Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 5216
Registre de Personal. Acord de correcció error material lloc ajudant/a d'oficis diversos. MF520
Registre de Personal
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 18/04/18, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-520 que figura als informes adjunts i es concreta modificant la codificació de la jornada i de l’horari a trenta-set hores i mitja a realitzar l’horari d’administració general.
2. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
3. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 24 d’abril de 2018
Cap de secció del Registre de Personal
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 520 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AMC |
ÀREA MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE |
ÒRGAN: |
AMC011 |
COORDINACIÓ GENERAL DE MODEL DE CIUTAT, URBANISME I HABITATGE DIGNE / DIRECCIÓ GENERAL D'URBANISME |
UNITAT: |
AMC0114000 |
DEPARTAMENT DE PLANEJAMENT I GESTIÓ URBANÍSTICA |
LLOCS DE TREBALL QUE ES MODIFIQUEN
ALLÀ ON DIU:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30700040 |
AJUDANT/A D'OFICIS DIVERSOS |
2 |
G |
12 |
9 |
C |
AJP |
AP |
JEA |
HE11 |
AE |
3078 - AJUDANT DE PERSONAL D'OFICIS |
B1 |
PL |
HA DE DIR:
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30700040 |
AJUDANT/A D'OFICIS DIVERSOS |
2 |
G |
12 |
9 |
C |
AJP |
AP |
JG1 |
H1 |
AE |
3078 - AJUDANT DE PERSONAL D'OFICIS |
B1 |
PL |
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
G |
GENÈRIC |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
JEA |
JORNADA ESPECIAL AMPLIADA - 40 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
HE11 |
6'30h - 14'30h |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
PL |
OCUPAT PER PERSONAL LABORAL |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
9 |
10.265,08 € |