Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE SANT JOAN DE LABRITJA
Núm. 6624
Aprovació definitiva del Reglament Municipal de la gestió i funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèlit dels Auto Taxis, en coordinació amb els altres municipis de l'illa d'Eivissa (GPS insular)
Al no haver-se presentat reclamacions durant el termini d'exposició al públic (BOIB Nº 52 de data 28/04/2018), queda automàticament elevat a definitiu l'Acord plenari inicial aprovatori del Reglament Municipal de la Gestió i Funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit de la flota d'Acte Taxis, en coordinació amb els altres municipis de la Illa d'Eivissa (GPS insular), la qual cosa es publica a l'efecte de l'article 70.2 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local i 103 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.
EXP. N. 224/2018. APROVACIÓ INICIAL DEL REGLAMENT DE LA GESTIÓ I FUNCIONAMENT MITJANÇANT TECNOLOGIA DE POSICIONAMENT PER SATÈL·LIT DE LA FLOTA D'ACTE – TAXIS, EN COORDINACIÓ AMB ELS ALTRES MUNICIPIS DE LA ILLA D'EIVISSA (GPS INSULAR).
D'ordre de la Presidència pel Secretari es dóna lectura del dictamen de la Comissió Informativa d'Economia i Hisenda, Turisme, Transports, Comerç, Indústria, Noves Tecnologies, Joventut, Govern Interior, Protecció Civil, Benestar Social i Política Sanitària, que va ser aprovat per unanimitat dels membres presents en els següents termes:
PROPOSTA D'acord
Considerant el màxim interès per a aquest Municipi sobre l'aprovació del Reglament municipal que reguli la gestió i funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit de la flota d'Acte Taxis, amb l'objecte de coordinar aquests serveis amb els altres municipis de la illa d'Eivissa, completant el que es disposa en les Lleis i Reglaments vigents.
Considerant que amb data 7 de març de 2018, es va emetre informe de Secretaria en relació amb el procediment i la Legislació aplicable per a l'aprovació del Reglament municipal.
Considerant que s'ha redactat l'avantprojecte del Reglament Municipal de la Gestió i Funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit de la flota d'Acte Taxis, en coordinació amb els altres municipis de la illa d'Eivissa.
Realitzada la tramitació corresponent, es proposa a la Comissió Informativa la mateix l'adopció del següent
ACORD
PRIMER.- Aprovar inicialment el Reglament Municipal de la Gestió i Funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit de la flota d'Acte Taxis, en coordinació amb els altres municipis de la illa d'Eivissa, en els termes en què figura en l'expedient/amb la redacció que a continuació es recull:
REGLAMENT MUNICIPAL DE LA GESTIÓ I FUNCIONAMENT MITJANÇANT TECNOLOGIA DE POSICIONAMENT PER SATÈL·LIT DE LA FLOTA D’AUTOTAXIS, EN COORDINACIÓ AMB ELS ALTRES MUNICIPIS DE L’ILLA D’EIVISSA (GPS INSULAR)
Donat que la totalitat dels titulars de llicències de taxi de l’illa d’Eivissa als diferents municipis han incorporat, d’acord amb els respectius Ajuntaments, un sistema de posicionament per satèl·lit, únic i comú per a tota l’illa d'Eivissa, s’aprova el Reglament present de funcionament del sistema, que desenvolupa les regles i normes que han de regular la prestació del servei de la forma més eficient possible.
Aquest Reglament s’aprova pel nostre municipi i per la resta de municipis de l’illa d’Eivissa de manera sincronitzada, en ares a una gestió eficaç i ràpida del sistema de GPS insular.
Capítol I.- OBJECTE I ÀMBIT D’APLICACIÓ
Article 1
L’objecte principal d’aquest Reglament del municipi de Sant Joan de Labritja, sobre funcionament conjunt i coordinat del nou sistema de gestió mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit de la flota d’auto taxis de la totalitat de municipis de l’illa d’Eivissa (GPS insular), s’aprova de manera sincronitzada i d’acord entre els cinc Ajuntaments, i tracta de garantir un servei eficient i de qualitat que arribi per igual a la totalitat de les persones residents i visitants de l’illa, així com el de millorar la seguretat de les persones professionals del sector.
Article 2
Aquesta normativa serà d'obligat compliment tant per l’entitat/s operadora/es, que compti/in amb la prèvia conformitat d’aquest Ajuntament i/o de la resta dels respectius Ajuntaments d'aquest sistema de gestió de serveis, com per les persones professionals del sector del taxi, ja siguin persones titulars de llicències fixes com d'autoritzacions temporals
Capítol II.- VEHICLES
Article 3
Aquest Reglament declara obligatòria la implantació de la tecnologia de posicionament per satèl·lit en la totalitat dels vehicles que prestin servei de taxi urbà i interurbà a l'illa d’Eivissa, inclòs, per tant, els vehicles d’aquest municipi.
Article 4
Serà possible la distribució de serveis a vehicles auto taxi amb llicència municipal (fixes o temporals) d’aquest Ajuntament i/o de la resta d’Ajuntaments de l’illa d’Eivissa. Les condicions d’assignació de servei, preferències i zones es determinaran d’acord amb les necessitats del servei, d'acord amb el moment de l’any de què es tracti i sempre d’acord amb la proposta conjunta i acceptada de forma unànime per aquest Ajuntament, els restants quatre Ajuntaments i el Consell Insular d’Eivissa.
A l’efecte, haurà d’aprovar-se conjuntament un document tècnic, amb el detall suficient a nivell tecnològic, cartogràfic i de definició de regles d’assignació, obligacions, excepcions, definició de zones, preferències, períodes anuals d’aplicació etc. que permetin la completa programació del sistema, sense marge d’interpretació fora dels supòsits ja previstos. En cas d’haver de resoldre o programar i incorpora al sistema qüestions inicialment no previstes, o que requereixin modificacions per no resultar funcionals o eficients aspectes concrets, hauran de validar-se novament pel procediment d’aprovació conjunta i unànime per aquest Ajuntament, els restants quatre Ajuntaments i el Consell Insular d’Eivissa.
Aquest sistema conjunt de distribució de serveis i assignació d’aquests en funció del municipi, zona i moment de l’any de què es tracti haurà de completar-se i coordinar-se entre el nostre sistema municipal i els restants sistemes municipals i regles pròpies d’atenció per a la suficiència del servei a les diferents parades oficials d’aquest municipi i de la resta a cada municipi.
Article 5
Els vehicles tenen l’obligació de proporcionar a la central les seues característiques més importants, tals com adaptació per persones de mobilitat reduïda, cobrament amb targeta de crèdit, acceptació de mascotes, portar baca, etc. La incorporació en els vehicles, del sistema per cobrar serveis mitjançant targeta de crèdit serà opcional.
Capítol III.- SERVEIS
Article 6
Els serveis seran sol·licitats mitjançant trucada de telèfon, SMS o Internet al nombre prefixat. El servei ha de remetre’s successivament per l’ordre de preferència següent:
1. Parada municipal més pròxima a les zones que són determinades.
2. Taxi municipal més pròxim.
3. Taxi més pròxim d’altres municipis.
4. Borsa general.
En cas de rebuig, el servei haurà de passar al següent i així successivament, sempre de forma automàtica pel sistema.
En relació als serveis exclusius d’Eurotaxi s’establirà el mateix ordre de preferència.
Article 7
Els serveis sol·licitats es distribuiran segons les seues característiques:
□ Trucades Normals, (client/a registrats o no registrats) es distribuiran segons les preferències establertes.
□ Reserves Normals (client/a registrats o no registrats) (Eurotaxis o destinació Port, Aeroport i Hospitals) es distribuiran segons les preferències establertes amb un temps que vendrà determinat per cada zona buscant contínuament fins trobar el vehicle. Comunicació per part del sistema al client/a (si és possible) la confirmació i temps d’arribada del taxi. (Des de 24 hores abans).
□ Reserves Periòdiques, (client/a registrats) (Eurotaxis o destinació Port, Aeroport i Hospitals) es distribuiran segons les preferències ja establertes.
□ Serveis Preferents, es distribuiran segons les preferències ja establertes.
Capítol IV.- PRESTACIÓ DE SERVEI
Article 8
El servei tindrà la consideració de Servei Públic i es prestarà durant les vint-i-quatre hores del dia i durant tots els dies de l’any S’accepta que es proposi a aquest Ajuntament i a la resta d’Ajuntaments un calendari de dies lliures que una vegada aprovat, serà d’obligat compliment.
Article 9
Les disposicions dels taxis seran:
□ Lliures i connectats al sistema, disponibilitat d’acceptar el servei assignat.
□ Pausa, per diverses raons com recollida de serveis, finalització de jornada, o qualsevol altra parada amb gent esperant-hi, serà possible aqueixa pausa, deixant de rebre peticions de servei.
□ Ocupats a zona, es podrà introduir la destinació final "zona" del/de la client/a i acceptar despatxos amb ocupat, el sistema, automàticament li guardarà el servei, sempre que no hi hagi taxis que entrin en la zona corresponent amb preferència, en aquest cas s’assignarà a aquestos, sempre de forma automàtica pel sistema.
Article 10
1. En arribar a una parada, l’auto-taxi ha de posicionar-se obligatòriament, per ordre d’arribada, per entrar al sistema de preferència del GPS, excepte a les parades de Port i Aeroport i si hi ha clients esperant.
2. Tant a l’assignació automàtica com als serveis de parada, el primer auto-taxi està obligat a acceptar el servei.
Article 11
En el cas de que un vehicle es trobi posicionat en parada, quan s’accepti un servei designat i resulti nul, aquest vehicle recuperarà la primera posició d'ubicació, en la parada GPS d'on va sortir, i s’haurà de comunicar a l’entitat/s Operadora/es.
Article 12
Els vehicles auto taxis disposen d’un temps de resposta de 30 segons i el rebuig d’un servei ha d’estar motivat. Si es passa l’ordre de preferències sense resposta de cap vehicle, el servei passarà a la borsa de pendents, el sistema ha de permetre que sigui acceptat per els/les taxistes encara que no es trobin a la zona. Al primer vehicle que entri a la zona, se li assignarà el servei de forma automàtica.
Els motius de rebuig hauran de justificar-se de forma suficient i en tot cas, el seu control o incompliment de les obligacions de prestació del servei es determinaran en la part sancionadora d’aquest Reglament.
Article 13
Una vegada acceptat el servei el conductor/a serà el/la responsable i no es podrà rebutjar, excepte per causa de força major, la qual haurà de comunicar a l’entitat/s Operadora/es.
Capítol V.- LA CENTRAL OPERADORA
Article 14
L’entitat/s operadora/es pot/poden ser gestionada/es per un tercer. Tindrà/n equipament tecnològic i personal suficient per donar un bon servei general tant a la clientela com a les persones professionals del taxi, comprometent-se a una taxa mínima de desatencions a les demandes, i a adaptar els seus recursos de personal i tecnològics a la demanda existent.
De la mateixa manera ha/n d’estar comunicada/es amb el Servei d’Emergències de les Illes Balears SEIB 112. Així mateix ha/n de disposar d’un sistema auxiliar de comunicació davant possibles errades en el funcionament del sistema de GPS.
El contracte de subministrament del servei de GPS serà entre l'operadora i el titular de l'auto-taxi, comportant drets i obligacions entre les dos parts.
L’entitat/s operadora/es donaran el servei en igualtat de drets i obligacions, a canvi d’una quota. Aquestes quotes han de garantir que es cobreixi el cost real del servei en condicions normals de productivitat, i organització. Aquestes quotes es poden revisar de manera excepcional quan es produeixi una variació en els costos que alteri significativament l’equilibri econòmic per a la qual cosa s’ha de motivar degudament davant les administracions intervinents.
L’entitat/s operadora/es ha/n d’elaborar un model d’estudi econòmic, per a la millor gestió de l’actualització de les quotes. El pressupost anual i l’import de les quotes han d’obtenir la conformitat d’aquest Ajuntament i, en el que pertoqui, dels de la resta de municipis.
L’import de la quota s’haurà de pagar a l’entitat/s operadora/es per part dels titulars dels auto-taxis, cada mes i de manera anticipada.
El pagament de cadascuna de les mensualitats es farà dins dels deu primers dies de cada mes, mitjançant ingrés, transferència bancària o domiciliació bancària en el número de compte que indiqui l’entitat/s operadora/es.
El comprovant de l’ingrés o de la transferència servirà com a justificant del pagament efectuat.
L’incompliment per part dels titulars dels auto-taxis de l’obligació de pagament de la quota mensual en el període indicat comportarà les següents penalitats, que són acumulables:
a. Un recàrrec del 10 per cent sobre l’import de la quota mensual, en el cas d’efectuar-se el pagament amb posterioritat al dia 10 de cada mes i abans del dia 11 del mes següent.
b. La retirada del servei, en cas de falta de pagament de dos mensualitats. Es considerarà que existeix falta de pagament de dos mensualitats a partir del dia 11 del segon mes sense pagar. L’abonament de les mensualitats pendents (amb el corresponent recàrrec) comportarà la reanudació del servei.
L’entitat/s operadora/s comunicarà a l’Ajuntament els incompliments, per part dels titulars dels auto-taxis, de l’obligació de pagament de la quota mensual i l’Ajuntament adoptarà el corresponent acord d’imposició del recàrrec i de retirada del servei, segons s’escaigui. Aquest acord es notificarà al titular de l’auto-taxi i a l’entitat operadora.
L’entitat/s operadora/es atendrà/n la sol·licitud de serveis, tot registrant les dades, si els usuaris no són clients/es, col·locarà/n els serveis dins la zona corresponent i els passarà/n segons l’ordre de preferències i una vegada acceptat el/la conductor/a disposarà dels detalls del servei.
Article 15
El rigorós compliment, tant d’aquesta normativa com de la resta de Reglaments d’aquest Ajuntament i, en cada cas, d’aquells altres dels respectius Ajuntaments, és condició indispensable per a poder ser prestador del servei.
Les administracions intervinents (aquest Ajuntament, els altres quatre Ajuntaments i el Consell Insular d’Eivissa) determinaran de forma conjunta el model de document/informe periòdic que obligatòriament haurà de lliurar-se per part de la central amb informació estadística relacionada amb el nombre de trucades telefòniques, serveis assignats, serveis rebutjats, infraccions registrades al sistema i resta d’aspectes que s’incorporaran a una memòria del servei de periodicitat trimestral que haurà de ser igualment aprovada i validada.
Totes les administracions intervinents tindran accés a les bases de dades del sistema.
Article 16
Funcions dels terminals embarcats:
□ Consulta de serveis pendents.
□ Els vehicles podran saber l’estat de les parades i de les zones del municipi.
□ Emetre i rebre missatges tipus "GPRS, 3G, 4G" únicament amb l’entitat/s Operadora/es.
□ Sol·licitar ajuda en cas d’emergència, el qual tindrà un protocol específic.
□ Demanar petició de veu amb l’entitat/s Operadora/es.
□ Diverses configuracions del terminal embarcat (il·luminació, llenguatge, so, etc.)
□ Navegador o mapa per guiar fins a la destinació, etc.
□ Informació geogràfica del punt de recollida.
□ Qualsevol altra nova funció que permeti la tecnologia i que millori el servei.
Capítol VI.- ZONES I PREFERÈNCIES.
Article 17
L’illa d’Eivissa es dividirà per municipi i zones de servei, no necessàriament coincidents o amb els mateixos límits territorials i geogràfics. Aquestes zones seran aprovades per aquest Ajuntament, els altres quatre Ajuntaments i el Consell Insular d’Eivissa a proposta de els/les taxistes i/o l’entitat/s Operadora/es, i estaran subjectes a variació segons les necessitats del servei.
Les administracions intervinents, a més d’aprovar el document resultant, podrà realitzar propostes inicials al respecte.
Article 18
Les preferències d’assignació per zones són les establertes a l’article 6 del Reglament present.
Article 19
Es crearà una relació de preferències diferent per atendre les peticions de servei segons temporada. La proposta de les dates que determinin l’aplicació d’aquestes preferències s’hauran d’aprovar conjuntament per aquest Ajuntament, els altres quatre Ajuntaments i el Consell Insular d’Eivissa.
Capítol VII.- PROCEDIMENT SANCIONADOR: INFRACCIONS I SANCIONS.
Article 20
Les persones professionals dels vehicles d’auto-taxi podran ser sancionades per les infraccions establertes en el Reglament present, en la resta d'acords presos pel Consell Insular d’Eivissa i en el que correspongui dels diferents Reglaments dels respectius Ajuntaments, si s’escau.
El procediment sancionador s'ajustarà al procediment establert en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, pel que fa al procediment i en la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, pel que fa als principis de la potestat sancionadora així com per l’establert en el Decret 14/1994, de 10 de febrer, pel qual s’aprovà el Reglament del procediment a seguir per l’Administració de la comunitat autònoma en l’exercici de la potestat sancionadora, en tot el que aquest darrer es mantengui en vigor.
A més de les infraccions a què es refereix el Reglament present, constituiran infraccions els fets i omissions tipificades a la Llei 16/1987 de 30 de juliol, d'ordenació dels transports terrestres i al seu Reglament aprovat per Reial decret 1211/1990, de 28 de setembre, a la Llei 4/2014, de 20 de juny, de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears i a les altres normes de l'Estat i/o de la comunitat autònoma de les Illes Balears, les quals seran sancionades conforme a les esmentades normes.
Article 21
En funció del procediment sancionador present establert, podran imposar-se sancions sempre que la infracció estigui tipificada en aquest Reglament i que no hagi prescrit.
I. Els expedients sancionadors s’iniciaran sempre d'ofici, segons la Llei 39/2015, bé a conseqüència d'actes d'infracció subscrites pels serveis d'inspecció o com a conseqüència de denúncies formulades per les forces i cossos de Seguretat de l'Estat, per la policia local o per serveis d'inspecció d'altres Administracions. Les denúncies podran provenir de les persones usuàries, entitats, associacions o persones interessades.
Les denúncies d'associacions, entitats, persones usuaris i persones interessades podran formular-se mitjançant comunicació escrita, amb signatura original, dirigida a l'òrgan competent per qualsevol mitjà.
II. Quan l'òrgan competent tingui coneixement dels fets, emetrà un informe determinant si els fets són susceptibles de considerar-se infracció i acordarà, en el seu cas, la sanció associada a la infracció comesa. Aquesta proposta de sanció serà notificada per escrit a la presumpta persona infractora.
III. El termini màxim en el qual s'ha de notificar la resolució del procediment sancionador serà d'un any des de la data de notificació de l'acord d'inici d'aquest procediment. Una vegada transcorregut aquest termini, s'ha d'acordar la caducitat de l'expedient i l'arxiu de totes les actuacions.
IV. La presumpta persona infractora disposarà d'un termini de 15 dies hàbils per presentar les al·legacions que estimi convenients. Una vegada rebudes les al·legacions o transcorregut el termini sense al·legar, es resoldrà l'expedient, tot notificant per escrit la resolució final que serà d'obligat compliment per part de la persona sancionada.
Article 22
La sanció serà conseqüència de la comissió d'una infracció al que es disposa al Reglament present. Les infraccions podran ser considerades, lleus, greus o molt greus.
Article 23
Es consideren infraccions lleus:
a) Rebutjar més d’un servei al dia, una vegada acceptat.
b) Usar de manera incorrecta les opcions del dispositiu mòbil, ràdio taxi, etc.
c) La lleugera incorrecció amb els/les altres taxistes o amb el personal de l’entitat/s operadora/es.
d) No realitzar el manteniment necessari d’aquells components i accessoris que siguin necessaris per al desenvolupament de l’activitat.
Article 24
Es consideren infraccions greus:
a) Rebutjar més de tres serveis al dia, una vegada acceptat.
b) Una vegada que es faci càrrec d’un servei, desatendre’l per recollir a altra clientela, sinó hi ha un altre cotxe per fer-ho. Mai podrà quedar pendent.
c) No respectar la normativa present de funcionament mitjançant tecnologia de posicionament per satèl·lit (GPS insular).
d) Portar un servei d’un/a company/a una vegada que estigui assignat.
e) No recollir un servei el qual s'ha acceptat i que l’entitat/s operadora/es li hagi transferit, sense comunicar-ho prèviament, amb motivació de la decisió.
f) Cometre tres infraccions lleus en un període de dos mesos.
g) Fer qualsevol tipus de reclamació o denúncia a un/a altre/a company/a o a l’entitat/s operadora/es en fals.
h) Pronunciar insults, paraules malsonants, o maltractaments greus a clients o al personal de l’entitat/s operadora/es.
i) Finalitzar un servei de manera falsa, tot abandonant al client/a i no comunicant-ho a l’entitat/s operadora/es.
j) Realitzar manipulacions no autoritzades d'aquells components accessoris que siguin necessaris per al desenvolupament de l'activitat.
Article 25
Es consideraran infraccions molt greus:
a) La reincidència i manifesta desobediència en relació als serveis objecte d'aquesta normativa.
b) Cometre dues infraccions greus en un semestre.
c) La realització d'operacions fraudulentes amb l’entitat/s operadora/es, sempre que alterin en normal funcionament de la distribució de serveis en benefici d'un/a o diverses persones usuàries.
d) Les agressions al personal de l’entitat/s operadora/es en el desenvolupament de la seva feina.
e) Qualsevol altra infracció no tipificada en els articles anteriors estarà subjecta a estudi per part de l'Ajuntament.
Article 26
Les sancions que s’imposaran seran les següents:
a) A les dues primeres infraccions lleus, li correspondran dos dies sense servei d’Operador, i dos dies més per cada infracció lleu, fins arribar a les tres.
b) A la primera infracció greu, quinze dies sense servei d’Operador, i quinze dies més per cada infracció greu, fins arribar a les quatre.
c) A la primera molt greu, trenta dies sense servei d’Operador.
Article 27
1) Les infraccions lleus són sancionades amb prevenció o multa de fins a 750 euros o amb les dues sancions al mateix temps; les greus, amb multa de fins a 1.500 euros; i les molt greus, amb multa de fins a 3.000 euros.
2) La quantia de les sancions es graduaran tenint en compte el dany o el perjudici causat, la intencionalitat i la reincidència. Es considera una circumstància atenuant haver corregit la infracció a requeriment de l'Administració.
3) La quantia de les sancions pecuniàries que poden correspondre a les persones infractores com a conseqüència d'expedients sancionadors incoats es reduiran en un 50% si, en el termini per formular les al·legacions al plec de càrrecs, es produeix el pagament voluntari, fet que donarà lloc a la finalització de l'expedient amb imposició de la sanció per la quantia ingressada.
4) L'import econòmic de les sancions serà convenientment actualitzat prenent com a base el valor de l'IPC publicat pels Organismes estatals.
Article 28
Les infraccions molt greus prescriuen al cap de tres anys, les infraccions greus prescriuen al cap de dos anys i les infraccions lleus prescriuen al cap d’un any, i el còmput començarà a partir de la data de la comissió de la infracció. Aquests mateixos terminis són aplicables a la prescripció de les sancions. El còmput dels terminis es regeix per la legislació sobre el procediment administratiu comú.
Disposició derogatòria
Una vegada que hagi entrat en vigor aquest Reglament, quedaran derogats el Reglament o Reglaments que aquest municipi hagi aprovat sobre aquesta mateixa matèria.
Disposició final
Aquest Reglament s’haurà de publicar al BOIB tot de conformitat amb la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, per tal que es produeixi la seua entrada en vigor.
SEGON.- Sotmetre el projecte de Reglament municipal a un període d'informació pública, per termini de trenta dies, mitjançant anunci publicat en el Butlletí Oficial dels Illes Balears i en el tauler d'anuncis de la Corporació, a fi que el veïnatge i les persones legítimament interessades puguin examinar l'expedient i formular reclamacions, objeccions o observacions.
Així mateix, estarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament [http://santjoandelabritja.sedelectronica.es].
TERCER.- Facultar al Sr. Alcalde President per subscriure i signar tota classe de documents relacionats amb aquest assumpte.
Contra el present Acord, s'interposarà recurs contenciós administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia dels Illes Balears amb seu a Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la publicació del present anunci, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós Administrativa.
Sant Joan de Labritja, 18 de juny de 2018
batle,
Antonio Marí Marí