Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ARTÀ
Núm. 6650
Creació d'una borsa de treball extraordinària de Policia
Per Decret de Batlia de 4 de gener de 2018, es va resoldre aprovar les bases específiques que regiran la convocatòria per constituir una borsa extraordinària d’aspirants per proveir, com a funcionaris interins, places vacants de policia local de l’Ajuntament d’Artà, així com publicar el seu text al BOIB, per la qual cosa es fa públic l’esmentat acord i el text íntegre:
“Exp. 2018/321. Creació d'una borsa de treball extraordinària de policia
Atès que per resolució d'aquesta Batlia de 4 de gener de 2018, es va resoldre aprovar les bases específiques de la convocatòria per constituir una borsa extraordinària per proveir, com a funcionaris interins, places vacants de policia local de l'Ajuntament d'Artà, les quals foren publicades al BOIB núm. 3, de 6 de gener de 2018.
Atès que per resolució d'aquesta Batlia de 18 d'abril de 2018, es va aprovar la llista definitiva de persones aspirants admeses i excloses del procediment selectiu per constituir una borsa extraordinària de policia.
Vista la llista provisional de les qualificacions obtingudes per les persones aspirants admeses en la valoració de mèrits feta pel Tribunal Qualificador i recollida en l'acta del 16 de maig de 2018, la qual fou publicada en el tauler d'anuncis i a la pàgina web municipal.
Atès que la llista provisional de les qualificacions obtingudes per les persones aspirants admeses ha esdevingut definitiva al no presentar-se reclamacions en el termini estipulat per a tal fi.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Crear una borsa de treball de policia de l'Ajuntament d'Artà, que queda conformada per les persones que s'indiquen, en l'ordre de prelació següent:
Ordre |
DNI |
Puntuació total |
1 |
18227345Y |
22,226 |
2 |
43124752M |
21,620 |
3 |
44326616G |
21,213 |
4 |
43135458Q |
19,196 |
5 |
43185911F |
16,344 |
6 |
43129448D |
12,301 |
7 |
41517949M |
11,810 |
8 |
43168826B |
7,796 |
Les persones que conformen la borsa de feina de policia es trobaran a l'espera de ser cridades per l'Ajuntament seguint l'ordre de puntuació, quan es produeixi la necessitat de nomenament com a personal funcionari interí.
2. Determinar que la gestió d'aquesta borsa es durà a terme de conformitat amb el que estableixen les bases de la convocatòria.
3. Publicar aquesta resolució al tauler d'anuncis, a la pàgina web municipal i al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar alternativament recurs de reposició potestatiu davant l’òrgan que ha dictat aquesta resolució, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o bé interposar directament recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa. Si optau per interposar el recurs de reposició potestatiu no podreu interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell sigui resolt expressament o s'hagi produït la desestimació presumpta del recurs de reposició interposat.
No obstant l’anterior, es pot interposar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que estimeu pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i l’article 40 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Així mateix, es pot interposar reclamació davant la Comissió prevista en el Decret 24/2016 de 29 d'abril, de creació i d'atribucions de competències a la Comissió per a la resolució de les reclamacions en matèria d'accés a la informació pública (BOIB Núm. 054 de 30 / abril / 2016) al termini d'un mes comptador des de l'endemà que s'hagi notificat, d'acord amb l'article 24 i la disposició addicional quarta de la Llei 19/2013,de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.”
Artà, 18 de juny de 2018
El batle
Manuel Galán Massanet