Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5217
Registre de Personal. Creació del lloc de cap de Departament de Gerència i amortització del lloc de cap de Servei del Consell de Gerència. MF -506

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Creació del lloc de cap de Departament de Gerència i amortització del lloc de cap de Servei del Consell de Gerència. MF-506

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 28 de març de 2018, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en la creació del lloc de cap de Departament de Gerència les característiques del qual estan recollides a la proposta MF-506 que figuren a l’informe adjunt.

2. A la proposta esmentada, el lloc de treball de cap de Departament de Gerència té les funcions específiques que a continuació s’enumeren:

- Col·laborar en la contractació d’adquisicions de béns o serveis, amb l’Oficina de redacció del PGOU respecte a l’Estudi Econòmic Financer, en la resolució de reclamacions per factures impagades així com amb Intervenció per a la correcta comptabilització de despeses, per a informacions sol·licitades per la Sindicatura de comptes, per la previsió de despeses futures, etc.

- Informar sobre les ofertes presentades en licitacions.

- Tramitar encàrrecs i abonaments de projectes o treballs externs que promogui directament la direcció de la Gerència.

- Tramitació de la preparació dels contractes i subvencions i altres activitats generals que es facin a la Gerència d’Urbanisme

- Assessorament legal als òrgans directius de la Gerència i als funcionaris en la tramitació dels expedients administratius si així ho requereixen i en la emissió d’informes relatius a la tramitació dels expedients.

- Funcions de Secretari delegat en els òrgans col·legiats de l’Àrea Consell de la Gerència, a la Comissió del Centre Històric i Catàleg, al Comitè Tècnic d’Activitats, al Consell Rector del Patronat de l’Habitatge i Riba , a les Comissions del Ple i a aquells altres que es puguin crear. 3. Aprovar l’amortització del lloc de cap de Servei del Consell de Gerència amb codi F20250015.

4. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

5. Publicar el contingut de l’ Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 7 de maig de 2018

La Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 506 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

AMC

ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE

ÒRGAN:

AMC011

COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME

UNITAT:

AMC0110100

SECRETARIA DEL CONSELL DE GERÈNCIA

LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F30170025

CAP DE DEPARTAMENT DE LA GERÈNCIA

1

S

28

92

L

AJP

A1

JG1

H1

AG

3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG)

C1

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

S

SINGULARITZAT

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

L

LLIURE DESIGNACIÓ

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

92

  25.152,96 €