Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 6277
Registre de Personal. Acord de creació del Servei de Comptabilitat. MF 526 MF 529
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18/04/18, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la creació del Servei de Comptabilitat, depenent orgànicament de la Direcció Econòmica-Financera, dins del Departament Financer, la creació del lloc de treball de cap del Servei de Comptabilitat (F20250083) i el canvi d’adscripció del lloc d’Economista F30460007, expansió 2 del Servei de Pressuposts al Servei de comptabilitat, les característiques dels quals estan recollides a les propostes MF-526 i MF-529 que figuren a l’informe adjunt.
2. A la proposta esmentada, el lloc de treball de cap de Servei de Comptabilitat té les funcions específiques que a continuació s’enumeren:
- Formar el Compte General de l'Ajuntament i dels Organismes Autònoms dependents, que comprèn el Balanç de Situació, Compte dels resultats, Estat de liquidació del pressupost, Estat de Fluxes d’Efectiu, Estat de Variació del patrimoni net i la Memòria
- Preparar i comptabilitzar assentaments directes a la comptabilitat financera segons el Pla General de Comptabilitat Pública
- Calcular la dotació a l'amortització
- Elaborar anualment l'inventari d'actius de l'Ajuntament i Organismes Autònoms dependents
- Comptabilitat de costs i elaboració de la Memòria del cost dels serveis municipals
- Càlcul i seguiment d’indicadors de gestió i dels cost dels serveis municipals
- Comptabilitat del deute públic
- Supervisar periòdicament la comptabilitat dels organismes autònoms
- Retre telemàticament a la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears el Compte General, un cop introduïda la informació al programa comptable municipal
- Elaborar informes, estudis, memòries i estadístiques en matèries del servei
- Atendre i donar resposta en temps i forma a les peticions d'informació periòdiques o puntuals que es deriven en matèries de la seva competència
- Col·laboració i coordinació en les tasques de liquidació del pressupost dels organismes autònoms i consorcis, així com en l’elaboració del Compte General i dels Comptes Anuals de les empreses i fundacions dependents de l’Ajuntament
- Coordinació amb les altres unitats del departament i amb el departament d’Intervenció i Departament Tributari
- Coordinació de noves aplicacions informàtiques en el servei comptable i pressupostari
- Declarar i liquidar trimestralment l'Impost sobre el Valor Afegit a l'Hisenda Pública i contestar requeriments de l'AEAT per dit concepte
- Proposar millores als processos de gestió econòmica,financera i comptable, elaborar instruccions de funcionament i normes internes sobre matèries competència del servei
- Esser la persona interlocutora en els requeriments d’informació amb la Sindicatura de Comptes en els seus treballs de fiscalització, i atendre les sol·licituds i els requeriments de documents i d’informació, tant pel que fa a l’Ajuntament com per a les entitats dependents i vinculades
- Altres que se li puguin encomanar relacionades amb la comptabilitat
3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
4. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 7 de juny de 2018
La Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 526 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AEC |
ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ |
ÒRGAN: |
AEC011 |
COORDINACIÓ GENERAL D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCERA |
UNITAT: |
AEC0112300 |
DEPARTAMENT FINANCER / |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20250083 |
CAP DE SERVEI DE COMPTABILITAT |
1 |
S |
27 |
80 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
B2 |
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
80 |
22.604,96 € |
PROPOSTA 529 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AEC |
ÀREA D’ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ |
ÒRGAN: |
AEC011 |
COORDINACIÓ GENERAL D’ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ / DIRECCIÓ ECONÓMICO / FINANCERA |
UNITAT: |
AEC0112100 |
DEPARTAMENT FINANCER / SERVEI DE PRESSUPOST I POLÍTICA FINANCERA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30460007 |
TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA |
2 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
B2 |
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30460007 |
TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
B2 |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
ÀREA: |
AEC |
ÀREA D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ |
ÒRGAN: |
AEC011 |
COORDINACIÓ GENERAL D'ECONOMIA, HISENDA I INNOVACIÓ / DIRECCIÓ ECONÒMICO-FINANCERA |
UNITAT: |
AEC0112010 |
DEPARTAMENT FINANCER / SECCIÓ DE COMPTABILITAT |
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
[F30460010] (exp.2 lloc F30460007) |
TÈCNIC/A SUPERIOR ECONOMISTA |
1 |
G |
23 |
59 |
C |
AJP |
A1 |
AE |
3056 - SUBESCALA TÈCNICA SUPERIOR (TAE SUPERIOR) ESPECIALITAT ECONOMIA |
B2 |
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
G |
GENÈRIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
59 |
15.422,40 € |