Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 6700
Participació Ciutadana. Decret 12441/18. Aprovació fitxer Processos Participatius protecció de recogida de dades
El dia 18 de juny de 2018 la regidora de l’Àrea delegada de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial va dictar amb el núm. 12441 el següent Decret:
1.- Aprovar la creació d’un fitxer anomenat “PROCESSOS PARTICIPATIUS”, on es recullen les dades aportades pels ciutadans en el procediment de registre d’usuaris.
2.- Les dades que constaran a l’esmenta’t fitxer les aportaran els mateixos usuaris.
3.- La finalitat del fitxer/tractament és la de gestionar els processos participatius per al control de l’habilitació de les persones que participen i el recompte numèric i estadístic dels resultats derivats dels processos de participació ciutadana.
4.- El fitxer s’estructura a partir de les següent dades: nom i llinatges de la persona, núm. DNI, data de naixement, correu electrònic i núm. de telèfon mòbil.
5.- El termini de conservació: les dades personals proporcionades es conservaran mentre es desenvolupi el procés participatiu de l’Ajuntament de Palma i sempre que no se sol·liciti la seva supressió, la seva conservació ho serà als mers efectes d’arxiu a l’empara del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell sobre protecció de dades de caràcter personal i altres disposicions d’aplicació.
4.- Els destinataris de les dades seran el diferents departaments municipals de l’Ajuntament de Palma implicats als expedients corresponents, i no es preveu la comunicació de les dades del fitxer a altres Institucions. No es preveu cap transferència internacional.
5.- L’òrgan responsable del fitxer és el departament de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial de l’Ajuntament de Palma. L’encarregat del tractament de les dades de caràcter personal, és l’empresa contractada al efecte en cada moment, la qual adoptarà les mesures de seguretat previstes al Títol VIII del RGPD.
6.- La unitat on es podran exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició és la pròpia Regidoria de Participació Ciutadana, situada al 3r pis de l’edifici de Cort, (Santa Eulàlia, núm. 9) de Palma
7.- El nivell de seguretat exigible serà el BÀSIC, atès el títol VIII del reglament 1720/2007.
8.- Publicar aquesta resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
9.- Notificar aquesta resolució a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades per a la seva inscripció en el Registre General de Protecció de Dades.
Palma, dimarts 19 de juliol de 2018
La Cap del departament de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial
P.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014 Publicat al BOIB núm 30, de 04/03/2014
Antònia Casas Mora