Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 5379
Aprovació definitiva Pressupost General 2018 i Plantilla de personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Atès que durant el termini d’exposició pública no s’han presentat reclamacions per les causes determinades a l’article 170.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals (TRLRHL), es consideren definitivament aprovats el Pressupost general per a l’any 2018 i la Plantilla de personal, aprovats inicialment per acord del Ple de l’Ajuntament de 26 d’abril de 2018 (exp. núm. 2127-2018), d’acord amb allò que preveu l’article 169.1 TRLRHL.

En compliment d’allò que disposen l'article 169.3 TRLRHL, i l'article 127 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, fem públics els resums següents:

  PRESSUPOST GENERAL 2018

CLASSIFICACIÓ ECONÒMICA

INGRESSOS

Capítol

Descripció

Import

1

Imposts directes

1.889.700,00

2

Imposts indirectes

201.100,00

3

Taxes i altres

798.800,00

4

Transferències corrents

1.678.833,84

5

Patrimonials

41.700,00

6

Alienació inversions

0,00

7

Transferències capital

157.300,00

8

Actius financers

0,00

9

Passius financers

0,00

TOTAL

4.767.433,84

DESPESES

Capítol

Descripció

Import

1

Personal

2.096.473,00

2

Béns corrents i serveis

1.229.895,88

3

Financeres

20.832,00

4

Transferències corrents

396.400,00

5

Fons de contingència

0,00

6

Inversions reals

693.432,96

7

Transferències capital

52.400,00

8

Actius financers

0,00

9

Passius financers

275.100,00

TOTAL

4.764.533,84

   

PLANTILLA PERSONAL EXERCICI 2017

codi

descripció

nombre

vacants

grup

A

PERSONAL FUNCIONARI

21

5

I

 Amb habilitació de caràcter nacional

2

0

1.1

Secretari

1

-

A2       

I.2

Interventor

1

-

A1       

II

Escala d'Administració General 

9

2

2.1

Subescala Administrativa

2

-

C1

2.2

Subescala Auxiliar

5

1

C2  

2.3

Subescala Subalterna (1 pl., 2a.activitat policia)

2

1

E

III

Escala d'Administració Especial

10

3

3.1

Subescala de Serveis Especial

3.1.1

Cap

1

1

C1

3.1.2

Oficial

1

-

C1

3.1.3

Policia Local

8

2

C1

B

PERSONAL LABORAL

42

13

I

Contractes indefinits

35

13

1.1

Mestre especialista educació infantil - coordinadora

1

-

1.2

Mestre especialista educació infantil

1

-

1.3

Tècnica educació infantil

6

4

1.4

Auxiliar educació infantil (temps parcial)                     

1

1

1.5

Oficial encarregat manteniment  

1

-

1.6

Oficial 1ª serveis manteniment

2

-

1.7

Mantenidor Poliesportiu

1

-

1.8

Peó

5

1

1.9

Treballadora Social

1

-

1.10

Treballadora familiar

5

1

1.11

Coordinadora neteja

1

1

1.12

 Netejadora         

8

4

1.13

Bibliotecària-Arxivera          

1

1

1.14

Arquitecte (temps parcial)          

1

-

II

Contractes temporals

7

0

2.1

Auxiliar administració

1

-

2.2

Secretaria Jutjat de Pau

1

-

2.3

Auxiliar adm. Centre Sanitari

1

-

2.4

Treballadora familiar

4

-

C

PERSONAL EVENTUAL

0

0

TOTAL PLANTILLA PERSONAL

63

13

Recursos

 Contra l’acord d’aprovació definitiva del Pressupost general i de la Plantilla de personal, de conformitat amb allò que disposen els articles 171.1 TRLRHL, i article 90 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, les persones i entitats legitimades referides en els articles 63.1 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, i 170.1 TRLRHL, i únicament pels motius taxativament relacionats en l'apartat 2 de l’esmentat article 170, podran interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

 Alaró, 21 de maig de 2018

 El Batle

 Guillermo Claret Balboa Buika