Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 7218
Aprovació bases i convocatòria borsí enginyer superior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

CONVOCATÒRIA, BASES I FORMACIÓ BORSÍ ENGINYER SUPERIOR (EXP. 1466/2018).

La Junta de Govern Local en sessió celebrada dia 28 de juny de 2018 adoptà el següent acord:

La Llei de Pressupostos Generals de l’Estat per a 2017, a l’article 19.Dos estableix:

No se podrá proceder a la contratación de personal temporal, así como al nombramiento de personal estatutario temporal y de funcionarios interinos excepto en casos excepcionales y para cubrir necesidades urgentes e inaplazables.

És doncs necessari justificar l’excepcionalitat dels acords de nomenament de personal interí i les necessitats urgents i inaplaçables que justifiquen els esmentats nomenaments.

L'article 92 de la Llei 7/1985 assenyala les funcions reservades als funcionaris públics: 3. Corresponde exclusivamente a los funcionarios de carrera al servicio de la Administración local el ejercicio de las funciones que impliquen la participación directa o indirecta en el ejercicio de las potestades públicas o en la salvaguardia de los intereses generales. Igualmente son funciones públicas, cuyo cumplimiento queda reservado a funcionarios de carrera, las que impliquen ejercicio de autoridad, y en general, aquellas que en desarrollo de la presente Ley, se reserven a los funcionarios para la mejor garantía de la objetividad, imparcialidad e independencia en el ejercicio de la función.

El Reial Decret Legislatiu 2/2015 pel que s'aprova el text refós de l'Estatut Bàsic de l'empleat Públic estableix a l'article 9.2: En todo caso, el ejercicio de las funciones que impliquen la participación directa o indirecta en el ejercicio de las potestades públicas o en la salvaguardia de los intereses generales del Estado y de las Administraciones Públicas corresponden exclusivamente a los funcionarios públicos, en los términos que en la ley de desarrollo de cada Administración Pública se establezca. Establint l'article 10: 1. Son funcionarios interinos los que, por razones expresamente justificadas de necesidad y urgencia, son nombrados como tales para el desempeño de funciones propias de funcionarios de carrera, cuando se dé alguna de las siguientes circunstancias:

a) La existencia de plazas vacantes cuando no sea posible su cobertura por funcionarios de carrera.

Atès que d’acord amb la relació de llocs de treball del Pressupost municipal per a l’any 2018, la plaça d’Enginyer Superior cap de Serveis Bàsics a la població es troba vacant, la qual cosa implica que la funció reservada de intervenció en els expedients que afecten a les potestats públiques de la matèria d'urbanisme, tant en la intervenció en l'activitat dels particulars, la disciplina urbanística, la gestió urbanística i si n'és el cas el planejament no disposen en la actualitat i des de fa molt temps tècnic superior qualificat per a l'exercici de les funcions tècniques que la normativa imposa la qual cosa és un cas de urgent i inajornable necessitat.

Per això, la Junta de Govern que en ús de la delegació que es confereix en el present acte per l’Alcaldia, acorda per unanimitat a aprovar les bases i convocar un concurs de mèrits que servirà per a constituir una borsa de treball per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, la plaça d’enginyer superior cap de Serveis Bàsics a la població de l’Ajuntament de Sa Pobla, i ordena la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la seu electrònica de l’Ajuntament de Sa Pobla.

BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA D’UNA BORSA DE TREBALL ENGINYER SUPERIOR CAP DE SERVEIS PER A COBRIR, COM A FUNCIONARI INTERÍ, LA PLAÇA DE T.A.E. ENGINYER CAP DE SERVEIS BÀSICS A LA POBLACIÓ MUNICIPAL

PRIMERA. OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE

1. L’objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs, d’una borsa de treball per a cobrir interinament la plaça vacant Tècnic d’Administració Especial ENGINYER CAP DE SERVEIS BÀSICS A LA POBLACIÓ de la Relació de Llocs de Treball.

Les característiques de la plaça són les que consten detallades a la relació de llocs de treball aprovades en el pressupost municipal de 2017, prorrogat per a 2018, corresponent al grup funcionarial A1, amb un nivell de complement de destí 26, nivell de Complement Específic 2, nivell de català B2, essent les seves responsabilitats generals:

· Supervisar i controlar la prestació dels serveis del cicle de l’aigua sota competència municipal conforme als requeriments tècnics i econòmics de les normes de qualitat i medi ambientals, amb la finalitat de garantir el compliment de les obligacions en òptimes condicions de qualitat, cost i temps.

· Supervisió i control de la prestació del servei d’enllumenat públic, així com dels subministraments enegètics que precisi la Corporació

· Supervisió i control dels mitjans propis Brigada de Manteniment. Suport a altres serveis municipals

2. Aquesta convocatòria es regirà pel que estableixen aquestes bases i, en el que no estigui regulat per aquestes, li serà d’aplicació la normativa vigent aplicable.

3. La present convocatòria es publicarà en el tauler d’anuncis (http://sapobla.eadministracio.cat/board//), al portal de transparència (http://sapobla.eadministracio.cat/transparency/a4f508e9-2ba7-49cb-87b1-a521d2274394/) d’aquest Ajuntament i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Al tauler d’anuncis es publicaran oportunament la resta d’anuncis que afectin al procés selectiu. 

SEGONA. REQUISITS I CONDICIONS DELS ASPIRANTS

1. Per prendre part a la present convocatòria, els aspirants hauran de reunir els següents requisits: 

a) Nacionalitat: posseir la nacionalitat espanyola, o la d’un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d’aquells Estats en els que en virtut de tractats internacionals celebrats per aquella i ratificats per Espanya, s’apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l’article 57 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 30 d’octubre, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (en endavant TREBEP). Els aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d’acreditar mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, que tenen un coneixement adequat de l’idioma espanyol, podent exigir-los, si escau, la superació de proves amb tal finalitat.

b) Edat: tenir complerts setze anys d’edat i no excedir l’edat de jubilació forçosa. 

c) Titulació: estar en possessió o en condicions d’obtenir-la dins el termini de presentació d’instàncies, del títol d'Enginyer Superior, amb l’especialitat de Enginyer Superior d’Organització Industrial o Enginyer Superior Industrial o titulació anàloga equivalent.

En els supòsit d’haver presentat un títol equivalent al que s’exigeix, s’haurà d’acreditar mitjançant certificat expedit per l’òrgan competent. En els casos de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acrediti la seva homologació. 

d) Compatibilitat funcional: no patir malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les seves funcions.

e) Habilitació: no haver estat separat o sancionat amb acomiadament procedent mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma. S’adjuntarà declaració responsable. 

Els aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola no podran estar, igualment, sotmesos a sanció disciplinària o a condemna penal que impedeixi, en el seu Estat, l’accés a la funció pública. S’ajuntarà declaració responsable. 

f) No trobar-se incurs en algunes de les causes d’incompatibilitat previstes a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. S’haurà de presentar declaració responsable. 

g) Certificació Mèdica Oficial de no patir malaltia o defecte físic que impedeixi l’exercici de les corresponents funcions pròpies de la seva escala i categoria. 

h) Acreditar el coneixement de la llengua catalana nivell B2 (abans B). Si no posseeix cap certificat expedit per la Junta Avaluadora de Català, l’Escola Balear d’Administració Pública o un altre organisme reconegut a l’efecte a la legislació vigent, podrà demostrar el coneixement del català davant el Tribunal. En aquest cas haurà de sol·licitar la realització de la prova de català en el moment de la presentació de la instància. 

L’acreditació del nivell B2 guardarà relació objectiva i proporcionada amb les funcions assumides i les tasques que s’han d’exercir i la seva valoració en funció del lloc que ve condicionat per l’atenció al públic que ha de prestar durant una part de la jornada de treball i en la necessitat de comprendre la documentació remesa per diversos organismes autònoms oficials. 

Tots els requisits a què es refereix aquesta Base hauran d’estar complerts l’últim dia del termini de presentació d’instàncies, sense que es pugui admetre cap excepció respecte d’això, ni fins i tot en els supòsits de força major. 

2. Abans de la presa de possessió, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altra activitat en cap lloc del sector públic i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En el cas de realitzar alguna activitat privada, ha de declarar-la en el termini de deu dies següents a la presa de possessió, perquè la Corporació pugui adoptar l’acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat. 

TERCERA. FUNCIONS

Les tasques més significatives pròpies del lloc de treball són les determinades a la fitxa descriptiva de l'expedient de creació de la mateixa a la RLT municipal:

a. Responsable tècnic/econòmic de l’Àrea Municipal corresponent: Serveis d’Aigua/clavegueram/pluvials, servei d’enllumenat públic i Brigada de manteniment.

b. Programació i supervisió de la correcta gestió tècnica del cicle integral de l’aigua, amb resolució de problemes eventuals, optimització del rendiment de la xarxa, funcionament de les instal·lacions, dimensionament de les instal·lacions en el planejament, etc.

c. Informes-proposta de caràcter tècnic davant el problemes de caire administratiu que es puguin presentar amb els client: revisió de facturació, campanyes de talls i domiciliacions, reclamacions etc.

d. Màxima autoritat tècnica municipal en la relació amb contractistes, proveïdors i altres empreses i institucions públiques relacionades amb el cicle de l’aigua. Control de serveis i subministraments de tercers en relació als serveis al seu càrrec.

e. Revisió i programació de l’optimització del servei d’enllumenat públic, col·laboració en la redacció de Plecs de Prescripcions tècniques per a la contractació de subministraments de materials i fluït elèctric, així com per a les obres o serveis necessaris en aquest servei, així com seguiment dels contractes.

f. Supervisió i control del mitjans propis de la Brigada de manteniment, així com programació de les actuacions a realitzar

g. Suport a altres serveis en especial en el que fa a l’optimització de les instal·lacions i edificis afectes als distints serveis municipals.

h. Redacció de projectes tècnics i direcció d'obres en l'àmbit de la seva competència quan així li sigui encomanada pels òrgans de govern de la Corporació.

i. Emissió d'informes tècnics sobre les matèries de la seva competència professional quan li siguin requerits pels òrgans de govern de la Corporació.

S’estableix la incompatibilitat absoluta entre l’exercici de les funcions d'Enginyer Superior municipal i la realització d’obres i demés funcions professionals d’enginyeria superior amb tercers en el municipi de sa Pobla.

QUARTA. PUBLICACIÓ DE LES BASES I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES

1. Les bases es publicaran en el BOIB i íntegrament en el Tauler d’Anuncis de la seu electrònica i a l’apartat de personal del portal de transparència de la seu electrònica municipal (sapobla.eadministració.cat/transparència/1.Institucional/1.7. Personal), de conformitat amb el que estableix l’article 55 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, a partir del qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic. La resta de publicacions es farà al Tauler d’anuncis de la seu electrònica.

2. Les sol·licituds per a participar es presentaran d’acord amb el model de l’Annex I en el Registre General de l’Ajuntament, en els horaris en què aquest es trobi obert al públic, o en la forma establerta a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, en el termini de 10 dies hàbils, comptadors des del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el BOIB. 

3. La sol·licitud s’haurà d’acompanyar de la següent documentació:

a) Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

b) Fotocòpia del títol acadèmic d’Enginyer Superior (anvers i revers del títol).

El justificant de pagament dels drets d’expedició del títol només té validesa fins a l’expedició del títol. Es presumirà que el títol ha estat expedit quan hagin transcorregut més de dos anys des de l’emissió del justificant de pagament dels drets d’expedició del títol. En el cas que es presenti un justificant de pagament de més de dos anys d’antiguitat, s’haurà d’adjuntar un certificat de la Universitat corresponent acreditatiu del fet que el títol encara no ha estat expedit.

c) Fotocòpia de la documentació acreditativa d’estar en possessió del nivell B2 de català (antic B).

d) Declaració responsable de l’aspirant, relativa al fet que compleix el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma. 

e) Les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% de conformitat amb la Llei 51/2003, de 2 de desembre, d’igualtat d’oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal, hauran de presentar un certificat expedit pels equips multiprofessionals de l’organisme públic corresponent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de l’administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball. 

f) Relació de mèrits que s’al·leguen i full d’autopuntuació: aquesta relació s’haurà de presentar en forma de llistat on constaran detallats els mèrits que s’al·leguen i els documents justificatius de cada mèrit. El llistat de mèrits s’ordenarà d’acord amb els distints blocs que conformen el barem de valoració del concurs (vegeu apartat setè). El llistat de mèrits s’ha d’acompanyar també de l’original o fotocòpia dels documents acreditatius de cada un dels mèrits al·legats. Els mèrits al·legats al llistat que no es justifiquin documentalment no es tendran en consideració. Tampoc es valoraran mèrits que no formin part dels blocs que conformen el barem de valoració de l’apartat setè. 

Els o les aspirants seran responsables personalment, administrativament i si n’és el cas penalment, de l’autenticitat dels documents que presentin en fotocòpia.

4. El termini per a la presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors a partir del dia següent al dia següent al de la publicació de la convocatòria en el BOIB. 

 Si el darrer dia fos inhàbil, es prorrogarà el termini fins al primer dia hàbil posterior. 

Tots els documents s’han de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds, sense que es puguin presentar en cap altre moment. 

CINQUENA. ADMISSIÓ D’ASPIRANTS

Pel fet de presentar les instàncies sol·licitant prendre part en el concurs, les persones aspirants se sotmeten expressament a les seves Bases Reguladores, sense perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s’apreciés inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin. 

Expirat el termini de presentació d’instàncies, i comprovada la documentació relativa als requisits per a participar en el procediment que han presentat les persones interessades, l’autoritat convocant dictarà una resolució, declarant aprovada la llista d’admesos i exclosos provisional amb indicació de les causes de l’exclusió i concedint un termini d’esmena als exclosos de tres dies hàbils, de conformitat amb allò que s’ha establert a l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d’ofici o a petició de l’interessat, de conformitat amb el que disposa l’article 109 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre. 

Si no es produís cap reclamació, suggeriment o petició d’esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En qualsevol cas, una vegada resoltes les reclamacions i esmenes, es donarà publicitat d’això a través de la pàgina web de la Corporació. 

SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

1. El Tribunal qualificador estarà constituït per cinc persones funcionàries de carrera del grup A-1, designades pel Batle: una persona ostentarà la presidència del tribunal, una altra exercirà la secretaria i les tres restants seran designades vocals. Es designaran titulars i suplents que podran actuar indistintament.

2. Tots els membres del tribunal tenen veu i vot i les seves decisions s’adoptaran per majoria simple. En cas d’empat, decidirà la presidència, amb vot de qualitat.

3. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà qui ostenti la presidència i la secretaria.

 

SETENA. VALORACIÓ DE MÈRITS

Els mèrits avaluables en aquesta convocatòria s’estructuren en quatre blocs: experiència professional, cursos de formació, titulacions acadèmiques oficials i coneixement de la llengua catalana.

No es tendrà en compte la remissió a altres expedients de convocatòries anteriors. 

L’acreditació de treballs fets en entitats públiques empresarials (entitats de dret públic sotmeses al dret privat), en consorcis, en fundacions del sector públic, en empreses societàries del sector públic i en empreses privades es farà mitjançant el certificat de la vida laboral, i l’acreditació de la categoria i de les funcions fetes amb el contracte laboral o un certificat de l’empresa, del consorci o de la fundació corresponent, o d’una altra manera en què quedin acreditades la categoria i les funcions duites a terme. 

Els documents acreditatius dels mèrits presentats podran ser retirats pels aspirants en el termini de tres mesos comptadors des de l’endemà d’adquirir fermesa la resolució definitiva del procediment.

Els mèrits que es valoraran seran els que es relacionen a continuació:

1) Experiència professional:

a) Serveis prestats en una empresa privada exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,05 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts. El treball com a professional autònom s’acreditarà mitjançant certificació del Col·legi Oficial corresponent que acrediti la condició de col·legiat exercent.

b) Serveis prestats en el sector públic (que no siguin administracions públiques) exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 5 punts.

 c. Serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins l’àmbit d’aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis prestats a l’Administració Pública, exercint funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàlogues a les de la plaça convocada: 0,1 punts per mes, fins a un màxim de 6 punts. 

Quan es doni coincidència temporal en distints epígrafes dels mèrits d'experiència professional es computaran parcialment considerant la jornada de treball de 40 hores setmanals.

Les dedicacions parcials a qualsevol epígraf d'experiència professional es computarà considerant la jornada de treball de 40 hores setmanals.

La puntuació màxima és de 10 punts. 

2) Cursos de formació:

Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d’aquest criteri es du a terme d’acord amb el següent barem:

Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l’Escola Municipal de Formació, l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), l’Administració de l’Estat, l’autonòmica o la local, les organitzacions sindicals signants dels acords de formació continua de les Administracions públiques, les universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d’aquestes institucions. En aquest apartat s’inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

Els cursos poden tenir qualsevol durada. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència; és a dir, no són acumulatius l’assistència i l’aprofitament. 

No es valoren les assignatures encaminades a obtenir les titulacions acadèmiques. Tampoc es valoraran els cursos de doctorat ni la impartició d’assignatures a la Universitat.

- L’hora d’impartició es valora amb: 0,007 punts

- L’hora d’aprofitament es valora amb: 0,005 punts

- L’hora d’assistència es valora amb: 0,002 punts

Un crèdit LAU equival a 10 hores de formació.

Un crèdit ECTS equival a 20 hores de formació. Si no s'acredita específicament els crèdits es presumiran LAU

La puntuació màxima és de 5 punts.

3) Titulacions acadèmiques oficials:

1. Estudis que es valoren:

1.1. Es valoren en aquest apartat les titulacions acadèmiques el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com els títols propis de grau i els títols propis de postgrau establerts per les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis, quan estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies de la plaça convocada. 

1.2. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte en el supòsit del títol de doctor, màster oficial o títol propi de postgrau en el que sí es pot valorar la llicenciatura o equivalent. 

1.3. Es valoraran les titulacions del mateix nivell acadèmic o superior o de nivell inferior, a les exigides com a requisits, sense que en cap cas es pugui valorar l’acreditada com a requisit.

2. Puntuació:

2.1. Estudis de postgrau:

2.1.1. Per cada títol de doctor/a: 3 punts.

2.1.2. Màster: els títols de màster universitaris oficials i els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari i curs d’actualització universitària) es valoren a raó de 0,025 punts per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït pel Reial decret 1497/1987 de 27 de novembre) o per cada 10 hores lectives, i a raó de 0,075 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) o per cada 25 hores lectives, amb un màxim de 2 punts. 

En el supòsit que el màster oficial o títol propi de postgrau no indiqui els crèdits o no esmenti si es tracten de crèdits LRU o ECTS, s’entén que els crèdits són LRU i s’han de computar, d’acord amb el paràgraf anterior, a raó de 0,025 punts per cada crèdit o per cada 10 hores lectives. 

No es tendrà en compte com a mèrit el títol de màster que habilita per a l’exercici de la professió objecte d’aquesta convocatòria, en el supòsit de presentar el títol de grau, quan sigui requerit. 

2.2. Estudis universitaris:

2.2.1. Per cada titulació acadèmica oficial - a més de l’exigida com a requisit - de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, enginyeria o equivalent: 4 punts.

2.2.2. Per cada títol propi de grau: 3,5 punts.

2.2.3. Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, enginyeria tècnica o equivalent: 3 punts. 

La puntuació màxima és de 6 punts.

4) Coneixement de la llengua catalana:

Coneixements orals i escrits de llengua catalana

Es valoraran els certificats expedits o homologats per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística. El certificat LA que es pot acumular al CI o al C2. La puntuació en cada cas serà:

- Nivell de domini funcional efectiu (certificat C1): 1 punt.

- Nivell de domini (certificat C2): 1,50 punts.

- Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts.

La puntuació màxima és de 2 punts.

La puntuació màxima que es pot obtenir de la suma de tots els blocs és de 20 punts. 

VUITENA. ORDRE DE CLASSIFICACIÓ DEFINITIVA 

La qualificació final del procés selectiu vendrà determinada per la puntuació aconseguida per cada aspirant en la valoració dels mèrits. El Tribunal farà pública la relació final d’aprovats per ordre de puntuació al tauler d’anuncis i a la pàgina web de la Corporació i elevarà proposta de nomenament com a Funcionari interí del candidat que hagi obtingut la màxima puntuació. 

En el cas d’empat entre dos o més aspirants, els criteris que es faran servir per a desempatar seran els següents:

1r. Acreditar més temps de serveis prestats com a personal funcionari interí a l’Administració Local i en el mateix lloc de feina que es convoca.

2n. Ser major de 45 anys.

3r. Tenir més càrregues familiars. 

4t. Ser una dona de violència de gènere.

5è. No haver estat objecte de remoció d’un lloc de treball de la mateixa escala.

NOVENA. RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA, PUBLICACIÓ I PROPOSTA DE NOMENAMENT

L’òrgan de selecció ha d’elaborar una llista definitiva general de totes les persones aspirants per orde de puntuació obtinguda i ha d’elevar al Batle una proposta de nomenament a favor de la persona que hagi obtingut major puntuació.

La persona aspirant que hagi quedat en primer lloc haurà de presentar, dins el termini de tres dies hàbils següents a l’exposició al tauler d’anuncis i a la pàgina web, els documents acreditatius del fet que reuneix els requisits establerts a la base segona.

Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, la persona aspirant proposada no presentés la documentació o no tengués els requisits exigits, no podrà ser nomenada i l’òrgan de selecció proposarà el nomenament a favor de l’aspirant següent segons l’ordre de puntuació obtingut. 

DESENA. BORSA DE SUBSTITUCIONS

Amb la resta d’aspirants que haguessin participat en el concurs, es constituirà una llista de reserva a càrrec de la qual es podran efectuar nomenaments d’acord amb el que preveu el TRLEBEP.

La llista tendrà una durada de tres anys a comptar des de dia següent al de la publicació de la seva resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, podent-se extingir la seva eficàcia en el cas de convocar-se un nou procés selectiu per a l’actualització de l’esmentada llista en relació al mateix lloc de treball. 

ONZENA. NOMENAMENT DE FUNCIONARIS INTERINS

L’ordre de preferència per efectuar les substitucions o per a cobrir places vacants vendrà determinat per l’ordre de puntuació. 

Els aspirants que siguin cridats hauran de donar la seva conformitat al seu nomenament com a funcionari interí en el termini d’un dia hàbil (o dos dies hàbils si la crida es fa un divendres). En el termini de tres dies hàbils comptats des del següent a l’acceptació, hauran de presentar la següent documentació:

- Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents. 

- Declaració jurada o promesa que no ha estat separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, i que no està inhabilitat/ada per a l’exercici de funcions públiques. 

No podran ser nomenades les persones que no presentin la documentació en el termini indicat, excepte en el cas de força major o si es dedueix que no tenen algun dels requisits. 

Per la resta, el funcionament de la borsa creada es durà a terme de conformitat amb el que preveu l’article 5 del Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 

DOTZENA. IMPUGNACIÓ

La convocatòria i les seves bases i tots els actes administratius que es derivin d’aquesta i de les actuacions del Tribunal, podran ser impugnades pels interessats en els casos i en la forma establerta a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 

TRETZENA. INCIDÈNCIES

Per a tot el que no estigui previst a les presents bases s’estarà al que disposa el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, a partir del qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Emplet Públic; Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local; el Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, a partir del qual s’aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local; la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de mesures per a la reforma de la funció pública; el Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s’estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals ha d’ajustar-se el procediment de selecció de funcionaris d’Administració Local; el Reial decret 364/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament general d’ingrés del personal al servei de l’Administració de l’Estat i provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat, d’aplicació supletòria a l’esfera local; i la resta de disposicions concordants en la matèria, en tot el que no s’oposi al Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d’octubre. 

Contra les presents bases, que posen fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, davant la Junta de Govern d'aquest Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, o recurs contenciós-administratiu, davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si s'optés per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la seva desestimació per silenci. Tot això sense perjudici de què pugui exercitar qualsevol altre recurs que estimi pertinent.

 

Sa Pobla a 2 de juliol de 2018

El Batle

  

ANNEX I: SOl·lICITUD D’ADMISSIÓ

El/La Sr./Sra. ____________________________ major d’edat, amb DNI núm. _____________ , domicili a efectes de notificacions i comunicacions al carrer _____________________________ de ________________, telèfon núm. _____________, i correu electrònic:_________________ ___________________.

EXPÒS:

PRIMER. Que he tingut coneixement de la convocatòria per constituir una borsa de treball per a cobrir, amb caràcter d’interinitat, la plaça d’Enginyer Superior municipal de l’Ajuntament de sa Pobla. 

SEGON. Que complesc totes les condicions exigides a les bases referides a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies i conec i accept les bases de la convocatòria.

TERCER. Que, mitjançant fotocòpies de les que acredito personalment la seva autenticitat sota la meva responsabilitat, adjunt la següent documentació (marcar amb una creu la documentació que es presenta):

(   ) DNI o NIE, passaport o targeta de residència en el cas de persones estrangeres. 

(   ) Títol acadèmic d’Enginyer superior en organització industrial o industrial o l’homologació corresponent.

(   ) Títol acreditatiu del nivell B2 de català.

(   ) Declaració responsable de l’aspirant, relativa al fet que compleix el requisit de tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions i de no haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques per sentència ferma.

(   ) En cas de discapacitat, certificat acreditatiu de les condicions personals d’aptitud per exercitar les funcions d’Enginyer Superior.

(   ) Llistat de mèrits, relació ordenada de tota la documentació justificativa i full d’autopuntuació. 

 

QUART. Sol·licit la realització de la/es prova/es específica/ques següents: 

(   ) La prova específica de coneixement del nivell B2 de llengua catalana. 

(   ) L’adaptació de la prova específica de coneixement del nivell B2 de llengua catalana, per motius de discapacitat. 

Per tot això,

SOl·lICIT: Que s’admeti la meva sol·licitud per a la present convocatòria.

Sa Pobla, a _____ de ____________ de 2018

Signatura