Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI D'OCUPACIÓ DE LES ILLES BALEARS

Núm. 6287
Informe tècnic / proposta i Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d’Ocupació de les Illes Balears de 04 de juny de 2018 per la qual es declara la caducitat i l’arxiu dels expedients presentats per les persones que es relacionen en l’annex 1

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Amb data 24 d’abril de 2018 es va publicar (BOIB núm. 50) la notificació de sol.licituds de requeriments de documentació motivats per la retrocessió dels pagaments de la sol.licitud d’ajuts de transport, discapacitat i/o conciliació. En aquesta notificació es va advertir que si no es presentava la documentació en un termini de tres mesos es dictaria resolució de caducitat i d’arxiu del procediment.

2.El termini de 3 mesos, abans esmentat, ha finalitzat sense que els interessats que es relacionen en l’annex 1 hagin presentat la documentació requerida.

Fonaments de dret

1. L’article 9.4.i) del Decret 37/2015, de 22 de maig, d'aprovació dels Estatus del Servei d'Ocupació de les Illes Balears, preveu entre les funcions del president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears,  la concessió d’ajudes i subvencions.

2.  L’article 73 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que “Els tràmits que hagin d’executar els interessats s’han de realitzar en el termini de deu dies a partir de l’endemà de la notificació de l’acte corresponent, excepte en el cas en què la norma corresponent fixi un termini diferent, (...) les persones interessades que no compleixin el que disposen els apartats anteriors, se’ls pot declarar que han perdut el seu dret al tràmit corresponent. No obstant això, s’ha d’admetre l’actuació de l’interessat, que produeix els seus efectes legals si es produeix abans o dins del dia en què es notifiqui la resolució en la qual es consideri que el termini ha transcorregut”

3. L'article 95.1  de la Llei 39/2015, de 26 de novembre, disposa que en els procediments iniciats a sol·licitud de la persona interessada, quan el procediment es paralitza per causa que sigui imputable a aquesta, l'Administració li ha d'advertir que, transcorreguts tres mesos, se'n produirà la caducitat. Consumit aquest termini sense que el particular requerit realitzi les activitats necessàries per reprendre la tramitació, l'Administració ha

d'acordar l'arxivament de les actuacions i ha de notificar-ho a la persona interessada. Contra la resolució que en declari la caducitat, són procedents els recursos pertinents. No es pot acordar la caducitat per la simple inactivitat de la persona interessada en la formalització de tràmits, sempre que no siguin indispensables per dictar la resolució. Aquesta inactivitat no té cap més efecte que la pèrdua del dret a aquest tràmit.

4. L'article 45.1 de la Llei 39/2015, de 26 de novembre, estableix que els actes administratius seran objecte de publicació quan així ho estableixin les normes reguladores de cada procediment o quan ho aconsellin raons d'interès públic apreciades per l'òrgan competent.

Conclusió:

Per l'exposat, s'informa favorablement la declaració de la pèrdua del dret al tràmit i la caducitat del procediment de referència, així com l’arxivament dels expedients, en haver transcorregut el termini de tres mesos des de que l’Administració va requerir els interessats perquè aportassin la documentació necessària per poder fer el pagament de la subvenció concedida, sense que l’hagin aportat.

    

Palma, 04 de juny de 2018

El cap del Servei de Gestió de Programes d’Ocupació 5

Gabriel Oliver Crespí

 

 

Vist i plau,
La cap del Departament de Formació i Ocupació
Catalina Rosa Pons Taberner

Proposta de Resolució:

Atès l'informe del cap del Servei de Gestió de Programes d’Ocupació 5, propòs al conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears que dicti una resolució en els termes següents:

1. Declarar la pèrdua del dret al tràmit i la caducitat del procediment de referència en haver transcorregut el termini de tres mesos des de que l'Administració va requerir a l'interessat perquè aportàs la documentació necessària per poder fer el pagament de la subvenció concedida, i no l'ha aportat.

2. Ordenar l'arxivament dels expedients relatius a les sol.licituds presentades per les persones que es relacionen en l’annex 1.

3. Publicar aquesta Resolució Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Butlletí Oficial de l’Estat.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del Servei d'Ocupació de les Illes Balears en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la recepció d’aquesta notificació, d'acord amb el que disposa l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’administració de la comunitat  autònoma de les Illes Balears, i l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 2 d'octubre).

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb el que estableix l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa (BOE núm. 167, de 14 de juliol).

   

Palma, 04 de juny de 2018

El Director del Servei d'Ocupació de les Illes Balears

Pere Torrens Martín

  

Conforme amb la proposta, en dict resolució

El conseller de Treball, Comerç i Indústria i president del SOIB

Per delegació de competències

(Resolució d'11/08/2016 BOIB núm. 105, de 18 d'agost de 2016)

El director general d'Ocupació i Economia

Llorenç Pou Garcias

 

 

ANNEX 1

DNI/NIE

Cognoms i Nom

Curs

Import

78205196K

BALLESTER FULLANA PEDRO ANTONIO

08-09-13

63,00€

43147048Z

ORTEGA MINGUILLON RAUL ALBERTO

385/14

33,00€

Y3440528H

MEJIA LORA MANAURY ALBERTO

67,50€

45691683K

RAMIREZ RISSO VALENTINA

551/13

67,50€

43164738V

GELABERT CODORNIU ANGELA

998/13,992/13

72,00€

Y1371652S

ARIAS MATURANA CAROLINA ANDREA

4715/12

25,50€

Y2598374D

SAGNAY PACHECO MONICA PATRICIA

2071/13

63,00€

46390250D

MENDOZA VEINTIMILLA DORIS MARGARITA

27,00€

43137509C

MARTORELL BUADES JAIME ANTONIO

863/14,865/14,866/14

118,48€

43067490V

FERRO DANIEL ALEJANDRO

898/14,899/14

87,00€

Y1061708L

EZZAHRAE SOUFI FATIMA

299/14,301/14,303/14,362/14

135,00€

Y3361554A

TOSHEV MARIN IGNATOV

1045/13

157,50€

41584322T

CORTES PARRAS SENECA

419/15

54,00€

Y4059424F

RIOS QUISPE MARCO ANTONIO

1253/15,1254/15

99,00€

Y2086933L

BARBU BIANCA CRISTINA

1959/14,1960/14

88,50€

41458943V

TORRES PUGET NIEVES

2885/13,2886/13,2887/13,2888/13

364,50€

43466320Q

CAÑELLAS PFITSCH MARIUS

283/13

350,00€

45612190Q

MONTAÑO QUIÑONEZ GRICELA NERELA

370/13,371/13

70,50€

49919714P

GOMEZ QUIÑONES ELICENIA YOLANDA

349/13

102,00€

Y2975945N

IBAÑEZ IGLESIAS CRISTHIAN ARMANDO

60/14

34,50€

46957959D

TOME URQUIZA VIVIANA

2883/13

67,50€

24392801J

PEREZ CABEZOS ROSA MARIA

337/13

100,50€

X6764525H

OJOPI VELASCO DIXON

1097,65€

X6212843Z

ZBAT KHADIJA

933,03€

X7270158L

MUÑOZ VALENCIA JESUS ALBERTO

108/14

220,50€

43218719V

LEDESMA ESCOBAR CLAUDIA MERCEDES

622,02€

X5459814M

MURTAGH DOMINIC

1194/13,1330/13,2456/14

82,50€

48598625Q

FERNANDEZ FERNANDEZ DANIEL FERNANDO

225,000€

45698393S

GADEA RICCO LUCIA JIMENA

1255/13,1256/13,1257/13

70,50€

51352141H

VILCHES PALOMO MIGUEL

24/14

171,00€

47726082R

NAZRUL ISLAM BEGUM

712/13

108,00€

47258631W

ALVARADO RAMON MARIA CARMEN

337/13

310,50€

15970562Y

ANDRES BORREGA MARIA DOLORES

257/13

9,00€

41514350V

MARC ROMAN JULIAN

1460/14

76,50€

41536099P

VIEJO FERRER SUSANA

407/13,408/13

297,00€

43227577C

BOULALLA BOULALLA TOURIA

259/13,260/13

105,00€

44684720K

ALVAREZ RODRIGUEZ CRISTINA

736/14,737/14,738/14

429,49€

44684720K

ALVAREZ RODRIGUEZ CRISTINA

739/14

75,00€

Y0654808N

HENAO VILLEGAS MELISSA

991/09

97,50€

47499437K

ALMENDRO POZO JOSE MANUEL

490/08

58,50€

43015021F

MORENO LOPEZ JOSE Mª

500/08

58,50€

47409594Q

LOPEZ CORTES BERNARDO

875/08

135,00€

X8416151Z

HERNANDEZ PEREZ JOSE LUIS

959/10

57,00€

77334234T

ROJAS MESA PATRICIA

783/08

49,50€

X7024581J

PANTA ZAMORA ROBERTO XAVIER

493/08,494/08

180,00€

78219990A

MORENO CASTILLA TANIA

410/08

16,50€

41739698B

PONS VIDAL MIGUEL

465/08

18,00€

46320190F

REINA PRIETO JORGE

106,50€

X2697142R

DE PINHO SANTO FERNANDO RUI

637/08

27,00€

52232933W

SAETA MEDINA JOSE ANTONIO

783/08

27,00€

46959978G

PRATS RIBAS GLORIA

883/08

90,00€

X7614783N

BAEZ DANIEL DARIO

28,50€

43072519M

BRITO MUNIZ DAVID

58,50€

41354031N

PEREZ RICCI MARIO

22,50€

X6899091B

FREEMAN FRANK

16,50€

43130251F

CORDERO PEDROSA ELENA

76,50€

14301220G

GONZALEZ MARIN JULIAN JOSE

153,00€

43220067P

MASDAALARSSAWI NADIA

85,50€

X5198903Y

ORTEGON QUINTERO ANGELA MILENA

79,50€

X3136324K

VANINA FICICCHIA ANDREA

57,00€

52424745V

JOEL HERNANDEZ FELIX

58,50€

43157937R

ORIA IBAÑEZ PATRICIA

154,50€

43129240P

GONZALEZ GONZALEZ JOSE

55,50€

43165659H

HERREROS GARCIA ELISABET

30/11

31,50€

X6726391H

UGARTE OTALORA ANDREINA

299/08

124,50€

40926642M

VALLS CHAVARRIA BRIGIDA

76,50€

24255684E

RUIZ GUTIERREZ MANUEL

31,50€

X6549117M

SOLANO BERMEO GRETA ROSIO

783/08

70,50€

78980534Y

ACUÑA DE TENA MIGUEL ANGEL

204/08

94,50€

X8296715V

GARCIA ESTEVES ALVARO MARIO

18,00€