Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 6920
Licitació per a l'adjudicació del contracte mixt de subministrament, obra i servei per a la renovació de la gespa artificial del camp de futbol «Son Marçal» i «U.D. Sami» del terme municipal de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a)   Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b)  Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c)  Obtenció de la documentació i de la informació:

- Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

- Domicili: Plaça des Born, 15

- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

- Telèfon: 971381050

- Telefax: 971385500

- Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

- Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

- Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d)   Número d’expedient: 001919/2018

2.- Objecte del contracte

a)  Tipus: contracte mixt de subministrament, obra i servei

b)  Descripció de l’objecte: subministrament de la gespa artificial i les prestacions complementàries d'obra, com ara la neteja, comprovació de la solera existent i instal·lació de la gespa, i de servei consistent en la redacció del projecte d'obra i direcció de les obres, per al camp de futbol Son Marcal i U.D. Sami municipals, segons es detalla en el Plec de prescripcions tècniques.

c)  Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d)  Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e)  Termini d’execució: catorze (14) setmanes, a comptar des de la formalització del contracte.

f)   Admissió de pròrroga: No.

3.- Tramitació, procediment

a)  Tramitació: ordinària

b)  Procediment: obert

c)  Subhasta electrònica: No

d)  Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

4.- Valor total estimat del contracte 285.123,97 € IVA exclòs

5.- Preu màxim de licitació. Import: 285.123,97 €, IVA: 59.876,03 €; Total 345.000 €

6.- Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: Per import del 5% del preu ofert pel licitador que presenti la millor oferta (IVA exclòs)

7.- Requisits específics del contractista: Plecs de clàusules administratives particulars

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a)  Trenta-cinc (35) dies naturals, a comptar des del següent a la data d'enviament de l'anunci de la licitació a l'oficina de publicació de la Unió Europea

b)  Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.

c)  Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

-  Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)

-  Domicili: Plaça des Born, 15

-  Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d)  Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

a)  Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b)  Domicili: Plaça des Born, 15.

c)  Localitat: Ciutadella de Menorca.

d)  Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim de vint dies. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e)  Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.

11.- Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en el dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.

(Data signatura: 21/06/2018)

La secretària

Caterina Barceló Martí