Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 7560
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA SERVEI JURIDICOADMINISTRATIU DE PLANEJAMENT
Exp: PA 2017/0009. Aprovació inicial i informació pública de la modificació del PGOU quant a la vigent ordenança EQ2c, de tipus de edificació de regulació per parcel.la (RPA), per l’ordenança EQ0m, de tipus de regulació per volumetria específica, en relació a l’equipament sociocultural EQ2c/SC-P, 18-06-P situat a Gènova
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament del 28.06.2018 va aprovar inicialment el projecte de modificació del Pla General d’Ordenació Urbana relatiu a la modificació de la vigent ordenança EQ2c, de tipus de edificació de regulació per parcel.la (RPA), per l’ordenança EQ0m, de tipus de regulació per volumetria específica, això en relació a l’equipament sociocultural de titularitat municipal amb referència EQ2c/SC-P, 18-06-P situat a Gènova, segons el projecte redactat pels Serveis Tècnics de Planejament, a instància del Patronat Municipal de l’Habitatge i RIBA.
Complint l’art. 55 de la Llei 12/2017, de 29 de desembre, d’urbanisme de les Illes Balears, se sotmet el dit Projecte de modificació del Pla general, a informació pública durant TRENTA DIES.
Els qui se’n considerin afectats el poden examinar presencialment a la Secció d’Informació Urbanística de l’Àrea Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne (av. de Gabriel Alomar, 18, bxs., Edifici Municipal de les Avingudes) i/o a la Seu Electrònica Municipal clicant a l’enllaç:
https://urbanisme.palmademallorca.es/IMI/URBANISME/PRD/Planejament_urbanistic_pdf/Images%20Arxiu/PA-MODIFICACIO_PG/PA-201700090000/PA-20170009_PORTADA.pdf i presentar-hi les al·legacions que considerin pertinents, en el termini esmentat i mitjançant escrit dirigit a l’Ajuntament de Palma, al Registre General de les oficines municipals d’atenció a la ciutadania, la ubicació de les quals es pot consultar al web www.palma.cat, o a les dependències a què es refereix l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Així mateix i d’acord amb l’art. 51 de la dita Llei 12/2017 es fa pública la suspensió de la tramitació i aprovació dels plans de desenvolupament, dels instruments de gestió, així com a de l’atorgament de tota classe d’autoritzacions i llicències urbanístiques i de la possibilitat de presentar comunicacions prèvies en el que resultin afectades per les determinacions d’aquest planejament.
Palma, 5 de juliol de 2018
El cap del Departament
P.d. Decret de batlia núm. 3000/2014, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 4-03-2014)
Jaume Horrach Font