Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 6490
Plec de condicions que ha de regir el Contracte d’obres per a l’execució del projecte de dotació de serveis per l’obertura d’un tram de vial al carrer Mare de Déu de Gràcia
Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir el Contracte d’obres per a l’execució del projecte de dotació de serveis per l’obertura d’un tram de vial al carrer Mare de Déu de Gràcia.
De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè s’hi puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultanieja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.
Inca, 13 de juny de 2018
El batle-president
Virgilio Moreno Sarrió