Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 5659
Resolució d’Alcaldia número 0000049, de 18 de maig de 2018, de modificar el règim de delegació de competències; i de refondre les resolucions d’Alcaldia relatives a les delegacions de competències (exp. 2015/0006005)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que, mitjançant la resolució d'Alcaldia número 133 de 2015, de 7 de juliol, es va resoldre estructurar l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament en quatre àrees, en virtut del que s'estableix a la disposició addicional quarta de l'RD 2568/1986, i delegar el coneixement previ, la preparació dels acords, i la resolució dels assumptes que s'especifiquen en els següents regidors i regidores, en compliment del que s'estableix a l'article 23 de la Llei 7/1985 i al Reglament orgànic municipal (articles 90 i 91 amb relació al 38);

Atès que, mitjançant la resolució d'Alcaldia número 157 de 2015, de 30 de juliol, es va resoldre, entre altres coses, refondre la resolució d'Alcaldia número 133, de 7 de juliol de 2015;

Atès que, mitjançant la resolució d'Alcaldia número 160 de 2015, d'11 d'agost; la resolució 196 de 2015, d'1 d'octubre; la resolució 5 de 2016, de 27 de gener; la resolució 25 de 2016, de 2 de març; la resolució 60 de 2016, de 7 de juny; i la resolució 85 de 2016, de 8 de setembre, es van produir modificacions en el règim de delegacions de competències;

Atès que, mitjançant la resolució d’Alcaldia número 3 de 2017, de 13 de gener, es va posar de manifest l'assignació de més tasques de les delegacions que tenia atorgades una regidora (exp. 2015/006119);

Atès que, mitjançant la resolució d’Alcaldia número 47 de 2017, de 22 de maig, es va modificar la delegació de competències; i es va aprofitar per refondre les resolucions d’Alcaldia relatives a aquest tema, de manera que el text íntegre de les delegacions, l’estructuració de les àrees organitzatives i dels serveis van quedar refosos en una única resolució;

Atès que, mitjançant la resolució d’Alcaldia número 105 de 2017, de 24 d’octubre, es va modificar el règim de delegacions de competències pel que fa al Servei de Festes de l’Àrea de Dinamització Econòmica; es va especificar la delegació a una regidora amb relació a Manteniment i Millora d’Edificis, que són els relatius als d’Administració General (inclosa la neteja d’edificis) (Àrea de Territori i Entorn); i es va aprofitar l’avinentesa per refondre les resolucions d’Alcaldia relatives a les delegacions de competències en una única resolució;

Atès que la senyora Natividad Isidora Benejam Bagur renuncia a les seves retribucions econòmiques corresponents a un 40 % de dedicació mitjançant registre d’entrada numero 006830 i data del 26 d’abril de 2018; i, essent necessària una redistribució de les seves competències delegades a favor del senyor Sergio Servera Moreno;

Per tot l'exposat,

 

RESOLC:

PRIMER: Delegar al regidor Sergio Servera Moreno, amb efecte del 18 de maig de 2018, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en les matèries d'EDUCACIÓ pel que fa al manteniment dels edificis educatius; i el PATRONAT MUNICIPAL D'ESCOLES INFANTILS, i deixar sense efecte la delegació que sobre aquesta matèria tenia delegades la senyora Natividad Isidora Benejam Bagur.

Així mateix, el senyor Sergio Servera Moreno manté les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a temes d'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC, DEFENSOR DEL CIUTADÀ, CONSUM, PADRÓ D'HABITANTS i ASSESSORAMENT LINGÜÍSTIC), NOVES TECNOLOGIES I INFORMÀTICA; i COMUNICACIÓ, TRANSPARÈNCIA I PROTOCOL.

SEGON: Refondre les resolucions d'Alcaldia relatives a les delegacions de competències amb la present resolució, de manera que el text íntegre de les delegacions, l'estructuració de les àrees organitzatives i els serveis siguin els següents:

"Estructurar l'organització dels serveis administratius de l'Ajuntament en quatre àrees, en virtut del que s'estableix a la disposició addicional quarta de l'RD 2568/1986, i delegar el coneixement previ, la preparació dels acords i la resolució dels assumptes que s'especifiquen en els següents regidors i regidores en compliment del que s'estableix a l'article 23 de la Llei 7/1985 i del Reglament orgànic municipal (articles 90 i 91 amb relació al 38).

ÀREA D'ORGANITZACIÓ I SEGURETAT CIUTADANA

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Serveis Econòmics: hisenda i gestió tributària, i compres.

  • Serveis Jurídics: contractació i altres serveis.

  • Recursos Humans.

  • Seguretat Ciutadana: Policia, Protecció Civil, circulació i trànsit, parquímetres.

  • Atenció Ciutadana: OAC, defensor del ciutadà, consum, padró d'habitants, assessorament lingüístic.

  • Activitats i Disciplina Governativa: instal·lació sense obres, accés i exercici d'activitats, compliment i seguiment d'ordenances.

  • Noves Tecnologies i Informàtica.

  • Comunicació, Transparència i Protocol.

Al regidor senyor JOSÉ LÓPEZ BOSCH, les facultats de dirigir, gestionar, i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a HISENDA I GESTIÓ TRIBUTÀRIA.

l regidor senyor JOAN SALORD JUSTO, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a RECURSOS HUMANS (excepte en aquells assumptes la resolució dels quals hagi estat delegada per aquesta batlia en la Junta de Govern Municipal).

Al regidor senyor ORIOL BARADAD BALDOMÀ, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a PROTECCIÓ CIVIL, POLICIA LOCAL, CIRCULACIÓ, TRÀNSIT, PARQUÍMETRES, LLICÈNCIES I AUTORITZACIONS RELACIONADES AMB AQUESTES MATÈRIES (GUALS, TARGETES VERDES, ETC.).

Al regidor senyor SERGIO SERVERA MORENO, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a temes d'ATENCIÓ CIUTADANA (OAC, DEFENSOR DEL CIUTADÀ, CONSUM, PADRÓ D'HABITANTS i ASSESSORAMENT LINGÜÍSTIC), NOVES TECNOLOGIES I INFORMÀTICA; i COMUNICACIÓ, TRANSPARÈNCIA I PROTOCOL.

A la regidora senyora MARTA MARQUÈS SEGUÍ, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a matèria de DISCIPLINA GOVERNATIVA, COMPLIMENT I SEGUIMENT D'ORDENANCES, INSTAL·LACIONS SENSE OBRES, ACCÉS I EXERCICI D'ACTIVITATS I TOTS ELS PERMISOS I/O AUTORITZACIONS RELACIONATS AMB AQUESTES MATÈRIES (TENDALS, OCUPACIÓ DE VIA PÚBLICA AMB MERCADERIES, PER OBRES, ETC.).

ÀREA DE TERRITORI I ENTORN

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Ordenament del Municipi: planificació, gestió, execució i disciplina urbanística, comunicacions prèvies, tramitació de les llicències urbanístiques d'obres amb projectes, llicències urbanístiques d’obres sense projecte tècnic i d’altres; i dels permisos d'obra i activitat que es tramiten conjuntament.

  • Manteniment i Millora de la Via Pública: brigada, planificació obra pública.

  • Manteniment i Millora dels Camins Rurals.

  • Edificis Públics: manteniment i millora d'edificis, planificació d'obra dels edificis, neteja d'edificis.

  • Serveis Urbans: salubritat pública, cementeri, escorxador, canera, servei d'aigües, recollida de fems i neteja viària.

  • Medi Ambient: PAES (Pla d'Acció per a l'Energia Sostenible).

  • Patrimoni Històric.

Al regidor senyor JOSÉ LÓPEZ BOSCH, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en temes de MANTENIMENT I MILLORA DE LA VIA PÚBLICA I DELS CAMINS RURALS, COMUNICACIONS PRÈVIES, LLICÈNCIES DE PRIMERA OCUPACIÓ, TRAMITACIÓ DE LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES D’OBRES AMB PROJECTES, LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES SENSE PROJECTE TÈCNIC I ALTRES; I CANVIS DE CONTRACTISTA, I DISCIPLINA URBANÍSTICA (excepte en aquells assumptes la resolució dels quals hagi estat delegada per aquesta batlia en la Junta de Govern Municipal).

A la regidora senyora MARIA ALEXANDRA MOLL TALTAVULL, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a ESCORXADOR, SALUBRITAT PÚBLICA, CANERA, I MANTENIMENT I MILLORA D'EDIFICIS d’Administració General (inclosa la neteja d'edificis).

A la segona tinent d'alcalde, senyora NOEMÍ CAMPS VILLALONGA, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a CEMENTERI i en temes de SERVEI D'AIGÜES.

Al regidor senyor SEBASTIÀ SERVERA MOLL les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a RECOLLIDA DE FEMS I NETEJA VIÀRIA.

A la regidora senyora MARTA MARQUÈS SEGUÍ, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a matèria de MEDI AMBIENT.

Al primer tinent d'alcalde, senyor JOSÉ ANTONIO JUANEDA MERCADAL, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers el relacionat amb PATRIMONI HISTÒRIC.

ÀREA SOCIOEDUCATIVA

Dins aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Atenció Social: Serveis Socials i Patronat Municipal de l'Hospital.

  • Educació i Convivència: programes educatius i Patronat Municipal d'Escoles Infantils.

  • Cultura.

  • Esports: esport escolar, Eduquem amb l'Esport, instal·lacions esportives.

  • Promoció Sociocultural/ Joventut.

  • Cooperació i Igualtat.

  • Projecte de Ciutat i Participació Ciutadana.

A la regidora senyora MARIA GRÀCIA MERCADAL MARQUÈS, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers les matèries relatives a SERVEIS SOCIALS, PATRONAT MUNICIPAL DE L'HOSPITAL I COOPERACIÓ.

A la tercera tinent d'alcalde, la senyora NATIVIDAD ISIDORA BENEJAM BAGUR, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en les matèries d'EDUCACIÓ (excepte pel que fa al manteniment dels edificis educatius) I CONVIVÈNCIA, PROMOCIÓ SOCIOCULTURAL I JOVENTUT.

Al primer tinent d'alcalde, senyor JOSÉ ANTONIO JUANEDA MERCADAL, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers els assumptes relacionats amb CULTURA, i ESPORTS.

A la regidora, senyora LAURA ANGLADA SEARA, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers pel que fa al PROJECTE DE CIUTAT I a LA PARTICIPACIÓ CIUTADANA; I IGUALTAT.

Al regidor senyor Sergio Servera Moreno les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en les matèries d'EDUCACIÓ pel que fa al manteniment dels edificis educatius; i el PATRONAT MUNICIPAL D'ESCOLES INFANTILS.

ÀREA DE DINAMITZACIÓ ECONÒMICA

Dins d'aquesta àrea quedarien integrats els serveis següents:

  • Turisme.

  • Planificació Cultural i Esportiva.

  • Festes.

  • Formació i Ocupació.

  • Comerç, Fires i Mercats.

A la regidora, senyora LAURA ANGLADA SEARA, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers els assumptes relacionats amb FESTES.

A la segona tinent d'alcalde, senyora NOEMÍ CAMPS VILLALONGA, les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers en temes de TURISME, FORMACIÓ I OCUPACIÓ, COMERÇ, FIRES I MERCATS.

QUART: Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), d'acord amb l'article 44 del ROF, i donar-ne compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.

 

CINQUÈ: L'Alcaldia es reserva l'exercici de les atribucions delegades, sense acte exprés de revocació d'aquestes, en aquells casos que s'estimin urgents per l'Alcaldia."

La qual cosa es publica per a general coneixement.

 

Ciutadella de Menorca, 24 de maig de 2018

L’alcaldessa,
Joana Maria Gomila Lluch