Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 5751
Formalització del contracte del subministrament de mobiliari per al pavelló C de la Residència Llar d'Ancians
En compliment de l'article 154.2 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), es fa pública la formalització del següent contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu (Secció jurídica)
c) Número d’expedient: SUB 10/17
2. Objecte del contracte
a) Tipus de contracte: subministrament
b) Descripció de l’objecte: subministrament de mobiliari per al pavelló C de la Residència Llar d'Ancians de l'IMAS, que es divideix en els dos (2) lots següents:
-Lot 1: Llits, tauletes i butaques per a habitacions.
-Lot2: Taules, butaques, cadires, mobles aparador i altres mobles per a espais comuns.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
4. Pressupost base de licitació: Import net: 171.915,00 €. Import total: 208.017,15 €.
Lot 1: Import net: 143.782,80 €. Import total: 173.977,19 €
Lot 2: Import net: 28.132,20 €. Import total: 34.039,96 €
5. Formalització del contracte
a) Data d’adjudicació (2 lots): 11 d'abril de 2018
b) Data de formalització del contracte:
Lot 1: 13 d'abril de 2018
Lot 2: 16 d'abril de 2018
c) Contractista:
Lot 1: LINET IBERIA, S.L.
Lot 2: ND MOBILIARIO Y EQUIPAMIENTO INTEGRAL SL
d) Import d'adjudicació:
Lot 1: Import net: 116.400,00 €. Import total: 140.844,00€
Lot 2: Import net: 25.150,68 €. Import total: 30.432,32 €
Palma, 29 de maig de 2018
La secretària delegada
(BOIB 109 de 05-09-2017)
Mª Àngels Vanrell Julià