Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'INCA

Núm. 5624
Subvencions en règim de concurrència competitiva d’entitats socials de l’Ajuntament d’Inca a favor d’entitats socials sense finalitat de lucre per al 2018

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva d’entitats socials de l’Ajuntament d’Inca a favor d’entitats socials sense finalitat de lucre per al 2018.

En sessió ordinària de dia 26 d'abril de 2018, l'Ajuntament en Ple ha aprovat les bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva d’entitats socials de l’Ajuntament d’Inca a favor d’entitats socials sense finalitat de lucre per al 2018.

D'acord amb l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions per mitjà del següent edicte es publiquen les bases referides.

 

Inca, 23 de maig de 2018

El batle president,

Virgilio Moreno Sarrió

 

BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT DE SUBVENCIONS EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA COMPETITIVA D’ENTITATS SOCIALS DE L’AJUNTAMENT D’INCA A FAVOR D’ENTITATS SOCIALS SENSE FINALITAT DE LUCRE PER AL 2018

1. Finalitat

L’Ajuntament d’Inca, amb la finalitat de potenciar el teixit associatiu social no lucratiu existent al municipi d’Inca, crea aquesta línia d’ajuda.

2. Objecte

1. Constitueix l’objecte d’aquestes bases la regulació de la convocatòria pública per a la concessió de subvencions a entitats socials sense finalitat de lucre que realitzin activitats de caire social.

2. Les activitats subvencionades han de desenvolupar-se dintre del període comprès entre el dia 1 de gener de 2018 i el dia 30 de setembre de 2018.

3. Els projectes que es presentin amb la sol·licitud de subvenció han d’anar adreçats i tenir com a beneficiaris els ciutadans del municipi d’Inca.

3. Entitats beneficiàries

Poden ser entitats beneficiàries d’aquestes subvencions les entitats socials sense finalitat de lucre que compleixin els requisits següents:

1. Estar legalment constituïdes.

2. Estar degudament inscrites, a la data d’inici per a la presentació de sol·licituds, en el Registre Unificat de Serveis Socials regulat a l’article 84 de la Llei 4/2009, d'11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, o en el Registre Insular de Serveis Socials de Mallorca, segons correspongui, o en el registre pertinent en funció de l’objecte de subvenció. Per acreditar la inscripció s’haurà de presentar un certificat actualitzat (de l’any 2014 o posterior) signat per l’Administració competent. Únicament, com a excepció i de conformitat amb l’article 3 del Decret 10/2013, de 28 de febrer, pel qual es fixen els principis generals del Registre Unificat de Serveis Socials de es Illes Balears, les entitats que en els seus Estatuts tenguin com a finalitat l’atenció als drogodependents o persones amb altres addiccions no hauran de complir amb aquest requisit.

3. Gaudir de capacitat jurídica i d’obrar.

4. No tenir finalitat de lucre.

5. Estar inscrita en el Registre corresponent.

6. Tenir seu social o delegació permanent i d’actuació al municipi d’Inca. També aquelles que, sense tenir el seu domicili en el terme municipal d’Inca, hi realitzin les seves activitats o en resultin beneficiària la ciutadania d’Inca.

7. No haver sol·licitat i/o rebut subvenció de l’Ajuntament d’Inca per al mateix projecte d’actuacions.

8. Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.

9. Estar al corrent del compliment de les seves obligacions amb l’Agència Tributària de l’Estat i amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.

10. Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Inca i no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.

11. No incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

12. No haver estat mai objecte de sancions administratives fermes, ni de sentències condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, en compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

4. Naturalesa de la subvenció

1. Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables. Són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la Llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

2. Així mateix, són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix concepte, sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del concepte subvencionat.

3. El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el concepte subvencionat. Per tal d’executar la totalitat del pressupost, l’entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d’acord amb el que estableix la base 13 (justificació i pagament).

4. En cas de no cobrir-se el total de la quantia màxima de la subvenció es procedirà a reduir la quantia sol·licitada proporcionalment.

5. Dotació pressupostària

Per a aquesta finalitat existeix crèdit adequat al Pressupost general de l’Ajuntament d’Inca de l’exercici 2018, a la partida pressupostària 2312.48902, per un import de 40.000,00 euros.

6. Sol·licitud i documentació

Les entitats interessades que compleixin els requisits que determinen aquestes bases o estiguin en condicions de complir-los en el termini de presentació de sol·licituds han de presentar la següent documentació:

1. Sol·licitud de la subvenció (annex 1).

2. Fotocòpia compulsada del DNI de la persona signant de la sol·licitud o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència).

3. Fotocòpia compulsada del document que acrediti la representativitat amb què actua.

4. Fotocòpia compulsada del NIF de l’entitat sol·licitant.

5. Fotocòpies compulsades dels Estatuts de l’entitat o documentació que acrediti que està legalment constituïda i registrada.

6. Fotocòpia compulsada o original del document que acrediti la titularitat de l'entitat sol·licitant del compte corrent o de la llibreta d’estalvi.

7. Certificat de l’any 2014 o posterior, emès per l’òrgan competent, en què s’acrediti la seva inscripció al Registre Unificat de Serveis Socials o en el Registre Insular de Serveis Socials de Mallorca o altres registres d’associacions o fundacions, segons correspongui (original o fotocòpia compulsada).

8. Dades de l’entitat, bancàries i de la persona representant (annex 2).

9. Declaració jurada d’estar al corrent de les obligacions tributàries i fiscals (annex 3).

10. Projecte de l’acció a subvencionar (annex 4).

11. Pressupost de l’acció (annex 5).

12. Declaració jurada de la persona responsable de l’entitat en la qual es manifesten els imports de les ajudes sol·licitades per a la mateixa acció/finalitat tant a institucions públiques com privades (annex 6).

13. Declaració responsable de no estar incurs/a en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni haver estat mai objecte de sancions administratives fermes, ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, en compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes (annex 7).

14. Declaració responsable de no comptar amb personal assalariat (annex 8). Cal presentar-la només en cas de no comptar amb personal.

7. Despeses subvencionables i import

1. D’acord amb l’establert a l’art. 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, general de subvencions, són despeses subvencionables aquelles:

a. Que són estrictament necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte d’activitats que s’hagi duit a terme durant la temporalització prevista a la base 2, i respongui a la naturalesa del projecte subvencionat, sense la necessitat que s’hagin abonat o no encara les factures o altres documents que les acrediten.

b. Que siguin raonables i compleixin els principis de bona gestió financera i, en especial, de rendibilitat i eficàcia de costs.

c. Que no superin el valor de mercat.

2. No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:

a. Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.

b. Les despeses financeres i les de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.

c. Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.

d. Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

8. Criteris objectius d’atorgament de la subvenció i quantia

1. La concessió de les subvencions d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació.

2. Les subvencions s’atorgaran a aquells millors sol·licitants que obtinguin millor valoració un cop aplicats els criteris objectius determinats a continuació.

3. Amb caràcter general, per a la valoració de les sol·licituds presentades es tendrà en compte la fonamentació, l’oportunitat i la viabilitat del projecte, la coherència de l’estructura interna, el nivell de concreció de les activitats descrites, així com la incorporació d’elements d’avaluació de la qualitat i d'enfocament de gènere.

4. La valoració tendrà un màxim de 30 punts. Els projectes i/o les accions subvencionades caldrà que obtenguin un mínim de 15 punts en aquesta valoració per ser estimats.

5. La puntuació es distribuirà segons els següents criteris generals:

a. La identificació i la justificació de la necessitats social del projecte: fins a un màxim de 5 punts.

b. El nombre previst de ciutadans residents a Inca beneficiaris del projecte: fins a un màxim de 5 punts.

c. La participació de personal voluntari com a complement dels professionals: fins a un màxim de 5 punts.

d. La incorporació de la dimensió comunitària: família, amistats, veïnats...: fins a un màxim de 5 punts.

e. La vulnerabilitat del col·lectiu beneficiari: fins a un màxim de 5 punts.

f. La formulació i la concreció dels indicadors d’avaluació del projecte d’activitats: fins a un màxim de 4 punts.

g. L'enfocament de gènere en les accions previstes: fins a un màxim d'1 punt.

6. L’import a concedir a cadascun dels projectes subvencionats es determinarà en relació amb els punts assignats en la valoració obtinguda en aplicació d'allò previst anteriorment.

7. L’import màxim de la subvenció serà de 3.000,00 euros per entitat social sense finalitat de lucre sol·licitant.

8. En cas que l’import consignat a l’aplicació pressupostària amb càrrec a la qual s’ha d’abonar a subvenció no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds, per determinar l’import de la subvenció s’ha d’aplicar el següent sistema:

a. Se suma el nombre de punts obtinguts per totes les entitats que compleixin els requisits.

b. Es divideix l’import total del crèdit assignat a aquesta convocatòria entre el nombre total de punts, i així s’obtindrà el valor de cada punt en euros.

c. La quantia que correspon a cada subvenció és el resultat de multiplicar el nombre de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt.

9. En cap cas l’import de la subvenció pot ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions de qualsevol Administració pública o d’ens públics o privats, superi el 100 % del cost total del projecte d’activitats que s’ha duit a terme per l’entitat beneficiària.

10. Quan les entitats beneficiàries siguin deutores de l’Ajuntament d’Inca, com a conseqüència d’un deute, vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.

9. Nombre, termini i lloc de presentació de les sol·licituds

1. Les entitats interessades poden presentar solament una sol·licitud per a aquesta convocatòria. En el cas que una entitat presenti més d'una sol·licitud, únicament es tendrà en compte la primera d'acord amb l'ordre fixat pel registre d'entrada.

2. El model normalitzat de la sol·licitud i la resta de documents annexos es troben a disposició de les entitats interessades a la pàgina web de l’Ajuntament d’Inca www.incaciutat.com

3. Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Inca, i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica al punt 6 d’aquestes bases, en el Registre General Municipal o a qualsevol dels mitjans i llocs assenyalats a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. El termini de presentació de sol·licituds és de vint (20) dies hàbils comptadors a partir del següent a la publicació de les bases d’aquesta convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitza a les 14.00 hores.

5. Durant aquest termini les bases estaran publicades en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament d’Inca, així com a la seva pàgina web, www.incaciutat.com

10. Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment

El procediment de concessió de les subvencions regulades a les presents bases serà el de concurrència competitiva.

Tots els acords del procediment es publicaran al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament, a la pàgina web www.incaciutat.com

10.1. Iniciació

1. El procediment de concessió de subvencions s’iniciarà d’ofici, mitjançant l’aprovació simultània pel Ple de les bases i la convocatòria. Una vegada aprovades, aquestes seran publicades en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament i a la pàgina web www.incaciutat.com

2. La convocatòria d’aquestes subvencions també es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. Són aplicables a la instrucció i la resolució del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 18 al 22 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66 de dia 26 de maig de 2016).

10.2. Instrucció

1. La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Regidoria d’Entitats Socials.

2. Les activitats d’instrucció comprendran:

a. La petició de tots els informes que s’estimin necessaris per resoldre o que siguin exigits per les normes que regulen la subvenció. El termini per a la seva emissió serà de deu (10) dies hàbils, excepte que per part de l’òrgan instructor s’acordi un altre termini.

b. L’avaluació de les sol·licituds efectuada conforme als criteris, formes i prioritats de valoració establerts en aquestes bases i convocatòria.

3. Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix la Comissió d’Avaluació (CA), encarregada de la instrucció del procediment, integrada per les persones relacionades tot seguit:

President/a:  

- El regidor delegat/ada de Batlia d’Entitats Socials o persona en qui delegui

Vocals:

o La cap de secció del departament de Serveis Socials o persona en qui delegui.

o El TAE d’Intervenció o persona en qui delegui.

Secretari/ària:

o L'auxiliar administratiu/iva del departament de Serveis Socials (amb veu, però sense vot.

4. A la Comissió d’Avaluació (CA) li correspon examinar les sol·licituds presentades, avaluar-les i emetre l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part de la Regidoria d’Entitats Socials, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.

5. En qualsevol cas, la Comissió d’Avaluació (CA) pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució, i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.

6. L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l'informe de l’òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, i la notificarà a les persones interessades, amb acord previ de l’òrgan competent; s'atorgarà un termini de deu (10) dies hàbils per presentar al·legacions i requerir-los perquè presentin la documentació que acrediti la realitat de les dades afirmades a la declaració, en cas de no haver atorgat el consentiment a l’Ajuntament d’Inca per a la consulta telemàtica de les dades relatives a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social.

7. Examinades, si escau, les al·legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà la proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar la persona sol·licitant o la relació de sol·licitants per als quals es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

8. Excepcionalment, pel que fa a la quantia de la subvenció, es podrà prorratejar, entre les persones sol·licitants, l'import global màxim destinat a subvenció.

9. L’expedient de concessió de la subvenció contindrà l'informe de l’òrgan instructor en el qual consti que, de la informació que obra en el seu poder, es desprèn que les persones beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions.

10. La proposta de resolució definitiva, quan resulti procedent d’acord amb l'establert en aquestes bases i convocatòria, es notificarà als interessats que hagin estat proposats com a beneficiaris a la fase d’instrucció perquè en el termini de deu (10) dies hàbils comuniquin la seva renúncia expressa. Transcorregut aquest termini, es donaran per acceptades les subvencions atorgades.

11. Mentre no s’hagi notificat la resolució de concessió, les propostes de resolució provisional i definitiva no creen cap dret a favor de la persona beneficiària proposada davant l'Administració.

10.3. Resolució

1. Aprovada la proposta de resolució definitiva, l’òrgan competent resoldrà el procediment de concessió de forma motivada.

2. La resolució, a més d’expressar l’entitat sol·licitant o relació de sol·licitants als quals es concedeix la subvenció, farà constar, de forma expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds, tot indicant l’entitat sol·licitant o relació de sol·licitants a les quals es desestima la subvenció.

3. La resolució podrà incloure una relació ordenada de totes les sol·licituds que, complint amb les condicions administratives i tècniques establertes a les bases i a la convocatòria per adquirir la condició de beneficiari/ària, no hagin estat estimades per sobrepassar-se la quantia màxima del crèdit fixat a la convocatòria, amb indicació de la puntuació atorgada a cada una d’elles en funció dels criteris de valoració previstos. En aquest supòsit, si una persona beneficiària renunciàs de forma expressa a la subvenció, l’òrgan atorgant acordarà, sense necessitat de nova convocatòria, la concessió de la subvenció a la persona sol·licitant següent, segons l’ordre de puntuació, sempre que hi hagi crèdit suficient.

4. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis (6) mesos, a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria, tret que aquesta ajorni els seus efectes a una data posterior.

5. El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima les persones interessades s'entendrà desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció.

6. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un (1) mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos (2) mesos des que s’hagi notificat.

11. Obligacions de les entitats beneficiàries

Són obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions, d’acord amb l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66, de dia 26 de maig de 2016), les següents:

a. Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fomenta la concessió de les subvencions.

b. Justificar davant l’òrgan concedent el compliment dels requisits i condicions, així com la realització de l’activitat i el compliment de la finalitat que determinen la concessió de la subvenció.

c. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, a efectuar per l’òrgan concedent, així com qualssevol altres de comprovació i control financer que puguin realitzar els òrgans de control competents, tant nacionals com comunitaris, amb l’aportació de tota la informació que els sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.

d. Comunicar a l’òrgan atorgant l’obtenció d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos que financin les activitats subvencionades. Aquesta comunicació s’haurà d’efectuar com a molt tard abans de justificar l’aplicació donada als fons rebuts.

e. Acreditar, abans que es dicti la proposta de resolució definitiva de concessió, que es troben al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i davant la seguretat social, en cas de no haver atorgat el consentiment a l’Ajuntament d’Inca per a la consulta telemàtica d’aquestes dades.

f. Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i altres documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari/ària.

g. Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, en la mesura en què puguin ser objecte de comprovació i control.

h. Adoptar les mesures de difusió fixades a les bases reguladores del caràcter públic del finançament de programes, activitats, inversions o actuacions de qualsevol tipus que siguin objecte de subvenció.

i. Reintegrar els fons rebuts en els casos en què procedeixi per concórrer causa de reintegrament.

12. Modificació del projecte

L’entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per realitzar qualsevol modificació del projecte o de l’activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l’aparició de les circumstàncies que les justifiquin, i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.

 

13. Justificació i pagament

1. El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza a les 14.00 hores del dia 16 d’octubre de 2018.

2. Són aplicables a la justificació i al cobrament del procediment de concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva els articles del 23 al 25 de l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca (publicada en el BOIB núm. 66, de dia 26 de maig de 2016).

3. S’ha de justificar tota la quantia del pressupost aprovat en el seu moment, no només la quantia de la subvenció aprovada.

4. Les entitats beneficiàries per justificar la subvenció hauran de presentar el compte justificatiu integrat per la següent documentació (signada per la persona representant de l’entitat):

4.1. Una memòria de l’actuació realitzada justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb els objectius i les activitats realitzades, els resultats obtinguts, la temporalització, els mitjans de difusió utilitzats, l’avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient (annex 15).

4.2. Una memòria econòmica justificativa del cost del projecte de les activitats realitzades, que contindrà:

a) Certificat d’exactitud de les factures i justificants de les despeses (annex 9).

b) Compte justificatiu de la subvenció: resum de despeses i ingressos realitzats (annex 10). També s'haurà de remetre en format electrònic (Excel) al correu corporatiu serveissocials@ajinca.net.

d) Declaració jurada del president/a o persona responsable de l’entitat. Només en cas de comptar amb personal assalariat al seu càrrec. Cal aportar nòmines i TC1/TC2 de seguretat social a càrrec de l'entitat (annex 11).

d) Declaració jurada de no comptar amb més ingressos dels que es computen en el compte justificatiu (annex 12).

e) Relació ordenada de factures i justificants de despeses al qual apareguin el número assignat a cada una, la data d’emissió, la identificació del creditor, el concepte a què correspon, el seu valor, la data de pagament, el percentatge imputat al projecte i l'import resultant justificat (annex 13). També s'haurà de remetre en format electrònic (Excel) al correu corporatiu serveissocials@ajinca.net

f) Relació classificada d'ingressos i altres subvencions obtingudes (annex 14). També s'haurà de remetre en format electrònic (Excel) al correu corporatiu serveissocials@ajinca.net

g) Originals i còpies (a càrrec de l’entitat sol·licitant) de totes les factures i justificants de despeses originades en l’organització de l’acció (per un muntant igual o superior al pressupost aprovat), així com de tots els certificats bancaris i altres justificants de pagament descrits a la base número 15, que acreditin la data i l'import del pagament de les despeses derivades de l'execució de l'acció/projecte pel qual es va concedir la subvenció.

h) Una còpia del material divulgatiu, programes de mà, cartells, altres publicacions, dossier de premsa, fotografies, enllaços web, etc., utilitzats al projecte d’activitats en els quals figuri la col·laboració de l'Ajuntament d'Inca.

i) Llistat de participants (en el cas de participació amb inscripció).

5. Les despeses s’han d’haver abonat abans de la finalització del període de justificació; és a dir, fins dia 15 d'octubre de 2018 inclòs.

6. No es tendran en compte les despeses no pressupostades amb anterioritat i no presentades amb la sol·licitud, llevat de justificació motivada de l’increment.

7. Les despeses s’han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s’han de retornar les factures o justificants originals (a petició de l’entitat subvencionada), s’hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció, així com l’import i el percentatge del justificant que s’imputa a la subvenció.

8. Només en casos justificats d'impossibilitat de presentar originals, s’admetran fotocòpies.

9. Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d’expressar clarament:

a. Data d’emissió, que haurà de correspondre al període d’activitats subvencionable; és a dir, fins dia 30 de setembre de 2018 inclòs.

b. Dades fiscals (nom, domicili, NIF, etc.) de l’entitat emissora i de l’entitat pagadora.

c. Número de la factura.

d. Concepte detallat pel qual s’expedeix, que haurà de ser suficientment clar.

e. Import, desglossant la part que correspon a l'IVA, si procedeix. Si l’operació està exempta d’IVA, s’ha d’esmentar a la factura.

f. Data efectiva de pagament i mitjà (d'acord amb el que consta a la base número 15).

10. Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen, es requerirà l’entitat, dins el termini de deu (10) dies hàbils, perquè esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fa, desisteix de la subvenció.

11. El pagament de la subvenció es realitzarà amb justificació prèvia, per part de la persona beneficiària, de la realització de l’activitat, el projecte o l'objectiu pel qual es va concedir la subvenció.

12. El dret a cobrar totalment o parcialment la subvenció s’extingirà en els supòsits en què no es justifiqui o quan concorri alguna de les causes que donin lloc al reintegrament.

14. Formes de justificació admissibles

14.1. Es consideren despeses subvencionables i són formes de justificació admissibles les següents:

a. Personal contractat: nòmines, justificants d’ingrés de les quotes de la Seguretat Social i d’ingressos de les retencions de l’Impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF).

b. Col·laboracions de professionals a l’organització general de l’entitat: factura o rebut signat pel perceptor en el qual figuri el nom i els llinatges i el NIF del perceptor, la col·laboració prestada, el període de la prestació, l’import total i la retenció efectuada a càrrec de l’IRPF.

c. Despeses generals (telefonia fixa i mòbil, accés a Internet i correspondència).

d. Despeses d’assegurances del local on es desenvolupa el programa o les activitats: document de resguard de l’alta i la vigència de l’assegurança i document bancari o factura del pagament.

e. Subministraments de fungibles i d’altres béns no inventariables: factura o tiquet de caixa numerats, amb el NIF i amb especificació del nom de l’entitat que l’emet, la data i el concepte de la despesa, o certificat amb l’explicació del concepte de despesa.

f. Despeses d’assessoria jurídica, fiscal o comptable o de gestió de permisos, llicències i altres tràmits administratius: factures amb IVA o documents acreditatius del pagament davant de les institucions i els organismes, degudament legalitzades.

g. Assistència i participació en assemblees, cursos, conferències, actes i activitats similars, que s’encaminin a millorar la formació i la gestió de la qualitat dels recursos i les activitats de l’entitat o la coordinació en els diversos àmbits territorials: factura de despesa o rebut amb especificació dels conceptes i el NIF del receptor, degudament signats i amb el certificat d’assistència.

h. Campanyes de publicitat o difusió de l’existència de l’entitat i dels seus objectius: certificat de la realització de la campanya expedit pels mitjans utilitzats acompanyat de les factures corresponents i un exemplar del mitjà utilitzat en el qual ha de constar el suport de l'Ajuntament d'Inca.

i. Edicions de revistes, llibres i altres elements de difusió de l’existència i els objectius de l’entitat: factures acompanyades de la còpia de l’edició en la qual ha de constar el suport de l'Ajuntament d'Inca.

j. Estudis, informes, enquestes, creació i manteniment de webs i altres activitats similars: factures o rebuts amb l’IVA i descomptes de l’IRPF dels professionals o col·laboradors.

k. Mitjans de transport utilitzats per a la realització de l'acció: factures amb el NIF, l’especificació del nom de l’entitat que l’emet i l’entitat receptora de l'acció, i la data d’emissió i pagament.

l. Les despeses justificades amb la presentació de documentació obtinguda mitjançant banca electrònica (descàrregues de banca en línia) s'haurà de presentar degudament segellada per l'entitat bancària corresponent.

14.2. En tots els documents justificatius de la subvenció han d’aparèixer de forma clara i inequívoca el nom i el NIF de l’entitat beneficiària de la subvenció.

15. Documentació acreditativa del pagament de les despeses justificades

La documentació acreditativa del pagament, segons la forma que hagi utilitzat l'entitat beneficiària, ha de ser la següent:

a. Pagament mitjançant transferència bancària o ingressos en un compte bancari:

- Còpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o del document bancari acreditatiu del pagament en el qual figurin el concepte de la transferència o l’ingrés, la data del document, l’import, la identificació del concepte, a fi que quedi identificat el pagament de la factura, i les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb l'entitat beneficiària i amb l’emissor de la factura, respectivament.

- Extracte del compte bancari de la persona beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquesta transferència.

b) Pagament mitjançant xec nominatiu:

- Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu emès a nom del proveïdor que expedeix la factura o document equivalent, sempre que estigui vençut.

- Extracte del compte corrent de l'entitat beneficiària de l’ajuda en el qual figuri el càrrec d’aquest xec o pagaré.

- Certificat de l’entitat bancària en què consti el número de xec, l’import i la identificació de qui el cobra i la data de cobrament (no és necessari presentar l’extracte del compte corrent si el certificat de l’entitat bancària inclou també la identificació del número de compte en què s’ha carregat el xec i el titular del compte, que ha de coincidir amb l'entitat beneficiària de l’ajuda).

c) Pagament mitjançant pagarés, lletres de canvi o similars:

- Document acreditatiu del càrrec en compte de l’efecte mercantil.

- Extracte del compte en què figuri el càrrec de l’efecte mercantil. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o document similar emès per l’entitat bancària que contengui: el titular i el número de compte en què s’ha carregat l’efecte mercantil, el lliurador i el lliurat de la lletra de canvi, l'entitat beneficiària, el concepte pel qual es fa l’efecte mercantil, l’import de la lletra de canvi i la data d’emissió de la lletra i de l’abonament per part del lliurat.

d) Pagament mitjançant targeta de crèdit:

- Tiquet de compra en què figuri el pagament amb targeta en cas que no s’indiqui a la factura.

- Resguard del pagament amb targeta.

- Extracte del compte en què figuri el càrrec del pagament amb targeta. L’extracte del compte pot substituir-se per un certificat o títol similar de l’entitat bancària, en què, com a mínim, consti el titular i el número del compte corrent en què es carrega el pagament de la targeta, l'entitat beneficiària, el concepte pel qual es fa la transferència i l’import i data de    l’operació.

e) Pagament mitjançant domiciliació bancària:

- Notificació bancària del càrrec.

- Extracte bancari en què figuri el càrrec de la domiciliació. Aquesta documentació es pot substituir per un certificat o títol similar de l’entitat bancària, en què consti el titular i número del compte corrent en què s’ha fet el càrrec i l’ordenant del càrrec, l'entitat beneficiària, el concepte pel qual es fa el càrrec i l’import i data de l’operació.

f) Pagament en efectiu: rebut, signat i segellat pel proveïdor, en el qual s’ha d’especificar la despesa a què correspon el pagament, la data i l’expressió «rebut en metàl·lic». Sota la signatura han de figurar el nom, els llinatges i el número de DNI de la persona que signa. Només es poden justificar en efectiu els pagaments de factures per un import no superior a 1.000,00 €, incloent-hi l’IVA.

16. Revocació i reintegrament

16.1. Invalidesa de la resolució de concessió

1. Són causes de nul·litat de la resolució de la concessió:

a. Les indicades a l’article 47.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

b. La inexistència o insuficiència de crèdit pressupostari.

2. Són causes d’anul·labilitat de la resolució de la concessió la resta d'infraccions de l’ordenament jurídic, especialment  les regles contingudes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, de conformitat amb l'establert amb l’article 48 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. Quan concorri algun dels supòsits indicats en els articles anteriors, l’òrgan atorgant procedirà a la seva revisió d’ofici o, en el seu cas, a la declaració de lesivitat i ulterior impugnació, de conformitat amb l'establert en els articles 106 i 107 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4. La declaració judicial o administrativa de nul·litat o anul·lació implica el reintegrament de les quantitats entregades.

16.2. Causes de reintegrament

1. A més dels casos en què es declari la invalidesa de la resolució de concessió, també procedirà el reintegrament de les quantitats rebudes més l'interès de demora corresponent des del moment del pagament de la subvenció fins a la data que s’acordi la procedència del reintegrament, en els següents supòsits:

a. Obtenció de la subvenció falsejant les condicions requerides per a això o ocultant aquelles que, d'haver-se conegut, haguessin impedit l’obtenció de la subvenció.

b. Incompliment total o parcial de l’objectiu, l’activitat, el projecte o la no-adopció del comportament que fonamenten la concessió de la subvenció.

c. Incompliment de l’obligació de justificació o la justificació insuficient en els termes establerts per l’ordenança i per les bases reguladores o la convocatòria de la subvenció.

d. Incompliment de les obligacions d’adoptar les mesures de difusió exigides a les bases reguladores.

e. Resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control financer, així com d’incompliment de les obligacions comptables, registrals o de conservació de documents quan d’això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’han donat els fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i la regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

f. Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, sempre que afectin o facin referència a la forma d’acord amb la qual s’han d’aconseguir els objectius, realitzar l’activitat, executar el projecte o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

g. Incompliment de les obligacions imposades per l’Administració a les entitats col·laboradores i beneficiaris, així com dels compromisos assumits per aquests, amb motiu de la concessió de la subvenció, distints dels anteriors, quan d'això es derivi la impossibilitat de verificar la utilització que s’ha donat als fons rebuts, el compliment de l’objectiu, la realitat i regularitat de les activitats subvencionades, o la concurrència de subvencions, ajudes, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públic o privat, nacional, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

h. L’adopció, en virtut d'allò establert en els articles del 87 al 89 del Tractat de la Unió Europea, d’una decisió de la qual es derivi una necessitat de reintegrament.

i. Resta de supòsits previstos a les bases reguladores de la subvenció.

2. En el supòsit que l'import de la subvenció superi el cost de l’activitat subvencionada, procedirà el reintegrament de l’excés, incrementat amb l'interès de demora.

16.3. Naturalesa dels crèdits a reintegrar

1. Les quantitats a reintegrar tendran la consideració d’ingressos de dret públic; resultarà d’aplicació per al seu cobrament allò establert a la Llei general pressupostària.

2. L'interès de demora aplicable en matèria de subvencions serà l'interès legal dels doblers incrementat en un 25 %, excepte que la Llei de pressuposts general de l'Estat n’estableixi un altre.

16.4. Procediment de reintegrament

1. El procediment per exigir el reintegrament de les subvencions tendrà caràcter administratiu i, com a tal, es regirà per les disposicions generals sobre procediments administratius contingudes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. En tot cas, en el procediment de reintegrament s’observaran les següents fases:

a. Acord d’inici del procediment. Es podrà iniciar d'ofici, amb denúncia prèvia o com a conseqüència de l'informe emès per l’òrgan de control financer de la Intervenció.

L’òrgan competent per iniciar el procediment serà l'òrgan atorgant de la subvenció.

b. Tràmit d’al·legacions, tot garantint el dret d’audiència de la persona interessada.

c. Si escau, informe de valoració de les al·legacions.

d. Informe-proposta emès per l’òrgan de control financer.

e. Resolució del procediment que posarà fi a la via administrativa. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució serà de dotze (12) mesos des de l’acord d’inici.

3. L’obligació de reintegrament que en el seu cas s’aprovi serà independent de les sancions que, si escau, resultin exigibles.

17. Mesures de difusió del finançament públic

Les entitats beneficiàries hauran de fer constar la col·laboració de l’Ajuntament d’Inca en l’execució del projecte d’activitats, a tota la documentació i publicitat generada per l’esmentat projecte, en particular en els cartells, fullets, anuncis i altres elements de propaganda utilitzats per donar-lo a conèixer, i als vídeos, programes informàtics o qualsevol altre mitjà de difusió que serveixi de suport del producte resultant de la col·laboració, mitjançant la inclusió del logotip de l’Ajuntament d’Inca (la imatge corporativa està disponible a la web municipal: www.incaciutat.com).

 

18. Règim jurídic

En tot allò no previst en aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reglament general de subvenció 887/2006, aprovat el 21 de juliol; la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reglament de serveis de les corporacions locals, de 17 de juny de 1955; el Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; l’Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament d’Inca; les bases d’execució del Pressupost municipal per a 2018 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques, així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.

19. Recursos

1. Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució. No obstant això, s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent.

2. Tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

20. Protecció de dades de caràcter personal

1. D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), s’informa les persones sol·licitants que les dades facilitades seran incloses en un fitxer propietat de l’Ajuntament d’Inca, amb la finalitat única i exclusiva de gestionar i tramitar el procediment de concessió de subvencions establert en aquesta convocatòria de la Regidoria delegada de Batlia d’Entitats Socials, d’acord amb els principis de seguretat i confidencialitat de les dades que la normativa de protecció de dades estableix.

2. Així mateix, s’informa la persona interessada de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes inclosos a la legislació vigent, mitjançant escrit presentat en el Registre de l’Ajuntament d’Inca.

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD DE LA SUBVENCIÓ

__________________________________________(nom i llinatges / raó social), representat per ___________________________________________________, amb domicili al carrer/plaça ____________________número________________, pis_____ (població) de/d'________________________, telèfon___________________________ i amb DNI número ______________________, 

EXPÒS:          

- Que, publicades les bases reguladores de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions en règim de concurrència competitiva d’entitats socials de l’Ajuntament d’Inca a favor d’entitats socials sense finalitat de lucre per al 2018, l’entitat que represent reuneix les condicions per prendre-hi part.

- Que adjunt la documentació següent:

(   ) Fotocòpia compulsada del DNI de la persona signant de la sol·licitud o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat (NIE, passaport o targeta de residència.

(   ) Fotocòpia compulsada del document que acrediti la representativitat amb què actua.

(   ) Fotocòpia compulsada del NIF de l’entitat sol·licitant.

(   ) Fotocòpies compulsades dels Estatuts de l’entitat o documentació que acrediti que està legalment constituïda i registrada.

(   ) Fotocòpia compulsada o original del document que acrediti la titularitat de l'entitat sol·licitant del compte corrent o de la llibreta d’estalvi.

(   ) Certificat de l’any 2014 o posterior, emès per l’òrgan competent, en què s’acrediti la inscripció de l’entitat en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears o en el Registre Insular de Serveis Socials de Mallorca o altres registres d’associacions o fundacions, segons correspongui (original o fotocòpia compulsada).

(   ) Annex 2 – Dades de l’entitat, bancàries i de la persona representant.

(   ) Annex 3 – Declaració jurada d’estar al corrent de les obligacions tributàries i fiscals.

(   ) Annex 4 – Projecte de l’acció a subvencionar.

(   ) Annex 5 – Pressupost de l’acció.

(   ) Annex 6 – Declaració jurada de la persona responsable de l’entitat en la qual es manifestin els imports de les ajudes sol·licitades per a la mateixa acció/finalitat tant a institucions públiques com privades.

(   ) Annex 7 – Declaració responsable de no estar incurs/a en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni haver estat mai objecte de sancions administratives fermes, ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, en compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

(   ) Annex 8 – Declaració responsable de no comptar amb personal assalariat (cal presentar-la només en cas de no comptar amb personal).

Per això,

SOL·LICIT: L’atorgament de la subvenció per import de ……………………€ per al desenvolupament del projecte d’activitats denominat ……………............…………………………………………………………………., que es descriu a l’annex 4, amb un cost total de ………………………….€, per la qual cosa s’adjunta la documentació exigida a la base 6 de la convocatòria de subvencions per a entitats socials sense finalitat de lucre per al 2018 d’aquest ajuntament.

Segons l’article 28 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’entén atorgat el consentiment per a la consulta de les dades relatives a estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la seguretat social, a fi d’acreditar el compliment dels requisits exigits en els articles 13.2 e), 14 i 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per tal de demostrar el compliment dels requisits exigits per a la tramitació dels procediments de subvencions.

En cas contrari, en què NO atorgueu el consentiment per a la consulta, marcau la casella (   )

En cas de no autoritzar alguna d’aquestes consultes, heu d’aportar amb la periodicitat que l’Ajuntament d’Inca requereixi la documentació oficial original i/o còpia perquè consti a l’expedient administratiu.

Aquesta autorització s’atorga exclusivament per al procediment abans esmentat i en aplicació del que disposa l’article 95.1 k) de la Llei 58/2003, general tributària, que permet, amb autorització prèvia de la persona interessada, la cessió de les dades tributàries que precisin les administracions públiques per al desenvolupament de les seves funcions.

Inca, .................................  de ......................................  de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segell originals)

   

ANNEX 2

DADES DE L’ENTITAT, BANCÀRIES I DE LA PERSONA REPRESENTANT

DADES DE L’ENTITAT:

Nom de l’entitat: ................................................................................................................

NIF: ..................................................................................................................................

Adreça: ............................................................................................................................

Telèfon: ............................................................................................................................

Núm. d’inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears o en el Registre Insular de Serveis Socials de Mallorca (cal especificar el que correspongui): ...............................

Adreça electrònica: ................................................................................................................

DADES BANCÀRIES O DE L’ENTITAT D’ESTALVI PER AL LLIURAMENT DE PAGAMENTS:

Banc o entitat bancària: ................................................................................................................

Núm. de compte (20 dígits): ........................................................................................................

DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT DE L’ENTITAT:

Nom i llinatges: ................................................................................................................

DNI: ...................................................................................................................................

Domicili: .............................................................................................................................

Codi postal: ........................................................................................................................

Localitat: ..............................................................................................................................

Telèfons: ..............................................................................................................................

Adreça electrònica: ...............................................................................................................

Inca,  ....................................   de  ............................   de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segell originals)

 

 

ANNEX 3

DECLARACIÓ JURADA D’ESTAR AL CORRENT DE LES OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES I FISCALS

Sr./Sra.  .............................................................................................................................

Amb DNI  .........................................................................................................................

En qualitat de representant legal de l’entitat

Domiciliada a ....................................................................................................................

Amb CIF ...........................................................................................................................

DECLAR SOTA JURAMENT:

Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Inca i de la resta d'obligacions tributàries i de la seguretat social que vénguin imposades per la normativa vigent, i no trobar-me sotmès/esa a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador. 

Inca, .......................................  de .............................. de 2018

Nom i cognoms ..........................................................................................................

 

(firma i segell originals)

   

 

ANNEX 4

PROJECTE  DE L’ACCIÓ A SUBVENCIONAR

El projecte de l’acció presentada per la persona sol·licitant haurà de fer menció, com a mínim, dels següents aspectes:

h. Dades de l’entitat sol·licitant

i. Títol del projecte d’activitats

j. Lloc de desenvolupament del projecte

k. Breu descripció del projecte d’activitats

- Justificació de la necessitat social del projecte

m. Població  destinatària  del projecte

Descripció de la població destinatària del projecte

Previsió del nombre de ciutadans residents a Inca participants en el projecte

n. Objectiu/s general/s

1.

2.

...

o Objectius específics

7.1.

7.2.

7.3.

....

p. Activitats i temporalització o cronograma

Data d’inici prevista: .../../2018                        Data d’acabament prevista: ../../2018

Relació d’activitats previstes

Gener 2018 *

Febrer 2018*

Març 2018*

Abril 2018*

Maig 2018*

Juny 2018*

Juliol 2018*

Agost 2018*

Setembre 2018*

8.1.

8.2.

8.3.

8.4.

....

* Cal posar “X” segons pertoqui a la temporalització.

q. Recursos humans adscrits al projecte

Lloc de treball

Personal contractat *

Personal voluntari *

Funcions

Tipus de contracte

Nombre de persones

Percentatge de dedicació setmanal al projecte

* Cal posar “X” segons pertoqui.

r. Recursos materials

s. Altres aspectes del projecte a destacar: dimensió comunitària...

t. Relacions i participació amb altres entitats

u.  Avaluació amb indicadors d’avaluació previstos

v. Actuacions previstes d’enfocament de gènere en les activitats que es duran a terme

Inca,  ..............................   de .....................................   de 2018

Nom i cognoms ........................................................................................................................................

(firma i segell originals)

 

ANNEX 5

PRESSUPOST DE L’ACCIÓ DENOMINADA: ...............................................................................................................

ENTITAT SOL·LICITANT: ...............................................................................................................................................

CIF DE L'ENTITAT: ..........................................................................................................................................................

 

PRESSUPOST DE DESPESES PREVISTES

RELACIÓ DE DESPESES PREVISTES

QUANTIA EN EUROS

ALTRES DESPESES PREVISTES NO COMPUTABLES

QUANTIA EN EUROS

TOTAL DESPESES EN EUROS

PRESSUPOST D’INGRESSOS PREVISTS

PROPIS

QUANTIA EN EUROS

Quotes de socis

Pagament de les persones usuàries

Altres (detallau-los)

ALTRES INGRESSOS PROCEDENTS DE SUBVENCIONS I AJUTS

QUANTIA EN EUROS

SUBVENCIÓ SOL·LICITADA a l’Ajuntament d’Inca

Subvencions d’altres administracions (cal especificar l'Administració, l'import i l'estat: a sol·licitar, pendent de resolució o concedida)

TOTAL D’INGRESSOS EN EUROS

Ajudes obtingudes i la seva quantia: en cas de desconèixer-se, si la subvenció sol·licitada està concedida i la seva quantia, s’indicarà la quantitat sol·licitada i s'afegirà la següent nota: "en tramitació".

Inca, ...............................................  de ..........................................   de 2018

Nom i cognoms ............................................................................................

(firma i segell originals)

Nota: les quanties totals de despeses i ingressos han de coincidir.

 

 

ANNEX 6

DECLARACIÓ JURADA DE LA PERSONA RESPONSABLE DE L’ENTITAT EN LA QUAL ES MANIFESTEN ELS IMPORTS DE LES AJUDES SOL·LICITADES PER A LA MATEIXA ACCIÓ/FINALITAT TANT A INSTITUCIONS PÚBLIQUES COM PRIVADES

Sr./Sra.  .............................................................................................................................

Amb DNI  ........................................................................................................................

En qualitat de representant      

legal de l’entitat  ...............................................................................................................

Domiciliada a ..................................................................................................................

Amb CIF .......................................................................................................................

DECLAR SOTA JURAMENT:

Pel que fa a la present sol·licitud de subvenció per al projecte denominat..................................................................................................:

(   ) Que l’entitat NO ha demanat cap altre suport, ajut o subvenció per a la realització de les mateixes activitats i per les mateixes persones, per a les quals formul petició d’ajuda.

(   ) Que l’entitat SÍ ha demanat els següents ajuts o subvencions que es detallen a continuació:

Entitat subvencionadora:___________________

Quantia de l’ajut:_________________________

 Concepte:______________________________

Em compromet a comunicar a la Batlia de l’Ajuntament d’Inca, immediatament després d’haver-se'm atorgat, qualsevol ajuda pública o privada no descrita en aquest document i que em sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals he sol·licitat la subvenció.

Inca, ...............................................  de ..........................................  de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segell originals)

 

 

ANNEX 7

DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO ESTAR INCURS/A EN LES PROHIBICIONS PER OBTENIR LA CONDICIÓ DE BENEFICIARI/ÀRIA ASSENYALADES EN ELS APARTATS 2 I 3 DE L’ARTICLE 13 DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS, NI EN L'ARTICLE 11 DE LA LLEI 11/2016, DE 28 DE JULIOL, D'IGUALTAT DE DONES I HOMES

Sr./Sra. ..................................................................................................................................................

Amb DNI ...............................................................................................................................................

Amb domicili a .......................................................................................................................................

Núm. de telèfon .......................................................................................................................................

En qualitat de representant

legal de l’entitat  .......................................................................................................................................

Domiciliada a  ...........................................................................................................................................

Amb CIF  ................................................................................................................................................

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT:

Davant l’òrgan instructor de la subvenció per concurrència competitiva de l’Ajuntament d’Inca per al desenvolupament de l’activitat objecte de la subvenció que l’entitat que represent:

1. No es troba incursa en les prohibicions per obtenir la condició de beneficiària assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).

2. No ha estat mai objecte de sancions administratives fermes, ni de sentències fermes condemnatòries per haver exercit o tolerat pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, en compliment de l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

Inca, ....................................... de .............................  de 2018

Nom i cognoms ..........................................................................................

 

(firma i segells originals)

 

ANNEX 8

DECLARACIÓ JURADA DE NO COMPTAR AMB PERSONAL ASSALARIAT

Sr./Sra. ..............................................................................................................................

Amb DNI ...........................................................................................................................

Amb domicili en el carrer .....................................................................................................

Núm. de telèfon ...................................................................................................................

En qualitat de representant

legal de l’entitat ...................................................................................................................

Domiciliada a .....................................................................................................................

Amb CIF ............................................................................................................................

DECLAR SOTA JURAMENT:

Per a la subvenció concurrència competitiva objecte d’aquesta sol·licitud i per a l’acció denominada …………….....................................................… que l’entitat que represent no compta amb personal assalariat al seu càrrec.

Inca, .....................................   de  ...........................  de 2018

Nom i cognoms ................................................................................

 

(firma i segells originals)

     

ANNEX 9

CERTIFICAT D’EXACTITUD DE LES FACTURES I JUSTIFICANTS DE LES DESPESES REALITZADES

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Sr./Sra. .............................................................................................................................

Amb DNI ...........................................................................................................................

Amb domicili a ...................................................................................................................

Núm. de telèfon ...................................................................................................................

En qualitat de representant

legal de l’entitat ...................................................................................................................

Domiciliada a ......................................................................................................................

Amb CIF ............................................................................................................................

CERTIFIC:

Que les factures, rebuts i/o justificants de despeses que s’adjunten són còpies, en el seu cas, dels respectius originals i que es varen generar com a conseqüència de l’execució de l’acció subvencionada denominada.............................................................................................................

Els originals es trobaran disponibles per a qualsevol control financer posterior que s’estimi oportú.

Inca, ...................................   de ...................................   de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

 

(firma i segells originals)                  

  

ANNEX 10

COMPTE JUSTIFICATIU DE LA SUBVENCIÓ

Resum de despeses i ingressos realitzats

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció i remetre també en format electrònic, Excel, a l’adreça de correu corporativa serveissocials@ajinca.net )

Acció subvencionada ...................................................................................................................

Entitat ........................................................................................................................................

CIF ..........................................................................................................................................

PRESSUPOST DE DESPESES REALITZADES I PAGADES

NOMÉS DESPESES COMPUTABLES

QUANTIA EN EUROS

ALTRES DESPESES NO COMPUTABLES

QUANTIA EN EUROS

TOTAL DESPESES EN EUROS

PRESSUPOST D’INGRESSOS OBTINGUTS

PROPIS

QUANTIA EN EUROS

ALTRES INGRESSOS

QUANTIA  EN EUROS

SUBVENCIÓ SOL·LICITADA a l’Ajuntament d’Inca

Subvencions d’altres administracions (cal especificar l'Administració, l'import i l'estat: a sol·licitar, pendent de resolució o concedida)

TOTAL D’INGRESSOS EN EUROS

Inca, ......................................  de ................................  de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segells originals)

Notes:

- Les quanties totals de despeses realitzades i d’ingressos obtinguts han de coincidir.

- S’ha de justificar tota la quantia del pressupost aprovat del projecte, no només la quantia de la subvenció aprovada.

 

ANNEX 11

DECLARACIÓ JURADA DEL PRESIDENT/A O RESPONSABLE DE L’ENTITAT

Només en el cas de comptar amb personal assalariat al seu càrrec

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Sr./Sra. ..............................................................................................................................

Amb DNI ..........................................................................................................................

En qualitat de representant

legal de l’entitat ...................................................................................................................

DECLAR SOTA JURAMENT:

Que la imputació de la despesa de personal contractat a l’acció subvencionada és:

Temps estimat de treball dedicat: .................................. hores i una quantia econòmica de ............................................. €, i que es generaren com a conseqüència  de l’execució de l’acció subvencionada denominada:.............................................................................................

Inca, ....................................................  de .....................................   de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................

(firma i segells originals)

(Cal aportar nòmines i TC1/TC2 de seguretat social a càrrec de l’entitat)

 

ANNEX 12

DECLARACIÓ JURADA DE NO COMPTAR AMB MÉS INGRESSOS QUE ELS COMPUTATS AL COMPTE JUSTIFICATIU

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

Sr./Sra.  ...........................................................................................................................

Amb DNI ..........................................................................................................................

Amb domicili a ...................................................................................................................

Núm. de telèfon  ................................................................................................................

En qualitat de representant

legal de l’entitat  ...................................................................................................................

Domiciliada a .......................................................................................................................

Amb CIF .............................................................................................................................

DECLAR SOTA JURAMENT:

Que amb motiu de la subvenció per concurrència competitiva objecte d’aquesta justificació per a l’acció  subvencionada denominada................................................................ l’entitat que represent no compta amb més ingressos dels que es computen en el compte justificatiu.

Inca, .............................................  de ......................................  de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segells originals)

 

ANNEX 13

RELACIÓ CLASSIFICADA DE DESPESES REALITZADES I PAGADES

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció i remetre també en format electrònic, Excel, a l’adreça de correu corporativa serveissocials@ajinca.net )

Entitat: ................................................................................................................................................

Acció subvencionada: ........................................................................................................................

Identificació dels justificants

Núm. d’ordre

Núm. de factura

Data

Proveïdor

CIF/NIF

Concepte

Import

Data de pagament

% imputació al projecte

Import resultant i

justificat

TOTAL

Inca,  ..............................................  de .................................  de 2018

Nom i llinatges ........................................................................................................................................

(signatura i segell)

 

ANNEX 14

RELACIÓ CLASSIFICADA D’INGRESSOS O D’ALTRES SUBVENCIONS OBTINGUDES

(a presentar obligatòriament en el termini de justificació de la subvenció i remetre també en format electrònic, Excel, a l’adreça de correu corporativa serveissocials@ajinca.net )

Entitat: ................................................................................................................................................

Acció subvencionada: ........................................................................................................................

Identificació dels justificants

Núm. d’ordre

Data de pagament

Concedent

CIF/NIF

Import

Observacions (com per exemple: pendent de pagament, fons propis, quotes de  socis, pagament de les persones usuàries...)

TOTAL

Inca, ........................................  de ..................................  de 2018

Nom i llinatges ...................................................................................................................

(signatura i segell)

Nota: aquest imprès sempre s’ha de presentar amb la justificació, fins i tot si només es disposen d’ingressos propis o de quotes de socis de l’entitat.

 

ANNEX 15

MEMÒRIA DEL PROJECTE  DE L’ACCIÓ REALITZADA

(a presentar en el termini de justificació de la subvenció)

La memòria del projecte de l’acció realitzada haurà de fer menció, com a mínim, dels següents aspectes:

- Dades de l’entitat sol·licitant

- Títol del projecte d’activitats subvencionat

- Lloc de desenvolupament del projecte

- Breu descripció del projecte d’activitats realitzat

- Població beneficiària, amb nombre real de ciutadans residents a Inca participants al projecte

Descripció de la població destinatària real del projecte

Nombre real de ciutadans residents a Inca participants en el projecte subvencionat

- Objectiu/s general/s

Aconseguits

No aconseguits

1.

2.

....

1.

2.

...

- Objectius específics

Aconseguits

No aconseguits

1.

2.

...

1.

2.

...

- Activitats realitzades amb la seva temporalització real

Data d’inici real: ../../2018                                            Data d’acabament real: ../../2018

Relació d’activitats previstes

Gener 2018 *

Febrer 2018*

Març 2018*

Abril 2018*

Maig 2018*

Juny 2018*

Juliol 2018*

Agost 2018*

Setembre 2018*

1.

2.

3.

4.

....

* Cal posar “X” segons pertoqui a la temporalització.

Activitats no realitzades (amb el motiu)

- Recursos humans reals adscrits al projecte

Lloc de treball

Personal contractat *

Personal voluntari *

Funcions

Tipus de contracte

Durada del contracte

Nombre de persones

Percentatge de dedicació setmanal al projecte

* Cal posar “X” segons pertoqui.

- Recursos materials utilitzats

- Mitjans de difusió utilitzats

- Relacions i participació mantingudes o no amb altres entitats

-  Avaluació del projecte subvencionat amb els indicadors d’avaluació previstos inicialment i/o altres

- Actuacions realitzades d’enfocament de gènere i altres aspectes del projecte a destacar

Inca, ................................................   de .........................................  de 2018

Nom i cognoms ...................................................................................................................

(firma i segell originals)