Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 5753
Informació pública de modificació del Reglament regulador del servei d’ajuda a domicili de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar
En sessió ordinària de data 17 de maig de 2018 el Ple de l´Ajuntament va aprovar inicialment la modificació del Reglament regulador del servei d’ajuda a domicili de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
Concretament:
1. S’elimina l’article 2:
Article 2. Marc normatiu
2. El darrer punt de l’article 5, que passa a ser l’article 4, queda redactat de la següent manera:
3. L’article 7 passa a ser el 6, i queda redactat de la següent manera:
Podran sol·licitar el SAD les persones i famílies que compleixin les següents condicions:
4. S’eliminen els articles 9 i 10 del reglament:
Article 9. Modalitat de gestió
El SAD és competència de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar. Aquest mateix assumirà la titularitat del servei, que podrà gestionar de forma directa o indirecta.
En el cas de gestió indirecta, la corporació local mantindrà les funcions de coordinació, seguiment, supervisió i avaluació. El procediment mitjançant el qual es realitzarà el SAD serà a través de l’adjudicació del servei en qualsevol de les formes de concertació o contracte que possibiliti la legislació vigent.
El servei es presta de dilluns a divendres, de les 8h a les 14h i de les 18h a les 20h, excepte festius.
Article 10. Finançament
El SAD es pot finançar amb les aportacions de:
5. L’article 11, passa a ser l’article 8, i queda redactat de la següent manera:
Article 8. Sistemes de cobrament del preu dels serveis
El pagament del preu del servei es realitzarà de la forma següent:
6. L’article 16, passa a ser l’article 13, i s’afegeix un primer paràgraf, redactat de la següent manera:
L’horari d’atenció al públic a la UTS de Sant Llorenç, al carrer major núm. 7, i al carrer Mareselva núm. 2 de sa Coma, és de dilluns a divendres de 9h a 14h. L’horari d’atenció personal s’estableix mitjançant cita prèvia que es concreta a la mateixa UTS.
A més, es substitueix el redactat de la disposició final i d´entrada en vigor del reglament per el següent:
“La modificació de dit reglament fou aprovada definitivament en data al no haver-se presentat reclamacions, objeccions o observacions contra el seu acord d'aprovació inicial. Entrarà en vigor una vegada que se'n publiqui el text íntegre al Butlletí Oficial de les Illes Balears i transcorregut el termini de quinze dies hàbils previst als articles 103.1 i 113.1 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, continuant la seva vigència fins a la seva modificació o derogació expressa.”
I finalment, es revisa el redactat del reglament en qüestió a efectes de procurar-ne un ús no sexista del llenguatge.
La qual cosa s´exposa al públic durant el termini de trenta dies hàbils comptats a partir del dia següent a la data de publicació del present anunci al BOIB. Dins aquest termini les persones interessades poden examinar l´expedient i presentar les reclamacions, objeccions i observacions que estimin oportunes.
Així mateix, es concedeix dins el termini indicat audiència prèvia a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes al municipi de Sant Llorenç des Cardassar que estiguin inscrites en el registre municipal d'associacions veïnals i les finalitats de les quals guardin relació directa amb l'objecte de la disposició reglamentària modificada per tal que puguin formular reclamacions.
En el cas que no es presentin reclamacions, objeccions i observacions, s´entendrà definitivament adoptat l´acord i es publicarà el text íntegre del reglament modificat.
Sant Llorenç des Cardassar, 18 de maig de 2018
El batle,
Mateu Puigròs Sureda