Situació de reingrés en el servei actiu amb caràcter provisional.

2.2. Depenent de la situació en què es trobi la persona concursant, els requisits per ser admesa en aquest concurs són els següents:

d) En servei actiu o amb reserva de plaça: està en aquesta situació el personal estatutari fix amb un nomenament en la mateixa categoria a què opta i que estigui exercint amb caràcter definitiu o que tingui reserva de plaça d'aquesta categoria en qualsevol servei de salut. Aquest personal ha d'haver pres possessió de la seva plaça amb un any d'antelació, com a mínim, a la data de venciment del termini per presentar sol·licituds.

e) En una situació diferent de la de servei actiu i sense reserva de plaça: el personal estatutari fix que estigui en aquesta situació ha de complir els requisits legals i reglamentaris per incorporar-se al servei actiu l'últim dia del termini per presentar sol·licituds. A més, el personal procedent de la situació d'excedència voluntària prevista en els apartats a i c de l'article 67 de l'Estatut marc ha d'acreditar que ha romàs en aquesta situació durant un mínim de dos anys.

f) Al personal nomenat com estatutari fix en la situació d'excedència voluntària procedent de la situació d'expectativa de destinació en el procediment extraordinari regulat en la Llei 16/2001, segons el que estableix la seva disposició addicional quarta no se li exigirà el període mínim de permanència en tal situació per sol·licitar el reingrés.

g) En la situació de reingrés en el servei actiu amb caràcter provisional: el personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb caràcter provisional en alguna plaça dependent d'aquest Servei de Salut està obligat a participar en aquest concurs i ha de sol·licitar almenys totes les places de la mateixa categoria en la mateixa àrea de salut —en la seva modalitat corresponent d'atenció primària o atenció especialitzada— on li va ser concedit el reingrés provisional.

h) Si no s'obté plaça havent sol·licitat totes les convocades en la seva categoria, la seva àrea de salut i en la modalitat d'atenció primària o d'atenció especialitzada, es pot optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places que resultin vacants com a conseqüència de la resolució del concurs, o bé passar novament a la situació d'excedència voluntària. Aquesta opció s'ha d'exercir una vegada publicada la resolució definitiva del concurs i, en qualsevol cas, abans que l'adjudicatari prengui possessió de la plaça des de la qual concursa.

i) Els concursants que, estant en la situació de reingrés provisional en alguna plaça d'aquest Servei de Salut, no obtinguin una destinació sense haver sol·licitat totes les vacants oferides en la seva categoria, en la seva àrea de salut i en la modalitat d'atenció primària o d'atenció especialitzada, o bé no participin en aquest concurs de trasllats, seran declarats d'ofici en la situació d'excedència voluntària i hauran de romandre en aquesta situació durant almenys dos anys abans de poder sol·licitar un nou reingrés provisional a l'efecte de participar en posteriors concursos de trasllats.

j) El personal estatutari que estigui en la situació de reingrés amb caràcter provisional en alguna plaça dependent d'altres serveis de salut pot participar en aquest concurs sense que se li exigeixi el període mínim de permanència en la seva plaça d'adscripció.

2.3. No poden participar les persones que hagin estat suspeses fermament, mentre estiguin en aquesta situació administrativa.

2.4. Els requisits exigits per participar en aquesta convocatòria s'han de mantenir al llarg de tot el procés selectiu fins a la presa de possessió de la plaça adjudicada. En cas contrari, es perdran tots els drets derivats de la convocatòria.

3. Tràmit de sol·licitud

3.1. Els concursants poden emplenar la sol·licitud per mitjà del tràmit telemàtic publicat al web www.ibsalut.es . Una vegada complimentada, han d'imprimir-la i presentar-la en un registre oficial. La simple inscripció telemàtica no té validesa.

3.2. El formulari també està disponible en format d'imprès en paper en els Serveis Centrals del Servei de Salut (c/ de la Reina Esclarmunda, 9 de Palma), en les gerències territorials, en la Gerència d'Atenció Primària de Mallorca i en la Gerència del 061. Aquest formulari també està disponible al web www.ibsalut.es per descarregar-lo.

3.3. Els concursants han de presentar una sol·licitud per cada categoria a què concursin. Al full de sol·licitud de places han de consignar per ordre de preferència les places que sol·liciten segons figuren a l'annex 3.

3.4. Les sol·licituds poden presentar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut, en els registres generals de les gerències del Servei de Salut o per qualsevol de les vies previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3.5. Tant en la sol·licitud com en el full de sol·licitud de places ha de figurar el segell del registre; l'original ha de quedar en poder de l'Administració i la còpia, en poder del concursant com a justificant. Si es presenta la sol·licitud en una oficina de Correus, ha d'anar dins d'un sobre obert perquè el funcionari de Correus la segelli i la dati abans d'enviar-la per correu certificat.

3.6. El termini per presentar sol·licituds és d'un mes a comptar des de l'endemà a la data de publicació d'aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si l'últim dia és inhàbil, el termini es prorroga al dia hàbil següent.

3.7. Els concursants poden condicionar la seva sol·licitud de trasllat a la d'un altre concursant per raons de convivència familiar, per a la qual cosa ho han de fer constar a la sol·licitud. Ambdós concursants han d'adjuntar a la seva sol·licitud una fotocòpia de la de l'altre concursant. Les peticions de trasllat quedaran sense efecte si ambdós concursants no resulten adjudicataris de cap plaça.

3.8. Durant el termini per presentar sol·licituds, els concursants poden retirar-les o modificar-les presentant una nova sol·licitud per anul·lar totalment l'anterior.

3.9. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds i fins que venci el termini per formular reclamacions contra la resolució provisional (base 6.4), els concursants poden desistir de la seva sol·licitud. Els que estiguin en la situació de reingrés provisional i desisteixin de participar en el concurs de mobilitat voluntària seran declarats d'ofici en la situació d'excedència voluntària. El desistiment d'un concursant que hagi condicionat la seva sol·licitud de trasllat a la d'un altre concursant segons el que estableix la base 3.7 és personal, per la qual cosa no suposa el desistiment de l'altre concursant, la sol·licitud del qual es tramitarà en el procediment de provisió de places, tret que manifesti el contrari per mitjà d'una declaració expressa i firmada.

3.10. Els errors de fet que s'adverteixin a les sol·licituds es poden reparar en qualsevol moment dins del termini per presentar-les, d'ofici o a petició de la persona interessada.

3.11. No es tindrà en compte cap sol·licitud que presenti esmenes, guixades o raspadures que impedeixin identificar alguna de les dades imprescindibles per valorar-la, tant a la sol·licitud com als fulls de sol·licitud de places o a qualsevol dels documents annexos, sempre que les esmentades esmenes, guixades o raspadures no estiguin acreditades per alguna firma autoritzada, sense perjudici del que estableix la base 4.11.

4. Documentació

4.1. Tots els concursants han d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

a) Fotocòpia del document d'identitat (DNI, NIE o passaport).

b) Fotocòpia compulsada del nomenament per ocupar una plaça en propietat com a personal estatutari en la categoria a què es concursa.

c) Per valorar els mèrits previstos en l'apartat A del barem: fotocòpia compulsada de la documentació que acrediti el nivell de català.

d) Per valorar els mèrits previstos en els apartats B1, B2, B3, B4, B5 i B6 del barem: certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució a què correspongui. Aquest certificat ha d'especificar com a mínim les dades següents: categoria; tipus de nomenament (fix o temporal); en el seu cas, si els serveis s'han prestat en el model tradicional de quota i zona; situació (servei actiu, promoció interna temporal, serveis especials, excedència per cura de familiars, excedència per raó de violència de gènere, comissió de serveis, serveis sota un altre règim jurídic, excedència per prestar serveis al sector públic, etc.); dates en què s'han prestat els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores quan es tracti de personal de reforços amb nomenament específic per a la prestació d'atenció continuada.

e) La gerència de la destinació actual del concursant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta última, sempre que constin al seu expedient personal o que els acrediti fefaentment.

f) Per valorar els mèrits previstos en l'apartat B7 del barem: certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats en altres administracions públiques espanyoles o d'un estat de la Unió Europea o de l'Espai Econòmic Europeu reconeguts a efectes d'antiguitat. Aquest certificat ha d'especificar com a mínim les dades següents: administració en la qual es van prestar els serveis; tipus de relació jurídica (funcionari, estatutari, laboral); categoria, cos o escala; tipus de nomenament; dates en què es van prestar els serveis, indicant els dies o el nombre d'hores quan es tracti de personal de reforços amb nomenament específic per a la prestació d'atenció continuada, i contingut funcional del lloc de treball.

4.2. Els concursants que estiguin en la situació administrativa de servei actiu o amb reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— una fotocòpia compulsada del document en què figuri la diligència de presa de possessió de l'última plaça ocupada en propietat i, en el seu cas, una fotocòpia compulsada del document que genera el dret a la reserva de plaça.

4.3. Els concursants que estiguin en la situació d'excedència sense reserva de plaça han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada de la resolució de la concessió de l'excedència.

b) Declaració de no haver estat separat del servei de qualsevol de les administracions públiques ni d'estar inhabilitat per exercir funcions públiques.

c) El personal excedent procedent d'altres serveis de salut ha de presentar amb la resolució d'excedència un certificat que acrediti que continua en aquesta situació en la data de publicació d'aquesta resolució.

d) El personal excedent procedent del procés extraordinari de consolidació i provisió de places de personal estatutari en les institucions sanitàries de la Seguretat Social dels serveis de salut del Sistema Nacional de Salut establert per la Llei 16/2001 ha d'aportar una còpia del Butlletí Oficial de l'Estat en el qual es va publicar la concessió de l'excedència.

4.4. Els concursants que estiguin en la situació de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional han d'aportar —a més dels documents a què es refereix la base 4.1— una fotocòpia compulsada de la resolució de reingrés al servei actiu amb caràcter provisional i la corresponent a la presa de possessió.

4.5. Els concursants que procedeixin de la situació de suspensió de funcions imposada com a conseqüència d'una sentència ferma condemnatòria han d'adjuntar la sol·licitud per participar en el concurs un certificat de l'autoritat judicial que acrediti que s'ha complert la pena imposada.

4.6. La documentació acreditativa dels mèrits avaluables segons l'annex 2 ha d'anar grapada, ordenada i numerada segons l'ordre en què se citen els mèrits en el barem de l'annex 2.

4.7. Si, una vegada sol·licitada l'acreditació de mèrits, no es rep a temps el certificat sol·licitat, el concursant ha d'adjuntar una fotocòpia compulsada d'aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell del registre d'entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— l'hagi d'aportar per unir-lo a l'expedient.

4.8. Quan l'idioma original dels certificats o de les acreditacions no sigui el català o el castellà, el concursant ha de presentar juntament amb l'original una traducció literal del contingut dels documents feta per un traductor jurat a un dels dos idiomes oficials.

4.9. El concursant queda vinculat a les dades que hagi fet constar a la seva sol·licitud. El domicili que figuri en aquesta es considerarà l'únic vàlid a l'efecte de rebre notificacions i seran responsabilitat exclusiva del concursant els errors comesos en consignar el domicili i el fet de no haver comunicat qualsevol canvi de domicili.

4.10. En qualsevol moment del procés es pot sol·licitar formalment als concursants documentació addicional o els aclariments necessaris per comprovar els mèrits, els requisits o les dades al·legades, així com altres que es considerin necessaris per fer una inclusió o una valoració ajustades.

4.11. Es desestimaran sense més tràmit els documents que continguin esmenes, guixades o raspadures sempre que no estiguin acreditades per alguna firma autoritzada.

 

5. Admissió d'aspirants

5.1. Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, l'autoritat convocant dictarà una resolució per aprovar les llistes provisionals d'aspirants admesos i d'aspirants exclosos del concurs de trasllats, que es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al portal www.ibsalut.es . En les llistes figuraran el document d'identitat i el nom i els llinatges, i en la llista d'exclosos figurarà també la causa de la seva exclusió.

5.2. Els aspirants exclosos i els que no figurin en cap de les dues llistes disposen d'un termini de quinze dies naturals a comptar des de la data de publicació d'aquesta resolució per formular reclamacions —que no tindran caràcter de recurs— o per reparar els defectes apreciats. No es considerarà com a esmena l'aportació de nous certificats de serveis prestats que no s'hagin aportat en el termini establert en la base 3.6. Una reclamació s'ha de considerar rebutjada si la persona interessada no apareix com admesa en la resolució en la qual es publiquin les llistes definitives.

5.3. Una vegada vençut el termini per presentar reclamacions o reparar defectes, l'autoritat convocant dictarà una resolució per aprovar les llistes definitives d'admesos i d'exclosos del concurs de trasllats, que es publicarà de la mateixa manera que les provisionals.

6. Resolució del concurs

6.1. Les places s'adjudicaran als concursants d'acord amb el barem de mèrits que figura a l'annex 2.

6.2. El còmput del temps de serveis prestats a què es refereix el barem acaba el dia en què es publiqui aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

6.3. Una vegada publicada la resolució a què es refereix la base 5.3, l'autoritat convocant dictarà la resolució provisional del concurs, que es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al portal www.ibsalut.es i en la qual figuraran el document d'identitat i el nom i els llinatges de cada concursant, a més de la puntuació que cadascú hagi obtingut i, en el seu cas, la destinació adjudicada.

6.4. De conformitat amb els articles 18.2.2 i 18.3 del Reial decret llei 1/1999, els concursants disposen d'un termini de quinze dies naturals a comptar des de la data de publicació de la resolució provisional per formular reclamacions, que no tindran caràcter de recurs. Una reclamació s'ha de considerar rebutjada si la persona interessada no apareixen com admesa en la resolució definitiva.

6.5. Una vegada vençut el termini per presentar reclamacions, l'autoritat convocant dictarà la resolució definitiva del concurs, que es publicarà de la mateixa manera que la provisional.

6.6. A fi d'agilitar la tramitació del procés, es poden dictar de manera independent i per categories diverses resolucions parcials del concurs de trasllats.

6.7. No es faran notificacions individualitzades, sinó que la publicació de la resolució definitiva servirà com a notificació a tots els concursants. Des de la data de publicació comencen a comptar els terminis establerts perquè els organismes afectats duguin a terme les actuacions administratives oportunes.

6.8. Les places adjudicades són irrenunciables, llevat que la renúncia estigui motivada per l'obtenció d'una plaça en virtut de la resolució d'un procediment de mobilitat voluntària convocat per una altra administració pública, d'acord amb l'article 37.4 de la Llei 55/2003.

7. Cessament i presa de possessió

7.1. Els concursants que hagin obtingut una plaça han de cessar a la plaça que estiguin ocupant en el termini dels tres dies hàbils següents a la data de publicació de la resolució definitiva.

7.2. La presa de possessió de la nova plaça s'ha d'efectuar en els terminis següents: dins dels tres dies hàbils següents a la data de cessament si ambdues places estan ubicades en el mateix municipi; en quinze dies hàbils si estan ubicades en municipis diferents però en la mateixa àrea de salut; en un mes si estan ubicades en un municipi i en una àrea de salut diferents o quan impliqui un canvi de servei de salut. Excepte quan la resolució del concurs impliqui el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió —i, en el seu cas, la pròrroga d'aquest— té la consideració de servei actiu, per la qual cosa s'han de percebre els havers corresponents amb càrrec a la plaça de destinació.

7.3. Si l'adjudicatari, en el moment de la presa de possessió, ocupa una plaça en el Servei de Salut de les Illes Balears en règim de comissió de serveis, aquesta destinació serà la que es tindrà en compte a l'hora d'aplicar els terminis per a la presa de possessió establerts en el punt precedent.

7.4. Si l'adjudicació de la plaça implica reingressar en el servei actiu, el termini per prendre possessió és d'un mes a comptar des de la data de publicació de la resolució definitiva del concurs.

7.5. El personal que estigui en una situació administrativa que suposi el dret a la reserva de plaça pot optar per romandre en la mateixa situació, la qual cosa ha de comunicar per escrit dins del termini per prendre possessió. En cas contrari, ha d'incorporar-se a la plaça adjudicada.

7.6. El còmput del termini per prendre possessió s'inicia quan finalitzin els permisos, les llicències, les vacances, les situacions d'incapacitat temporal o qualsevol altra circumstància en la qual es trobi el personal estatutari que, fins i tot mantenint la situació de servei actiu, impedeixi que doni servei de manera efectiva. Qualsevol concursant que hagi obtingut una plaça està obligat a comunicar per escrit aquestes circumstàncies al servei de Salut i a adjuntar la documentació que l'acrediti.

7.7. No obstant això el que s'ha exposat anteriorment, en els supòsits d'excedència per cura de fills o familiars, per serveis especials, per permís de maternitat o paternitat, o risc per lactància o durant l'embaràs, la persona afectada pot prendre possessió en la data que declari la seva voluntat d'incorporar-se a la plaça adjudicada, encara que no s'incorpori de manera efectiva. En aquests casos ha de comunicar per escrit aquestes circumstàncies als centres afectats (lloc definitiu en el qual cessa i lloc del qual pren possessió) aportant la documentació que acrediti els motius al·legats.

7.8. En virtut de l'article 37.5 de la Llei 55/2003, s'entén que qui no s'incorpori a la plaça obtinguda en el termini establert (o en la pròrroga corresponent) sol·licita l'excedència voluntària per interès particular com a personal estatutari, i serà declarat en tal situació. No obstant això, pot deixar-se sense efecte aquesta situació si l'autoritat convocant —amb l'audiència prèvia de la persona interessada— considera que hi ha causes prou justificades per fer-ho. En aquest cas, la persona interessada s'ha d'incorporar a la seva nova destinació tan aviat com es deixin de presentar les causes que en el seu moment ho hagin impedit.

7.9. Els concursants que no obtinguin plaça en aquest concurs es mantindran en la situació i en la destinació que ocupen, a excepció dels reingressats provisionalment, que —sempre que hagin sol·licitat totes les places convocades en la seva categoria, àrea de salut i modalitat— podran optar per obtenir una nova destinació provisional en alguna de les places que no s'hagin adjudicat com a conseqüència de la resolució del concurs, o bé passar a la situació d'excedència voluntària.

7.10. Els trasllats derivats d'aquest concurs tenen caràcter voluntari i no generen cap dret a rebre l'abonament de cap tipus d'indemnització.

 

ANNEX 2.
Barem

A) Coneixements orals i escrits de català (màxim, 5 punts)

1. Es valoren els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) i els expedits o homologats per l'òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports o els que hagi declarat equivalents, corresponents relacionats amb els nivells de coneixements que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 5 punts, d'acord amb els criteris següents:

- Certificat del nivell A1: 0,5 punts.

- Certificat del nivell A2: 1 punts.

- Certificat del nivell B1: 1,5 punts.

- Certificat del nivell B2: 2 punts.

- Certificat del nivell C1: 3 punts.

- Certificat del nivell C2: 4 punts.

- Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA): 1 punt.

2. Es valora només un certificat, excepte en el cas del certificat LA, la puntuació del qual s'acumula la de l'altre certificat que s'aporti. Si es presenta només el certificat LA, es valora amb 1 punt. Si hi ha dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que se li ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe a l'òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.

B) Experiència professional (màxim, 95 punts)

Es valoraran els serveis prestats que s'indiquen a continuació, fins a una puntuació màxima de 95 punts:

1. Serveis prestats com a personal estatutari en la mateixa categoria a què es concursa: 0,2 punts per cada mes complet.

2. Serveis prestats com a personal estatutari en altres categories en les quals s'exigeixi estar en possessió del títol de llicenciat en Medicina i Cirurgia: 0,15 punts per cada mes complet.

3. Serveis prestats en el model tradicional de quota o de zona, en la mateixa categoria a què es concursa: 0,15 punts per cada mes complet.

4. Serveis prestats com a personal estatutari en altres categories diferents a la que es concursa: 0,1 punts per cada mes complet.

5. Serveis prestats en el model tradicional de quota o de zona, en una categoria diferent a què es concursa en la qual s'exigeixi estar en possessió del títol de llicenciat en Medicina i Cirurgia: 0,075 punts per cada mes complet.

6. Serveis prestats en el model tradicional de quota o de zona, en una categoria diferent a què es concursa: 0,05 punts per cada mes complet.

7. Serveis deixats en qualsevol administració pública espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o de l'espai econòmic europeu ocupant llocs de treball amb el mateix contingut funcional que la plaça que és objecte del concurs: 0,025 punts per cada mes complet.

NOTES

1) En cas d'empat en la puntuació total del barem, es resoldrà a favor del concursant que dugui més temps com a personal estatutari fix en la categoria des de la qual concursa. Si es manté l'empat, es resoldrà a favor del concursant amb més temps de serveis prestats en la categoria des de la qual concursa. Si tot i així persisteix l'empat, es resoldrà a favor de l'antiguitat reconeguda, és a dir, el major temps de serveis deixats d'acord amb la Llei 70/1978, de 26 de desembre. Finalment, l'empat es resoldrà a favor del concursant de més edat.

2) Si coincideixen en el temps diversos períodes de serveis prestats, només es valorarà un d'ells. Si els serveis coincidents es poden valorar en diferents apartats del barem, només es computarà el més favorable. Dins a cada any natural, no es poden valorar més de dotze mesos de serveis prestats.

3) El temps de permanència en situació que comporti de dret a reserva de plaça (comissió de serveis, serveis especials, excedència per cura de familiars, etc.) es quantificarà com serveis prestats a la plaça reservada.

4) El temps de permanència en situació de promoció interna temporal es computarà de la següent forma:

a) Els serveis prestats en situació de promoció interna temporal en la mateixa categoria a què es concursa es quantificaran com serveis prestats en aquesta categoria.

b) Els serveis prestats en situació de promoció interna temporal en una categoria diferent a què es concursa es quantificaran com serveis prestats en la categoria d'origen.

5) A l'efecte de computar els serveis prestats referits al personal de reforços amb nomenament específic per a la realització d'atenció continuada, se li reconeixerà un mes complet de serveis prestats calculant-los segons les regles següents:

- Un mes o la part que correspongui proporcionalment per cada cent noranta hores o fracció realitzades.

- Si dins a un mes natural s'han fet més de cent noranta hores, només es pot valorar un mes de serveis prestats, sense que l'excés d'hores efectuades durant aquell es pugui aplicar per computar serveis prestats establerts en la regla anterior.

6) Els serveis prestats com a assistència pública domiciliària (personal sanitari local) en nou model d'atenció primària equivalen als serveis prestats en les categories que els corresponguin.

7) Tenen la consideració de serveis prestats com a personal estatutari en la categoria respectiva els serveis prestats amb contracte laboral en les categories estatutàries corresponents.

8) El còmput del temps de serveis prestats a què es refereix el barem acaba el dia de la publicació d'aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Metge/Metgessa de família en EAP

GERÈNCIA PLAÇES UBICACIÓ CIAS

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010104H

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010109T

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010111W

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010113G

MALLORCA GAP

1

Camp Redó

1401040102R

MALLORCA GAP

1

Camp Redó

1401040105G

MALLORCA GAP

1

Capdepera

1401400101G

MALLORCA GAP

1

Capdepera

1401400102M

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190105K

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190106E

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190111G

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190112M

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190113Y

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190119N

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190114F

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190102H

MALLORCA GAP

1

Coll d’en Rebassa

1401070115E

MALLORCA GAP

1

Es Pla

1401260102Y

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120123M

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120117E

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120107N

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120114L

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120116K

MALLORCA GAP

1

Es Raiguer

1401020105Z

MALLORCA GAP

1

Es Raiguer

1401020109H

MALLORCA GAP

1

Escola Graduada

1401090110F

MALLORCA GAP

1

S’Escorxador

1401230106W

MALLORCA GAP

1

Felanitx

1401110101B

MALLORCA GAP

1

Llevant

1401330112G

MALLORCA GAP

1

Llevant

1401330118X

MALLORCA GAP

1

Migjorn

1401130111B

MALLORCA GAP

1

Migjorn

1401130104G

MALLORCA GAP

1

Muntanya

1401420101V

MALLORCA GAP

1

Nuredduna

1401370101L

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170102M

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170107X

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170112S

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170101G

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170105P

MALLORCA GAP

1

Platja de Palma

1401210114C

MALLORCA GAP

1

Platja de Palma

1401210113L

MALLORCA GAP

1

Polígon de Llevant

1401080105F

MALLORCA GAP

1

Polígon de Llevant

1401080102G

MALLORCA GAP

1

Polígon de Llevant

1401080104Y

MALLORCA GAP

1

Porto Cristo–Manacor

1401440103D

MALLORCA GAP

1

Rafal Nou

1401200104S

MALLORCA GAP

1

Rafal Nou

1401200113R

MALLORCA GAP

1

Sa Torre

1401140120S

MALLORCA GAP

1

Sa Torre

1401140107W

MALLORCA GAP

1

Sant Agustí-Cas Català

1401430105Q

MALLORCA GAP

1

Santa Catalina

1401240105L

MALLORCA GAP

1

Santa Catalina

1401240108E

MALLORCA GAP

1

Santa Catalina

1401240103V

MALLORCA GAP

1

Santa Maria

1401410103R

MALLORCA GAP

1

Santa Ponça

1401030117K

MALLORCA GAP

1

Serra Nord

1401270103W

MALLORCA GAP

1

Serra Nord

1401270107Y

MALLORCA GAP

1

Ses Roques Llises

1401340111K

MALLORCA GAP

1

Son Gotleu

1401300110V

MALLORCA GAP

1

Son Gotleu

1401300113C

MALLORCA GAP

1

Son Pisà

1401310109B

MALLORCA GAP

1

Son Rutlan

1401460107A

MALLORCA GAP

1

Son Serra-la Vileta

1401320104R

MALLORCA GAP

1

Son Serra-la Vileta

1401320103T

MALLORCA GAP

1

Torrent de Sant Miquel

1401220109X

MALLORCA GAP

1

Torrent de Sant Miquel

1401220101W

MALLORCA GAP

1

Torrent de Sant Miquel

1401220105Y

MALLORCA GAP

1

Trencadors

1401390110H

MALLORCA GAP

1

Valldargent

1401060125Z

MALLORCA GAP

1

Valldargent

1401060120D

GERENCIA PLAÇES UBICACIÓ CIAS

EIVISSA GAP

1

Vila

1403060107P

EIVISSA GAP

1

Vila

1403060110B

EIVISSA GAP

1

L’Eixample

1403020102T

EIVISSA GAP

1

L’Eixample

1403020103R

EIVISSA GAP

1

Sant Josep de sa Talaia

1403080102Q

GERÊNCIA

PLAÇES

UBICACIÓ

CIAS

MENORCA GAP

1

EAP Dalt Sant Joan

1402030111K

MENORCA GAP

1

EAP Canal Salat

1402020102V

MENORCA GAP

1

EAP Canal Salat

1402020113M

Metge/Metgessa especialista en pediatria puericultura d'àrea i en EAP

GERÈNCIA PLAÇES UBICACIÓ CIAS

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010205G

MALLORCA GAP

1

Arquitecte Bennàssar

1401010206M

MALLORCA GAP

1

Camp Redó

1401040203X

MALLORCA GAP

1

Capdepera

1401400202J

MALLORCA GAP

1

Casa del Mar

1401190202A

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120202S

MALLORCA GAP

1

Es Blanquer

1401120204V

MALLORCA GAP

1

Escola Graduada

1401090204D

MALLORCA GAP

1

S’Escorxador

1401230224M

MALLORCA GAP

1

Felanitx

1401110201L

MALLORCA GAP

1

Migjorn

1401130201D

MALLORCA GAP

1

Muntanya

1401420202A

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170201N

MALLORCA GAP

1

Pere Garau

1401170202J

MALLORCA GAP

1

Platja de Palma

1401210202Q

MALLORCA GAP

1

Pollença

1401180204X

MALLORCA GAP

1

Pont d’Inca

1401150202T

MALLORCA GAP

1

Pont d’Inca

1401150205A

MALLORCA GAP

1

Porto Cristo–Manacor

1401440201S

MALLORCA GAP

1

Sa Torre

1401140201G

MALLORCA GAP

1

Sant Agustí-Cas Català

1401430202K

MALLORCA GAP

1

Santa Catalina

1401240203W

MALLORCA GAP

1

Santa Ponça

1401030205V

MALLORCA GAP

1

Son Cladera

   1401280201A

MALLORCA GAP

1

Son Cladera

1401280202G

MALLORCA GAP

1

Son Rutlan

1401460201M

MALLORCA GAP

1

Torrent de Sant Miquel

1401220201X

MALLORCA GAP

1

Torrent de Sant Miquel

1401220203N

MALLORCA GAP

1

Valldargent

1401060204R

Documents adjunts