Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALGAIDA

Núm. 6135
Bases específiques que regiran la convocatòria per a constituir una borsa extraordinària de treball de personal laboral de mestres d'educació infantil per a cobrir mitjançant concurs necessitats eventuals de personal a l'Escola Municipal d'Infants de l'Ajuntament d'Algaida

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de Batlia núm. 178 de data 6 de juny de 2018, es va resoldre aprovar les bases específiques que regiran la convocatòria per a constituir una borsa extraordinària de treball de personal laboral de mestres d'educació infantil, per tal de cobrir mitjançant concurs eventuals necessitats d'ocupació urgent o baixes a l'Escola Municipal d'Infants "Flor de Murta" de l'Ajuntament d'Algaida, així com publicar el seu text al Butlletí Oficial de les Illes Balears, per la qual cosa es fa públic l'esmentat acord i el tex íntegre:

BASES ESPECÍFIQUES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A CONSTITUIR UNA BORSA EXTRAORDINÀRIA DE TREBALL DE PERSONAL LABORAL DE MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL, PER TAL DE PODER COBRIR MITJANÇANT CONCURS EVENTUALS NECESSITATS D’OCUPACIÓ URGENT O BAIXES A L’ESCOLA MUNICIPAL D’INFANTS FLOR DE MURTA DE L’AJUNTAMENT D’ALGAIDA

JUSTIFICACIÓ DE LA NECESSITAT

L’article 19.2 de la Llei 3/2017, de 27 de juny, de Pressuposts Generals de l’Estat per a l’any 2017 disposa que durant l’any 2017 no es procedirà a la contractació de personal temporal ni al nomenament de personal estatutari o de funcionaris interins llevat de casos excepcionals i per a cobrir necessitats urgents i inajornables.

La necessitat d’aquesta convocatòria per a la creació d’un borsí de personal de mestre d’educació infantil, vist que no existeix cap borsí de personal d’aquesta categoria vigent, es justifica perquè cal mantenir un adequat funcionament del servei municipal, el que precisa disposar d’aquest borsí per a poder cobrir eventuals necessitats d’ocupació urgent i baixes a l’Escola Municipal d’Infants Flor de Murta.

PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE

1. L’objecte de la present convocatòria és la creació, pel procediment de concurs de mèrits, d’una borsa extraordinària de treball de la categoria de mestres d’educació infantil, en règim de personal laboral de caràcter temporal d’aquest Ajuntament, per tal de poder cobrir eventuals baixes de personal laboral, així com totes les necessitats de provisió urgent de les places corresponents a aquesta categoria professional de l’Escola Municipal de primer cicle d’educació infantil Flor de Murta.

2. Les funcions seran les pròpies de la titulació de mestre d’educació infantil en els termes prevists en el Decret 60/2008, de 2 de maig, pel qual s’estableixen els requisits mínims dels centres de primer cicle d’educació infantil i demés disposicions vigents que siguin d’aplicació als centres d’educació infantil. Entre d’altres funcions, s’estableix la coordinació de les distintes línies i l’atenció, ensenyament i cura dels infants, així com les pròpies d’informació i atenció als pares i tutors.

3. Aquesta convocatòria es regirà pel que estableixen aquestes bases i, en el que no estigui regulat per aquestes, li serà d’aplicació la normativa vigent aplicable.

4. Les bases es publicaran en el BOIB i íntegrament en el Tauler d’Anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament d’Algaida. La resta de publicacions es farà a la pàgina web de l’Ajuntament (www.ajalgaida.net).

SEGONA. REQUISITS GENERALS I ESPECÍFICS DE LES PERSONES ASPIRANTS

1. Per a participar a la convocatòria, les persones interessades han de complir els següents requisits generals:

a. Tenir la nacionalitat espanyola, o la d’un país membre de la Unió Europea, o la de qualsevol d’aquells Estats en els que en virtut de tractats internacionals celebrats per aquells i ratificats per Espanya, s’apliqui la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, i en els termes que preveu l’article 57 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 30 d’octubre, mitjançant el qual s’aprova el text refós de la llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (en endavant TREBEP). Els aspirants de nacionalitat no espanyola hauran d’acreditar mitjançant declaració responsable o un altre mitjà admès en dret, que tenen un coneixement adequat de l’idioma espanyol, podent exigir-los, si escau, la superació de proves amb aquesta finalitat.

b. Tenir complerts setze anys d’edat i no excedir l’edat de jubilació forçosa.

c. Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, per al desenvolupament de les tasques.

d. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.

2. Per a participar a la convocatòria, les persones interessades han de complir també els següents requisits específics:

a. Estar en possessió del títol de mestre amb l’especialitat d’educació infantil o del títol de grau equivalent de conformitat amb l’article 11 del Decret 60/2008 de 2 de maig.

b. Acreditar el requisit del coneixement de la llengua catalana Nivell B2. Aquest coneixement s’ha d’acreditar mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística.

Aquelles persones que no disposin del títol del nivell B2 o equivalent podran sol·licitar fer la prova de català a la seva instància.

c. Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

TERCERA.- PUBLICACIÓ DE LES BASES I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES

1. Les bases es publicaran en el BOIB i íntegrament en el Tauler d’Anuncis i a la pàgina Web de l’Ajuntament d’Algaida. Tots els altres anuncis relatius a aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d’anuncis i a la pàgina web d’aquesta Corporació.  

2. Les sol·licituds per a participar es presentaran d’acord amb el model de l’Annex I en el Registre General de l’Ajuntament d’Algaida, en els horaris en els que aquest es trobi obert al públic, o en la forma establerta a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, en el termini de 15 dies hàbils, comptadors des del dia següent al de la publicació de la convocatòria en el BOIB.

3. La sol·licitud s’haurà d’acompanyar, ordenadament, de la següent documentació:

a. Fotocòpia del DNI o, en cas de no ser espanyol, fotocòpia del NIE, passaport o targeta de residència.

b. Fotocòpia compulsada de la titulació de mestre amb l’especialitat d’educació infantil o del títol de grau equivalent (anvers i revers del títol).

c. Certificat de coneixement de la llengua catalana, nivell B2. Les persones que no comptin amb el nivell exigit poden optar per realitzar una prova de llengua catalana i hauran de sol·licitar-ho a l’apartat corresponent del model de sol·licitud.

d. Declaració responsable de l’aspirant, relativa al fet que reuneix les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria professional a la qual correspon la borsa específica a la qual opta.

e. Per a les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multiprofessionals de l’organisme públic corresponent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals de mestre d’educació infantil mitjançant, si corresponen segons el parer de l’administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.

f. Relació dels mèrits que s’al·leguen: aquesta relació haurà de presentar-se en forma de llistat on constaran detallats i ordenats el documents que presenten per a justificar els mèrits de cadascun dels blocs que seran objecte de valoració en el concurs. Així mateix, el llistat ha d’anar acompanyat per l’original o fotocòpia compulsada dels títols justificatius dels mèrits al·legats.

Les persones aspirants han de justificar documentalment tots els mèrits que al·leguin, tenint en compte que els mèrits no justificats no es tendran en consideració. Tota la documentació presentada haurà de ser original o fotocòpia degudament compulsada. Tots els documents hauran de presentar-se dins del termini d’admissió de sol·licituds, sense que es pugui presentar en cap altre moment.

QUARTA. ADMISSIÓ DELS ASPIRANTS

Pel fet de presentar les instàncies sol·licitant prendre part en el concurs, les persones aspirants se sotmeten expressament a les seves Bases Reguladores, sens perjudici de les responsabilitats en què poguessin incórrer si s’apreciés inexactitud fraudulenta en la declaració que formulin.

Una vegada expirat el termini de presentació d’instàncies, l’autoritat convocant dictarà resolució en el termini màxim de 10 dies hàbils aprovant la llista provisional d’admesos i exclosos amb indicació de les causes de l’exclusió.

Tot això es publicarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Algaida, concedint un termini de 3 dies hàbils per a poder esmenar els defectes que hagin motivat l’exclusió, de conformitat amb el que s’estableix a l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les reclamacions seran acceptades o rebutjades per resolució de Batlia a la qual s’aprovi la llista definitiva que es publicarà en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Algaida.

Si no es produís cap reclamació, suggeriment o petició d’esmena, la resolució provisional esdevindrà definitiva automàticament. En qualsevol cas, una vegada resoltes les reclamacions i esmenes, es donarà publicitat d’això a través de la pàgina web de la Corporació.

CINQUENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR

1. L’òrgan encarregat de la selecció és el Tribunal Qualificador, el qual es determinarà per resolució de la Batlessa de l’Ajuntament d’Algaida, publicant-se en el tauler d’anuncis la seva composició abans de la publicació de la llista provisional d’admesos i exclosos.

2. L’òrgan de selecció serà col·legiat i la seva composició s’ajustarà als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es procurarà, així mateix, la paritat entre dona i home.

3. El personal d’elecció o de lliure designació política, els funcionaris interins i el personal eventual, no poden formar part dels òrgans de selecció.

4. La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, no podent ostentar aquesta en representació o per compte de ningú.

5. El Tribunal Qualificador estarà constituït per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents. Haurà de comptar amb un president/a, un secretari/a que actuarà amb veu i vot i tres vocals. La seva composició serà predominantment tècnica i els membres hauran d’estar en possessió de titulació o especialització igual o superior a la exigida per a l’accés a les places convocades.

6. El Tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de més de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament, ni sense president/a ni secretari/a i les seves decisions s’adoptaran per majoria.

7. Els membres del tribunal poden ser nomenat entre els membres de la Corporació convocant o entre el personal al servei de les Administracions Públiques.

8. Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, i ho notificaran a l’autoritat convocant, quan hi concorri alguna de les circumstàncies previstes a l’article 23 de la Llei 40/2015, de règim jurídic del sector públic.

9. Les decisions adoptades pel tribunal es poden recórrer en les condicions que estableix l’article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

10. Són funcions del Tribunal Qualificador:

a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, en la forma establerta en aquestes bases.

b) Requerir, si escau, a les persones aspirants que hagin acreditat en temps mèrits amb defectes formals, a l’efecte de la seva esmena, o quan es necessiti un aclariment d’algun dels mèrits acreditats dins el termini, i en la forma escaient.

c) Confeccionar una llista, per ordre de prelació, de les persones que formen part de la borsa.

d) Resoldre les reclamacions presentades, en el termini establert i en la forma escaient, per les persones aspirants.

e) Elevar a la Batlessa la composició definitiva de la borsa.

f) Expedir a petició dels aspirants, el corresponents justificants d’assistència.

11. Els mèrits acreditats per les persones candidates s’han de valorar d’acord amb els criteris de valoració establerts a la Base Sisena, els quals s’estructuren en tres blocs: experiència professional, formació reglada relacionada amb la plaça i nivell de coneixement de llengua catalana.

12. La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 100 punts, d’acord amb el que s’estableix a mateixa Base Sisena.

SISENA. SISTEMA DE SELECCIÓ

El sistema de selecció serà el concurs.

La fase de concurs consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats documentalment per les persones aspirants, fins un màxim de 100 punts.

Els mèrits que avaluarà el Tribunal s’estructuren en tres blocs:

· Bloc 1. Experiència professional (màxim 50 punts)

· Bloc 2. Formació reglada relacionada amb la plaça  (màxim 40 punts)

· Bloc 3. Nivell de coneixement de llengua catalana (màxim 10 punts)

D’acord amb la base tercera de la present convocatòria, per a justificar els mèrits que seran objecte de valoració en el concurs, les persones aspirants han de presentar un llistat on constaran detallats i ordenats, d’acord amb els blocs abans esmentats, els mèrits que al·leguen. El llistat ha d’anar acompanyat dels documents (original o fotocòpia compulsada) que acrediten els distints mèrits que s’al·leguen.

1) BLOC 1. Experiència professional. Puntuació màxima: 50 punts.

En aquest bloc es valoraran exclusivament els següents aspectes:

1. Serveis prestats a escoles municipals de primer cicle d’educació infantil com a mestre d’educació infantil:

Les persones aspirants poden obtenir 0,85 punts per mes complet treballat.

L’acreditació dels serveis prestats a escoles municipals de primer cicle d’educació infantil es farà mitjançant la presentació d’un certificat de serveis prestats expedit per l’Administració municipal corresponent, on s’haurà d’indicar el grup, la categoria i la durada dels serveis.

2. Serveis prestats a altres escoles públiques no municipals de primer cicle d’educació infantil com a mestre d’educació infantil.

Les persones aspirants poden obtenir 0,60 punts per mes treballat.

L’acreditació dels serveis prestats a altres escoles municipals de primer cicle d’educació infantil es farà mitjançant la presentació d’un certificat de serveis prestats expedit per l’Administració corresponent on haurà d’indicar el grup, la categoria i la durada dels serveis.

3. Serveis prestats a centres privats o concertats de primer cicle d’educació infantil com a mestre d’educació infantil.

Les persones aspirants poden obtenir 0,50 punts per mes treballat.

L’acreditació de serveis prestats a centres privats o concertats, es farà mitjançant la presentació d’un certificat de vida laboral, emès per la seguretat social, acompanyat dels certificats de l’empresa corresponent, on haurà de constar expressament el següent: data d’alta i baixa de l’empresa, categoria professional, lloc de treball ocupat i especificació de les tasques realitzades que han de ser anàlogues a les de la present convocatòria. Els certificats emesos per empreses privades on no constin expressament les dades anteriors, no es tendran en consideració.

Quan no es disposi de certificat d’empresa, es pot acompanyar el certificat de vida laboral amb els contractes de treball ordenats cronològicament sempre que en aquests s’acrediti que es tracta de llocs de feina en els quals es desenvolupen funcions o tasques anàlogues a les de la present convocatòria. En cas de contractes a temps parcial, la puntuació es prorratejarà.

4. Serveis prestats a escoles públiques o centres privats o concertats de primer o segon cicle d’educació infantil ocupant una plaça de categoria professional distinta a la de mestre d’educació infantil exercint funcions directament relacionades amb les places que es volen cobrir.

Les persones aspirants poden obtenir 0,40 punts per mes treballat.

L’acreditació de serveis prestats a escoles públiques o centres privats o concertats de primer o segon cicle d’educació infantil ocupant una plaça de categoria professional distinta a la de mestre d’educació infantil exercint funcions directament relacionades amb les places que es volen cobrir, es farà d’acord amb el que s’ha detallat en els apartats anteriors, en funció de la titularitat pública o privada de l’escola.

2) BLOC 2. Formació reglada relacionada amb la plaça convocada. Puntuació màxima: 40 punts.

En aquest bloc es valoraran exclusivament els següents aspectes:

1. Títol/s de grau, diplomatura o llicenciatura universitària en qualsevol especialitat educativa distinta de la de l’especialitat en educació infantil (en aquest apartat entra qualsevol especialitat de magisteri i pedagogia): es valorarà a 15 punts per títol fins a un màxim de 30 punts.

2. Títol/s de postgrau universitari relacionats amb la plaça convocada: es valorarà a 8 punts/títol i es poden obtenir fins a un màxim de 20 punts.

3. Altres cursos de formació relacionats amb la plaça convocada: es valorarà a 0,20 punts/hora i es pot obtenir un màxim de 10 punts.

En qualsevol cas, només es valoraran els cursos de formació i de perfeccionament promoguts per les Administracions Públiques, o impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l’Administració i els agents socials, els cursos homologats per l’Escola Balear de l’Administració Pública (EBAP) o altres escoles o entitats de formació de la funció pública, els cursos impartits per centres docents homologats, universitats públiques i/o privades, o els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), per la Vicepresidència Econòmica, de Promoció Empresarial i d’Ocupació i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.

La resta de cursos no oficials o no homologats no es tendran en consideració.

No es valoraran aquelles titulacions que figurin com a requisit.

3) BLOC 3. Nivell de coneixement de llengua catalana. Puntuació màxima: 10 punts.

Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, en concret:

· Nivell C1 (antic D): 10 punts

· Nivell C2 (antic C): 9 punts

· Nivell E: dos punts

Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de Nivell E en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a la que s’accedeix.

SETENA. LLISTA D’APROVATS, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS I FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE

1. Una vegada acabada la valoració per part del Tribunal, es farà públic en el tauler d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament d’Algaida el DNI de les persones per estricte ordre de puntuació, per tal que es puguin efectuar les reclamacions i observacions oportunes sobre la valoració dels mèrits.

En el cas d’empat entre dos o més aspirants, els criteris que es faran servir per a desempatar seran els següents:

1r. Acreditar més temps de serveis prestats com a personal funcionari interí o com a personal laboral temporal a l’Administració Local i en el mateix lloc de feina que es convoca.

2n. Ser major de 45 anys.

3r. Tenir més càrregues familiars.

4t. Ser una dona víctima de violència de gènere.

5è. No haver estat objecte de remoció d’un lloc de treball de la mateixa escala.

Quan s’hagin resolt les reclamacions, si escau, el Tribunal elevarà la proposta definitiva a la Presidència de la Corporació amb l’objecte de constituir la borsa de treball i procedir, en el cas que sigui necessari, a les contractacions que siguin convenients per a cobrir vacants i necessitats urgents de contractació.

2. La persona aspirant proposada per a ser contractada, haurà de presentar en el Registre General de l’Ajuntament d’Algaida, dins els 3 dies hàbils següents a l’oferta de treball, els documents acreditatius de reunir les condicions establertes.

Si la documentació presentada és la correcta, la Batlia podrà procedir a decretar la contractació i es formalitzarà el contracte.

Si dins el termini indicat, i llevat de casos de força major, la persona aspirant proposada no presentés la documentació o no tengués els requisits exigits, no podrà ser nomenada i l’òrgan de selecció proposarà el nomenament a favor de l’aspirant següent segons l’ordre de puntuació obtingut.

3. En el moment abans de la signatura del corresponent contracte, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de 10 dies naturals, per a què la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.

VUITENA. BORSA DE SUBSTITUCIONS

Amb la resta d’aspirants que haguessin participat en el concurs, es constituirà una llista de reserva a càrrec de la qual es podran efectuar nomenaments.

La llista tendrà una durada de 3 anys a comptar des de dia següent al de la publicació de la seva resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, podent-se extingir la seva eficàcia en el cas de convocar-se un nou procés selectiu per a l’actualització de l’esmentada llista en relació al mateix lloc de treball.

NOVENA. FUNCIONAMENT DE LA BORSA DE TREBALL

L’Ajuntament d’Algaida, segons les seves necessitats, per ordre rigorós de puntuació i en crida única i individual, oferirà les places que s’hagin de cobrir temporalment.

L’oferta es farà a la persona que, sempre que compleixi els requisits exigits per ocupar el lloc de treball i es pugui contractar d’acord amb la normativa vigent, ocupi en aquell moment la primera posició de la borsa.

En el cas de no acceptar l’oferta, en el cas que no es presentés, amb l’excepció de baixa per malaltia que haurà de justificar-se amb el corresponent comunicat de baixa mèdica, o en el cas que no completés la documentació que si escau se li requereixi en els terminis que se li comuniquen, passarà a ocupar la darrera plaça del borsí.

Finalitzada la causa per la qual es va contractar, es finalitzarà el contracte i s’incorporarà com a actiu a la borsa amb efectes des de l’endemà de la data de finalització amb el mateix nombre d’ordre que tenia inicialment i, per tal de complir amb el principi d’eficiència, podrà ser contractat per a cobrir noves necessitats que es vagin produint, sempre que compleixi els requisits del lloc que s’ha de cobrir.

DESENA. NORMATIVA APLICABLE I INCIDÈNCIES

1. En tot allò que no estigui previst a les presents bases, serà d’aplicació la resta de la normativa aplicable.

2. El Tribunal queda autoritzat per a resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst a les bases.

3. Contra la convocatòria i aquestes bases, la llista definitiva de persones admeses i excloses, i d’acord amb la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i altres disposicions concordants, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, en un termini de 2 mesos a comptar des de l’endemà de la seva publicació en el BOIB, sens perjudici del recurs potestatiu de reposició que es pot interposar en el termini d’un mes des de la data de publicació de l’acte o resolució davant la presidència de la Corporació.

Si s’interposa recurs de reposició, el termini per a la seva resolució serà d’un mes, transcorregut el qual es pot entendre desestimat per silenci administratiu i, en aquest supòsit, es pot plantejar el recurs contenciós administratiu en el termini de 6 mesos des de la data de l’acte presumpte de desestimació.

4. Així mateix, contra les resolucions definitives i actes de tràmit del Tribunal, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l’assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procés selectiu, o produeixen indefensió o perjudici irreparable a drets i interessos legítims, els interessats podran interposar, en el termini d’un mes a comptar a partir de l’endemà de la seva publicació, recurs d’alçada davant de la Batlessa.

Igualment, els interessats poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

 

ANNEX I 

Model sol·licitud d’admissió

El/La Sr./Sra. ___________________________________________ major d’edat, amb DNI núm. _____________ , domicili a efectes de notificacions i comunicacions al carrer ­­_____________________________ de ________________, telèfon núm. _____________, i correu electrònic___________________.

EXPÒS:

PRIMER. Que he tingut coneixement de la convocatòria per a constituir una borsa de personal laboral de MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL de l’EMI Flor de Murta.

SEGON. Que complesc totes les condicions exigides a les referides bases a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies i conec i accept les bases de la convocatòria.

TERCER.  Que, mitjançant originals o fotocòpies compulsades, adjunt la següent documentació (marcar amb una creu la documentació que es presenta):

□ DNI, NIE, passaport o targeta de residència, en el cas de persones estrangeres.

□ En cas de discapacitat, certificat de l'organisme competent de la Comunitat Autònoma acreditatiu de les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions objecte de la plaça.

□ Títol acadèmic de mestre en educació infantil o equivalent.

□ Títol acreditatiu del nivell B2 de català.

□ Llistat de mèrits i documentació justificativa.

QUART. Sol·licit la realització de la/es prova/es específica/ques següents:

□ Coneixement del nivell de llengua catalana.

□ Per motius de discapacitat, sol·licit l’adaptació de la prova específica de coneixement del nivell de llengua catalana.

Per tot això,

SOL·LICIT: Que s’admeti la meva  sol·licitud per aquesta convocatòria.

Algaida, a _____ de ____________ de 2018

Firma