Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE FORMENTERA

Núm. 6388
Bases de les condicions economicoadministratives i tècniques per a l’adjudicació de les barres a les festes de Sant Jaume a Formentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Comissió de Govern del Consell Insular de Formentera, en sessió celebrada el 7 de juny de 2018, i en exercici de les seues competències, sobre la base d’allò proposat (que conforme als articles 35 i 88 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques, abans articles 54 i 89 de la Llei 30/1992, suposa la motivació d’aquest acte), adoptà, per unanimitat, el següent acord:

1. Aprovar les Bases de les condicions economicoadministratives i tècniques per a l’adjudicació de barres a les festes de Sant Jaume 2018 (que consten com annex).

2.  Publicar-les al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), a la pàgina web i al Tauler d’anuncis de la Corporació.

ANNEX

Bases de les condicions economicoadministratives i tècniques per a l’adjudicació de barres en les festes de Sant Jaume 2018.

1. Convocatòria:

Podran sol·licitar barra per a les Festes de Sant Jaume, aquelles entitats sense ànim de lucre i entitats esportives, inscrites en el Registre d’Entitats Ciutadanes del Consell Insular de Formentera, que tinguin l’àmbit d’actuació a l’illa de Formentera.

El Consell Insular de Formentera per a les Festes de Sant Jaume adjudicarà un màxim de 7 barres.

Les mesures de l’espai a demanar seran de 16 m2 màxim per associació.

Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant el model normalitzat que s’adjunta com annex a d’aquestes bases. S’hauran d’adreçar a la Presidència del Consell Insular de Formentera i es presentaran en el Registre General del Consell Insular de Formentera, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), C/ de Ramon Llull, 6, CP 07800 Sant Francesc Xavier, Formentera, o bé per registre electrònic a través de la OVAC, de conformitat amb el que disposa l’article 16 de la Llei 39/2015, d´1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i s’hauran d’acompanyar de la següent documentació:

a. NIF de l’entitat, associació o club sol·licitant.

b. DNI, passaport, NIE o targeta de residència del representant de l’entitat, associació o club, i responsable de la mateixa.

c. Declaració responsable que acrediti que l’entitat, associació o club està donat d’alta al Registre d’Associacions del Govern Balear i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.

b. Declaració responsable de no estar sotmesos a cap causa de responsabilitat o prohibició d’obtenir ajudes o subvencions, d’acord amb l’article 10 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears, i amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (s’adjunta model com a annex II), i de no estar incurs en cas de prohibició de contractar i d’estar al corrent d’obligacions amb l'Estat, amb el Consell Insular de Formentera, i amb la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents

c. Memòria explicativa de l’entitat (nom, activitats que realitzen, història, acció social, cultural o esportiva, àmbit local o sortida a l’exterior, història, ingressos, despeses i a què destinaran els beneficis de la barra.

d. Pressupost:

1. Pòlissa d’accidents que doni cobertura (fins a 600.000 euros) als treballadors i/o voluntaris de cada barra

2. Pòlissa de responsabilitat civil de l’associació derivada de l’activitat de la barra, els possibles danys a tercers, provocats per la consumició dels productes que es serveixen a les barres, i que estigui en vigor durant tots els dies que es realitzi l’activitat. Es recomanen capitals establerts pel conveni laboral d’hosteleria de les Illes Balears.

e. Especificar els dies de muntatge de la barra per les Festes de Sant Jaume

f. Assenyalar la previsió de gots que necessitaran per la festa.

2. No s’admetrà a tràmit cap sol·licitud que no estigui acompanyada dels documents descrits en els apartats anteriors, llevat que aquests documents ja estiguin en poder de la Conselleria de Cultura, Educació i Patrimoni del Consell Insular de Formentera, de conformitat amb el que es regula a l’art. 13 de la Llei 39/2015, d´1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, sempre que faci constar la data i l’òrgan o dependència en què varen ser presentats o, en el seu cas, emesos, i quan no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment al que corresponguin.

2. Valoració:

L’Àrea de cultura del Consell Insular de Formentera avaluarà les sol·licituds presentades, segons les següents categories:

· Categoria A:

Associacions culturals i comissions de festes que organitzin festes populars de Formentera, sufragades majoritàriament per l’associació i que a l’hora fomentin l’acció dinamitzadora i promoguin la participació ciutadana en la societat formenterera.

· Categoria B:

Associacions culturals i/o d’acció social que reinverteixin part dels seus beneficis en la societat formenterera.

· Categoria C:

Entitats esportives de l’illa de Formentera, on es tindrà en compte:

· antiguitat

· categoria

· nombre de socis

· repercussió en la societat formenterera

Tindran prioritat, sempre que compleixin els requisits, totes aquelles entitats corresponents a la categoria A. En els casos d’entitats corresponents a les categories B i C es farà una valoració de totes les entitats presentades que compleixin els requisits, tenint preferència les del grup B.

En el cas d’empats, i no hi hagin suficients barres per adjudicar, es compartiran les barres.

3. Pagament:

El preu estipulat serà de 9 € per metre quadrat i dia sol·licitat.

El pagament s’haurà d’efectuar mitjançant transferència bancària abans del dia 17 de juliol de 2018. En cas contrari l’entitat perdrà de forma automàtica la concessió/autorització de l’espai sol·licitat.

Números de compte bancari per fer l'ingrés:

Bankia ES56 2038 3446 3964 00000655

Banc Sabadell ES81 0081 1396 06 0001001505

Banca March ES78 0061 0032 58 0000010181

La Caixa ES29 2100 0187 110200000383

Banco Popular Español ES69 0075 6871 94 0602625618

Queden exemptes de pagament les entitats d’ajuda al desenvolupament.

4. Disposicions generals:

4.1. Prohibicions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les següents prohibicions:

L’ús de forn i microones. Només es permetrà us de planxes de gas i graelles

L’ús d’aparells individuals de música i/o altaveus.

Es prohibeix pintar, fixar ni fer forats en cap del material cedit pel Consell Insular.

Es prohibeix usar material de vidre ni gots que no siguin proporcionats pel Consell Insular.

Queda prohibit vendre begudes alcohòliques a menors d’edat.

4.2. Obligacions:

Les entitats i/o associacions beneficiàries, quedaran sotmeses, entre d’altres, a les obligacions següents:

Disposar de l’estructura i capacitat suficients per garantir el compliment de l’activitat per a la qual se sol·licita l’adjudicació.

Disposar d’una pòlissa d’accidents que doni cobertura (fins a 600.000 euros) als treballadors i/o voluntaris de cada barra.

Disposar d’una pòlissa de responsabilitat civil de l’associació derivada de l’activitat de la barra, els possibles danys a tercers, provocats per la consumició dels productes que es serveixen a les barres, i que estigui en vigor durant tots els dies que es realitzi l’activitat. Es recomanen capitals establerts pel conveni laboral d’hosteleria de les Illes Balears.

Pel que respecte als gots:

- El Consell Insular apostà per una campanya de reciclatge i en aquesta línia proporcionarà a cada entitat la venta de gots reutilitzables per a les Festes de Sant Jaume.

- Els gots reciclats tindran un cost de 125 € la caixa de 350 unitats, cada entitat podrà efectuar una comanda al Consell segons les seves previsions que especificarà en la sol·licitud.

- Els gots es podran passar a recollir pel poliesportiu Antoni Blanc de dilluns a divendres de 9 del matí a 22 de la nit ,i es donaran presentant un rebut bancari del pagament.

- Els gots no es retornaran al Consell, cada associació es farà responsable de la neteja i custodia de la seva comanda un cop acabades les festes.

Les entitats estan obligades a cuidar i netejar el material i l’espai cedit, i retornar-lo (excepte els gots) amb les mateixes condicions.

Les associacions estan obligades a realitzar la recollida selectiva dels següents materials: Vidre, envasos, paper cartó i rebuig.

S’haurà de complir amb l’horari d’obertura, inici de la festa, i tancament màxim a les 04.00 h., segons programació prevista al Programa de festes de Sant Jaume 2018.

S’haurà de complir amb la normativa de seguretat (extintors) així com no obstaculitzar cap sortida ni entrada de cap carrer principal segons el que s’estableix en els plans d’emergència.

Les entitats podran muntar les barres el primer dia d’inici de festa al matí, i desmuntar el dia després de la darrera festa també al matí.

Cada entitat podrà sol·licitar a l’àrea d'infraestructures del Consell Insular de Formentera el material pel muntatge de les barres (cavallets, taulons, taules).

El Consell proporcionarà a cada entitat els contenidors pertinents per a realitzar la recollida selectiva. Aquests s’hauran de retornar nets, al matí següent del darrer dia de festa.

5. Presentació de sol·licituds:

El termini per presentar les sol·licituds serà de deu dies hàbils a partir de l’endemà del dia de publicació d’aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB). Aquesta convocatòria també es farà pública al tauló d’anuncis i al lloc web del Consell Insular de Formentera (www.consellinsulardeformentera.cat)

6. Comissió avaluadora:

6.1. La Comissió avaluadora serà l’òrgan col·legiat que s’encarregarà d’examinar les sol·licituds presentades i emetre l’informe que ha de servir de base per a la resolució de les autoritzacions per part de l’òrgan competent. Estarà formada pels següents membres:

· President/a: Tècnica de l’àrea de Cultura.

· Vocals: tres empleats públics (funcionaris i/o laborals) del Consell Insular de Formentera CIF).

· Secretari/ària: un/a lletrat/da assignat/da per l’àrea de Secretaria del CIF

6.2. La comissió avaluadora queda autoritzada per resoldre els dubtes que puguin plantejar aquestes bases, així com per prendre els acords necessaris sobre la seua interpretació, a fi de garantir un bon desenvolupament del procés d’avaluació de les sol·licituds.

7. Acceptació de les bases:

Els sol·licitants accepten pel simple fet de presentar-se a l’adjudicació les presents condicions i queden obligats al seu compliment.

Annex :

SOL·LICITUD ADJUDICACIÓ D’UNA BARRA PER A LES FESTES DE SANT JAUME 2018

Entitat/ associació:

CIF:

Nom i cognoms del representant i responsable:

DNI:

Adreça:

Telèfons de contacte:

Correu electrònic:

 

Exposició:

Voldria acreditar i adjuntar tota la següent documentació necessària per a una barra en les Festes de Sant Jaume, concretament:

· NIF de l’entitat sol·licitant

· DNI del representant de l’entitat i responsable

· Declaració responsable que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions del Govern Balear i al Registre d’Entitats Ciutadanes de Formentera.

· Declaració responsable de no estar incurs en cas de prohibició de contractar i d’estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

· Memòria de l’associació

· Pressupost:

o Pòlissa d’assegurança d’accidents als treballadors

o Pòlissa de responsabilitat civil de l’associació derivada de l’activitat de la barra

· Especificar marcant amb una “X” els dies de muntatge de barra:

o 21 de juliol Flower

o 22 de juliol Nit de Concerts per a joves

o 23 de juliol Jazz a la plaça

o 24 juliol Nit de Concerts

o 25 juliol Nit de Concerts

· Reserva de gots per la festa ____________ (Caixes de 350/u de 40 cl)

Formentera, data:                                                                          (signatura)”

La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

  Formentera, 12 de juny de 2018

President del Consell Insular de Formentera

Jaume Ferrer Ribas