Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE TERRITORI I INFRAESTRUCTURES

Núm. 7503
Licitació del Consell de Mallorca relatiu a l’expedient de contractació del servei de gestió integral per la Inspecció Tècnica de Vehicles de l’Illa de Mallorca. Exp. 2018/105/SER, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El president del Consell de Mallorca, mitjançant Decret de data 29 de juny de 2018, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars del contracte relatiu a l’expedient de contractació del servei de gestió integral per la Inspecció Tècnica de Vehicles de l’Illa de Mallorca. Exp. 2018/105/SER, mitjançant la valoració de diversos criteris d’adjudicació amb procediment obert i amb tramitació ordinària. Aquest expedient és susceptible de recurs especial en matèria de contractació, d’acord amb l’article 44 de la Llei 9/2017 de 8 de novembre, de contractes del sector públic (LCSP), que es pot interposar, de conformitat amb l’establert a l’article 44.2.a de la LCSP, contra el present anunci de licitació, els plecs i els documents contractuals que estableixin les condicions que han de regir la contractació. Les persones que vulguin interposar recurs especial en matèria de contractació disposen de 15 dies hàbils a partir del dia següent al de la publicació de la licitació del contracte en el DOUE, d’acord amb el que disposa l’article 50.1 de la  LCSP esmentada.

Simultàniament s'anuncia la licitació del contracte esmentat.

Si durant el termini esmentat es presentés recurs especial en matèria de contractació, es suspendrà la licitació, i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució dels recursos.

La present licitació s'anuncia d'acord amb les següents condicions:

1r.- Entitat Adjudicadora i dades per a l’obtenció d’informació:

a) Organisme: Consell de Mallorca.

b) Dependència on es tramita l’expedient: Departament de Territori i Infraestructures. Secretaria Tècnica. Secció de Contractació.  

2n.- Objecte del Contracte: el servei de gestió integral per la Inspecció Tècnica de Vehicles de l’Illa de Mallorca.

3r.- Termini d’execució:

Dos (2) anys

4t.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

Tramitació: ordinària.

Procediment: obert.

Presentació i licitació: electrònica

Criteris d’adjudicació:

1. Proposició econòmica                                                                    Màxim 60 punts

2. Proposició tècnica avaluable mitjançant judici de valor                Màxim 25 punts

3. Proposició tècnica avaluable mitjançant fórmules                         Màxim 15 punts

5è.- Pressupost base de licitació: divuit milions quatre-cents setanta-un mil cinc-cents quaranta-cinc euros amb sis cèntims (18.471.545,06 €)

Pressupost IVA exclòs: quinze milions dos-cents seixanta-cinc mil set-cents trenta-nou euros amb setanta-dos cèntims (15.265.739,72 €)

IVA (21%): tres milions dos-cents cinc mil vuit-cents cinc euros amb trenta-quatre cèntims (3.205.805,34 €)

6è.- Garanties:

Garantia provisional: no és necessària.

Garantia complementària: no és necessària.

Garantia definitiva: 5 % DE L’IMPORT FINAL OFERTAT (o del pressupost  base de licitació, quan la quantia del contracte es determina segons preus unitaris, o del preu màxim fixat, en cas dels contractes amb preus provisionals) (excloent-ne l’IVA)

7è.- Obtenció de documentació i informació:

Plataforma de contractació de l’Estat: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

Consell Insular de Mallorca.  Departament de Territori i Infraestructures. Secretaria Tècnica.- Secció de Contractació.

General Riera, 113 (Llar de la Infància).

07010 Palma.

Telèfon: 971-219951/ 971-173592.

Fax: 971-219988.

E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net

Data límit per a l'obtenció de documentació i informació: 7 d’agost de 2018.

8è.- Requisits específics del contractista:

Els especificats als plecs de clàusules administratives.

9è.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: en tres sobres (sobre 1: documentació administrativa; sobre núm. 2: proposició econòmica i proposició tècnica avaluable mitjançant fórmules sobre 3: proposició tècnica avaluable mitjançant judici de valor)  

Data límit de presentació: catorze hores del trenta-cinquè dia natural comptador a partir de la data de remissió de l’anunci de licitació al DOUE. Data d’enviament al DOUE: 3 de juliol de 2018. Data límit de presentació: 7 d’agost de 2018 (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).

Documentació a presentar: l’exigida en el plecs aprovats per Decret del president de data 29 de juny de 2018.

Lloc de presentació:

Tramitació electrònica: Plataforma de contractació de l’Estat: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

Data límit de presentació: denou hores del dia 7 d’agost de 2018.

10è.- Obertura de les ofertes: tramitació electrònica

  

Palma, 9 de juliol de 2018

El secretari general,

Jeroni Miquel Mas Rigo