Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 6721
Licitació per a l'adjudicació d’autorització per a l’ús especial del domini públic municipal, constituït per les vies urbanes i aparcaments del nucli turístic conformat per les urbanitzacions Cap d’Artrutx – cala en Bosch - Son Xoriguer de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c. Obtenció de la documentació i de la informació:

o Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

o Domicili: Plaça des Born, 15

o Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

o Telèfon: 971381050

o Telefax: 971385500

o Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

o Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

o Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d. Número d’expedient: 004874/2018

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: contracte de servei

b. Descripció de l’objecte: transport de persones en tren turístic pneumàtic articulat durant la temporada turística,

c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e. Termini d’execució: dos (2) anys, comprensiva de la temporada turística dels anys 2018 i 2019 (des del seu inici l’1 de maig o dia de formalització del contracte, si fos posterior, i fins dia 31 d'octubre, ambdós inclosos).

f. Admissió de pròrroga: Està prevista una sola pròrroga del contracte pel termini d’un any, sense que la durada total del contracte i la pròrroga pugui excedir de tres (3) anys

3.- Tramitació, procediment

a. Tramitació: urgent

b. Procediment: obert

c. Subhasta electrònica: No

d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

L'únic criteri objectiu que ha de servir de base per a l'adjudicació del present contracte és el preu que s'ofereixi (cànon), avaluable de forma automàtica mitjançant l’aplicació de fórmula.

4.- Preu estimat del contracte 44.000,00 €) anuals, IVA exempt.

5.- Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% del preu d’adjudicació de tota la durada del contracte, IVA exempt, amb les formalitats previstes en l'article 108 de la LCSP i a l’article 188.7 de la LMRL.

6.- Requisits específics del contractista: Plecs de clàusules administratives particulars

 

7.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a. vuit (8) dies naturals, comptats a partir de l'endemà a la publicació de l'anunci de la licitació en el perfil del contractant de l'òrgan de contractació.

b. Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

d. Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)

e. Domicili: Plaça des Born, 15

f. Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

8.- Obertura de propostes:

a. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Domicili: Plaça des Born, 15.

c. Localitat: Ciutadella de Menorca.

d. Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim de cinc dies. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

e. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

9.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.

10.- Altres informacions:

a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 8 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en el dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.

La secretària

Caterina Barceló Martí