Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 7386
Aprovació inicial de l’ordenança d’administració electrònica de l’ajuntament d’Alaró
El ple de l’ajuntament en sessió de 27 de juny de 2018 ha aprovat inicialment l’ordenança municipal d’administració electrònica, (exp. AE núm. 184/2018).
D’acord amb allò que disposa l’article 102 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l’ordenança es sotmet a informació pública perquè es pugui examinar l’expedient i formular reclamacions, objeccions o observacions, amb subjecció als següents tràmits:
a) Termini d'informació pública: trenta dies a partir del següent a la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
b) Oficina de presentació: registre general, oficines municipals, C/ Petit, núm. 1, (de dilluns a divendres, de 9 a 14 hore).
c) Òrgan davant el qual s'ha de reclamar: ple de l'ajuntament.
Si no es presenta cap reclamació o suggeriment, l’acord inicialment adoptat s’entendrà definitivament aprovat sense necessitat d’un nou acord exprés.
Alaró, 6 de juliol de 2018
El batle,
Guillermo Claret Balboa Buika