Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 6920
Licitació per a l'adjudicació del contracte mixt de subministrament, obra i servei per a la renovació de la gespa artificial del camp de futbol «Son Marçal» i «U.D. Sami» del terme municipal de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
- Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
- Telèfon: 971381050
- Telefax: 971385500
- Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
- Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
- Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d) Número d’expedient: 001919/2018
2.- Objecte del contracte
a) Tipus: contracte mixt de subministrament, obra i servei
b) Descripció de l’objecte: subministrament de la gespa artificial i les prestacions complementàries d'obra, com ara la neteja, comprovació de la solera existent i instal·lació de la gespa, i de servei consistent en la redacció del projecte d'obra i direcció de les obres, per al camp de futbol ≪Son Marcal i U.D. Sami≫ municipals, segons es detalla en el Plec de prescripcions tècniques.
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d) Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e) Termini d’execució: catorze (14) setmanes, a comptar des de la formalització del contracte.
f) Admissió de pròrroga: No.
3.- Tramitació, procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: No
d) Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
4.- Valor total estimat del contracte 285.123,97 € IVA exclòs
5.- Preu màxim de licitació. Import: 285.123,97 €, IVA: 59.876,03 €; Total 345.000 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: Per import del 5% del preu ofert pel licitador que presenti la millor oferta (IVA exclòs)
7.- Requisits específics del contractista: Plecs de clàusules administratives particulars
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Trenta-cinc (35) dies naturals, a comptar des del següent a la data d'enviament de l'anunci de la licitació a l'oficina de publicació de la Unió Europea
b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
- Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Domicili: Plaça des Born, 15.
c) Localitat: Ciutadella de Menorca.
d) Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim de vint dies. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en el dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.
(Data signatura: 21/06/2018)
La secretària
Caterina Barceló Martí