Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 5350
Convocatòria pel sistema de Concurs en Comissió de Serveis de Tècnic Administració Especial, Assessor Jurídic
Versió PDF
La Batlessa-President, en virtut del Decret núm 1179/2018, ha disposat el següent,
<<Atesa la proposta emesa pel Regidor d’urbanisme, Sr. Jaume Porsell Alemany, de data 4 de maig de 2018, de necessitat de convocar una comissió de serveis de caràcter temporal per a cobrir la plaça d’assessor jurídic de l’Àrea d’Urbanisme.
Atès l’informe de la tècnica de personal de data 4 de maig de 2018.
En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació,
RESOLC:
PRIMER.- Convocar pel sistema de CONCURS en comissió de serveis, el lloc de treball que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:
LLOC DE TREBALL.
Característiques del lloc de treball:
Escala: Administració especial. Subescala Tècnica
Classe: Assessor Jurídic
Grup A, subgrup A1
Nombre de llocs de treball: 1
RPF 15.12 Complement destí 24 Complement específic 20.038,10 €
REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.
FUNCIONS.
Les funcions genèriques són:
-L'atenció a l'usuari sobre aquelles matèries pròpies de la seva especialitat.
- La realització de tots aquells informes que siguin sol·licitats.
-La instrucció dels procediments sancionadors i/o disciplinaris que li siguin encomanats.
-La redacció dels plecs que siguin sol·licitats.
-L'assessorament jurídic de l'Ajuntament i d'aquell requerit per Organismes públics, entitats i empreses vinculades o dependents de l'Ajuntament.
- En el cas que no es trobin externalitzades les funcions de defensa jurídica de la corporació, els correspondrà la defensa en judici de la mateixa, en assumptes de competència estrictament municipal.
- La substitució del Secretari amb caràcter accidental en l'ordre de prelació establert per aquest.
-L'execució de les direccions de servei que li siguin encomanades.
- La resta de funcions encomanades que puguin ser atribuïdes en relació al lloc de treball.
DURADA.
La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
En el termini màxim d’un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l’òrgan competent en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
Quan cessin les raons d’urgència i necessitat que la motivaren.
En cas de supressió o amortització del lloc de treball.
SOL·LICITUDS I TERMINI DE PRESENTACIÓ.
Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de DEU DIES HÀBILS, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació al BOIB.
Será necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
FASE CONCURS.
1- Experiència professional.
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquest apartat és de 10 punts.
Per serveis prestats com a funcionari en l'Administració Pública ocupant un lloc amb funcions relacionades amb les places ofertes, dutes a terme en l'Administració Pública: 0,75 punts per any treballat, amb un màxim de 10 punts. Les fraccions d'any es computaran prorratejant la puntuació anual pels mesos treballats.
No es valoraran els serveis prestats per l'Administració Pública en virtut d'un contracte administratiu subjecte a la Llei de contractes. Tampoc es valoraran els serveis prestats en qualitat de funcionari eventual o de confiança, de conformitat amb l'establert en l'article 20.4 de la Llei 3/2007 de 3 d'abril, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears .
2- Formació no reglada :
Per cursos de formació i perfeccionament relacionats amb la plaça afectada o lloc convocat, promoguts per les administracions públiques, els impartits en el marc dels acords de formació contínua entre l'Administració i els agents socials, els cursos homologats per la EBAP i els cursos impartits per centres docents homologats, col·legis oficials i els impartits per universitats públiques i/o privades.).:
Per ser valorat aquest mèrit s'hauran d'aportar documents en els quals es desprengui clarament la durada dels cursos, i si escau, la qualificació obtinguda.
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquest apartat és de 3,5 punts.
La valoració es realitzarà d'acord amb la següent escala:
- Cursos amb certificat d'aprofitament: 0,005 punts per cada hora de durada del curs. Si no s'especifica la durada, es valorarà amb durada 1 h
- Cursos amb certificat d'assistència: 0,003 punts per cada hora de durada del curs. Si no s'especifica la durada, es valorarà amb durada 1 h.
Si el certificat no determina si ha estat amb aprofitament o assistència , es valorarà com d'assistència.
Els cursos de les següents àrees: jurídica administrativa, els cursos de l'àrea d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari (Word, Excel, Acces, correu electrònic i Internet), qualitat, igualtat de gènere i prevenció de riscos laborals; es valoraran fins a un màxim de 100 hores.
3.- Formació reglada:
Únicament es valoraran aquella formació reglada que estigui relacionada amb el lloc a cobrir.
La puntuació màxima que es pot obtenir en aquest apartat és de 5 punts.
1. Per cada doctorat: 2 punts.
2. Per cada llicenciatura : 1 punt.
3. Per cada diplomatura, grau o master universitari : 1 punt.
La valoració com a mèrit d'un títol implica que no es valori el de nivell inferior, excepte el cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques diferents. No obstant això, les puntuacions dels apartats 1 (doctorats i master) s'han d'acumular a les corresponents llicenciatures, diplomatures o graus.
En cap supòsit es valorarà una diplomatura si aquesta forma part del primer cicle d'una llicenciatura que es reconegui.
Per a la valoració de les titulacions, s'estarà al que es disposa en la taula d'equivalències del Ministeri d'Educació.
4.- Coneixements orals i escrits de llengua catalana.
En aquest apartat es valoraran els certificats expedits per la EBAP i els expedits o homologats per la Direcció general de Política Lingüística o equivalents, fins a una puntuació màxima d'1,5 punts:
Nivell C1: 0,50 punts
Nivell C2 : 1 punts
Nivell LA: 0,50 punts
Només es valorarà el certificat del nivell més alt que s'acrediti, sempre que no sigui el nivell requerit per a la plaça. El certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'acumularà a la de l'altre certificat que s'acrediti.
Total puntuació fase de concurs: 20 punts.
SEGON.- Publicar la convocatòria al BOIB i a la pàgina Web de l’Ajuntament d’Andratx.>>
Contra aquest acte, que esgota la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que ho ha dictat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-ho és d'un mes des de l'endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-se en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències al fet que es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, abans esmentada, i s'entendrà desestimat quan no s'hi hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d'un mes, explicat des de l'endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb l'article 123 abans citat i el que es disposa en la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos explicats des de l'endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri conveniente
Andratx, a 17 de maig de 2018
La Batlessa-President,
Katia F.L. Rouarch.