Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 7444
Convocatòria d’ajudes econòmiques individuals per a persones majors de 65 anys a l’àmbit de l’illa d’Eivissa per a l’any 2018
El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en sessió ordinària de data 29 de juny de 2018, va aprovar:
PRIMER- Autoritzar la despesa d’un màxim de seixanta cinc mil euros (65.000€), amb càrrec a l’aplicació pressupostària 2310.48900 dels vigents pressupostos de la Corporació, per ajudes econòmiques individuals a persones majors de 65 anys a l’àmbit de l’illa d’Eivissa, any 2018.
SEGON- Aprovar les bases d’ajudes individuals a persones majors de 65 anys a l’àmbit d’Eivissa corresponent a l’any 2018 que han de regir la dita convocatòria (Document I de la present proposta).
TERCER - Aprovar la convocatòria i l’extracte de les referides ajudes dirigides a entitats i associacions sense ànim de lucre en matèria de serveis socials, a l’àmbit d’Eivissa, corresponent a l’any 2018.
QUART - Delegar en la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, la concessió i resolució del pagament d’aquesta convocatòria.
CINQUÈ - Publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears i la pàgina Web del Consell Insular les referides bases, i i posteriorment remetre la convocatòria i l’extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.
Eivissa, 4 de juliol de 2018
La secretària Tècnica de Benestar Social i Sanitat,
Isabel Silverde Fernández
DOCUMENT I
Convocatòria d’ajudes econòmiques individuals per a persones majors de 65 anys a l’àmbit de l’illa d’Eivissa per a l’any 2018
1. Objecte
És objecte d’aquesta convocatòria fixar els criteris i el procediment de concessió d’ajudes econòmiques individuals per a persones majors de 65 anys residents a l’illa d’Eivissa.
2. Consignació pressupostària i límit màxim d’ajuda individual
El pressupost per a aquesta convocatòria és de seixanta-cinc mil euros (65.000 €) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 2310.48900 del pressupost del Consell Insular d’Eivissa per a l’exercici 2018.
En cap cas, les ajudes concedides a una mateixa persona a l’empara d’aquesta convocatòria no podran ser superiors a dos mil nou-cents cinquanta euros (2.950 €).
3. Requisits generals de les persones beneficiàries i criteris objectius que han de regir l’atorgament de l’ajut
3.1. Requisits generals de les persones beneficiàries.
- Tenir 65 anys complits en el moment de presentar la sol·licitud.
- Tenir la residència a l’illa d’Eivissa.
- Tenir una renda per càpita de la unitat econòmica de convivència no superior a nou mil sis-cents euros (9.600 €) anuals.
3.2. Criteris objectius que han de regir l’atorgament de l’ajut.
Aquestes ajudes s’atorgaran tenint presents dos criteris: la unitat econòmica de convivència i la renda per càpita de la unitat econòmica de convivència.
A. La unitat econòmica de convivència
A.1. Unitat econòmica de convivència del grup familiar
S’entendrà com a unitat econòmica de convivència del grup familiar aquell que habiti l’habitatge quan entre els components del grup hi hagi un vincle de matrimoni o una altra relació estable anàloga d’afectivitat, un vincle per consanguinitat o afinitat fins al primer grau.
El grau de parentesc es computarà segons disposa el Codi civil i a partir de la persona beneficiària de l’ajuda.
En el cas que la unitat econòmica de convivència descrita anteriorment superi la quantitat prevista per rebre les ajudes, es comptabilitzaran també les persones menors d’edat o amb discapacitat que viuen al mateix domicili unides a la persona beneficiària de l’ajuda per un grau de parentesc per consanguinitat fins al tercer grau i d’afinitat fins al segon grau a l’efecte de determinar la renda per càpita.
A.2. Unitat econòmica de convivència de persones que viuen soles
En el cas de persones que viuen soles, es dividirà la renda anual per 1,5 a l’efecte de determinar la renda per càpita.
B. La renda per càpita de la unitat econòmica de convivència
La renda s’obtendrà de la suma de la base imposable general i la base imposable de l’estalvi.
En el cas de contribuents que no estiguin obligats a presentar declaració de renda, s’obtendrà de la suma dels rendiments íntegres del treball, els rendiments del capital mobiliari i els guanys patrimonials sotmesos a retenció, menys les despeses deduïbles dels rendiments del treball.
No tenen la consideració de rendes aquelles que resten exemptes de l’IRPF.
No tendran dret a rebre les ajudes aquelles persones que estiguin obligades a fer la declaració de renda i no l’hagin realitzada.
4. Activitats objecte d’ajut i import
Seran objecte d’ajut les activitats que es detallen a continuació i que s’hagin dut a terme en el període comprès entre l’1 d’octubre de 2017 i el 30 de setembre de 2018.
El Consell Insular d’Eivissa subvencionarà el 50 % del cost únicament dels conceptes que a continuació s’especifiquen amb el límit que es detalla per concepte, mentre hi hagi consignació pressupostària, i amb la quantia màxima de 2.950 € per al conjunt total de les ajudes:
Ajudes tècniques
a.1) Per transferències:
- Grua estàndard 1.507 €
- Trapezi 92 €
- Taula de transferències 60 €
- Disc giratori 65 €
- Arnès per a grua 163 €
- Disc giratori amb recolzament de tronc 325 €
- Grua de bipedestació 1.735 €
- Grua de sostre 2.385 €
a.2) Per a dormitori (per facilitar el descans):
- Llit hospitalari i/o adaptat/articulat 1.020 €
- Carro elevador de llit 540 €
- Baranes de llit 170 €
- Matalàs lateralitzador 2.604 €
- Respatller de llit ajustable 44 €
- Matalàs antiescares 206 €
- Matalàs antiàcars 206€
- Coixí antiescares 60€
a.3) Per facilitar l’accessibilitat:
- Cadira per pujar i baixar escales 196 €
- Rampes manuals portàtils 325 €
- Aparell pujaescales portàtil 2.705 €
- Automatisme de portes 781 €
a.4) Per facilitar el posicionament i/o la mobilitat:
- Respatller per a tetraplègics/iques o amb problemes de posició 542 €
- Cadira d’interior de posicionament 650 €
- Falca de posicionament 325 €
- Cadira vertical 2.604 €
- Coixí per aixecar-se 163 €
- Cadira lleugera 717 €
a.5) Per facilitar la higiene personal i les activitats de la vida diària:
- Fusta de banyera 44 €
- Seient giratori de banyera 196 €
- Seient elevador de banyera 976 €
- Barres de paret 98 €
- Cadira/dutxavàter 423 €
- Seient abatible de dutxa 163 €
- Alçavàter (alçaWC) 65 €
- Barra abatible 117 €
- Alçavàter amb recolzabraços 163 €
- Plataforma abatible de dutxa 694 €
- Gandula banyera 648 €
- Reductor seient amb subjeccions 163 €
- WC-bidet 456 €
- Sistema de banyera al llit 521 €
- Respatller de WC amb suports laterals de tronc 390 €
- Aparell per menjar 2.493 €
- Cadira dutxavàter basculant amb accessoris 650 €
- Passamans 65 €
- Politges 196 €
- Paral·leles 261 €
- Protector de cap 195 €
Altres ajudes tècniques amb funcions similars o anàlogues a les descrites anteriorment i que no apareixen a la relació, amb l’oportuna valoració prèvia, fins a un màxim de 1.000 euros.
A. Altres ajudes
- Adquisició de cadira de rodes 744 €
- Adquisició de cadira de rodes elèctrica 2.705 €
- Rehabilitació 138 €/mes
- Adaptació de cadira de rodes 1.128 €
- Adaptació funcional de la llar 2.705 €
- Ulleres graduades o lents de contacte graduades 150 €
- Audiòfons (1) 800 € c/u
- Implant coclear 700 € c/u
- Tractaments dentals 525 €
- Ortesis 675 €
En el cas dels audiòfons no se subvencionen les piles que no siguin les inicials.
Quant als tractaments dentals, només se subvencionaran els següents conceptes: implants dentals, corones, ponts, pròtesi completa o parcial (dentadura).
5. Règim de les ajudes
Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles amb qualsevol altra ajuda sol·licitada a una altra institució pública o privada pel mateix concepte. En cap cas, l’import de les subvencions no pot superar (aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos de la mateixa administració o d’altres entitats públiques o privades) el cost de l’activitat que la persona beneficiària ha de realitzar o el valor de la situació objecte de finançament.
Les ajudes regulades en aquesta convocatòria són compatibles entre si, sempre dins el límit de la quantitat per ajudes prevista als punts 2 i 4 d’aquestes bases.
Si s’exhaureix el crèdit destinat a aquesta convocatòria abans d’acabar el termini de presentació o tot finalitzat aquest termini abans de resoldre totes les sol·licituds i no es pot ampliar la consignació pressupostària, se suspendrà la concessió de noves ajudes, suspensió que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
En aquest últim cas, és a dir, sol·licituds valorades favorablement a les quals no es pot concedir l’ajuda atès que s’ha esgotat el crèdit per a la subvenció, es preveurà la possibilitat de poder presentar la mateixa documentació a la propera convocatòria d’ajudes amb la mateixa finalitat.
L’obtenció d’ajuts dins aquesta convocatòria no genera cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors.
6. Publicitat
Aquestes Bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa (www.conselldeivissa.es).
La convocatòria i un extracte de les bases es publicaran a la Base de Dades Nacional de Subvencions, en virtut del previst a l’article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Així mateix, en virtut del previst a l’article 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, no es publicaran les subvencions concedides en virtut d’aquesta convocatòria a la Base Dades Nacional Subvencions, ja que les dades de les persones beneficiàries en relació amb l’objecte de la present convocatòria afecten la seua intimitat personal i familiar.
La publicació dels actes i els tràmits del procediment, i la resolució de concessió es faran mitjançant la seua inserció en el tauler d’edictes del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, Eivissa) i a la pàgina web del Consell Insular (www.conselldeivissa.es).
D’altra banda, per tal de donar compliment al principi de publicitat que les persones beneficiàries han de complir, es publicarà la mateixa la Portal de Transparència del Consell Insular d’Eivissa.
7. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex I d’aquesta convocatòria.
Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran al Registre General de la mateixa institució (avinguda d’Espanya, 49). Així com també hi haurà la possibilitat d’enregistrar les sol·licituds telemàticament a la pròpia seu electrònica habilitada a tal fi (https://seu.conselldeivissa.es) , de conformitat amb l’article 14.2 de la Llei 39/2015.
Si la sol·licitud s’envia per correu, la documentació corresponent s’ha de presentar en un sobre obert per tal que l’exemplar destinat al Consell Insular d’Eivissa es dati i se segelli abans que se certifiqui. En el cas que l’oficina de correus corresponent no dati i segelli la sol·licitud, s’entendrà com a data vàlida de presentació la d’entrada al Registre General del Consell Insular d’Eivissa.
Si la sol·licitud es lliura en un lloc diferent del Consell Insular d’Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció han d’enviar per correu electrònic el full de la sol·licitud amb el segell d’entrada dins termini al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions. (dep.benestar@conselldeivissa.es), durant les vint-i-quatre hores següents, com a màxim, a l’acabament del termini hàbil. En els mateixos termes, si s’envia per correu certificat, s’ha de trametre per fax el full de la sol·licitud amb el segell de correus en què consti la tramesa dins termini.
Les sol·licituds presentades fora del termini esmentat en el paràgraf anterior no s’admetran en la present convocatòria.
El termini per presentar les sol·licituds serà a partir del dia següent a la publicació de l’extracte de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears fins al dia 10 d’octubre de 2018.
Les sol·licituds de subvenció aniran acompanyades de la següent documentació:
- DNI/NIE de la persona sol·licitant. En el supòsit que la sol·licitud es presenti en representació d’una altra persona, també s’haurà de presentar el DNI/NIE de la persona representant degudament autoritzada.
- Llibre de família o documentació anàloga oficial que el substitueixi en el supòsit que la persona beneficiària no visqui sola a l’habitatge, o certificat d’estar inscrita al corresponent registre de parelles estables.
- Certificat de convivència. En el supòsit que la residència habitual sigui un centre per a persones majors o amb discapacitat, s’haurà d’aportar informe de la direcció del centre i certificat d’empadronament a l’illa d’Eivissa.
- Declaració de la renda dels membres de la unitat de convivència majors d’edat, corresponent a l’exercici 2017. En el cas de no estar obligat a fer-la, s’haurà d’aportar el certificat de renda expedit per l’Agència Tributària. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d’Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons models que figuren com a annexos II i III.
- En el cas de ciutadans de la Unió Europea o persones estrangeres residents a Eivissa, quan no constin dades sobre els seus ingressos hauran de presentar documentació suficient acreditativa en què consti en quin país tributen i els ingressos que perceben del país corresponent.
- Factures originals de la despesa realitzada, emeses des de l’1 d’octubre de 2017 fins al 30 de setembre de 2018.
- Imprès de transferència bancària del Consell Insular expedit necessàriament a nom de la persona beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària. Podreu trobar aquest document al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, a la Tresoreria del CIE o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es.
- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, i les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el Consell Insular d’Eivissa. Aquesta acreditació pot substituir-se per una declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic, en els supòsits previstos a la normativa vigent. En el seu cas, es pot autoritzar el Consell Insular d’Eivissa per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons el model que figura com a Annex II.
- Declaració responsable signada per la persona interessada de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiària de les subvencions públiques recollides a l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i a l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, segons el model normalitzat que figura com a Annex II d’aquesta convocatòria.
- Declaració responsable pel que fa a altres ajudes per a les mateixes finalitats segons l’Annex IV.
- Qualsevol altre document que es consideri oportú aportar.
Les persones que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents en virtut d’anteriors sol·licituds només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació va ser presentada i s’assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
El Consell Insular d’Eivissa podrà sol·licitar qualsevol altra documentació que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Si la sol·licitud no reuneix les dades d’identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits establerts en la present convocatòria, s’ha de requerir d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques perquè, en un termini no superior als deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si no ho fa, es tendrà per desistida la petició, amb resolució prèvia expressa.
8. Instrucció, resolució i notificació
El Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa serà el competent per instruir el procediment de tramitació de sol·licituds. Els ajuts es concediran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions.
Les sol·licituds d’ajut es tramitaran per rigorós ordre d’entrada al Consell Insular d’Eivissa, encara que no hagi acabat el termini de presentació, tot atorgant subvenció a aquelles sol·licituds que compleixin els requisits establerts al punt 3 d’aquestes bases i fins que s’exhaureixi la consignació pressupostària.
Els expedients es resoldran en un termini màxim de sis mesos a comptar des de la presentació de la sol·licitud.
La notificació o la publicació dels actes i els tràmits del procediment, i la resolució de concessió es faran mitjançant la seua inserció en el tauler d’edictes del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, Eivissa) i a la pàgina web del Consell Insular (www.conselldeivissa.es).
9. Obligacions de les persones beneficiàries
Les persones beneficiàries de les subvencions estaran obligades a:
- Destinar l’import de l’ajuda a l’objecte per al qual s’ha sol·licitat.
- Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que els sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.
- Comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent.
- Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos en l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i en l’article 44 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i de la Llei (estatal) 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi siguin d’aplicació.
10. Pagament de la subvenció
El pagament es realitzarà mitjançant transferència bancària i al número de compte que consti a l’imprès presentat juntament amb la sol·licitud.
Per tal de cobrar, hauran de constar a l’expedient els següents documents:
Les factures originals a nom de la persona beneficiària justificatives de les despeses objecte de la subvenció, emeses i pagades del dia 1 d’octubre de 2017 fins al 30 de setembre de 2018.
Els mitjans per acreditar que la factura s’ha pagat són:
- En el cas que el pagament s’hagi realitzat per transferència bancària, s’acompanyarà documentació acreditativa de la transferència bancària.
- En el cas que el pagament s’hagi realitzat en efectiu, haurà de constar a la factura que s’ha pagat al comptat amb la signatura i el segell del proveïdor.
Quan l’activitat o el servei el presti una entitat pública, s’acceptarà el justificant d’ingrés bancari, domiciliació bancària o el rebut corresponent, amb indicació del concepte, període al qual correspon i el nom de la persona usuària, així mateix el justificant haurà de ser emès i pagat del dia 1 d’octubre de 2017 fins al 10 d’octubre de 2018, sempre que es paguin activitats/despeses que han tengut lloc dins el termini subvencionable.
Quan s’hagin demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat s’haurà d’acreditar l’import, la procedència i l’aplicació a l’objecte de l’ajuda.
En els casos d’aquelles factures que hagin rebut altres subvencions, s’hauran d’identificar a l’Annex IV, indicant l’import de la factura i quina és la part subvencionada per l’entitat que correspongui.
Per al pagament de la subvenció, es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.
11. Revocació de la subvenció
L’incompliment de les disposicions establertes en aquesta convocatòria per part de les persones beneficiàries donarà dret a l’òrgan a rescindir la subvenció, amb pèrdua per part de la persona beneficiària de les ajudes corresponents.
12. Règim d’infraccions i sancions
El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
13. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que hi sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.
Annex I
Sol·licitud d’ajuda econòmica per a persones majors a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2018 (ompliu-la amb lletres majúscules)
1. AJUDES QUE SE SOL·LICITEN
CONCEPTE |
QUANTIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. DADES DE LA PERSONA MAJOR
Llinatges i nom |
||
DNI/NIE |
||
Data de naixement |
Edat |
Estat civil |
Domicili |
Núm. |
|
Localitat |
Codi postal |
|
Província |
Telèfon |
|
|
||
Rebre la notificació per |
C orreu electrònic □ |
|
C arta □ |
3. PERSONES QUE CONVIUEN AMB LA PERSONA BENEFICIÀRIA
Nom i llinatge |
Parentiu |
DNI |
Data de naixement |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT
(Heu d’emplenar aquest apartat sempre que formuli la sol·licitud una persona diferent de la persona beneficiària de la prestació)
Cognoms i nom |
DNI / NIE |
Data de naixement |
Telèfon |
Domicili |
Núm. |
Localitat |
Codi postal |
Província |
|
Relació amb la persona sol·licitant |
|
Títol de la representació (*) |
(*) Tutor/a, guardador/a de fet, etc.
DECLARACIÓ
Declar, sota la meua responsabilitat, que les dades que he escrit en aquesta sol·licitud són certes.
La documentació que no s’adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular en data .............................................. i registre d’entrada núm. ............................................
, d de
(Signatura)
SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
Annex II
Declaració responsable de no prohibicions, declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals
Nom i llinatges: |
NIF: |
Declar responsablement a l’òrgan instructor:
- Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària.
- Que em trob al corrent amb les obligacions tributàries davant l’Administració tributària estatal, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa, segons l’establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) per obtenir el reconeixement d’un dret o facultat o per al seu exercici, que dispòs de la documentació que així ho acredita, i que la pos a disposició de l’administració quan em sigui requerida; així mateix, em compromet a mantenir el compliment de les anteriors obligacions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.
- Autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa meua que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa.
- No autoritz l’òrgan instructor perquè, d’acord amb el que estableix la disposició addicional tercera de la Llei 24/2005, de 18 de novembre, de reformes per a l’impuls de la productivitat, pugui demanar la certificació telemàtica justificativa que em trob al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa i em compromet a adjuntar-la a la sol·licitud de l’ajut.
DADES FISCALS
a. Autoritz l’òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
b. No autoritz l’òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
(Signatura)
Eivissa, ........ d ........................... de 2018
Annex III
AJUDES ECONÒMIQUES PER A PERSONES MAJORS A L’ÀMBIT D’EIVISSA PER A L’ANY 2018
autorització de sol·licitud de dades fiscals d’altres membres de la unitat familiar
Nom i llinatges: |
NIF: |
- En relació amb la sol·licitud d’ajudes econòmiques individuals per a persones amb discapacitat, a l’àmbit d’Eivissa per a l’any 2018, efectuada per ........................................................................, en favor de (emplenau-ho si és el cas) ................................................................................................. i com a persona que form part del nucli de convivència de la persona amb discapacitat interessada,
□ Autoritz l’òrgan instructor perquè pugui demanar documentació telemàtica justificativa de la meua renda.
(Signatura)
Eivissa, ........ d ........................... de 2018
Annex IV
AJUDES ECONÒMIQUES PER A PERSONES MAJORS A L’ÀMBIT D’EIVISSA PER A L’ANY 2018
Declaració responsable en relació amb altres ajudes per a les mateixes finalitats
Nom i llinatges: |
NIF: |
Amb relació a la sol·licitud de suport econòmic per a persones majors de 65 anys, any 2018, es DECLARA RESPONSABLEMENT:
( ) Que no s’ha demanat cap altra ajuda o subvenció per a la mateixa finalitat.
( ) Que s’han demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat i s’han concedit:
· ..............................................................................................................................
· ...............................................................................................................................
· ................................................................................................................................
· ................................................................................................................................
( ) Que s’han demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat i encara no s’han resolt:
· ..................................................................................................................................
· ..................................................................................................................................
· ..................................................................................................................................
I que comunicarà al Consell Insular d’Eivissa qualsevol incidència pel que fa a aquest assumpte.
(Signatura)
Eivissa, ........ d ........................... de 2018