Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 6721
Licitació per a l'adjudicació d’autorització per a l’ús especial del domini públic municipal, constituït per les vies urbanes i aparcaments del nucli turístic conformat per les urbanitzacions Cap d’Artrutx – cala en Bosch - Son Xoriguer de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
o Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
o Domicili: Plaça des Born, 15
o Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
o Telèfon: 971381050
o Telefax: 971385500
o Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
o Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
o Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 004874/2018
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de servei
b. Descripció de l’objecte: transport de persones en tren turístic pneumàtic articulat durant la temporada turística,
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució: dos (2) anys, comprensiva de la temporada turística dels anys 2018 i 2019 (des del seu inici l’1 de maig o dia de formalització del contracte, si fos posterior, i fins dia 31 d'octubre, ambdós inclosos).
f. Admissió de pròrroga: Està prevista una sola pròrroga del contracte pel termini d’un any, sense que la durada total del contracte i la pròrroga pugui excedir de tres (3) anys
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: urgent
b. Procediment: obert
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
L'únic criteri objectiu que ha de servir de base per a l'adjudicació del present contracte és el preu que s'ofereixi (cànon), avaluable de forma automàtica mitjançant l’aplicació de fórmula.
4.- Preu estimat del contracte 44.000,00 €) anuals, IVA exempt.
5.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació de tota la durada del contracte, IVA exempt, amb les formalitats previstes en l'article 108 de la LCSP i a l’article 188.7 de la LMRL.
6.- Requisits específics del contractista: Plecs de clàusules administratives particulars
7.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. vuit (8) dies naturals, comptats a partir de l'endemà a la publicació de l'anunci de la licitació en el perfil del contractant de l'òrgan de contractació.
b. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
d. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
e. Domicili: Plaça des Born, 15
f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
8.- Obertura de propostes:
a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Domicili: Plaça des Born, 15.
c. Localitat: Ciutadella de Menorca.
d. Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim de cinc dies. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
9.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.
10.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 8 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en el dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.
La secretària
Caterina Barceló Martí