Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 6939
Concurs de trasllat oficial de la policia local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant Decret de l’Alcaldia de data 19 de juny de 2018, en ús de les competències atorgades per l’article 21.1.g de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, s’aprova la convocatòria i les bases del concurs de trasllat per a la provisió definitiva de nou (9) llocs de feina d’Oficial de la policia local de l’Ajuntament de Marratxí, en els termes següents:

CONVOCATÒRIA I BASES DEL CONCURS DE TRASLLAT PER A PROVEÏR DE FORMA DEFINITIVA NOU LLOCS DE FEINA D’OFICIAL DE LA POLICIA LOCAL DE L’AJUNTAMENT DE MARRATXÍ.

PRIMERA. Objecte de la convocatòria.

L’objecte de les presents bases es regular el procediment per a la provisió definitiva de nou (9) llocs de feina d’oficial de la policia local vacants o coberts temporalment (adscripcions provisionals o comissions de servei) a la plantilla municipal d’aquest Ajuntament (Llocs de feina núm. 127, 128, 129, 130, 131, 261, 262, 271 i 294).

Característiques dels lloc de feina convocat:

1. Lloc de feina núm. 127 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat de Prefectura (D).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

2. Lloc de feina núm. 128 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Incidències (A).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

3. Lloc de feina núm. 129 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Incidències (A).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

4. Lloc de feina núm. 130 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Atenció al ciutadà – Secció general (B.1).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

5. Lloc de feina núm. 131 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Atenció al ciutadà – Secció general (B.1).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

6. Lloc de feina núm. 261 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Atenció al ciutadà – Seccions especials (B.2).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

7. Lloc de feina núm. 262 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Incidències (A).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

8. Lloc de feina núm. 271 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat d’Atenció al ciutadà – Secció general (B.1).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

9. Lloc de feina núm. 294 RPT. Oficial de la policia local adscrit a la Unitat Nocturna (C).

Específic anual: 9.150,26 €

Complement de destí: 20

SEGONA. Requisits.

Podran prendre part a aquest Concurs els funcionaris de carrera d’aquest Ajuntament, oficials de la policia local, que duguin un mínim de dos anys continuats de permanència al lloc de feina que ocupen, excepció feta dels supòsits d’adscripció provisional ja sigui a conseqüència del reingrés després d’una excedència o per qualsevol causa que impliqui passar a aquesta situació.

TERCERA. Instàncies.

Les instàncies sol·licitant prendre part en el procés selectiu, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies, es dirigiran al Batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l’Ajuntament durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí oficial de les Illes Balears.

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s’indica a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels justificants (originals o fotocòpies degudament confrontades) dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs. Quant els mèrits al·legats constin a l’expedient personal de l’interessat, no serà necessària la seva acreditació, si bé per a que siguin valorats serà necessari que els interessats manifestin a la instància quins d’ells volen que se’ls valori. Els demés mèrits al·legats sense constància a l’expedient i que no s’acompanyin de suport documental no seran valorats.

A les sol·licituds s’haurà d’assenyalar l’ordre de preferència als llocs de feina convocats.

QUARTA. Admissió dels aspirants.

Una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, l’autoritat convocant o persona en qui delegui dictarà resolució aprovant la llista dels aspirants admesos i exclosos. La relació dels aspirants admesos i exclosos es publicarà únicament al tauler d’anuncis de la Casa Consistorial, i en ella hi figurarà el nom i llinatges dels aspirants, el núm. de DNI i, en el seu cas, la causa d’exclusió, concedint-se un termini de deu dies hàbils per a que els interessats puguin al·legar el que considerin oportú i així poder rectificar els errors.

Una vegada resoltes les al·legacions s’aprovarà mitjançant resolució de l’Alcaldia el llistat definitiu d’aspirants admesos i exclosos, que únicament es publicarà al tauler d’anuncis de la Casa Consistorial.

Al tractar-se d’una convocatòria múltiple, es considerarà com a causa d’exclusió el no assenyalar a la sol·licitud l’ordre de preferència als llocs de treball convocats, si bé aquesta omissió serà esmenable durant el termini de deu dies hàbils recollit a l’apartat primer d’aquesta base.

Els errors materials o de fet podran ser rectificats o esmenats en qualsevol moment, ja sia d’ofici o a petició de la part interessada.

CINQUENA. Comissió de valoració.

La comissió de valoració quedarà constituïda en la forma següent:

President:

  • Titular: Miquel Àngel Pascual Reus.

Secretari (amb veu i vot):

  • Titular: Paula Baltasar Cózar

Vocals en representació del personal fix de l’Ajuntament, designat pel senyor Batle:

  • Titular 1: Maria Magdalena Tugores Montell
  • Titular 2: Antoni Morey Noguera
  • Titular 3: Maria Jesús González Serrano
  • Suplent: Guillermo Enseñat Calafell

La comissió no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i les seves decisions s’adoptaran per majoria. La comissió podrà designar assessors quan ho consideri convenient, sempre amb el límit de que el número d’aquests no podrà ser superior al número de membres de la Comissió de valoració.

Els membres de la Comissió de valoració hauran d’abstenir-se d’intervenir i ho notificaran a l’autoritat convocant quan es vegin afectats per alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic. Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del Tribunal quan es doni alguna de les circumstàncies ressenyades anteriorment.

Els vocals de la Comissió de valoració hauran d’estar en possessió d’un nivell de titulació igual o superior al de la categoria convocada.

Categoria de la comissió de valoració: segona.

SISENA. Concurs.

En subjecció a l’establert als articles 79 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (Llei 7/2007, de 12 d’abril), 190 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, 76 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de les Illes Balears, 35, 36  i 37 de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears i 177 del Decret 28/2015, de 30 d’abril, pel que s’aprova el Reglament de les Policies locals de les Illes Balears, els mèrits a valorar en aquest concurs seran els que s’esmenten a continuació (valorats sempre en referència a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds).

1. Valoració del curs de capacitació.

a. Curs de capacitació de la categoria oficial de policia:

Únicament es valoren els cursos expedits u homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que romanguin en vigor.

La puntuació s’obtindrà de multiplicar la nota pel coeficient de 0,5 punts fins a un màxim de 5 punts.

b. Curs de capacitació d’una categoria superior:

Únicament es valoren els cursos expedits u homologats per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) que romanguin en vigor.

La puntuació s’obtindrà de multiplicar la nota pel coeficient de 0,4 punts fins a un màxim de 4 punts.

2. Valoració dels serveis prestats.

Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificació expedida pels Ajuntaments corresponents i la puntuació màxima d’aquest apartat serà de 8 punts d’acord amb els següents criteris:

a. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia auxiliar: 0,016 punts.

b. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de policia local: 0,033 punts.

c. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d’oficial: 0,041 punts.

d. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de subinspector: 0,05 punts.

e. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria d’inspector: 0,058 punts.

f. Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de major: 0,066 punts.

g. Per cada  mes complet de serveis prestats i reconeguts en la categoria de comissari: 0,075 punts.

3. Antiguitat.

Aquest mèrit s’acreditarà mitjançant certificació expedida pels Ajuntaments corresponents i la puntuació màxima d’aquest apartat serà de 4 punts d’acord amb els següents criteris:

Per cada any complet de serveis prestats i reconeguts com a funcionari de carrera en qualsevol categoria de policia local: 0,2 punts per any.

4. Estudis acadèmics oficials.

Únicament es valoren els estudis acadèmics oficials amb validesa en tot el territori nacional. En cas de presentació de títols d’estudis realitzats a l’estranger, s’acreditarà l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Per la possessió de titulacions acadèmiques oficials superiors a batxiller superior (o qualsevol de les equivalències amb aquest títol establertes per l’Ordre EDU/520/2011, de 7 de març, pel qual s’estableixen equivalències amb els títols de batxiller regulats a la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació) o a partir d’una segona titulació acadèmica oficial igual a l’exigida per a la categoria que s’accedeix. La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior necessari per a obtenir-lo, excepció feta del títol de doctor o de que les titulacions corresponguin a branques diferents.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 21 punts, d’acord amb els següents criteris:

a. Per cada titulació acadèmica de tècnic de formació professional de grau superior, ensenyances professionals d’arts plàstiques i disseny de grau superior i les ensenyances esportives de grau superior, així com tots els títols que hagin sigut declarats equivalents: 0,5 punts, fins a un màxim de 1,5 punts.

b. Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o titulació declarada equivalent: 1 punt, fins a un màxim de 3 punts.

c. Per cada titulació acadèmica de grau universitari o grau de l’ensenyança artística superior: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.

d. Per cada llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o titulació universitaria equivalent: 2 punts, fins a un màxim de 6 punts.

e. Per cada màster oficial i altres estudis de postgrau oficial universitari: 0,25 punts per cada 30 crèdits ECTS, fins a un màxim de 1,5 punts. Els estudis de grau amb càrrega lectiva de 300 crèdits ECTS, a més d’obtenir els punts de l’apartat c, obtindran 0,5 punts, d’acord amb l’article 12.10 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre.

f. Per cada títol de doctor: 1,5 punts, fins a un màxim de 4,5 punts.

5. Valoració dels coneixements de llengues.

a. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.

a. Nivell C1 o equivalent: 1,75 punts.

b. Nivell C2 o equivalent: 2,00 punts.

c. Coneixements de llenguatge administratiu (Nivell E): 0,50 PUNTS.

En el supòsit del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació s’acumula al de l’altre certificat que s’acrediti.

b. Coneixements d’altres llengües.

Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les altres comunitats autònomes o d’una llengua estrangera expedits per les escoles oficials d’idiomes (EOI), les universitats, l’EBAP, altres escoles d’administració pública i altres entitats, i que siguin equivalents als nivells que estableix el Marc comú europeu, amb una puntuació màxima de 4,50 punts segons els criteris que s’indiquen a la taula següent:

Nivells del Marc comú europeu MCE

EOI

Universitats, escoles admó pública i organitzacions sindicals en formació contínua, equivalents als nivells MCE

Altres nivells EBAP

Punts

1r curs de nivell inicial

0,10

2n curs de nivell inicial

0,20

A1

0,40

0,30

1r curs de nivell elemental

0,30

A2

0,60

0,40

2n curs de nivell elemental

0,40

B1

0,80

0,60

1r curs de nivell mitjà

0,60

B1+

1,00

0,80

2n curs de nivell mitjà

0,80

B2

1,20

1,00

1r curs de nivell superior

1,00

B2+

1,40

1,20

2n curs de nivell superior

1,20

C1

1,60

1,40

C2

1,80

1,60

Els certificats equivalents als nivells del Marc comú europeu es valoraran amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes.

D’una mateixa llengua, únicament es valorarà el certificat de nivell superior.

6. Valoració dels cursos de formació.

Únicament es valoren els diplomes o certificats de cursos i activitats formatives impartides per les escoles de formació de les policies locals, els cursos impartits per l’Escola Balear d’Administració Pública o que tinguin la condició de concertats u homologats per l’EBAP, els cursos d’interès policial manifest superats en universitats en l’àmbit de la Unió Europea o en altres administracions públiques de l’Estat espanyol en centres de formació acreditats i els plans de formació contínua.

Respecte de la formació en línia i a distancia no reglada, únicament es valora la que imparteixi i homologui l’EBAP  o les universitats de l’àmbit de la Unió Europea i la que s’efectui dins dels plans de formació contínua. Els cursos en matèria policial realitzats abans de l’entrada en vigor de la Llei 4/2013, de 17 de juliol, de Coordinació de les Policies Locals de les Illes Balears, també es valoren.

A aquest apartat també es valora la impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc de feina al que s’accedeix en centres formatius oficials, acreditada mitjançant una certificació en que consti el curs, les hores i les matèries que s’han impartit i els  crèdits dels títols, màsters propis no oficials i dels cursos d’expert universitari que tenen caràcter de titulacions pròpies d’una universitat determinada.

a. Formació relacionada amb l’àrea professional.

i. Accions formatives relacionades.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 4,5 punts. Es valoren, per cada lloc de feina, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s’accedeix. En concret, únicament es valoren els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària relacionada amb la professió de policia local d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:

a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

c. Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al que s’accedeix: 0,0075 punts per hora.

En relació als cursos o activitats expressades en crèdits, s’entén que cada crèdit equival a 10 hores.

No es valoren els certificats que no indiquin el número d’hores o crèdits, o amb contingut de la formació indefinit.

No s’ha de valorar la formació que constitueix una part dels cursos de capacitació per a accedir a qualsevol categoria de les forces o cossos de seguretat i la formació repetida, a menys que s’hagi produït un canvi substancial en el contingut.

ii. Formació universitària no oficial relacionada amb les funcions del lloc de feina convocat.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 3,5 punts.

a. Títol propi de graduat en seguretat i ciències policials de la Universitat de les Illes Balears: 1 punt.

b. Títols propis de graduat universitari, relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,75 punts per títol, fins a un màxim de 1,5 punts.

c. Màsters, experts i diplomes universitaris relacionats amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,1 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols de càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valorar en aquest apartat.

b. Formació no relacionada amb l’àrea professional.

i. Accions formatives no relacionades.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 2 punts. Es valoren, per cada lloc de feina, les accions formatives que, encara que no estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeix, es considerin d’interès general. En concret, únicament es valoraran per a totes les categories els cursos que estiguin relacionats amb les àrees temàtiques de la formació contínua de l’EBAP.

a. Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.

b. Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.

ii. Formació universitària no oficial no relacionada amb les funcions del lloc de feina convocat.

La puntuació màxima d’aquest apartat es de 2 punts.

a. Títols propis de graduat universitari, sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària, amb càrrega lectiva de, com a mínim, 180 crèdits ECTS: 0,5 punts per títol, fins a un màxim d’1 punt.

b. Màsters, experts i diplomes universitaris sense relació amb les àrees de policia, seguretat, emergències, salvament, ciències forenses, criminologia, violència de gènere i formació sanitària: 0,05 punts per crèdit ECTS, fins a un màxim d’1 punt. Els títols de càrrega lectiva inferior a 30 crèdits ECTS no es valorar en aquest apartat.

7. Reconeixements honorífics.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els següents criteris:

Per cada condecoració i distinció al mèrit policial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears o dels ajuntaments prevista en la normativa:

a. Creu al mèrit policial amb distintiu blau de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 1 punt.

b. Creu al mèrit policial amb distintiu verd de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,5 punts.

c. Creu al mèrit policial amb distintiu blanc de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears: 0,25 punts.

d. Felicitacions públiques: 0,01 punts.

S’acreditarà mitjançant certificació expedida per la Conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l’ajuntament corresponent.

Els reconeixements honorífics i les medalles concedides per un ajuntament únicament es valoraran en els procediments per a l’accés a llocs de feina d’aquest mateix ajuntament. En el supòsit de concessió d’una medalla de la Comunitat Autònoma i una altra de l’ajuntament corresponent pels mateixos motius únicament es podrà valorar a efectes de concurs una de les dues.

8. Valoració de les proves físiques.

La superació de les proves físiques amb una nota igual o superior, en conjunt, a 7, té una puntuació, en la fase de concurs, igual a la nota obtinguda multiplicada per 0,1 fins a un màxim d’1 punt.

En aquest apartat únicament es valoraran les acreditacions de l’aptitud física dels membres dels cossos de policia local emeses per l’Escola Balear d’Administració Pública.

Els mèrits que al·leguin els interessats al concurs de trasllat s’acreditaran mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la següent documentació:

a. Curs de capacitació: certificació en vigor de l’EBAP d’haver superat el curs de capacitació de la categoria a la que s’opta o a una superior.

b. Serveis prestats i antiguitat: certificació expedida pels ajuntaments o administracions públiques corresponents.

c. Estudis acadèmics oficials: còpia compulsada correctament del títol o del resguard acreditatiu (anvers i revers). En el supòsit de presentació de títols d’estudis fets a l’estranger, s’acreditarà l’homologació concedida pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

d. Coneixement de la llengua catalana: certificacions expedides per l’Escola Balear d’Administració Pública, expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica vigent.

e. Coneixement d’altres llengües: certificacions expedides per l’Escola Balear d’Administració Pública, per les escoles oficials d’idiomes (EOI), per les universitats, per altres escoles d’administració pública i altres entitats, equivalents amb els nivells del Marc comú europeu.

f. Cursos de formació: Certificacions d’aprofitament, certificacions d’assistència i certificacions d’impartició de cursos d’accions formatives expedides per les escoles de formació de les policies locals, per l’Escola Balear d’Adminsitració Pública u homologats o concertats per l’EBAP, per universitats de l’àmbit de la Unió Europea, per centres de formació acreditats en altres administracions públiques de l’Estat espanyol o centres que imparteixin plans de formació continua.

g. Reconeixements honorífics: Certificacions expedides per la conselleria competent en matèria de coordinació de les policies locals o l’ajuntament corresponent.

Puntuació màxima assolible: 65,50 punts.

En el supòsit d’empat tindrà preferència en l’assignació del lloc de feina aquell aspirant que tingui major puntuació a l’apartat 3 del mèrits de necessària consideració (antiguitat a l’Administració pública), i en el supòsit de mantenir-se l’empat aquest es resoldrà per sorteig.

SETENA. Resolució de la convocatòria.

El termini per a la resolució del concurs serà de dos mesos, comptats a partir del dia següent a aquell en que es publiqui el llistat definitiu d’aspirants admesos i exclosos. Un cop acomplert aquest termini, la Comissió de valoració publicarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament la proposta provisional de qualificacions.

A la vista de l’esmentada proposta, els interessats podran formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptats a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional de qualificacions.

Una vegada revisades les observacions i reclamacions presentades dins termini la Comissió de valoració elevarà a definitives les qualificacions fins a les hores provisionals, efectuant la corresponent proposta d’adjudicació de llocs de feina. La proposta de qualificacions definitives juntament amb la proposta d’adjudicació de llocs de feina s’exposaran al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.

VUITENA. Presa de possessió.

Un cop efectuats els nomenaments, els aspirants nomenats hauran de prendre possessió del lloc de feina adjudicat en el termini màxim de tres dies hàbils comptats a partir del següent al de la notificació del nomenament.

No obstant això, aquest termini es podrà ampliar a sol·licitud de l’interessat, per causes degudament justificades, fins a un màxim d’un mes.

Així mateix, degut a les distorsions que es poden produir en els distints serveis afectats pel concurs de trasllat, quan el número de persones nomenades a cada unitat sigui igual o superior a tres, la pressa de possessió es podrà efectuar de forma escalonada en un període màxim de tres mesos (percebent els funcionaris a l’espera de prendre possessió del nou destí les retribucions del nou lloc de feina).

NOVENA. Irrenunciabilitat del destí.

Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caducarà el termini per a renunciar o desistir de participar al concurs de trasllat. Una vegada transcorregut l’esmentat termini, les sol·licituds formulades seran vinculants pel peticionari i els destins irrenunciables, excepció feta de que abans de la presa de possessió s’obtingués un altre destí mitjançant convocatòria publica.

DESENA.

La Comissió de valoració queda autoritzada per a resoldre els dubtes que es puguin presentar i prendre els acords necessaris i precisos pel bon ordre del procés selectiu, en tots aquells assumptes que no es recullin a les presentes bases, sempre amb estricta observança de la normativa vigent aplicable en la matèria.

La convocatòria i les seves bases, tots els actes que es derivin del procés selectiu i les actuacions de la Comissió de valoració podran ser impugnats per les persones interessades en els terminis i formes establerts per la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  

Marratxí, a 25 de juny de 2018.

El Batle,
Joan Francesc Canyelles Garau.