Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE FERRERIES

Núm. 6423
Aprovació de les bases i convocatòria que regiran la concessió d'ajudes individuals, temporals i d'emergència social per a l'any 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament de Ferreries, en sessió ordinària de data 31/05/2018, va acordar:

Primer. Aprovar la convocatòria d'ajuts individuals, temporals i d'emergència social de l'Ajuntament de Ferreries per a l'any 2018, segons les bases que es transcriuen en el punt següent i d’acord amb el termini i el lloc de presentació de sol·licituds que s’indiquen a continuació:

- Termini de presentació de sol·licituds: fins al 12 de desembre de 2018 o fins a esgotar el límit establert a les bases.

- Lloc de presentació de sol·licituds: Registre General de l'Ajuntament de Ferreries.

Segon. Aprovar les bases que regulen les condicions que hauran de complir les persones interessades per gaudir dels ajuts individuals, temporals i d'emergència social de l'Ajuntament de Ferreries per a l'any 2018.

 

Ferreries, 13 de juny de 2018

El batle,

Josep Carreres Coll

 

Bases que regeixen la concessió d'ajuts econòmics individuals, temporals i d’emergència social de l'Ajuntament de Ferreries

Article 1

Objecte i finalitat dels ajuts

1.1 L’objecte d’aquests ajuts és donar suport i resposta de manera puntual a una situació de necessitat d’un ciutadà o ciutadana o d'una família. La sol·licitud ha de formar part d’un pla d’intervenció mitjançant el qual l’ajut pugui evitar un retrocés en els objectius aconseguits o una pèrdua greu de la qualitat de vida dels membres del nucli familiar.

1.2 Tenen la consideració d’ajuts econòmics individuals, temporals i d’emergència social els emmarcats dins els conceptes següents:

a) Situacions en què una ajuda econòmica puntual forma part d'un pla d'intervenció en el qual no només es pretén resoldre el problema per al qual se sol·licita l'ajuda, sinó que també es pretén actuar d'una manera més integral amb la persona/família segons uns objectius pactats prèviament.

b) Situacions en què una ajuda econòmica puntual pot resoldre el problema per al qual se sol·licita l'esmentada ajuda.

c) Situacions produïdes per emergències greus i imprevisibles que fan que una persona/família es trobi de sobte en una situació de necessitat; per exemple incendis, inundacions, accidents, robatoris, etc.

Article 2

Import dels ajuts. Finançament

2.1 Els ajuts seran atesos amb càrrec a l'aplicació pressupostària 48100231 del Pressupost General de 2018, amb un import màxim de 20.000. En el cas que es rebi una subvenció per aquest concepte, es podrà ampliar aquest límit, prèvia publicació de l'ampliació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

2.2 Quan l'import de les sol·licituds d'ajuts sigui superior a la quantitat màxima fixada a la convocatòria, es prioritzaran les sol·licituds en funció dels criteris objectius per a la concessió dels ajuts establerts en les presents bases, segons els principis i criteris continguts en l'article 8.

2.3 Es procurarà, sempre que sigui possible, que el sol·licitant cofinanci part de l'objecte o del servei al qual va destinat l'ajut.

Article 3

Règim de compatibilitat dels ajuts

3.1 Els ajuts que s'atorguin de conformitat amb aquestes bases seran compatibles amb la concessió d'altres ajuts, sens perjudici de l'obligació de les famílies i/o en entitats de comunicar-ho a aquest ajuntament en la forma establerta en aquestes bases.

3.2 L'import de les subvencions o ajuts que es concedeixin no pot superar, en cap cas, de manera aïllada o en concurrència amb altres ajuts, el cost de l'activitat subvencionada.

Article 4

Beneficiaris dels ajuts

4.1 Poden prendre part a la convocatòria dels ajuts aquelles persones que:

a) Estiguin empadronades en el municipi de Ferreries.

b) Siguin majors de 18 anys, o bé menors amb càrregues familiars.

c) No disposin d'ingressos per atendre la situació de necessitat o d'emergència.

d) Estar sotmès a les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides en els apartats a, d, f, g, h de l'article 13.2 de la LGS.

e) Estar sotmès a les circumstàncies que determinen la impossibilitat d'obtenir la condició de beneficiari de les subvencions públiques recollides en l'article 13.3 de la LGS.

4.2 L'escassetat d'ingressos econòmics dels beneficiaris s'avaluarà d'acord als següents criteris:

a) Si la unitat familiar està formada per un sol membre, els ingressos mensuals no poden superar el 125 % de l’IPREM. Per a l'any 2017, aquesta quantitat queda fixada en 783,29 euros mensuals.

b) Per a unitats familiars amb més membres s'incrementarà en un 30% pel segon membre, en un 20 % pel tercer i en un 10 % a partir del quart membre, tots ells sobre el barem de l'import màxim d'ingressos segons recull la taula següent:

1 membre

783,29€

125% iprem 2017 – 14 pagues

2 MUF

1.018,28€

234,99€

30%

increment per segon membre

3 MUF

1.174,94€

156,66€

20%

increment per tercer membre

4 MUF

1.253,27€

78,33€

10%

increment a partir de quart membre

5 MUF

1.331,59€

78,33€

10%

6 MUF

1.409,92€

78,33€

10%

7 MUF

1.488,25€

78,33€

10%

c) Per calcular els ingressos econòmics de la unitat de convivència es farà la mitjana dels ingressos obtinguts en els darrers sis mesos anteriors a la data de la sol·licitud.

d) Excepcionalment, si no es compleix algun dels requisits, es pot concedir un ajut si des de la unitat de treball social es considera justificada la situació de necessitat. Es consideraran especialment els casos de sol·licituds per emergència social o per motius sociosanitaris en què la necessitat de dur a terme una inversió important i imprescindible superi la capacitat econòmica del sol·licitant. En qualsevol cas, les excepcions han d'estar degudament justificades amb els informes tècnics o mèdics que corresponguin en cada cas.

Article 5

Imports màxims dels ajuts i condicions per al seu gaudiment

Els imports màxims dels ajuts i condicions per al seu atorgament són els següents:

5.1 Ajuts per a habitatge

a) Pagament de lloguers i quotes puntuals d'hipoteca: es pot concedir un ajut amb un import màxim equivalent a 3 mensualitats, ja sigui en concepte de lloguer o com a dipòsit, fiança o mensualitat d'hipoteca.

b) Equipament de la llar: petits electrodomèstics i estris bàsics i necessaris de l'habitatge. Fins a un màxim de 500 euros.

c) Manteniment de la llar i subministraments: petites obres i reparacions per tal de millorar les condicions de l’habitatge i pagament de subministraments. Fins a un màxim de 600 euros.

d) Inspeccions tècniques obligatòries d'immobles: fins a un màxim d'un 75% de l'import de la inspecció per antiguitat d'edificis.

e) Pagament de pensions/hostals: atesa la temporalitat de la situació, es pagarà com a màxim l’import de dos mesos d’estada, sempre que s’hagin esgotat altres vies com cases d’acollida o altres recursos disponibles.

En tots els casos d'ajuts per habitatge ha de quedar acreditat que no s’han pogut acollir a les ajudes per arrendament, ni a les de renda bàsica d’emancipació per a joves ni a les de rehabilitació del Govern de les Illes Balears o altres ajuts que convoquin l'Administració local o autonòmica durant el període de sol·licitud de les ajudes regulades en aquestes bases.

5.2 Ajuts per a manutenció

a) Pagament de bolquers i llet per a nadons: per a un període màxim de 6 mesos i per una quantia màxima de 180 euros per mes i fillet/a.

b) Pagament de menús: per un període màxim d’un mes i per una quantia màxima de 180 euros per persona, sempre que no sigui possible o s’hagin esgotat altres vies, com ara menjadors socials, cases d’acollida, etc.

c) Manutenció en general: per a aquelles unitats familiars que, per circumstàncies puntuals, no compten amb ingressos econòmics suficients per cobrir les necessitats bàsiques d’alimentació de tots els seus membres. Per un període màxim de 6 mesos i per una quantia màxima de 120 euros per mes i persona.

5.3 Ajuts per activitats educatives

a) Pagament de l’escola infantil. Els ajuts per aquest concepte es basaran amb el que estableixin la convocatòria i bases d'ajuts de l'Ajuntament pel finançament del cost del preu públic per prestació del servei d'educació infantil a l'Escola Infantil de Ferreries.

b) Pagament de material escolar:

Educació infantil: fins a 150 euros any per fillet/a

Primària: fins a 210 euros any per fillet/a

Secundària: fins a 240 euros any per fillet/a

c) Pagament del menjador escolar durant el període lectiu: fins a un màxim del 75% del cost total anual. A més dels ingressos econòmics, es valorarà especialment la necessitat educativa i social de gaudir del servei de menjador escolar.

d) Menjadors infantils d'activitats d'estiu: fins a un màxim del 100 % de la despesa. A més dels ingressos econòmics, es valorarà especialment la necessitat educativa i social de gaudir del servei de menjador.

e) Pagament d’activitats extraescolars i de lleure durant el període lectiu: fins a un màxim del 75 % del cost total anual. A més dels ingressos econòmics, es valorarà especialment la necessitat educativa i social de gaudir d’aquestes activitats.

f) Pagament d'activitats extraescolars i de lleure durant l'estiu: fins a un màxim del 100 % de la despesa. A més dels ingressos econòmics, es valorarà especialment la necessitat educativa i social de gaudir d’aquestes activitats.

g) Pagament de transport escolar: fins a un màxim del 75% del cost total anual. Així mateix, en els casos que no puguin acollir-se a transport escolar organitzat, es pot subvencionar el cost de la targeta de transport del Consell Insular.

En tots els casos d'ajuts classificats en la categoria d'activitats educatives ha de quedar acreditat que no s'han pogut acollir a les ajudes que convoqui la Conselleria competent en educació pel mateix concepte. Quan es rebi un ajut de la Conselleria d’Educació, aquest es podrà complementar en casos d'elevada necessitat fins arribar al 75% del cost total.

Excepcionalment, en el cas dels ajuts per necessitats educatives, quan es donin circumstàncies en què sigui necessari prioritzar el benestar i l’atenció del menor, es poden superar els màxims previstos en els apartats anteriors. En qualsevol cas, les excepcions han d'estar degudament justificades amb els informes tècnics corresponents.

5.4 Ajuts per a inserció social i laboral

a) Pagament puntual d’ajuts per a l’assistència a accions formatives per a les persones amb especials dificultats d’inserció social i laboral que no es puguin acollir a altres tipus de beques, ajuts o prestacions, i sempre que es valori que l’ajut és imprescindible per les circumstàncies del cas (amb un màxim de 12 euros/dia).

b) Ajudes de transport per afavorir la inserció social i laboral per a les persones que assisteixen a una acció formativa i que viuen fora del municipi on s’imparteix. Es valorarà la possibilitat de finançar una part de la targeta de transport corresponent o, de forma excepcional, en els casos en què no sigui possible el transport públic, finançar fins a un màxim de 0,21 €/km.

c) Ajuts puntuals per a desplaçaments per inserció social per a les persones que no compten amb recursos econòmics suficients per poder atendre les despeses de desplaçament que siguin imprescindibles per afavorir-ne la inserció social (desplaçaments per tramitació de documentació, assistència a judicis, permisos i visites penitenciaries, etc.).

d) Ajuts puntuals per a la guarda del fills, per a les situacions en què la seva atenció dificulti la inserció laboral, sempre que no hi hagi altres alternatives, recursos o ajuts.

 

5.5 Ajuts per motius sociosanitaris

a) Ajudes tècniques: per aparells com audiòfons, ulleres, cadires de rodes, faixes ortopèdiques, pròtesis, matalassos antiescares, adaptació de vehicles, etc. Se’n finançarà com a màxim el 75% del cost total. Per tal de fixar el tant per cent que es finançarà es valorarà, a més de la capacitat econòmica de la unitat de convivència, que el model sol·licitat s’adeqüi a la prescripció feta per l’especialista, si està o no finançat per l’IBSALUT o una altra entitat, i el grau de necessitat.

b) Reparació/adaptació de la llar: es tracta de totes les obres que es duen a terme en un domicili amb l’objectiu de facilitar l’estada a una persona discapacitada o a una persona major amb dificultats de mobilitat. S’atorgarà només en els casos en què el sol·licitant no s'hagi pogut acollir, per un motiu justificat, als ajuts d'accessibilitat a edificis i habitatge regulats per la conselleria competent del Govern de les Illes Balears.

Se’n finançarà com a màxim el 75% del cost total. Per tal de fixar el tant per cent que es finançarà, es valorarà la capacitat econòmica de la unitat de convivència i el grau de necessitat de l’obra efectuada.

c) Tractaments professionals: es tracta dels tractaments que no són coberts pel sistema nacional de salut, pel sistema d’autonomia i d’atenció a la dependència o per qualsevol organització de servei públic implantada al territori, com poden ser tractaments psicològics, de rehabilitació, d’estimulació precoç, de logopèdia, etc. En aquests casos excepcionals es valorarà la capacitat econòmica de la unitat de convivència, la necessitat del tractament, la freqüència i el període previst de tractament. Se’n finançarà com a màxim el 75% del cost total.

5.6 Ajuts per emergència social

Es tracta d’emergències greus i imprevisibles que fan que una persona/família es trobi de sobte en una situació de necessitat; per exemple a causa d’incendis, inundacions, accidents, robatoris, etc.

Article 6

Forma de concessió dels ajuts

La concessió d’aquests ajuts es realitzarà en règim de concurrència competitiva, mitjançant la comparació de les sol·licituds presentades, a fi d’establir la prelació d’aquestes segons els criteris previstos als articles 5 i 8 d’aquestes bases.

Article 7

Sol·licituds i documentació a presentar

Les sol·licituds s'han d'adreçar, dins del termini establert en la convocatòria corresponent, al Registre General de l’Ajuntament de Ferreries, i mitjançant l’imprès normalitzat inclòs a l’annex 1, de qualsevol de les formes admeses en dret, i juntament amb la següent documentació:

a) DNI del sol·licitant i/o del seu representant.

b) Certificat d'empadronament.

c) Justificació dels ingressos o les rendes de la unitat familiar del peticionari o, si pertoca, còpia de la seva declaració de la renda.

d) Fotocòpia del llibre de família.

e) Declaració jurada del sol·licitant de no haver rebut ajudes econòmiques, en el mateix any natural, d’altres organismes pel mateix concepte o, en el cas d’haver-ne rebudes, que no cobreixin totalment la necessitat objecte de la petició, amb indicació, en aquest cas, de la quantia rebuda.

f) Informe social.

g) Certificat de la condició de discapacitat, si pertoca, expedida per l’Administració autonòmica competent.

h) Quan correspongui, declaració jurada d'estar al corrent del pagament de les obligacions amb la hisenda de l'Estat i amb la de la CAIB i, si escau, també amb la Seguretat Social.

i) Full de dades bancàries.

j) Declaració responsable de no estar sotmès a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició de beneficiari recollides en l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, publicada en el BOE núm. 276 de 18 de novembre de 2003.

k) Qualsevol altra documentació que ajudi a valorar la situació de la persona o la unitat familiar que sol·licita l’ajuda.

Article 8. Criteris en la concessió dels ajuts

Els ajuts es concediran d’acord amb els principis d’objectivitat, transparència, igualtat, no-discriminació i publicitat, per mitjà del procediment de concurrència competitiva.

L’inici de l’expedient s’efectuarà per mitjà de l’aprovació de la convocatòria corresponent per part de l’òrgan municipal competent de l’Ajuntament.

En la selecció de les sol·licituds i la graduació dels ajuts, les sol·licituds seran valorades d’acord amb el següent ordre de prioritats i tot tenint en compte la dotació pressupostària recollida en l’article 2 i els criteris següents:

o Els imports màxims i les condicions de cadascun dels ajuts seran els recollits a l'article 5.

o La necessitat de realitzar l’activitat, compra o servei subvencionat, manifestada i/o certificada o justificada mitjançant recepta, recomanació... d’algun professional.

o L’esgotament de recursos previs i “ordinaris” per a solucionar el problema econòmic que presenta.

o Finalment, s’atendrà als ajuts per ordre de registre d’entrada.

Article 9

Comissió avaluadora d’ajuts socials

Es crea la comissió avaluadora d’ajuts socials, que està formada per:

o La regidora de Serveis Socials, o la persona en qui delegui, que actuarà com a president/a.

o Vocals:

  • El secretari de l’Ajuntament
  • L’interventor de l’Ajuntament.
  • Una tècnica de Serveis Socials de l’Ajuntament.

El secretari de l’Ajuntament actuarà, a la vegada, com a secretari de la comissió.

Les funcions de la comissió avaluadora seran les següents:

- Examinar, avaluar i qualificar les sol·licituds d’acord amb els criteris i els requisits que estableixen aquestes bases.

- Aixecar acta dels acords presos que serviran de base per elaborar la proposta de resolució.

Article 10

Tramitació i resolució dels ajuts

10.1 La treballadora social serà l’òrgan instructor del procediment de concessió d’aquests ajuts.

10.2 La treballadora social analitzarà el compliment dels requisits establerts en aquesta convocatòria, avaluarà les sol·licituds presentades, tot evacuant l’informe social previst a l’article 7. Amb aquest fi, la treballadora social ha d’examinar les sol·licituds presentades i la documentació adjunta per tal de determinar si l’ajuda s’adequa a l’objecte d’aquesta convocatòria. En particular, realitzarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades, en virtut de les quals s’ha de dictar resolució sobre la concessió dels ajuts. Si es considera necessari disposar de documentació complementària per poder fer una correcta valoració de la necessitat sol·licitada, podrà sol·licitar la documentació que consideri oportuna.

10.3 La comissió avaluadora d’ajuts socials examinarà la documentació i l’informe previ de l’instructor sobre les sol·licituds presentades, i aixecarà acta dels acords presos concretant el resultat de l’avaluació efectuada.

10.4 La regidora de Serveis Socials, a la vista de l’expedient i la proposta de la comissió avaluadora, formularà una proposta de resolució al batle, que dictarà resolució sobre la concessió o denegació dels ajuts.

10.5 La resolució de l’expedient d’atorgament de les subvencions ha de ser expressa i motivada d’acord amb els criteris de valoració establerts a les bases, i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cada una de les subvencions concedides.

10.6 Els ajuts s’atorgaran per decret de batlia en base a la proposta de la regidoria de Serveis Socials. El termini màxim per resoldre serà de dos mesos, comptadors des de la data de presentació de la sol·licitud o l’esmena definitiva de les deficiències, si són necessàries. Si no recau resolució en el termini indicat, les sol·licituds presentades s’entendran desestimades.

10.7 La resolució del procediment se notificarà als interessats d’acord amb allò previst a l’article 58 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment administratiu comú.

10.8 La resolució de concessió dels ajuts es publicarà en el tauler d’anuncis de l’ajuntament, amb expressió de tots els elements indicats a l’article 18 de la LGS.

 

Article 11

Obligacions dels beneficiaris

Són obligacions dels beneficiaris de les ajudes:

a) Destinar l'import de l'ajuda a l'objecte per al qual s'ha sol·licitat aquesta.

b) Sotmetre's a les actuacions de comprovació que efectuï l’Administració que tengui atribuïda la competència d’instruir els ajuts econòmics individuals, temporals i d’emergència social.

c) Comunicar a l’Administració que tengui atribuïda la competència d’instruir els ajuts econòmics individuals, temporals i d’emergència social l'obtenció de subvencions o ajudes per a idèntica finalitat, procedents de qualsevol ens públic o privat, estatal o internacional.

d) Comunicar a l'Ajuntament la modificació de les circumstàncies que van motivar l'ajut.

e) Justificar l'ajuda concedida a petició de l’Administració.

Article 12

Abonament dels ajuts

12.1 Atesa la naturalesa i l’objectiu social d’aquests ajuts, l’import de la subvenció s’abonarà un cop aprovada la concessió de l’ajut, la qual cosa no eximeix la seva plena justificació.

12.2 L’abonament es podrà realitzar, segons els casos, en favor del beneficiari o d’una entitat o persona col·laboradora, per tal d’aconseguir els fins que persegueixen la concessió de l’ajut.

Article 13

Justificació de les subvencions. Forma i règim de pagament

13.1 La justificació de la inversió proposada en la resolució s’haurà de realitzar abans del 31 de desembre de cada any.

13.2 La documentació a lliurar per justificar la subvenció serà la següent:

- Factures o altres comprovants de la despesa efectuada.

13.3 En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual va ser concedida, es procedirà a la revisió de la quantia, tot minorant-se proporcionalment a la part no justificada.

Article 14

Reintegrament dels ajuts concedits

14.1 D’acord amb el que disposen els articles 37 i 38 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el beneficiari ha de reintegrar totalment o parcialment les quantitats rebudes i, si n’és el cas, l’interès de demora, en els casos següents:

a) L’incompliment de la finalitat per a la qual es concedí la subvenció.

b) L’obtenció de la subvenció sense que es compleixin les condicions requerides per a això, o quan s’alterin les condicions tingudes en compte per concedir-la, sempre que sigui per causes imputables al beneficiari.

c) L’incompliment de l’obligació de justificació o la justificació insuficient, en els termes establerts en l’article 30 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.

d) La concurrència de subvencions incompatibles per a la mateixa activitat.

e) La negativa a sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control previstes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, o l’obstrucció injustificada d’aquestes actuacions.

f) Altres supòsits establerts en les bases reguladores.

14.2 Per tal de reintegrar les ajudes s’han d’aplicar els procediments que preveuen a aquest efecte els articles 41, 42 i 43 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en els quals s’han de garantir l’audiència a les persones interessades.

14.3 Les quantitats reintegrades tenen la consideració d’ingressos de dret públic i es poden exigir per la via de constrenyiment.

Article 15

Modificació de la resolució de concessió

Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de l'ajuda i, en qualsevol cas, l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens públics o privats, estatals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

Article 16

Revocació dels ajuts concedits

D’acord amb el que disposa l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de la concessió, el beneficiari d’aquesta incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte l’acte de concessió i pertoca el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament.

Article 17

Règim d’infraccions i sancions

17.1 El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables és el que estableix el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i, en el seu cas, a la normativa de desplegament en matèria de subvencions que hagi aprovat l’entitat que tengui atribuïda la gestió d’aquests ajuts.

17.2 L’òrgan competent per imposar les sancions que es derivin d’infraccions de l’establert en aquestes bases i de la normativa aplicable a les entitats locals en matèria de subvencions és determinarà d'acord amb el que estableixen els articles 66.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, que regula les bases del règim local.

Article 18

Inspecció

D’acord amb el que disposen aquestes bases, les subvencions que es concedeixin s’han de sotmetre a la inspecció corresponent segons la normativa legal vigent que hi resulti aplicable.

Article 19

Normativa aplicable

19.1 En tot allò no previst expressament en aquestes bases regeixen les disposicions que siguin aplicables a les administracions públiques locals en matèria de subvencions, especialment les contingudes en les normes següents:

- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE 276 de 18/11/2003)

- Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions de la comunitat autònoma de les Illes Balears (BOIB 196 de 31/12/05).

- RD 887/2006, de 21 de juliol, per el que s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003 de 17 de novembre, General de Subvencions.

 

Annex 1

Sol·licitud d'ajut econòmic individual, temporal i d'emergència social per a veïns del terme municipal de Ferreries

[nom i llinatges], amb DNI/NIF núm. i domicili al carrer núm. localitat , CP , telèfon , que actuu en qualitat de representant de , amb DNI/NIF núm., i telèfon

EXPÒS:

1. Que tenc coneixement de la convocatòria d’ajuts econòmics individuals, temporals i d'emergència social per a veïns del terme de Ferreries i que complesc tots el requisits exigits.

Per això,

Declar sota la seva responsabilitat que totes les dades facilitades en aquesta sol·licitud i la documentació que l'acompanya són certes.

Declar que accept el contingut de les bases que regulen aquests ajuts i que em compromet a complir-les íntegrament.

SOL·LICIT:

Que em sigui concedit un ajut econòmic de les característiques següents:

 

(   ) Habitatge

(   ) Manutenció

(   ) Activitats educatives

(   ) Inserció sociolaboral

(   ) Motius sociosanitaris

(   ) Emergència social

Caracterització de la situació concreta per a la qual es demana l'ajuda:

.................................................................................................................................................................................................

Ferreries, 2018

(signatura)

BATLE DE L’AJUNTAMENT DE FERRERIES”