Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 7068
Resolució del director gerent del FOGAIBA per a la que s’aproven les bases i la convocatòria de selecció de personal per cobrir una plaça de personal laboral interí d’un Veterinari/ària per substituir una baixa de llarga durada un treballador de la plantilla del FOGAIBA

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l’article 13 r) del decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, amb l’autorització del Consell de Direcció del FOGAIBA dict la següent

RESOLUCIÓ

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

L’objecte de la convocatòria és la selecció i contractació per cobrir la següent plaça:

ÀREA: Servei de Delegacions comarcals

LLOC DE TREBALL: FGB050513 Veterinari/ària comarcal itinerant

CATEGORIA: Tècnic superior Veterinari

TIPUS DE CONTRACTE: Contracte interinitat per substitució baixa de llarga durada

DURADA DEL CONTRACTE: Fins que s’incorpori el titular

Nº DE PLACES A COBRIR: 1

LLOC DE ETREBALL: Campos, amb desplaçaments a les diferents delegacions comarcals

1.- Convocatòria mitjançant publicació al BOIB.

2.- Valoració dels candidats d’acord amb les bases de la convocatòria.

4.- Contractació de la persona seleccionada.

Òrgan de selecció:

L’òrgan encarregat de la selecció estarà format per les següents persones: Enrique Páez Penedo (cap del Departament Jurídic) que actuarà de President, Adriana Riba Civil (cap de la Secció de Personal) que actuarà de Secretària, Miquel Pizà Adrover (cap del Servei de Delegacions Comarcals) que actuarà com vocal, Alicia Cruz Vacas (veterinària de la delegació de Palma) que actuarà com vocal i un representant del  Comité d’empresa del FOGAIBA. 

Requisits:

  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna d’altra que, de conformitat amb  l’article 57 de l’EBEP, permeti l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.
  • Tenir  18  anys  d’edat  complerts  i  no  haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

- No  haver  estat  separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol   administració   pública,   o   dels  òrgans constitucionals   o  estatutaris  de  les  comunitats  autònomes;  ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o  càrrecs  públics  per  resolució  judicial,  per  exercir funcions similars  a  les  que  complien,   en  el  cas  que  haguessin estat separats,  inhabilitats  o acomiadats disciplinàriament. En el cas de  ser  nacionals  d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació  equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent  que  impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes,  l’accés a una ocupació pública.

- Tenir  les  capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s’inclou la plaça oferta.

  •    Estar en possessió de la titulació següent: Veterinari/ària
  •    Estar en possessió del certificat de nivell elemental de català B2.  

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

  • Els aspirants hauran de presentar la seva sol·licitud en el termini de 5 dies a partir de les 9:00 hores de l’endemà del dia de la publicació al BOIB en qualsevol dels registres d’entrada del FOGAIBA o en qualsevol de les formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu de les administracions públiques.
  • La sol·licitud haurà d’indicar el correu electrònic i telèfon de contacte de l’aspirant.
  • Les sol·licituds registrades fora de termini no es tendràn en compte.
  • Documentació a adjuntar a la sol·licitud d’admissió complimentada i signada :
    • Curriculum Vitae actualitzat.
    • Fotocòpia del DNI o document identificatiu en vigor.
    • Fotocòpia del títol acadèmic requerit.
    • Fotocòpia del certificat del nivell de català exigit.
    • Fotocòpia dels mèrits al·legats (experiència, titulacions i certificats).
  • No es valorarà cap mèrit que no s’hagi presentat degudament dins el termini de presentació de sol·licituds.
  • Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà a la pàgina web del FOGAIBA la llista d’admesos.
  • Publicada la llista d’admesos, l’òrgan de selecció procedirà a valorar els mèrits en el termini màxim de cinc dies.

L’òrgan de selecció valorarà els mèrits dels sol·licitants de la següent forma:

VALORACIÓ DELS CANDIDATS

  • MÈRITS A VALORAR (90% de la puntuació global)

Experiència professional

  1. Experiència professional en l’Administració Pública en la gestió de l’activitat ramadera (P=0,083 x mes treballat). Puntuació màxima 4 punts.
  2. Experiència professional en tasques similars en empreses privades (P=0,083 x mes treballat). Puntuació màxima 1 punt.

Formació

1. Coneixements de català. Puntuació màxima 1 punt (només s’ha de valorar un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA, en que la puntuació es pot sumar a la dels certificats C2 o C1, segons correspongui).

  • Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA 0,25 punts
  • Nivell mitjà (certificat nivell C1) 0,50 punts
  • Nivell superior (certificat nivell C2) 0,75 punts

2. Formació complementària relacionada amb el lloc de feina. Es valoraran els cursos de formació amb certificats acreditatius expedits per centres oficials (P=0,01 x hora). Puntuació màxima 3 punts.

Es valoraran, principalment:

Cursos relacionats amb identificació animal

Cursos relacionats amb benestar animal

Cursos relacionats amb condicionalitat i/o primes ramaderes

Cursos relacionats amb sanitat animal

Cursos relacionats amb alimentació animal

Cursos relacionats amb higiene en la producció primària

Cursos relacionats amb producció i gestió de fems

Cursos relacionats amb el benestar en el transport d’animals

Cursos relacionats amb la llei de procediment administratiu

Coneixements d’informàtica.

Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements d’ofimàtica  (processadors de texts, fulls de càlcul, bases de dades, etc…) expedits per escoles oficials o escoles de l’administració pública (P=0,005 x hora). Puntuació màxima 1punt.

  • ENTREVISTA PERSONAL (10% de la puntuació global)

Conclosa la valoració dels mèrits, l’òrgan de selecció citarà als 5 aspirants que hagin obtingut més puntuació.

El contingut de l’entrevista estarà dirigit, únicament, a comprovar les aptituds i els coneixements dels aspirants en relació a la plaça convocada.

Es valorarà la capacitat d’atendre al públic, els coneixements en la gestió administrativa de l’activitat ramadera, la seva capacitat de fer feina en equip i de fer controls de camp relacionats amb l’activitat ramadera.

Per poder valorar les esmentades capacitats considerem imprescindible puntuar fins al 10% l'entrevista personal.

RESULTAT FINAL

Finalitzada la fase de valoració de mèrits i de l’entrevista personal, l’òrgan de selecció aprovarà la llista de les persones admeses amb la puntuació final, proposant al director gerent la contractació de l’aspirant amb més puntuació.

La resta del personal s’integrarà en la respectiva borsa de treball per a futures contractacions amb les mateixes característiques.

 

Palma, 26 de juny de 2018

 

El director gerent

Guillem Rosselló Alcina