Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 5648
Resolució del Director General del Servei de Salut de les Illes Balears de data 23 de maig de 2018 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de Cap de secció de Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Comarcal d'Inca
De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB n.º 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB n.º 87/2011, d'11 de juny), així com d'acord amb el Decret 8/2018, de 23 de març, pel qual es regula la capacitació lingüística del personal estatutari del Servei de salut de les Illes Balears (BOIB nº. 37, de 24 de març), dicto la següent
Resolució
Acordar la convocatòria pública del lloc de Cap de secció de Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Comarcal d'Inca, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:
1) Requisits:
Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana (actualment el nivell B2) previst en el Decret 8/2018 per a la categoria que es tracti. Aquests requisits han de complir-se en la data de publicació de la convocatòria, excepte el requisit de llengua catalana que haurà d'acreditar-se dins del termini de presentació de sol·licituds.
2) Mèrits –que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:
a) Serveis prestats (màxim 60 punts):
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.
- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.
b) Llocs de treball en relació al que s'opta (màxim 60 punts):
- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24 ........................................... 0,20 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24 0,15 punts per cada mes complet.
- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24 0,10 punts per cada mes complet.
- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al que s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts)………………………..….. 0,10 punts per cada mes complet.
A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:
* Haver-hi prestat serveis realitzant funcions directament relacionades amb la confecció de la nomina en el sector públic sanitari.
c) Formació relacionada amb el lloc al que s'opta (màxim 30 punts):
- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al que s'opta .………………….……0,10 punts
A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:
*SAP- Recursos Humans.- Estructura organitzativa, administració i registre de personal en SAP, obtenció d'informes i Querys en SAP-RRHH.
* Gestió de Recursos Humans.
* Gestió de Seguretat Social.
* Aplicacions de gestió amb la Tresoreria de la Seguretat Social: SILTRA, CRETA, RED, etc.
* Gestió d'IRPF
* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció justificadament consideri relacionada amb les funcions del lloc.
Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:
* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.
En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per qualssevol organisme públic i entitat de dret públic conforme a l'article 2.2.a) de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.
* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i/o subvencionats per aquelles, la qual cosa ha de constar en el corresponent certificat.
* Realitzats en virtut dels acords de formació continuada en les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.
- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció general de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C1 ……………..…..………4 punts
- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció general de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell C2 ……………..…..………5 punts
(Només es valorarà el major nivell que posseeixi el concursant)
- Per tenir acreditat el coneixement de català mitjançant els certificats expedits per l'Escola Balear d'Administració Pública o els expedits, els reconeguts com a equivalents o els homologats per la Direcció general de Política Lingüística que acreditin posseir el nivell I (llenguatge administratiu) ……..1 punt
(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)
3) Característiques del lloc convocat:
La persona que obtingui el lloc dependrà de – orgànica i funcionalment- del Cap de Servei de Recursos Humans de l'Hospital Comarcal d'Inca, i exercirà les funcions pròpies d'un cap de secció de Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Comarcal d'Inca, entre elles les següents:
a) Responsabilitzar-se de la coordinació de la gestió integral de les nòmines de la Gerència de l'Hospital Comarcal d'Inca.
b) Definir i elaborar els processos que es donin en l'àmbit de la gestió dels recursos humans i que tinguin repercussió en la nòmina, en coordinació amb el Cap de Servei de Recursos Humans.
c) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configurin la gestió integral de les cotitzacions i liquidació de quotes de la Seguretat Social.
d) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configurin la gestió integral de les retencions d' IRPF.
e) Responsabilitzar-se de la coordinació de les reclamacions judicials: embargaments, etc.
f) Responsabilitzar-se de la coordinació de processos de contestació als requeriments dels Jutjats o/i Agencia Tributària.
g) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de l'acció social i prestacions.
h) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de la carrera professional.
i) Organitzar, dirigir i supervisar el treball del personal al seu càrrec.
j) Responsabilitzar-se de la formació en el lloc de treball del personal al seu càrrec. Així mateix, responsabilitzar-se que el personal del departament conegui tots els procediments de gestió relacionat amb nòmines i que actuï d'acord amb les pautes que en ells es defineixen.
k) Responsabilitzar-se del seguiment pressupostari del capítol I, pel qual tindrà coordinar quants processos siguin necessaris.
l) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de traspàs de nòmines a comptabilitat.
m) Qualsevol altra funció que li sigui encomanada per l'Adreça, per a la Prefectura de Servei de la qual depèn, relacionada amb el lloc de Cap de secció de nòmines.
4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.
5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, ha de presentar-se en el termini de vint dies naturals explicats a partir de l'endemà a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Ha de formalitzar-se en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
6) Comissió de Selecció:
- Presidenta: Verónica Segura Robles (designat pel director general del Servei de Salut)
Vocals:
- Irene Ruíz Aguiló (designat pel director general del Servei de Salut)
- María del Pilar Guasp Berga (designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut en el cas dels Serveis Centrals)
- Javier Ureña Morales (designat pel director de la divisió –o de l'àrea d'adreça- a la qual estigui adscrit el lloc)
- Secretari: Francesc Artigues Ramis (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)
Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a explicar des de l'endemà a la data de la seva notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
També pot interposar-se directament un recurs contenciós-administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu en el termini de dos mesos a explicar des de l'endemà a la data de publicació, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.
Palma, a 23 de maig de 2018
El Director General de l'Ib-Salut.
Julio Miguel Fuster Culebras
(P.d. Resolució de la Consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21de gener de 2016)