Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE CULTURA, PARTICIPACIÓ I ESPORTS

Núm. 5836
Resolució de dia 29 de maig de 2018 del secretari general de la Conselleria de Cultura, Participació i Esports, per la qual es publiquen diverses taules d’avaluació documental

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 99/2010, de 27 d’agost, regula els arxius de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que integren el seu sector públic instrumental.

L’article 20 preveu que les propostes d’avaluació han de ser emeses pels corresponents secretaris generals o òrgans directius i sotmeses al dictamen vinculant de la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents.

L’article 17 d i 20.1 determinen que les propostes d’avaluació documental amb dictamen favorable de la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents, es converteixen en taules d’avaluació aplicables.

Les Conselleries han emplenat les sol·licituds de proposta de qualificació i avaluació de les sèries documentals afectades.

La Comissió ha emès dictàmens favorables vinculants de cada una de les sèries documentals avaluades:

Taula 15 sèrie documental C48, modificada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 91 sèrie documental B96, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 110 sèrie documental D67, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 156 sèrie documental D55, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 165 sèrie documental D56, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 166 sèrie documental D57, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 167 sèrie documental D58, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 168 sèrie documental D59, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 169 sèrie documental D60, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 170 sèrie documental D61, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 175 sèrie documental C44, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 176 sèrie documental C38, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 177 sèrie documental D47, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 178 sèrie documental D48, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 179 sèrie documental D49, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 180 sèrie documental D50, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 181 sèrie documental D51, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 182 sèrie documental D52, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 183 sèrie documental D53, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 184 sèrie documental D54, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 186 sèrie documental D62, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 187 sèrie documental D63, avaluada a la sessió número 1/2017 de dia 17/02/2017

Taula 188 sèrie documental D68, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 199 sèrie documental D69, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 202 sèrie documental D64, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 203 sèrie documental D65, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 204 sèrie documental D65, avaluada a la sessió número 2/2017 de dia 23/05/2017

Taula 205 sèrie documental D72, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 206 sèrie documental D73, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 207 sèrie documental D74, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 208 sèrie documental D75, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 209 sèrie documental D76, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 210 sèrie documental D78, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 211 sèrie documental C55, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 212 sèrie documental C02, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 213 sèrie documental D79, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 214 sèrie documental D80, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 215 sèrie documental D81, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 216 sèrie documental D82, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 217 sèrie documental D70, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 218 sèrie documental D71, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 219 sèrie documental D77, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 220 sèrie documental D83, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

Taula 221 sèrie documental D84, avaluada a la sessió número 3/2017 de dia 21/07/2017

En la sessió núm. 4/2013, de dia 3 de juliol, la Comissió va acordar per unanimitat la publicació en el BOIB de les taules d’avaluació permanent aprovades i, seguidament, la publicació a la web de la Conselleria de Participació, Transparència i Cultura

Per tot això, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

S’ordena la publicació de les taules d’avaluació documental aprovades durant l’any 2016 i que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Segon

Als efectes d’accés a la documentació referent a les taules d’avaluació documental objecte de aquesta Resolució, s’ha d’aplicar la normativa que es reflecteix en l’annex 2.

Tercer

El termini per destruir la documentació avaluada com a eliminable és de noranta dies des de la data de publicació de les taules en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb la comunicació prèvia a la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents i als Organismes afectats.

 

Palma, 29 de maig de 2018

El secretari general

Guillem Fullana Daviu

 

ANNEX 1

Taules d’avaluació documental de l’Administració del Govern de les Illes Balears

Taula: 15

Sèrie documental: Expedients personals dels treballadors docents

Codi i títol ARGEN : C48-Expedients de personal docent

Categoria : taula específica

Matèria : PERSONAL DOCENT

Funció administrativa :

-Reunir els documents que inclouen els actes referents a la vida administrativa del personal docent al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

-Controlar i gestionar els expedients personals:

1. Nòmines. Triennis i sexennis.

2. Baixes per incapacitat temporal.

3. Permisos, llicències, etc.; excedències; nomenaments i cessaments; jubilacions; càrrecs; procediments del Servei Jurídic; etc.

Documents que formen l’expedient. Tipologia documental :

  • Expedient de personal.
  • Documents oficials: aquests documents han de restar permanentment a l’expedient com a prova de la carrera administrativa del treballador. Defineixen l’accés, l’exercici dels drets i deures i les situacions administratives fins al cessament.

Sèries relacionades:

  • Expedients de la Comissió d’Acció Social d’Educació.
  • Expedients de centres concertats.

AVALUACIÓ

Resolució : Conservació permanent.

Accés : Segons la normativa vigent.

Nivell protecció dades LOPDP :

Nivell confidencialitat ENS :

Organisme: Direcció General competent en matèria de treballadors docents

Data d’aprovació: Dictamen de la Comissió d’Avaluació - sessió núm 4/2013

Data d’actualització: Modificació -sessió de dia 12 de febrer de 2015

 

Taula: 91

Sèrie documental: B96-Cursos de formació professional per a l’ocupació (SOIB)

Títol breu: B96-Cursos ocupació

Dates extremes: 2000-

Funció administrativa:

Seguiment pedagògic i control efectiu de les accions formatives de l’oferta de formació del SOIB. Gestió de l’expedient pedagògic dels alumnes i dels cursos de formació professional per a l’ocupació, impartits a les Illes Balears per les entitats de formació públiques i privades inscrites en el corresponent Registre d’entitats de formació i acreditades per impartir formació del Catàleg d’Especialitats Formatives. L’objecte de la formació és impulsar una formació que respongui a les seves necessitats i contribueixi al desenvolupament d’una economia basada en el coneixement. Les accions formatives estan dirigides a l’adquisició, la millora i l’actualització permanent de les competències i les qualificacions professionals, per afavorir l’aprenentatge durant tota la vida de la població activa i per conjugar les necessitats de les persones, de les empreses, dels territoris i dels sectors productius.

El Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB), entitat autònoma de caràcter administratiu, dotada de personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d’obrar, té atribuïdes, entre d’altres, les funcions de formació professional per a l’ocupació. Actualment, per mitjà de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2015, està adscrit a la conselleria competent en matèria de treball (actualment, la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria).

Formació Professional per a l’Ocupació – Oferta formativa per a les persones treballadores ocupades i desocupades.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent:

  • D4 Oferta de formació.
  • Assegurança.
  • D10-A Planificació didàctica.
  • D10-B Programació didàctica.
  • D22 Programa formatiu de pràctiques.
  • D16-A Planificació de l’avaluació.
  • D16-B Informe prova d’avaluació final i models.
  • Taula de seguiment «Acabament».
  • D16-D Acta d’avaluació.
  • D16-F Certificació del mòdul de FPCT (tutors i responsable empresa).
  • D15 Acta d’avaluació final del grup d’alumnes d’accions formatives no conduents a CP.
  • D15-A Acta d’avaluació final del grup d’alumnes (Anglès Marc Comunitari de les Llengües).
  • D19 Memòria final de resultats.

Eliminació total als sis anys des de la finalització de l’expedient:

  • D9 Full de demanda i documentació de l’alumne.
  • Taules de seguiment, sol·licitud i preselecció, selecció, inici.
  • Diligències, oficis i requeriments, informe no selecció alumnes prioritaris.
  • D13-A Control d’assistència diària d’alumnes.
  • D13-B Control d’assistència mensual d’alumnes per hores.
  • D14 Full de signatures dels alumnes i docents.
  • D24 Resum d’assistència.
  • D25 Signatures dels alumnes/tutors.
  • Material didàctic (en paper o en format electrònic).
  • Qüestionaris intermedis.
  • Qüestionaris d’avaluació de l’acció formativa en línia.
  • D32 Qüestionari per a l’avaluació de la qualitat de les pràctiques.

Mostreig:

Dels documents susceptibles de ser eliminats, se n’ha de fer un mostreig aleatori, que consistirà en la conservació d’una sol·licitud de participació, un informe de signatura de control d’assistència i un qüestionari d’avaluació de cada curs.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

Taula: 110

Sèrie documental: D67-Subvencions energies renovables

Dates extremes: 2008-

Funció administrativa:

Expedients de convocatòria pública d’ajudes per al foment de les instal·lacions d’energia renovable solar fotovoltaica, biomassa i eòlica.

Aquestes ajudes estan cofinançades en un 50 % amb càrrec al Programa Operatiu FEDER 2014-2020 de les Illes Balears.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable al FSE.

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització Programa Europeu FSE.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General competent en matèria d’Energia.

 

Taula: 156

Sèrie documental: D55-Subvencions de foment de l’ocupació a escoles-taller, cases d’oficis i tallers d’ocupació (ETCOTO)

Títol breu: D55-Subvencions ETCOTO foment ocupació

Dates extremes: 2001-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm. 178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

— Sobre ETCOTO:

Aquests programes tenen com a finalitat la inserció laboral dels col·lectius a què es destinen, mitjançant la professionalització de les persones participants i l’adquisició d’experiència per part seva. Són projectes de caràcter temporal que consten d’una etapa formativa d’inici i d’una altra de formació, que s’alterna amb el treball i la pràctica.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries que han estat cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no se’n pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 165

Sèrie documental: D56-Foment de l’ocupació. Convocatòries de subvencions a organismes autònoms (OOAA) – SOIB

Títol breu: D56-Subvencions OOAA foment ocupació

Dates extremes: 2002-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm. 178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que a partir de l’any 2006 es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 166

Sèrie documental: D57-Foment de l’ocupació. Convocatòries de subvencions agents d’ocupació i desenvolupament local (AODL)

Títol breu: D57-Subvencions AODL foment ocupació

Dates extremes: 2001-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB) queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, que han estat cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 167

Sèrie documental: D58-Subvencions de foment de l’ocupació amb projectes mixts d’ocupació i formació per a joves de Garantia Juvenil (PMGJ)

Títol breu: D58-Subvencions PMGJ foment ocupació

Dates extremes: 2015-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2015 (BOIB núm. 178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries que segons l’any han pogut ser cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB

 

Taula: 168

Sèrie documental: D59-Subvencions de foment de l’ocupació en col·laboració amb corporacions locals (CCLL)

Títol breu: D59-Subvencions CCLL foment ocupació

Dates extremes: 2002-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 169

Sèrie documental: D60-Subvencions de foment de l’ocupació de Renda d’Inserció Laboral (RIL)

Títol breu: D60-Subvencions RIL foment ocupació

Dates extremes: 2015-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Es tracta d’una convocatòria cofinançada pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu 2014-2020.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 170

Sèrie documental: D61-Subvencions de foment de l’ocupació en col·laboració amb corporacions locals (VISIBLES MAJORS)

Títol breu: D61-Subvencions VISIBLES MAJORS

Dates extremes: 2015-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció donada per la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears – SOIB.

 

Taula: 175

Sèrie documental: C44-Registre General d’empreses, activitats i establiments turístics de les Illes Balears

Títol breu: C44-Registre de turisme

(Títol anterior C44-Expedients de sol·licitud d’activitats turístiques)

Funció administrativa:

Inscripció de les empreses i les activitats turístiques, així com de les variacions de dades o baixes d’aquestes en el Registre d’empreses, activitats i establiments turístics mitjançant l’aplicació informàtica Cathos (Catàleg d’Hoteleria).

L’existència i obligatorietat d’inscripció en el Registre d’empreses i activitats turístiques estan estipulades en l’article 27 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears.

Article 27. Registres d’empreses, activitats i establiments turístics

1. A cada illa hi ha d’haver un registre d’empreses, activitats i establiments turístics l’organització del qual correspon al consell insular corresponent.

Aquests registres es regeixen pel que disposa aquesta Llei, sens perjudici del que l’administració turística competent estableixi reglamentàriament respecte a l’estructura, l’organització i el funcionament d’aquests registres.

2. Existirà el Registre General d’empreses, activitats i establiments turístics de les Illes Balears, la gestió del qual correspon a la conselleria competent en matèria de turisme del Govern de les Illes Balears.

Els consells insulars de Mallorca, de Menorca, d’Eivissa i de Formentera han de comunicar totes les dades dels seus registres insulars que siguin necessàries per a la gestió i la continuïtat del Registre General.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés lliure.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 176

Sèrie documental: C38-Establiments d’allotjaments turístics

Títol breu: C38-Allotjaments turístics

(Títol anterior: C38-Establiments turístics)

Funció administrativa:

Inscripció de les empreses i les activitats turístiques, així com de les variacions de dades o baixes d’aquestes.

L’existència i obligatorietat d’inscripció en el Registre d’empreses i activitats turístiques estan estipulades en l’article 27 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears.

Article 27 (Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears). Registre d’empreses, activitats i establiments turístics. 1. A cada illa hi ha d’haver un registre d’empreses, activitats i establiments turístics l’organització del qual correspon al consell insular corresponent (...) 2. Existirà el Registre General d’empreses, activitats i establiments turístics de les Illes Balears, la gestió del qual correspon a la conselleria competent en matèria de turisme del Govern de les Illes Balears.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

 

Taula: 177

Sèrie documental: D47-Empreses turístiques de restauració

Títol breu: D47-Empreses restauració

Funció administrativa:

Expedients d’autorització d’establiments de restauració.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 178

Sèrie documental: D48-Empreses d’intermediació turística

Títol breu: D48-Empreses intermediació turística

Funció administrativa:

Autorització de l’exercici de l’activitat, la classificació i l’execució dels tràmits necessaris per a la inscripció, modificació i baixa en el Registre de turisme, agències de viatges, mediadors turístics i centrals de reserva.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos)

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 179

Sèrie documental: D49-Guies de turisme

Títol breu: D49-Guies turisme

Funció administrativa:

Control i regulació de la professió de guies turístics:

— Inscripció en el Registre de guies turístics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i en l’insular de Mallorca, i expedició del carnet dels guies turístics que desenvolupen la seva activitat a l’illa de Mallorca.

— Habilitació per a l’exercici de l’activitat de guia de turisme i reconeixement d’habilitacions emeses per estats europeus (guies temporals).

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos)

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent: Registre de guies, habilitació permanent.

Eliminació total als quatre anys de la documentació relativa a les proves d’accés.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 180

Sèrie documental: D50-Empreses d’activitats turístiques d’entreteniment, esbarjo, esportives, culturals, lúdiques i empreses de turisme actiu

Títol breu: D50-Empreses entreteniment turístic

Dates extremes: 2012-

Funció administrativa:

Expedients d’autorització d’empreses dedicades a l’organització d’activitats turístiques d’entreteniment, esbarjo, esportives, culturals, lúdiques i de turisme actiu.

Autoritzar l’exercici de l’activitat i la inscripció en el Registre d’empreses i activitats turístiques, i de les modificacions de les activitats.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos)

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

 

Taula: 181

Sèrie documental: D51-Activitat turística de lloguer de vehicles sense conductor

Títol breu: D51-Rent a car

Funció administrativa:

Inscripció del lloguer de vehicles en el Registre General d’empreses, activitats i establiments turístics de les Illes Balears i en l’insular de Mallorca.

Per a la inscripció a la resta d’illes, els òrgans competents seran els consells insulars respectius.

(Decret 20/2015, de 17 d’abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d’òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en el desplegament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, de turisme de les Illes Balears).

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos)

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 182

Sèrie documental: D52-Activitats d’entreteniment i restauració en embarcacions

Títol breu: D52-Oci turístic en embarcacions

Funció administrativa:

Inscripció i autorització de les embarcacions amb activitat d’entreteniment en el Registre General d’empreses, activitats i establiments turístics de les Illes Balears i en l’insular de Mallorca. Per a la inscripció a la resta d’illes, els òrgans competents seran els consells insulars respectius.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Fonamentació jurídica:

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 183

Sèrie documental:D53-Fulls de reclamacions d’usuaris de serveis turístics per incompliment de la normativa aplicable

Títol breu: D53-Reclamacions turístiques

Funció administrativa:

Els usuaris de serveis turístics tenen dret a formular reclamacions o queixes, d’acord amb la normativa turística de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (Decret 20/2015, de 17 d’abril, de principis generals i directrius de coordinació en matèria turística; de regulació d’òrgans assessors, de coordinació i de cooperació del Govern de les Illes Balears, i de regulació i classificació de les empreses i dels establiments turístics, dictat en el desenvolupament de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears, BOIB núm. 56, de dia 18). Les queixes es poden fonamentar en qualsevol deficiència observada pels usuaris de serveis turístics en la prestació o utilització d’aquests serveis, i poden formalitzar-se mitjançant els models oficials de queixes que es poden descarregar des de la pàgina web del Govern de les Illes Balears, en la qual també s’inclouen les instruccions per presentar-los posteriorment davant l’Administració.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 184

Sèrie documental: D54-Verificació per a la inspecció del compliment de la normativa turística d’ofici o derivada de denúncies

Títol breu: D54-Inspeccions turisme

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 93 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears: Les facultats de control i verificació del compliment del que estableix aquesta Llei o de les disposicions que la despleguin corresponen a l’administració turística competent, que ha d’exercir la funció inspectora en matèria de turisme en l’àmbit insular que li correspon a través de la inspecció de turisme”.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Catàleg d’Hoteleria (Cathos).

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Turisme.

 

Taula: 186

Sèrie documental: D62-Subvencions de foment de l’ocupació en col·laboració amb les corporacions locals (PROGRAMA SOIB Jove)

Títol breu: D62-Subvencions VISIBLES JOVES foment de l’ocupació

Dates extremes: 2016-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció de la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB)

 

Taula: 187

Sèrie documental: D63-Subvencions de foment de l’ocupació en programes mixts d’ocupació i formació per a majors (PMM)

Títol breu: D63-Subvencions PMM foment ocupació

Dates extremes: 2016-

Funció administrativa:

D’acord amb l’article 1 de la Llei 7/2000, de 15 de juny, de creació del Servei d’Ocupació de les Illes Balears, en la redacció de la disposició final setena de la Llei 13/2014, de 29 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de 2015 (BOIB núm.178, de 30 de desembre de 2014), el Servei d’Ocupació de les Illes Balears queda adscrit a la conselleria competent en matèria de treball.

D’acord amb el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost de 2015), les competències en matèria de treball estan atribuïdes a l’actual Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.

D’acord amb l’article 1 dels Estatuts del SOIB, aprovats pel Decret 37/2015, de 22 de maig, el Servei d’Ocupació de les Illes Balears té com a finalitat primordial la planificació, la gestió i la coordinació de les polítiques actives d’ocupació, amb funcions concretes d’informar, orientar i fer d’intermediari en el mercat laboral, fomentar l’ocupació en tots els vessants i desenvolupar la formació professional per a l’ocupació.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, cal dir que es tracta de convocatòries que segons l’any han pogut estar cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que no acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable a l’FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Ocupació de les Illes Balears (SOIB).

 

Taula: 188

Sèrie documental: D68-Autorització per a la realització d’obres, instal·lacions o activitats en zona de servitud de protecció, o de protecció i de trànsit de la Llei de costes (autorització en ZSP de costes)

Títol breu: D68-Autoritzacions ZSP costes

Dates extremes: 1991-

Funció administrativa:

Autorització d'usos permesos (obres, instal·lacions i activitats) a la zona de servitud de protecció del domini públic maritimoterrestre regulada en la legislació de costes.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Costes i Litoral.

 

Taula:199

Sèrie documental: D69-Registre subvencions

Dates extremes: 2008

Funció administrativa:

La Base de dades de subvencions, com a materialització del Registre de subvencions, és l’instrument de seguiment, publicitat, transparència i control de les subvencions atorgades  per la CAIB.

Des de l’any 2008 el Registre amb la Base de dades de subvencions està gestionat en el SAIS (seguiment d’ajudes i subvencions), mòdul de SAP per al seguiment dels expedientes de despesa de concessió de subvencions i ajudes públiques de la CAIB.  

Avaluació:

Resolució:

- Conservació permanent.

Accés:

-Accés restringit:

La gestió interna i operativa de la Base de dades de subvencions i d’ajudes públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (SAIS).

-Accés lliure:

(De la versió pública o externa de la informació que es publica en la Base de dades nacional de subvencions- BDNS-).

(De la versió pública o externa de la informació que es publica en la Base de dades de subvencions i d’ajudes públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (SAIS).

Organisme:

Administració del Govern de les Illes Balears.

 

Taula: 202

Sèrie documental: D64-Certificats d’eficiència energètica

Dates extremes: 2008-

Funció administrativa:

Codi UDIT: 039: inscripció en el Registre de certificats d’eficiència energètica d’edificis.

Registre, control i inspecció dels certificats d’eficiència energètica dels edificis de les Illes Balears.

La certificació d'eficiència energètica és el procés pel qual s'atorga una qualificació d'eficiència energètica a un edifici en forma de certificat d'eficiència energètica. També comprèn el tràmit administratiu pel qual es valida el certificat i s'inscriu en el Registre de certificats d'eficiència energètica d'edificis de Balears.

Avaluació:

Resolució:

-Conservació permanent.

Accés: 

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria d’Energia.

 

Taula: 203

Sèrie documental: D65-Subvencions eficiència energètica

Dates extremes: 2008-

Funció administrativa:

Expedients de convocatòria pública d’ajudes per a la realització d'actuacions de millora de la qualificació energètica i/o de l’eficiència energètica.

Aquestes ajudes estan cofinançades en un 50 % a càrrec del Programa Operatiu FEDER 2014-2020 de les Illes Balears.

AVALUACIÓ

Amb referència a  les convocatòries de subvenció, es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable al FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del Programa Operatiu FSE.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General competent en matèria d’Energia.

 

Taula: 204

Sèrie documental: D66-Subvencions mobilitat sostenible

Dates extremes: 2008-

Funció administrativa:

Expedients de convocatòria pública d’ajudes per promoure mobilitat més sostenible. Ajudes a l’adquisició de vehicle elèctric, amb GNC i GLP, instal·lació de punts de recàrrega per vehicle i estacions de GNC.

Aquestes ajudes estan cofinançades en un 50 % amb càrrec al Programa Operatiu FEDER 2014-2020 de les Illes Balears.

AVALUACIÓ

Amb referència a les convocatòries de subvenció, es tracta de convocatòries cofinançades pel Fons Social Europeu (FSE), per la qual cosa no es pot destruir cap document fins que acabi el termini màxim de conservació de la documentació fixat per la normativa aplicable al FSE.

Resolució:

Eliminació als tretze anys de la finalització del programa europeu FSE.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General competent en matèria d’Energia.

 

Taula: 205

Sèrie documental: expedients de reconeixement d’interès sanitari d’una activitat

Codi i títol ARGEN : D72 reconeixement activitat sanitària

Categoria : taula específica

Matèria : SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Concedir o denegar el reconeixement d’interès sanitari d’una activitat.

Procediment per reconèixer en qualitat d’interès sanitari actes de caràcter científic d'àmbit nacional o internacional, organitzats per entitats públiques o privades i que promoguin la difusió de ciències i tècniques relacionades amb la salut.

AVALUACIÓ

Resolució:

Eliminació total als deu anys.

 

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei de Formació Sanitària.

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.

 

Taula: 206

Sèrie documental: reconeixement de títols de metges especialistes dels estats no membres de la Unió Europea

Codi i títol ARGEN: D73 Títols de mèdics extracomunitaris

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Reconeixement de títols de metges extracomunitaris.

Regular les condicions i el procediment per al reconeixement de títols estrangers d'especialista, obtinguts a estats no membres de la Unió Europea, i els efectes professionals inherents al corresponent títol espanyol d'especialista en Ciències de la Salut.

El reconeixement a Espanya dels efectes professionals de títols d'especialista en Ciències de la Salut, obtinguts a estats no membres de la Unió Europea, es du a terme pel procediment regulat en el Reial decret 459/2010, de 16 d'abril, que desenvolupa l'article 18 de la Llei 44/2003, d'ordenació de les professions sanitàries.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.

 

Taula: 207

Sèrie documental: acreditació d’activitats de formació continuada de professionals sanitaris

Codi i títol ARGEN: D74  Formació sanitària continuada

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Acreditació o denegació d’activitats de formació sanitària continuada.

Les normes de tramitació i els models de sol·licitud d'acreditació d'activitats de formació continuada dirigides a professionals sanitaris segueixen les línies establertes per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut (CFC_SNS) i el Decret 61/2000, de 7 d'abril, pel qual es dona nova composició, regulació i funcionament a la Comissió de Formació Continuada de les Professions Sanitàries de les Illes Balears (CFC_IB).

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Eliminació total als cinc anys.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme :

Servei de Formació Sanitària.

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.

 

Taula: 208

Sèrie documental: Registre d’entitats formadores en desfibril·ladors semiautomàtics (DESA)

Codi i títol ARGEN: D75  Registre entitats formadores DESA

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Autorització d’entitats formadores en desfibril·ladors semiautomàtics (DESA) i inscripció d’alumnes que fan els cursos.

Procediment per a la inscripció de persones físiques o entitats que realitzin cursos de formació en ús de DESA (desfibril·lador extern semiautomàtic) per a personal no sanitari a centres no sanitaris.

AVALUACIÓ

Resolució:

Eliminació total als deu anys.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei de Formació Sanitària.

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.

 

Taula: 209

Sèrie documental: certificacions d'acreditació de la professió de psicologia general sanitària

Codi i títol ARGEN: D76-Acreditació psicologia sanitària

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Concedir o denegar els certificats de psicòleg general sanitari.

Persones destinatàries:

Psicòlegs acreditats provisionalment com a psicòleg general sanitari i que estan inclosos a centres o serveis que estan inscrits en el registre corresponent de centres, serveis i establiments sanitaris.

AVALUACIÓ

Resolució:

Eliminació total als vuit anys.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei de Formació Sanitària.

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.

 

Taula: 210

Sèrie documental: expedients sancionadors per infraccions en matèria sanitària

Codi i títol ARGEN: D78-Sancions sanitàries

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Tramitació dels procediments sancionadors en matèria de Salut Pública, derivats de les actes d'inspecció  de la direccions generals amb competències en matèria de Salut Pública i Participació, Planificació, Avaluació i Farmàcia, i Acreditació, Docència i Recerca de la Salut.

Aplicació informàtica de tramitació electrònica:

Aplicació informàtica Helium del sistema corporatiu Exanci Taxes.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme

Secretaria General de la conselleria amb competències en matèria de Salut.

 

Taula: 211

Sèrie documental: malalties individualitzades

Codi i títol ARGEN: C55 Malalties individualitzades

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Dins la funció general de “Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es contempla la tasca de la declaració individualitzada de malalties, segons figura en el capítol II del Decret 15/1997, de 23 de gener, pel qual es crea i regula la Xarxa de Vigilància Epidemiològica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia. Direcció General competent en matèria de Salut Pública.

 

Taula: 212

Sèrie documental: legionel·la: detecció i seguiment malaltia

Codi i títol ARGEN: C02 Legionel·la

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Declaració de casos de legionel·losi i documents consegüents a la investigació.

Dins la funció general de “Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es contempla la tasca de la declaració individualitzada de malalties, segons figura en el capítol II del Decret 15/1997, de 23 de gener pel qual es crea i regula la Xarxa de Vigilància Epidemiològica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia.

Direcció General competent en matèria de Salut Pública.

 

Taula: 213

Sèrie documental: tuberculosi, detecció i seguiment de la malaltia

Codi i títol ARGEN: D79-Tuberculosi

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Declaració de casos de tuberculosi i documents consegüents a la investigació.

Dins la funció general “Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es preveu la tasca de declaració individualitzada de malalties, segons figura en el capítol II del Decret 15/1997, de 23 de gener, pel qual es crea i regula la Xarxa de Vigilància Epidemiològica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia.

Direcció General competent en matèria de Salut Pública.

 

Taula: 214

Sèrie documental: brots epidèmics alimentaris

Codi i títol ARGEN: D80-Brots epidèmics alimentaris

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Dins la funció general “Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es preveu la tasca de detecció, identificació, investigació, cura i erradicació de les malalties per influència directa dels brots alimentaris.

Són exemples de les malalties causades per brots alimentaris totes les provocades per tots els elements que poden intervenir en el procés de l’alimentació com l’aigua o els conservants.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia.

Direcció General competent en matèria de Salut Pública.

 

Taula: 215

Sèrie documental: brots epidèmics no alimentaris

Codi i títol ARGEN: D81-Brots epidèmics NO alimentaris

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Dins la funció general "Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es preveu la tasca de detecció, identificació i investigació de les malalties causades per brots no alimentaris.

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia.

Direcció General competent en matèria de Salut Pública.

 

Taula: 216

Sèrie documental: incidències en matèria de Vigilància Epidemiològica

Codi i títol ARGEN: D82-Incidències d’epidemiologia

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA.

Funció administrativa:

Dins la funció general “Vigilància epidemiològica amb la finalitat de protegir la salut pública” es preveu l’actuació davant qualsevol incidència en matèria de Vigilància Epidemiològica, segons figura en el capítol II del Decret 15/1997, de 23 de gener, pel qual es crea i regula la Xarxa de Vigilància Epidemiològica de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

AVALUACIÓ

Resolució:

Eliminació total al cap de cinc anys de la finalització de l’expedient.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei d’Epidemiologia.

Direcció General competent en matèria de Salut Pública.                                                                                          

 

Taula: 217

Sèrie documental: Pla Director Sectorial Energètic de les Illes Balears, PDSEIB

Codi i títol ARGEN: D70-Pla Sectorial Energètic

Categoria: taula específica

Matèria: ENERGIA

Funció administrativa:

Elaboració i aprovació del Pla Director Sectorial Energètic de les Illes Balears i les seves modificacions.

L'aprovació i modificació del Pla Director Sectorial requereix l’avaluació ambiental de plans, programes i projectes.

En el Decret 33/2015, de 15 de maig, d’aprovació definitiva de la modificació del Pla Director Sectorial Energètic de les Illes Balears, s'hi fixa la directriu autonòmica per contribuir al desenvolupament d’un model energètic més sostenible.

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria d’Energia.

 

Taula: 218

Sèrie documental: subvencions per a l’elaboració de planejaments urbanístics de corporacions locals (CL)

Codi i títol ARGEN: D71-Subvencions planejament urbanístic ajuntaments

Categoria: taula específica

Matèria: TERRITORI I URBANISME

Funció administrativa:

Convocatòria de subvencions dirigida als ajuntaments de les Illes Balears per a l’elaboració de planejaments urbanístics i tramitació dels expedients administratius de concessió i pagament de subvencions.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés lliure.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria d’Ordenació del Territori.

 

Taula: 219

Sèrie documental: accés excepcional al títol de metge especialista en medicina familiar i comunitària

Codi i títol ARGEN: D77-Títol excepcional medicina familiar

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

El Reial decret 1753/1998, de 31 de juliol, sobre accés excepcional al títol de metge especialista en medicina familiar i comunitària i sobre l'exercici de la medicina de família en el Sistema Nacional de Salut (BOE de 27 d'agost), articula un procediment excepcional i transitori d'accés al títol d'aquesta especialitat per als professionals que hagin obtingut el títol de llicenciat en Medicina amb anterioritat a l'1 de gener de 1995 i reuneixin la resta dels requisits exigits per aquesta norma.

El Reial decret 220/2013, de 22 de març, modifica l'apartat 1 de l'article 2 del Reial decret 1753/1998, de 31 de juliol, i fixa el 31 de maig de 2013 com a data límit en el termini de presentació de sol·licituds per accedir al títol de metge especialista pel procediment excepcional esmentat.

 

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Direcció General amb competències en matèria de Formació Sanitària.                   

 

Taula: 220

Sèrie documental: llibre receptari d’estupefaents

Codi i títol ARGEN: D83-Receptari d’estupefaents

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Gestió de dades de medicaments estupefaents.

  • Enviament de la informació que queda dins l’aplicació informàtica per part de les oficines de farmàcia i dels serveis de farmàcia dels hospitals.
  • Aquest enviament és telemàtic a hospitals des de l’any 2012, i a farmàcies des de l’any 2014.

Aplicacions informàtiques de tramitació electrònica:

SIFARMA, ESTUPE i REGEST.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei de Control de Medicaments i Productes Sanitaris.

Direcció General amb competències en matèria de Farmàcia.

 

Taula: 221

Sèrie documental: llibre receptari farmacèutic

Codi i títol ARGEN: D84-Receptari farmacèutic

Categoria: taula específica

Matèria: SALUT PÚBLICA

Funció administrativa:

Gestió de dades de medicaments a les farmàcies.

Remissió telemàtica de les dades per part de les oficines de farmàcia a la Direcció de Planificació, Avaluació i Farmàcia de la Conselleria de Salut.

Aplicacions informàtiques de tramitació electrònica:

SIFARMA, ESTUPE i REGEST.

AVALUACIÓ

Resolució:

Conservació permanent.

Accés:

Accés restringit a la part interessada.

Organisme:

Servei de Control de Medicaments i Productes Sanitaris.

Direcció General amb competències en matèria de Farmàcia.