Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ INSTITUT D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ILLES BALEARS (IDISBA)

Núm. 5538
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual s’ordena la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic superior d’investigació per a un projecte sobre desigualtats socials en salut

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de la convocatòria per a la contractació d’un tècnic superior d’investigació per a un projecte sobre desigualtats socials en salut (vegeu l’annex adjunt).

  

Palma, 24 de maig de 2018

 

El Director Gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’un tècnic de suport a la investigació per a un projecte sobre desigualtats socials en salut de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció/les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un tècnic de suport a la investigació per al desenvolupament correcte del projecte d’investigació de Desigualtats Socials en Salut.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoco

El procés per a la contractació d’un tècnic superior d’investigació per al desenvolupament d’un projecte d’investigació sobre Desigualtats Socials en salut,  amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

  • Estar en possessió del títol de llicenciat/graduat en Ciències de la salut o Ciències Socials.
  • Estar en possessió del Nivell B2 de Català.
  • Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.
  • Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
  • Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
  • Estar en possessió de la titulació exigida.
  • Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Procediment de la selecció:

  • Valoració dels mèrits acreditats pels aspirants, d’acord al barem que apareix a continuació i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració:

1. Experiència professional en tasques pròpies del lloc de feina (màxim 4,5 punts)

Màxim 2,5 punts

  • Serveis prestats en la empresa privada, en tasques pròpies del lloc de treball: (0,01 punts per mes treballat)
  • Serveis prestats a administracions diferents dels àmbits sanitari, organismes i entitats públiques, en tasques pròpies del lloc de treball: (0,02 punts per mes treballat)
  • Serveis prestats en l’àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de treball: (0,03 punts per mes treballat)
  • Serveis prestats en Salut Pública en tasques pròpies del lloc de treball: (0, 05 punts per mes treballat)
  • Professor associat universitari (màxim 1 punt). Com associat :(0.01 punts per mes treballat)

 Màxim 2 punts

  • Publicacions d’articles d’investigació en salut pública (màxim 1 punt):
  • Indexades al Journal Citation Report (JCR) com a primer o últim signant o corresponding Author: 0,2 punts, com a signant en un altre ordre: 0,1 punts.
  • Publicacions científiques en ciències de la salut en revistes no indexades al JCR, llibres, protocols, guies o informes tècnics amb ISBN o ISSN: com a primer signant: 0,1 i com a signant en un altre ordre: 0,05 punts
  • Projectes d’investigació de convocatòria competitiva nacional o internacional (màxim 1 punt):
  • Com investigador principal: 0, 5 punts per projecte.
  • Com a investigador col·laborador: 0,2 punts per projecte.
  • Projectes d’investigació no competitius com a investigador: 0,05 punts per projecte (màxim 0,5 punts)

2. Formació relacionada amb el lloc de feina (màxim 4,5 punts)

En primer lloc es valorarà l’especialització sanitària, seguida de la formació universitària. També es valorarà la formació complementària específica relacionada i l’experiència prèvia en la realització de revisions bibliogràfiques, la recol·lecció i preparació de bases de dades, l’anàlisi estadístic i la redacció d’articles.

Màxim 3,5 punts.

  • Especialista sanitari (que hagi complert el període de formació sanitària especialitzada): 1 punt
  • Doctor: 1punt
  • Màster en epidemiologia, salut pública, I+D+i: 1,25 punts
  • Segona llicenciatura o grau relacionat amb la investigació o la salut: 0,25 punts (màxim 0,5 punts)
  • Un altre màster no oficial relacionat: 0,25 punts (màxim 0,5 punts)
  • Màster no oficial o diploma de postgrau relacionats: 0,1 punts (màxim 0,25 punts)
  • Estada d’investigació en salut pública centre nacional o estranger (3 o més mesos): 0,02 punts per mes (màxim 0,2 punts)
  • Formació complementària específica relacionada amb les desigualtats socials en salut: 0,005 punts per cada 10 hores acreditades (màxim 0,75 punts).

Coneixements d’idiomes:

Màxim 1 punt.

  • Certificat de nivell mitjà (nivell C1 de Català o B2 d’Anglès): 0,25 punts.
  • Certificat superior (nivell C2-LA de Català o C1 o superior d’Anglès): 0,5 punts.

Si en finalitzar el període de presentació de sol·licituds es determina com a requisit estar en possessió d’un determinat títol de llengua catalana, la persona guanyadora haurà d’acreditar-ho. En cas contrari, no podrà ser contractada.

3. Fase de entrevista (màxim 1 punt):

Es farà entrevista personal i/o demostració pràctica d’habilitats, on es valorarà l’adequació del candidat al lloc de feina específic. El dia i hora de l’entrevista  es publicarà en la web de la Fundació www.idisba.es

Funcions:

La posada en marxa d’intervencions per disminuir les desigualtats en la salut precisa d’un coneixement i vigilància continuada sobre la situació i evolució d’aquestes desigualtats i la dels determinants socials que les causen.

Per això és necessari:

  1. Redacció de protocols
  2. Revisions bibliogràfiques
  3. Recollida de dades
  4. Depuració de bases de dades
  5. Anàlisis estadístics
  6. Redacció d’informes i articles científics

Projecte: Desigualtats Socials en Salut de les Illes Balears

Acreditació dels requisits i dels mèrits

  • Presentació del títol acadèmic requerit.
  • Presentació dels títols de formació relacionades amb el lloc de feina.
  • Presentació del certificat de vida laboral.
  • Informes o certificacions d’altres centres on s’hagi treballat o col.laborat amb anterioritat , on s’especifiqui de forma clara les funcions y tasques que s’han duit a terme  durant el període justificat.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no han acabat el procés selectiu.

Presentació de sol·licituds: Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre de la Fundació o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Correcció de deficiències: En cas que el tribunal observi falta o defecte en la documentació acreditativa, donarà un termini de  3 dies hàbils para corregir las deficiències detectades. 

Reserva en favor dels discapacitats: Existeix una reserva del 7% de llocs de feina per a discapacitats, segons la Llei 7/2007, del EBEP. No obstant, aquesta plaça no està reservada per a discapacitats.

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei a temps complet de 12 mesos de duració, prorrogable.

  • Remuneració bruta anual es de 25.851,69 € bruts anuals.

Tribunal qualificador:

Dra. MariaRamos Monserrat. Cap de grup GISPIB

Dra. Elena Cabeza Irigoyen. Investigadora del grup GISPIB

Salvador Marcús Cortés (Representant IdISBa)

Termini de recepció de sol·licituds: deu dies naturals des de el dia següent de la data de publicació de la convocatòria.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 24 de maig de 2018

 

Director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

 

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

Sr. Director gerent de la Fundació