Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 5318
Bases reguladores per a l’eliminació de barreres Arquitectòniques a petites i mitjanes empreses del Municipi d’Alcúdia
Versió PDF
En sessió extraordinària URGENT celebrada dia 14 de maig de 2018, el Ple de l’Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores per a l’eliminació de barreres Arquitectòniques a petites i mitjanes empreses del Municipi d’Alcúdia.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les referides bases.
Alcúdia, 16 de maig de 2018
El batle,
Antoni Mir Llabrés
“BASES DE LA SUBVENCIÓ PER A L’ELIMINACIÓ DE BARRERES ARQUITECTÒNIQUES A PETITES I MITJANES EMPRESES DEL MUNICIPI D’ALCÚDIA
Base primera: Finalitats
La present convocatòria té per objecte regular les condicions que regiran les ajudes destinades a l’eliminació de barreres arquitectòniques i millores de l’accessibilitat en els establiments comercials de petites i mitjanes empreses del municipi d’Alcúdia
Base segona: Dotació pressupostària i quantia de les subvencions
Per aquesta finalitat es va incloure en el Pressupost general de l’Ajuntament d’Alcúdia per l’exercici 2018, la partida OP 151 781009 C7 EMPRESES ELIMINACIÓ BARRERES ARQUITECTONIQUES, amb una dotació de 15.000€, la qual es destinarà completament a l’objecte de la present subvenció.
Aquesta quantia es repartirà entre tots els beneficiaris de forma proporcional al cost de les actuacions.
La subvenció màxima per beneficiari serà del 50% del cost de l’actuació material que pretengui la millora de l’accessibilitat o la supressió de barreres arquitectòniques, amb un màxim de 4.000€ per beneficiari i edifici.
Així mateix, podran ser objecte de subvenció en un 50% del seu cost, aquells estudis tècnics d’accessibilitat que es realitzin en relació als establiments comercials d’Alcúdia amb un màxim de 200€.
Base tercera: Beneficiaris de la subvenció.
Podran ser beneficiaris i per tant, sol·licitar la subvenció, les Petites i Mitjanes Empreses (PIMES) d’acord amb la definició establerta en l’annex I del Reglament (UE) nº 651/2014 de la Comissió, de 17 juny de 2014, que desenvolupin una activitat empresarial o professional de naturalesa turística en establiments comercials del municipi d’Alcúdia i que duguin a terme la conducta o activitat objecte de la present subvenció.
En tot cas els beneficiaris hauran de reunir els següents requisits:
Base cuarta: Actuacions objecte de la subvenció.
1. Seran subvencionables les despeses consistents en reformes realitzades per a l’eliminació de barreres arquitectòniques i millores de l’accessibilitat als locals afectes a l’activitat professional o empresarial de naturalesa turística i que s’ajustin a la finalitat indicada a la base primera d’aquesta convocatòria.
2. Es consideraran subvencionables aquelles reformes que s’hagin dut a terme o es duguin a terme en el període comprés entre l’1 de gener de 2018 i el 30 de Novembre de 2018.
3. No seran subvencionables els impostos indirectes quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, les despeses financeres i les altres despeses que preveu l’article 31 de la Llei 38/2003 General de Subvencions.
4. En tot cas, els interessats podran comptar amb l’assessorament previ dels serveis tècnics municipals, als efectes de conèixer si les actuacions que es pretenen dur a terme en la millora de l’accessibilitat i de supressió de barreres, s’ajusten a la present convocatòria, i per tant, conèixer si poden ser objecte de subvenció.
Base cinquena: Naturalesa de la subvenció
Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes en la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el pressupost de l’actuació subvencionada, i sempre que aquestes siguin comunicades a l’Ajuntament.
Base sisena: Publicació de la convocatòria i inici del procediment
El procediment de concessió de la present subvenció s’iniciarà d’ofici per acord del Ple de l’Ajuntament d’Alcúdia que aprovarà simultàniament les bases i la convocatòria, que seran després publicades al BOIB, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS i a la pàgina web www.alcudia.net per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base Setena.
Base setena : Sol·licitud i documentació
Els interessats que compleixin els requisits que determinen aquestes bases han de presentar la sol·licitud juntament amb tota la documentació que s’especifica a continuació, en el Registre General de l’Ajuntament d’Alcúdia o per qualsevol dels procediments que preveu l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació de la present convocatòria en el BOIB.
No seran admeses les sol·licituds presentades fora del termini indicat.
La sol·licitud es formalitzarà de conformitat amb el model de l’annex I d’aquesta convocatòria i s’haurà d’adjuntar la següent documentació:
Base vuitena: Procediment de concessió.
1. El procediment de concessió d’aquesta subvenció es tramitarà en règim de concurrència no competitiva, sent subvencionables aquells projectes o actuacions que reuneixin tots els requisits que s’inclouen en les bases de la subvenció.
2. La instrucció del procediment correspon a la regidoria de Turisme de l’Ajuntament d’Alcúdia. L’instructor realitzarà d’ofici totes les actuacions que es tinguin per oportunes als efectes de determinar, conèixer i comprovar les dades per les quals ha de formular-se la proposta de resolució.
Si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes, l’òrgan instructor concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar deficiències. Si dins aquest termini, l’entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l’Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
Un cop valorades les sol·licituds per la comissió tècnica d’avaluació, l’instructor emetrà la proposta de resolució que es farà pública en el tauler d’anuncis i en el portal web de l’Ajuntament d’Alcúdia, atorgant un termini de 10 dies hàbils per a la formulació d’al·legacions.
Un cop resoltes les eventuals al·legacions, dirigirà la proposta definitiva de subvenció a la Batlia municipal.
Si no es presenten al·legacions, la proposta tindrà caràcter de definitiva.
3. Les sol·licituds seran avaluades per una Comissió tècnica d’avaluació formada per:
-President titular: Joan Gaspar Vallori Guayta
-President suplent: Joana Mª Bennasar Serra
-Secretari titular: Antoni Payeras Beltrán
-Secretari suplent: Pedro Fullana Barceló
-Vocal titular: Maria Isabel Comas Villalonga
-Vocal suplent: Joan Cladera Serra
Aquest òrgan, un cop valorades les sol·licituds d’acord amb els criteris i requisits d’aquesta convocatòria, emetrà informe en el que s’inclourà el resultat de la valoració, donant-ne trasllat a l’òrgan instructor.
4. La competència per a resoldre el procediment i concedir les subvencions correspon a la Batlia municipal. En la resolució s’haurà d’expressar la relació de sol·licitants als que es concedeix la subvenció així com la desestimació expressa de la resta de sol·licituds, indicant el sol·licitant o relació de sol·licitants als que es desestima la subvenció.
Base novena: Termini de la resolució i efectes
El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució als beneficiaris és de 6 mesos a comptar des del dia de finalització en la presentació de sol·licituds.
Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s’ha notificat, sense perjudici de la possibilitat d’interposar els recursos que es tinguin per oportuns.
Base desena: Acceptació i renuncia de la subvenció
Si en el termini de deu dies naturals a partir de la notificació de la resolució no s’hagués presentat renúncia per escrit, s’entendrà acceptada la subvenció pel beneficiari i les obligacions derivades d’aquesta.
Els beneficiaris que per raons justificades no puguin executar les actuacions objecte de subvenció, ho hauran de notificar per escrit abans de la finalització del termini de justificació, indicant els motius de renúncia.
Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions dels beneficiaris de les subvencions:
1. Comunicar a l’òrgan instructor l’acceptació o la renúncia de la subvenció en els termes de la resolució de la concessió. En qualsevol cas, l’acceptació s’entén produïda automàticament si en el termini de deu dies naturals comptadors des que s’hagi notificat la resolució, no es fa constar el contrari.
2. Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
3. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control que pugui dur a terme l’Ajuntament d’Alcúdia o qualsevol dels òrgans de control financer competents i col·laborar i facilitar tota la documentació que se’ls requereixi en l’exercici d’aquestes funcions de control.
4. L’entitat beneficiària haurà de comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
5. L’entitat beneficiària haurà de disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigits per la normativa a fi de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts.
6. El beneficiari haurà de fer constar, si la naturalesa de l’activitat ho fa possible, de manera expressa durant l’acció subvencionada i en la difusió (cartells, programes, etc.) que se’n faci posteriorment, la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcúdia i lliurar una còpia a l’Àrea de Turisme dels materials gràfics i audiovisuals relatius a l’activitat subvencionada.
7. El beneficiari haurà de comunicar, immediatament, qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada.
8. El beneficiari haurà d’acreditar en la justificació, l’import, la procedència i l’aplicació d’aquest fons a les activitats subvencionables, quan les activitats objecte de la subvenció s’hagin finançat amb fons propis o altres subvencions o recursos.
Base dotzena: Pagament de les subvencions i justificació
El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza dia 30 de novembre (inclòs) i l’entitat beneficiària haurà d’aportar la següent documentació:
1. Declaració responsable d’haver dut a terme les actuacions objecte de subvenció d’acord amb la memòria inicial adjuntant fotografies de l’actuació duta a terme (Annex VII)
2. Memòria econòmica on consti d’una relació classificada de despeses i d’ingressos de les activitats realitzades, amb l’aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s’ha realitzat i s’ha destinat als fins per als quals s’ha concedit la subvenció (Annex VIII). Les factures hauran d’haver estat abonades prèviament per l’entitat i com a prova d’això hauran d’anar acompanyades d’un comprovant de transferència bancària o en el seu defecte (en metàl·lic) d’un document acreditatiu del proveïdor que ha estat abonada la factura.
Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen, es requerirà l’entitat per a que en el termini de 10 dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que si no ho fa, ses tindrà per desistida de la subvenció.
L’ajuntament podrà exercir les facultats d’inspecció material de les actuacions dutes a terme als efectes d’esclarir si aquestes s’ajusten a la memòria inicial, i si suposen una millora efectiva en l’accessibilitat o en la supressió de barreres arquitectòniques.
La resolució de pagament se efectuarà per l’òrgan competent i se notificarà a l’entitat preceptora.
Base tretzena : Modificació del projecte
L’entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l’activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l’aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
Base catorzena : Revocació i reintegrament
L’incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes en l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l’entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.
De la mateixa manera, l’obtenció d’ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari o l’alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants de l’actuació, que s’haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d’acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.
No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.
Base quinzena : Règim jurídic
En tot allò no previst a aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d’execució del Pressupost Municipal per a 2018 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.
Alcúdia, 23 d’abril de 2018
El regidor delegat de Turisme
Joan Gaspar Vallori Guayta
ANNEX I
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER L’ELIMINACIÓ DE BARRERES ARQUITECTÒNIQUES A PETITES I MITJANES EMPRESES DEL MUNICIPI D’ALCÚDIA
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
DECLAR
Que accept les bases de la convocatòria de subvencions per L’ELIMINACIÓ DE BARRERES ARQUITECTÒNIQUES A PETITES I MITJANES EMPRESES DEL MUNICIPI D’ALCÚDIA
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
Nota: Totes aquestes dades s’inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
En compliment del que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de Caràcter Personal, l'informam que les dades recollides en aquest formulari s'incorporaran a un fitxer automatitzat propietat d'aquest Ajuntament amb la finalitat d'atendre la seva sol·licitud. Si ho desitja, en qualsevol moment pot exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició previstos per la llei davant l'Oficina del Registre d'aquest Ajuntament, carrer Major, 9. Telèfon 971897100.
ANNEX II
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS I DELS INCLOSOS EN LES BASES DE LA SUBVENCIÓ
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
DECLAR
Que no concorre en mi o en l’entitat representada, cap de les circumstàncies previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i que es compleixen els requisits assenyalats en les bases de la convocatòria de la subvenció.
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
Nota
Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora:
a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.
b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs.
c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració.
d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques, estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.
e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini per reglament.
f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.
g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.
h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària.
No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. Article 13.3.
En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica 1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
ANNEX III
DESCRIPCIÓ DE L’ACTUACIÓ O EL PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
Informació que s’haurà d’especificar al Projecte a presentar que inclou :
1.- Immoble afectat
2.- Objectius i millores en accessibilitat i supressió de barreres arquitectòniques que l’actuació suposa.
3.- Actuacions materials a realitzar
4.- Fotografies prèvies del lloc on es durà a terme l’actuació
5.- Pressupost de despeses per a dur a terme l’actuació
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
Tota la documentació aportada ha d’anar signada.
ANNEX IV
AUTORITZACIÓ A L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA PER A LA CONSULTA DE L’INFORMACIÓ TRIBUTÀRIA I DE LA SEGURETAT SOCIAL
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
AUTORITZ
A l’Ajuntament d’Alcúdia, a consultar les dades de l’entitat que represento, per comprovar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributaries amb l’Estat, l’Ajuntament d’Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes de la Seguretat Social.
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
ANNEX V
DECLARACIÓ DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ, I SI N’ÉS EL CAS, RELACIÓ DE LES SUBVENCIONS I AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES.
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
Declar sota jurament/promesa que:
( ) No ha sol·licitat subvencions a cap altra Administració pública per a la realització de les mateixes actuacions per a les quals formul petició d’ajuda.
( ) Ha sol·licitat, i es troben pendents de resolució, les ajudes públiques que s’indiquen a continuació:
Institució:
Quantitat sol·licitada:
Data:
( ) Ha estat beneficiària per d’altres ajudes o subvencions amb la mateixa finalitat que aquella per la qual es sol·licita subvenció:
Institució:
Quantitat concedida:
Data:
Es compromet a comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia, immediatament després d’haver-se-li atorgat, qualsevol ajuda pública no descrita en aquest document i que li sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals ha sol·licitat la subvenció.
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
ANNEX VI
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DADES DEL PERCEPTOR DE LA SUBVENCIÓ
NOM O RAO SOCIAL:
CIF/NIF:
NÚM COMPTE BANCARI:
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
L’entitat ____________________________________ acredita que el núm. de compte bancari facilitat correspon al perceptor de la subvenció.
Alcúdia, d’ de 2018
El director / el delegat,
Signatura: Signatura
(segell de l’entitat bancària)
ANNEX VII
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
En relació a la subvenció concedida per l’Ajuntament d’Alcúdia per l’eliminació de barreres arquitectòniques a petites i mitjanes empreses del municipi d’Alcúdia
Declar sota la meva responsabilitat:
1.- Que el projecte subvencionat s’ha realitzat. (S’han d’aportar fotografies de l’actuació realitzada)
2.- Que la relació de despeses i d’ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s’adjunta a l’Annex VIII.
3.- Que la subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Alcúdia s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera, amb les subvencions i altres ingressos concurrents, el cost del projecte subvencionat.
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)
ANNEX VIII
MEMÒRIA ECONÒMICA DE L’ACTUACIÓ EXECUTADA
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
RELACIÓ DE FACTURES O DOCUMENTS JUSTIFICATIUS DE L’ACTUACIÓ
|
Dades fiscals del proveïdor |
Num fra. |
Import |
Data emissió |
|
TOTAL |
|||
S’ha d’adjuntar còpia o original de les factures o documents justificatius corresponents a les despeses de l’actuació, les quals hauran de reflectir les següents dades: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura, el seu import i la data d’emissió. La relació d’ingressos ha d’assenyalar la resta d’ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència).
Alcúdia, d’ de 2018
(Signatura)