Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 5216
Registre de Personal. Acord de correcció error material lloc ajudant/a d'oficis diversos. MF520

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Registre de Personal

Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18/04/18, es va aprovar el següent:

“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-520 que figura als informes adjunts i es concreta modificant la codificació de la jornada i de l’horari a trenta-set hores i mitja a realitzar l’horari d’administració general.

2. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.

3. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”

Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.

Palma, 24 d’abril de 2018

Cap de secció del Registre de Personal

p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014

(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)

Francisca M. Matas Escobar

 

PROPOSTA 520 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI

ÀREA:

AMC

ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE

ÒRGAN:

AMC011

COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME

UNITAT:

AMC0114000

DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA

LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN

ALLÀ ON DIU:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F30700040

AJUDANT/A D'OFICIS DIVERSOS

2

G

12

9

C

AJP

AP

JEA

HE11

AE

3078 - AJUDANT DE PERSONAL D'OFICIS

B1

PL

HA DE DIR:

CODI

LLOC DE TREBALL

NL

TL

CD

CE

FP

ADM

GR

TJ

TH

ESCALES

PLACES - DESCRIPCIONS

REQUISITS

CAT

OBS

F30700040

AJUDANT/A D'OFICIS DIVERSOS

2

G

12

9

C

AJP

AP

JG1

H1

AE

3078 - AJUDANT DE PERSONAL D'OFICIS

B1

PL

LLEGENDA

NL

NÚMERO DE LLOCS

TL

TIPUS DE LLOC

G

GENÈRIC

CD

COMPLEMENT DE DESTÍ

FP

FORMA DE PROVISIÓ

C

CONCURS

ADM

ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

AJP

AJUNTAMENT DE PALMA

GR

GRUP

TJ

TIPUS DE JORNADA

JG1

JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS

JEA

JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS

TH

TIPUS D'HORARI

HE11

6'30h - 14'30h

H1

HORARI D'ADMINISTRACIÓ

OBS

OBSERVACIONS

PL

OCUPAT PER PERSONAL LABORAL

CE

COMPLEMENT ESPECÍFIC

9

  10.265,08 €