Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5731
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Esmena decret núm. 10.722 aprovació bases i convocatòria de provisió de llocs pel sistema de lliure designació de l’Ajuntament de Palma

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 11.046 de 29 de maig de 2018, va acordar el següent

PRIMER.- Esmenar el decret núm. 10722, de dia 23 de maig de 2018, de la Regidora de Funció Pública i Govern interior, pel qual es van aprovar les bases i la convocatòria de lliure designació definitiva de diferents llocs de treball de l’Ajuntament de Palma, atès que s’han observat una sèrie d’errades, concretament les següents:

A la BASE PRIMERA

Allà on diu:

L’objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera de diversos llocs de treball de Cap de departament vacants d’aquesta Corporació.

Ha de dir:

L’objecte de la present convocatòria és la provisió amb personal funcionari de carrera de diversos llocs de treball de Cap de departament i altres llocs de l’Àrea de Batlia vacants d’aquesta Corporació.

A la BASE TERCERA:

Allà on diu:

La persona aspirant haurà de presentar una relació dels llocs als que aspira i una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s’inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d’ocupar-lo.

Ha de dir:

Per als llocs de treball de nivell de complement de destí 26 o superior, la persona aspirant haurà de presentar una relació dels llocs als que aspira i una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s’inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d’ocupar-lo.

D’altra banda, pel que fa al lloc de treball de treball CAP DE DEPARTAMENT DE L’OFICINA DE FONS EUROPEUS I SUBVENCIONS, a l’apartat funcionaris/àries que poden prendre-hi part, allà on diu  “Grup C, subgrup C1”, ha de dir “Grup A, subgrup A1”

Pel que fa al lloc d’assistent/a de Batlia II, F22630001, allà on diu Requisits: Català C1, ha de dir: Requisits; Català B2.

SEGON.-  Publicar el present decret al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.

 

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 29 de maig de 2018

El cap de Departament de Personal

p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)

Antoni Pol Coll