Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE FELANITX
Núm. 7162
Criteris d'inscripció demandant de la part de baix del Parc Municipal durant les festes de Sant Agustí 2018
Expedient electrònic 1775/2018
La Junta de Govern Local de dia 26 de juny de 2018 aprova els criteris d’inscripció demandant de la part de baix del Parc Municipal durant les festes de Sant Agustí 2018.
Primer. Promoure la instal·lació de parades diverses a la part baixa del Parc Municipal durant les festes de Sant Agustí 2018, d'acord amb el plànol orientatiu d'ubicació que consta a l'expedient i de conformitat amb les següents condicions:
a) El tipus de parada serà el següent:
1. Alimentació: modalitat de restaurant amb possibilitat de muntar taules i cadires segons disponibilitat de l'espai (hamburgueseria, rostits, pinxos...), xurros, crepès, gofres, llepolies i fruits secs, gelats, granissats i cafès.
2. Atraccions, tómboles i ruleta: itinerants majors, itinerants menors..
3. Altres llocs: joguines, Bijuteria artesanal, complements, roba artesanal, etc..
L'ajuntament es reserva el dret a crear una nova activitat per innovació i possible demanda del públic.
b) Horari mínim d'obertura obligatori serà el següent:
- Dia 24 d'agost del 2018 de 21.00 hores fins a 07.00 hores.
- Dia 25 d'agost del 2018 de 21.00 hores fins a 07.00 hores.
- Dia 26 d'agost del 2018 de 18.00 hores fins a 24.00 hores.
- Dia 28 d'agost del 2018 de 19.00 hores fins a 07.00 hores.
- Dia 29 d'agost del 2018 de 16.00 hores fins a 22.00 hores.
- Dia 31 d'agost del 2018 de 21.00 hores fins a 07.00 hores.
- Dia 01 setembre del 2018 de 18.00 hores fins a 24.00 hores.
-És recomanable animar a tots els llocs obrir els horabaixes des de l'inici de les festes del dia 24 d'agost fins a 1 de setembre del 2018.
-Per millor organització serà d'obligació compliment el muntatge el dia 22 d'agost del 2018.
- En la finalitat d'evitar possibles incidents es durà a terme una inspecció de tots els llocs el dia 24 d'agost del 2018 a les 10.00 hores amb els tècnics municipals; amb l'obligació d'estar present els titulars, en el cas de no personar-se el titular de la parada a dita inspecció o no complir amb les mesures de seguretat requerides a la inspecció; es procedirà a la retirada de l'autorització d'ocupació del Parc Municipal i haurà d'abandonar el parc abans de les 18.00 hores.
c) Les taxes d'ocupació seran:
-Llicències per ocupació de llocs amb motiu de fires a la part de baix del Parc Municipal, per metre lineal o fracció i dia, sempre que l’amplada no excedeixi de 2 metres: 2,35€/metre/dia, amb una quota mínima de 13,20€.
-Llicències per ocupació de llocs amb motiu de fires a la part de baix del Parc Municipal, amb una amplada superior als 2 metres: 1,10€/m2/dia, amb una quota mínima de 14,40€.
-L'abonament de les taxes serà per avançant, abans de dia 17 d'agost del 2018.
-Els requeriments per manca documentació, hauran d'estar esmentats abans de dia 17 d'agost del 2018.
-L'autorització d'ocupació no podrà ser objecte de donació, cada parada i remolc haurà de fer una sol·licitud individual.
-Les sol·licituds indicaran les mesures exactes a ocupar per cada parada, incloent les viseres obertes i espai real d'ocupació l'hora de fer la venda.
-Queda prohibit la venda de begudes alcohòliques exceptuant la cervesa i vi.
Totes les parades amb modalitat tipus restaurant, hamburgueseries, rostits, pinxos, que estiguin sotmeses aquest acord hauran de ser tipus remolc, en cap cas casetes.
Segon. Obrir un termini de 10 dies hàbils per a la presentació de sol·licituds a comptar de l'endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB. La informació també es podrà obtenir al web de l'Ajuntament. La sol·licitud serà facilitada per l'ajuntament i haurà d'anar acompanyada de la documentació següent:
1. LES PARADES DE LLEPOLIES, DOLÇOS, XURRERIES I ALTRES LLOCS…
1.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex III)
a) DNI
b) Foto de carnet.
c) Darrer rebut d’autònom.
d) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques al règim quepertoqui.
e) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil.
f) Comprovant de pagament de Responsabilitat Civil.
g) Declaració responsable. (Annex I)
h) Fotografia de la parada i dels productes que es venen.
i) Fitxa tècnica del remolc.
j) Certificat de verificació dels extintors.
k) Bolletí d'inspecció de gas. (en cas de disposar de gas a la parada)
1.2. Documentació a lliurar dia 24 d'agost del 2018:
l) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
2. ELS REMOLCS DE SNACK, HAMBURGUESERIA, ROSTITS I PINXOS...
2.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex IV) :
a) DNI
b) Foto de carnet.
c) Darrer rebut d’autònom
d) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques al règim que pertoqui.
e) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil.
f) Comprovant de pagament de Responsabilitat Civil.
g) Declaració responsable (Annex I).
h) Inscripció registre de Salut Pública d'establiments minoristes d'alimentació de les Illes Balears en el cas que pertoqui.
i) Fotografia de la parada i dels productes que es venen.
j) Fitxa tècnica del remolc.
k) Certificat de verificació dels extintors.
l) Bolletí d'inspecció de gas.
2.2. Documentació a lliurar dia 24 d'agost del 2018:
m) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
3. ITINERANTS MAJORS I MENORS
3.1. Documentació a lliurar amb la sol·licitud (Annex V):
a) DNI.
b) Foto de carnet.
c) Darrer rebut d’autònom.
d) Certificat de l’impost d’activitats econòmiques al règim que pertoqui.
e) Pòlissa de l’assegurança de Responsabilitat Civil.
f) Comprovant de pagament de Responsabilitat Civil.
g) Declaració responsable (Annex I).
h) Declaració responsable d'instal·lació, inici i exercici d'activitat itinerant.
Art.56 Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d’instal·lació, accés i exercici d’activitats a les Illes Balears (Annex II).
i) Resolució d’inscripció en el Registre Autonòmic d’Activitats Itinerants.
j) Certificat de verificació dels extintors.
k) Certificat de l'oca en vigor de la instal·lació elèctrica per itinerants majors.
l) Fotografia de l'atracció.
3.2. Documentació a lliurar dia 24 d'agost del 2018:
m) En el cas d’activitats itinerants, una vegada fet el muntatge per a poder exercir l’activitat serà necessari presentar certificat tècnic de muntatge subscrit per un tècnic/a competent, acreditatiu que la instal·lació s’ha fet d’acord amb el projecte tipus i amb les condicions mínimes imposades, així com que s’han adoptat totes les condicions de seguretat segons la normativa sectorial d’aplicació.
n) Contracte de la companyia subministradora d'electricitat.
Tercer. Procediment adjudicació serà per puntuació, a ponderar segons els criteris de valoració de cada tipus de lloc serà d'una puntuació de 0 a 10 punts com a màxim.
Criteris de puntuació al llocs :
1. Assistència a Fires del Municipi de Felanitx o Revetlles als dos darrers anys: 2 punts.
2. Característiques, innovació i originalitat del producte (qualitat i exclusivitat): 3 punts.
3. Adaptació al lloc destinat d'ocupació i a l'entorn: 3 punts.
4. Estètica, innovació de la parada o remolc: 2 punts.
Quart. Designar la Comissió de Valoració que estarà integrada per:
a) Regidor de Fires i Mercat.
b) Regidor del Parc Municipal.
c) Encarregada del Mercat.
d) Aparelladora Municipal.
Cinquè. Una vegada lliurada la documentació requerida i abonada les taxes; procedir a lliurar la llicència pertinent de venda ambulant amb l'obligació d'exposar-la a un lloc visible a la parada per possibles inspeccions municipals.
Els annexos a què fa referència el present anunci es troben publicats a la pàgina web de l’Ajuntament de Felanitx (www.felanitx.org)
Felanitx, 27 de juny de 2018
El batle
Jaume Monserrat Vaquer