Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE LLUBÍ
Núm. 6702
Bases que regulen la concessió d'ajuts per a l'adquisició de llibres de text per al curs 2017-2018 de l'escoleta de 0 a 3 anys
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària celebrada en data 11 de juny 2018, va aprovar les següents
1.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte de la convocatòria és l’atorgament per part de l’Ajuntament de Llubí, d’ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material escolar lectiu per al curs 2017-2018 a les famílies amb fills inscrits a l’escoleta de 0 a 3 anys.
Les ajudes econòmiques tenen la finalitat de donar suport econòmic a la despesa que suposa l’adquisició de llibres de text a la famílies del municipi de Llubí i està destinada a la compra de llibres de caràcter obligatori per l’alumne.
2.- REQUISITS
- Els sol·licitants, ja sigui el pare, la mare o el tutor legal han d’estar empadronats al municipi de Llubí, amb una antiguitat de dos anys anteriors a la sol·licitud.
- Els alumnes han d’estar matriculats a l’Escoleta ( 0-3 anys )
- Estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Llubí.
- No trobar-se sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públic.
- En cas de tenir un deute amb l’Escoleta Municipal, l’ajuda es compensarà en la part que tenen de deute.
- Assistència a un mínim del 80% de classes al primer trimestre.
3.- DESTINATARIS DE LES AJUDES
Podran sol·licitar les ajudes o beques el pare, la mare o tutor legal empadronat a Llubí, amb una antiguitat mínima de dos anys des de la data de la sol·licitud, d’aquells alumnes matriculats a l’escoleta de 0-3 durant el curs escolar 2017-2018 en representació de l’alumne.
4.- DOTACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.
Als pressuposts municipals de l’Ajuntament de Llubí per a l’any 2018 existeix partida 231/48006 per import de 1.000 euros per destinar a l’ajuda de llibres de text. Aquesta partida esta prevista per l’ajuda als llibres d del curs 2017-18.
5.- FORMA I DOCUMENTACIÓ DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
Les persones interessades a sol·licitar un ajut s’han d’adreçar al registre general de l’Ajuntament de Llubí i aportar la següent documentació:
- Sol·licitud (annex 1)
- Fotocòpia del DNI, NIE o passaport del sol·licitant.
- Document bancari en què constin les dades del compte i el titular d’aquest. S’acreditarà amb una fotocòpia de la llibreta.
- Fotocopia del Llibre de Familia.
- Declaració jurada de no haver rebut cap altre ajut pel mateix concepte (Annex 2).
Les dades relatives a l’empadronament seran comprovades pel propi Ajuntament de Llubí i, per tant, no és necessari aportar els certificats.
Les beques se sol·licitaran mitjançant el model de sol·licitud (Annex 1), dirigit a la Batlessa de l’Ajuntament de Llubí i subscrit pel representant de l’alumne al Registre d’entrada de l’Ajuntament de Llubí. La presentació de la sol·licitud implicarà l’autorització a l’Ajuntament de Llubí, perquè, en nom del sol·licitant, realitzi les gestions i comprovacions pertinents per a la tramitació de les ajudes.
6.- TERMINI DE PRESENTACIÓ
El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies naturals des de la publicació de les presents Bases al BOIB, tauler d’edictes i pàgina web de l’Ajuntament de Llubí ( www.ajllubi.net ).
7.- CRITERIS DE VALORACIÓ
L’import de les ajudes es farà d’acord amb els següents criteris:
1.- Per ser membre de família nombrosa es multiplicarà per coeficient 0,2.
2.- Per ser dos germans es multiplicarà per 0,1.
8.- COMISSIÓ DE VALORACIÓ I ATORGAMENT
L’Ajuntament formarà una Comissió de Valoració formada pel Secretari- Interventor de la Corporació i dos auxiliars administratius, i les seves funcions seran les següents:
1. Avaluar cada una de les sol·licituds presentades
2. Admetre o excloure les sol·licituds que pertoqui, en relació amb els criteris que s’emmarquen a les presents.
Una vegada examinades totes les sol·licituds, es farà proposta resolució provisional per part de la Regidora d‘Educació, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
Aquesta llista s’exposarà a la pàgina web i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament.
Els sol·licitants podran presentar, en el termini de 3 dies hàbils comptats a partir del següent a l’exposició de la llista provisional, les oportunes reclamacions acompanyades de la documentació que estimin convenient, que haurà d’ésser presentada al registre d’entrada de l’Ajuntament de Llubí en horari d’atenció al públic.
9.- RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA
Una vegada la Comissió Avaluadora hagi analitzat la documentació aportada per esmenar i a la vista de les al·legacions presentades, es farà resolució definitiva de concessió o denegació de les ajudes, que expressarà la llista de persones beneficiàries i la quantitat de l’ajut atorgat, i també les sol·licitud excloses amb indicació de la causa d’exclusió. Aquesta resolució serà exposada la pàgina web municipal i al tauler d’edictes.
10.- PAGAMENT DE LES AJUDES
El pagament de l’ajuda es realitzarà mitjançant transferència bancària o qualsevol forma de pagament acceptat pel TRLHL al compte indicat pel sol·licitant.
11.- COMPATIBILITAT DE LES BEQUES
Les beques concedides en virtut de la present convocatòria no són compatibles amb qualsevol altre ajut que es pogués percebre per la mateixa finalitat d’altres entitats públiques. A tal efecte, els sol·licitants hauran de signar una declaració jurada (Annex 2)
12.- RÈGIM DE RECURSOS
Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs de reposició en el termini d’un mes des de la seva publicació o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos.”
Llubí, 18 de juny de 2018.
La Batllessa,
Magdalena Perelló Frontera
ANNEX I.- Instància sol·licitud de subvenció per ajudes llibres de text curs 2017-2018
DADES D’IDENTIFICACIÓ DE NIN/A DEMANDANT DE LA SUBVENCIÓ |
||||
Nom i Llinatges
|
DNI
|
|||
Adreça |
CP |
Telèfon
|
||
Municipi |
Adreça electrònica
|
|||
DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT |
||||
Nom i Llinatges
|
DNI
|
|||
Adreça
|
CP
|
Telèfon
|
||
Municipi
|
En qualitat de
|
|||
Adreça electrònica
|
EXPOSA |
Estant informat de la convocatòria específica de subvenció d’acord amb les Bases que regulen la concessió d’ajudes per a l’adquisició de llibres de text pel curs 2017-2018, declaro complir els requisits que en ella s’exigeixen i adjunt la documentació requerida.
|
S’ADJUNTA |
Fotocòpia DNI, NIE o passaport del sol·licitant.. Fotocopia de llibre de família en cas de família nombrosa i/o ser dos germans Document bancari en què constin les dades del compte i el titular d’aquest. S’acreditarà amb una fotocòpia de la llibreta Fotocòpia del llibre de Familia.
|
SOL.LICITA |
SIGNATURA |
Que em sigui concedida la subvenció indicada
|
Llubí, de de 2018.
|
SRA. BATLESSA DE L´AJUNTAMENT DE LLUBI
ANNEX II.- DECLARACIÓ JURADA
En compliment als requisits establerts a les Bases que regulen la concessió d’ajudes per a l’adquisició de llibres de text pel curs 2017-2018 DECLARO:
No ha sol·licitat ni percebut cap subvenció d’altres administracions per aquesta activitat sol·licitada, comprometent-se a comunicar a l’ajuntament la concessió d’altres subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat que s’hagin pogut obtenir amb posterioritat a la presentació d’aquest escrit.
Llubí, de de 2018.
Signatura,
Nom:
DNI: “