Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 7713
Departament de planejament i gestió urbanística. GCI 02/09. Aprovació definitiva modificació del Projecte d'Estatuts i Bases d'actuació corresponent al SUP 3 del PRI de la Platja de Palma (SUP 79-01, Ses Fontanelles, del vigent Pla General d’Ordenació Urbana)
Versió PDF
I02090118.ANU-cat
La Junta de Govern de Palma, en sessió que tingué lloc en data 13 de juny de 2018, adoptà el següent acord:
La Junta Rectora del Consorci Urbanístic per a la millora i l’embelliment de la Platja de Palma va aprovar inicialment en sessió celebrada el 3/11/2017 la modificació del Projecte d'Estatuts i Bases d'actuació corresponent al SUP 3 del PRI de la Platja de Palma (SUP 79-01, Ses Fontanelles, del vigent Pla General d’Ordenació Urbana), que fou presentat per Javier Solís García, en representació de l’entitat UNIBAIL RODAMCO PALMA SLU, en qualitat de president de la Junta de Compensació.
L’acord fou publicat al BOIB núm. 157, de 23/12/2017, sense que en el tràmit d’informació pública constin al.legacions segons certifica el Gerent del Consorci.
Atès que la Junta Rectora del Consorci Urbanístic de la Platja de Palma ha acordat la dissolució del Consorci (acord de 5/03/2018), acord ratificat pel Ple de l’Ajuntament (22/03/2018), l’Ajuntament ha recuperat les competències urbanístiques dels expedients en curs.
Els punts que s’alteren son els seguents:
Article 19.3: Los miembros de la Junta de delegados, incluido el presidente de la misma, podrán ser designados de entre los asociados a la Junta de Compensación, o bien ser personas físicas y jurídicas (en este último caso, designando a una persona física como representante) ajenas a la misma, representando uno a los socios minoritarios.
Article 21.1: Será designado Secretario de la Asamblea y de la Junta de Delegados el miembro de la misma que nombre a la Asamblea General en la sesión constitutiva o en las sucesivas renovaciones. Podrá ser designado a tal efecto la persona que, a su vez, haya sido designado como Presidente de la misma.
También podrán ser designadas como Secretario las personas físicas y jurídicas (en este último caso, designando a un apersona física como representante) ajenas a la Junta, siempre que las mismas dispongan, a criterio de la Asamblea, de la capacitación técnica y/o profesional suficiente y acreditada para ejercer las funciones correspondientes a dichio órgano.
Article 22.1: Será designado Tesorero de la Junta de Compensación el miembro de la misma que nombre a la Asamblea General en la sesión constitutiva o en las sucesivas renovaciones. Podrá ser designado a tal efecto la persona que, a su vez, haya sido designado como Presidente de la misma.
También podrán ser designadas como Tesorero las personas físicas y jurídicas (en este último caso, designando a un apersona física como representante) ajenas a la Junta, siempre que las mismas dispongan, a criterio de la Asamblea, de la capacitación técnica y/o profesional suficiente y acreditada para ejercer las funciones correspondientes a dicho órgano.
Per això, conformement amb el que disposa l'article 127.1.d) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre, de Mesures de modernització del Govern Local, l’art. 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre, d’urbanisme de les Illes Balears, l’article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014, LOUS, (Acord del Ple del CIM de 16/04/2015), els articles 172 i 175 del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, el TAG que subscriu proposa a la Junta de Govern de Palma que adoptin el següent
ACORD
1r.- Aprovar definitivament la modificació del Projecte d'Estatuts i Bases d'actuació corresponent al SUP 3 del PRI de la Platja de Palma (SUP 79-01, Ses Fontanelles, del vigent Pla General d’Ordenació Urbana), que fou presentat per Javier Solís García, en representació de l’entitat UNIBAIL RODAMCO PALMA SLU, en qualitat de president de la Junta de Compensació.
2.- Publicar el present acord juntament amb el text íntegre dels estatuts i bases modificats, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, atès l’article 245 del Reglament general de la Llei 2/2014. Així mateix s’haurà de publicar en la direcció o en el punt d’accés electrònic corresponent, on s’insertarà el seu contingut íntegre.
3.- Notificar el present acord als propietaris afectats.
4.- Donar trasllat d’aquest acord a la Secció de tramitació de projectes d’urbanització pel seu coneixement.
En compliment de l´article 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears; el 213.5 b) del Reglament general de la Llei 2/2014, de 25 de març, d´Ordenació i ús del sòl per l´Illa de Mallorca (BOIB 66 DE 30-04-15); el 70.2 de la Llei 7/85, de 2 d´abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d´abril, es publica, juntament amb la documentació tècnica aprovada que podeu consultar en la Secció de Informació Urbanística de l´Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Vivenda Digne (Av. Gabriel Alomar, núm 18, bxos, Edifici Municipal de las Avingudes) i/o en la seu electrònica a l´adressa
https://urbanisme.palmademallorca.es/IMI/URBANISME/PRD/Planejament_urbanistic_pdf/Images%20Arxiu/GCI-Compensacions/GCI-200200090000/GCI-20020009_Acord_Est_Bas_DEF.pdf
perquè se´n prengui general coneixement i als efectes pertinents.
Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, RECURS DE REPOSICIO davant el mateix òrgan que la va dictar, d’acord amb el que disposa l’art. 123 de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per a interposar-lo és d’UN MES a comptar des del dia següent al de la recepció de la present notificació, no podent, en aquest cas, interposar recurs contenciós-administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El RECURS DE REPOSICIO potestatiu s’haurà de presentar en el Registre General d’aquest Ajuntament o en les dependències a les quals fa esment l’art. 16.4, de la Llei 39/2015, d´1 d´octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’UN MES, a comptar a partir del dia següent a la seva interposició, quedant en aquest cas expedita la via contenciosa administrativa.
De no utilitzar el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament RECURS CONTENCIOS ADMINISTRATIU, de conformitat a l’establert a l’article abans esmentat i als arts. 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, de conformitat amb l'art. 8 de la Llei orgànica 19/2003, de 23 de desembre, que reforma la Llei orgànica 6/1985, d'1 de juliol, en el termini de DOS MESOS, a comptar des del dia següent al de la recepció de la present notificació. Tot això, sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que estimeu pertinent.
La qual cosa es publica per a que en prenguin coneixement, de conformitat als articles 83 de la Llei 12/2017 de 29 de desembre d´Urbanisme de les Illes Balears, i el 213 del Reglament general de la Llei 2/2014.
Podeu presentar els vostres escrits a l'Ajuntament en els Registres Generals (UIAP) següents:
Palma, 16 de juliol de 2018
El cap del Departament de Planejament i Gestió Urbanística,
p.d. Decret de Batlia núm. 10434, de 8 de juny de 2012
publicat al BOIB 85 de 14/06/2012
Jaume Horrach Font