Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 6310
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R1 de data 23 de maig de 2018, subvencions per al suport a la participació per primera vegada en règim de qualitat, per l’ any 2017
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R1 de data 23 de maig de 2018, a l’empara de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 2 de novembre de 2017, per la qual es convoquen, per l’ any 2017, subvencions per al suport a la participació per primera vegada en règim de qualitat
L’apartat 9.3. de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 2 de novembre de 2017 per la qual es convoquen, subvencions per al suport a la participació per primera vegada en règim de qualitat, corresponents a l’any 2017, especifica que la resolució expressa es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb els termes que preveu l’article 60.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els expedients han estat tramitats pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) en compliment del que disposa l’article 59 de la Llei 30/1992, de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El vicepresident del FOGAIBA, en data 23 de maig de 2018, va signar la següent resolució,
“INFORME PROPOSTA DE RESOLUCIÓ/RESOLUCIÓ DE CONCESSIÓ
Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2015-2020
Mesura 3 Participació per primera vegada en règims de qualitat
Convocatòria: PPPQA2017_1/ R1
Antecedents
Fonaments de dret
1. Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 2 de novembre de 2017 per la qual es convoquen, per a l'any 2017, subvencions per al suport a la participació per primera vegada en règims de qualitat.
2. Reglament (UE) núm. 1305/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, relatiu a l’ajuda al desenvolupament rural a través del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER) i pel qual es deroga el Reglament (CE) núm. 1698/2005 del Consell.
3. Reglament (UE) núm. 1306/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013, sobre el finançament, gestió i seguiment de la Política Agrícola Comú, pel qual es deroguen els Reglaments (CE) núm. 352/78, (CE) núm. 165/94, (CE) núm. 2799/98, (CE) núm. 814/2000, (CE) núm. 1290/2005 i (CE) núm. 485/2008 del Consell.
4. Reglament delegat (UE) núm. 640/2014 de la Comissió, d’11 de març de 2014, pel qual es completa el Reglament (UE) núm. 1306/2013 del Parlament Europeu i del Consell, pel que fa al sistema integrat de gestió i control i a les condicions sobre la denegació o retirada dels pagaments i sobre les sancions administratives aplicables als pagaments directes, a l’ajuda al desenvolupament rural i a la condicionalitat.
5. Reglament d’execució (UE) núm. 808/2014 de la Comissió, de 17 de juliol de 2014, pel qual s’estableixen disposicions d’aplicació del Reglament (UE) núm. 1305/2013 del Parlament Europeu i del Consell, relatiu a l’ajuda al desenvolupament rural a través del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER).
6. Reglament d’execució (UE) núm. 809/2014 de la Comissió, de 17 de juliol de 2014, pel qual s’estableixen disposicions d’aplicació del Reglament (UE) núm. 1306/2013 del Parlament Europeu i del Consell, pel que fa al sistema integrat de gestió i control, les mesures de desenvolupament rural i la condicionalitat.
7. Reial decret 1075/2014, de 19 de desembre, sobre l’aplicació a partir del 2015 dels pagaments directes a l’agricultura i a la ramaderia i altres règims d’ajuda, així com sobre la gestió i control dels pagaments directes i dels pagaments al desenvolupament rural.
8. Reial decret 1078/2014, de 19 de desembre, pel qual s’estableixen les normes de condicionalitat que han de complir els beneficiaris que rebin pagaments directes o determinades primes anuals de desenvolupament rural, o pagaments en virtut dels programes de suport a la reestructuració i reconversió o de suport a la collita en verd, de la vinya.
9. Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
10. Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
11. Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de subvencions.
12. Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2014-2020.
13. Ordre del conseller d’Agricultura, Medi Ambient i Territori de 19 de febrer de 2015, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en el marc del Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2014-2020.
14. Llei 12/2014, de 16 de desembre, agrària de les Illes Balears.
15. Decret 65/2007, de 25 de maig, de constitució, organització i funcionament de l'Organisme Pagador de les despeses del Fons Europeu Agrícola de Garantia (FEAGA) i del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER), a la comunitat autònoma de les Illes Balears BOIB núm. 082 de 2007; en virtut de l’Ordre de la consellera d’Agricultura i pesca de 23 de desembre de 2005, per la qual es disposa l’assumpció de l’execució de la política de millora i foment dels sectors agrari i pesquer per part del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, estableix a l’article 1 que el FOGAIBA assumeix l’execució de la política de la Conselleria d’Agricultura i Pesca referent a l’aplicació de les mesures de foment i millora dels sectors agrari i pesquer, a partir de l’1 de gener de 2006.
16. Llei 30/1992, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Proposta de resolució de concessió
Per tot això, s'informa favorablement i propòs al vicepresident del FOGAIBA que dicti una resolució en els termes següents:
1.Concedir l’ajuda sol·licitada als beneficiaris pels imports i amb els terminis detallats a l' Annex I , que són un total de 2 expedients i que comença amb (dades personals ocultes)(dades personals ocultes) i acaba amb(dades personals ocultes), que suma un import total de 75.327,33 euros, relativa a la línia d’ajuda “Suport a la participació per primera vegada en règims de qualitat”, d'acord a les inversions/actuacions i anualitats especificades a l’Annex I.2.
2.Autoritzar i disposar la despesa assenyalada a cada un dels beneficiaris amb càrrec als pressuposts i percentatges de cofinançament detallats a l’Annex I .
3.Determinar que, d’acord amb el que estableix la convocatòria de referència, les obligacions dels beneficiaris seran les indicades a l’Annex III.
4.Notificar la resolució a cada un dels beneficiaris de l'Annex I.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució –que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la resolució, d’acord amb l’article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i els articles 114 i 115 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/99, de 13 de gener.
Palma, 21 de maig de 2018
La gestora de la línia Maria Martínez Torres |
La cap de la Secció I María Ángeles Pérez Ribas |
El cap del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural Isidre Cañellas Simonet |
Conforme amb la proposta, en dict resolució
|
Palma, 23 de maig de 2018
|
El vicepresident del FOGAIBA |
Mateu Ginard i Sampol |
ANNEX I. RELACIÓ DE BENEFICIARIS AMB DRET A LA CONCESSIÓ DE L'AJUDA ( PPPQA) 2017_1/R1
Sol·licitant |
NIF |
Núm. exp. |
Import inversió/actuació elegible (€) |
% Ajuda |
Import concedit (€) |
Cofinançament |
Termini execució |
Anualitat |
||
FEADER(1) (41,00%) |
MAGRAMA (10,91%) |
CAIB (48,09%) |
||||||||
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
PPPQA 01/2017 |
72.665,33 |
100 |
72.665,33 |
38.512,62 |
10.245,81 |
23.906,90 |
30/11/2021 |
2017 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
PPPQA 02/2017 |
2.662,00 |
100 |
2.662,00 |
1.410,85 |
375,35 |
875,80 |
30/11/2021 |
2017 |
|
|
|
Suma total |
75.327,33 |
|
|
|
|
|
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
1. Amb càrrec a la línia FEADER 050460010341104
ANNEX I- 2. RELACIÓ DE BENEFICIARIS AMB DRET A LA CONCESSIÓ DE L'AJUDA PER ANUALITATS( PPPQA) 2017_1/ R1
Núm. Expedients |
Beneficiari |
CIF |
Imports Totals Concedits |
Repartiment Anualitats |
Cofinançament |
||||
FEADER(1) (41,00%) |
MAGRAMA (10,91%) |
CAIB (48,09%) |
TOTAL |
||||||
PPPQA2017_1/01 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
73.315,33 |
2017 |
14.533,09 |
7.702,54 |
2.049,17 |
4.781,38 |
14.533,09 |
2018 |
14.533,06 |
7.702,52 |
2.049,16 |
4.781,38 |
14.533,06 |
||||
2019 |
14.533,06 |
7.702,52 |
2.049,16 |
4.781,38 |
14.533,06 |
||||
2020 |
14.533,06 |
7.702,52 |
2.049,16 |
4.781,38 |
14.533,06 |
||||
2021 |
14.533,06 |
7.702,52 |
2.049,16 |
4.781,38 |
14.533,06 |
||||
PPPQA2017_1/02 |
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
2.662 |
2017 |
532,40 |
282,17 |
75,07 |
175,16 |
532,40 |
2018 |
532,40 |
282,17 |
75,07 |
175,16 |
532,40 |
||||
2019 |
532,40 |
282,17 |
75,07 |
175,16 |
532,40 |
||||
2020 |
532,40 |
282,17 |
75,07 |
175,16 |
532,40 |
||||
2021 |
532,40 |
282,17 |
75,07 |
175,16 |
532,40 |
ANNEX III: OBLIGACIONS DEL BENEFICIARI
-Realitzar les inversions o activitats auxiliades en el termini establert a l’Annex I.
-Adoptar les mesures que siguin necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat.
-Sotmetre's als controls que dugui a terme l'administració, necessaris per comprovar la correcta concessió de l'ajuda i el posterior manteniment dels compromisos.
-Complir els compromisos adquirits per a la concessió de l'ajuda.
-Mantenir els requisits i condicions exigibles respecte a l'explotació i a la persona beneficiària, als quals fa referència l'apartat tercer d'aquesta Resolució.
-Justificar les despeses relacionades amb la inversió per a la recepció dels fons comunitaris en els termes i terminis determinats a la Resolució de convocatòria.
-S’informa als beneficiaris que els seus expedients es troben a la seva disposició i consulta al Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA (carrer de Reina Constança, núm. 4 de Palma).
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
Palma, 4 de juny de 2018
El director gerent del FOGAIBA
Guillem Rosselló Alcina