Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 5182
Bases reguladores de subvencions adreçades a les confraries de Setmana Santa del municipi d'Alcúdia, exercici 2018
En sessió ordinària celebrada dia 14 de maig de 2018, el Ple de l’Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores de les subvencions a les Confraries de Setmana Santa del municipi d’Alcúdia, per a l’exercici 2018.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les referides bases.
Alcúdia, 15 de maig de 2018
El batle Acctal,
Pere Malondra Sánchez
“Bases reguladores de subvencions adreçades a les Confraries de Setmana Santa del municipi d'Alcúdia, exercici 2018
Base primera: Finalitats
Alcúdia és un municipi turístic, amb una afluència de gent molt important, en el qual la barreja cultural i religiosa dels nous vinguts i el fet de tenir una població autòctona bastant reduïda, dificulta la tasca de mantenir les tradicions històriques i culturals. Així doncs, amb la finalitat de poder continuar i mantenir les nostres tradicions, l’Ajuntament d’Alcúdia crea una línia d’ajuda per a les Confraries de Setmana Santa (SS) del municipi d'Alcúdia.
Aquestes ajudes van destinades a cobrir les despeses derivades de la restauració, neteja i ornamentació dels passos, per tal de poder participar a les processons de Setmana Santa (Diumenge de Rams, Dijous i Divendres Sant...).
Base segona: Compromisos de les entitats beneficiàries
Les entitats beneficiàries s’hauran de comprometre a dur a terme les Desfilades de Setmana Santa, (Diumenge de Rams, Dijous i Divendres Sant...), i a col·laborar amb l’Ajuntament d’Alcúdia en totes aquelles qüestions derivades de l’organització de les festes de Pasqua.
Base tercera: entitats beneficiàries
Podran ser entitats beneficiàries d'aquestes subvencions les confraries de Setmana Santa de la ciutat d'Alcúdia, que compleixin els requisits següents:
· Estar legalment constituïda i inscrita en el registre que correspongui.
· Gaudir de capacitat jurídica i d’obrar.
· No tenir ànim de lucre.
· Tenir la seu social i d’actuació en el municipi d’Alcúdia.
· Estar inscrita en el Registre de Centres, Serveis i Entitats de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el Registre Municipal d'Entitats Ciutadanes i altres registres de les administracions públiques que correspongui.
· Haver justificat subvencions concedides en anys anteriors.
· Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Alcúdia i no trobar-se sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o a cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.
· No incórrer en cap supòsit contemplat a l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Base quarta: Naturalesa de la subvenció
Les subvencions d'aquesta convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a obtenir altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix són compatibles amb altres ajuts o subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte, sempre que el total de les subvencions o ajuts rebuts no superi el cost del projecte subvencionat.
El fet de rebre una subvenció implica l'obligatorietat de dur a terme el projecte finançat. Per tal d’executar la totalitat del pressupost, l’entitat beneficiària ha de buscar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d'acord amb el que estableix la base 13a (Justificació i pagament de la subvenció).
En el cas de no executar-se el 100% de la quantia del pressupost presentat, l'import de la subvenció es veurà reduïda en la mateixa proporció.
Base cinquena: Pressupost
Per aquesta finalitat existeix crèdit adequat en el Pressupost general de l’Ajuntament d’Alcúdia de l’exercici 2018, aprovat definitivament dia 12 de febrer, concretament a la partida pressupostària CU 334 489003 “APORTACIÓ CONFRARIES SETMANA SANTA” del municipi d’Alcúdia, amb una dotació econòmica de 5.408,00 euros.
Base sisena: Publicació de la convocatòria i l'inici del procediment
La convocatòria, les seves bases i l'inici del procediment de concessió de subvencions es produeixen d’ofici. El Ple de l’Ajuntament serà l’òrgan encarregat de la seva aprovació. Aquestes bases es publicaran en el BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS), al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina Web www.alcudia.net, per tal que les entitats interessades puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base Novena.
Base setena: Sol·licitud i documentació
Les entitats interessades, que compleixin els requisits que determinen aquestes bases, hauran de presentar la documentació següent:
1. Sol·licitud de subvenció, d’acord amb el model adjunt (annex 1).
2. Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (annex 2).
3. Projecte d' activitats a desenvolupar, exercici 2018 (annex 3).
4. Pressupost d'ingressos i despeses del projecte a desenvolupar, exercici 2018.
5. Fotocòpia del CIF de l’entitat sol·licitant i del DNI o NIE del representat legal de l’entitat i, si escau, de la persona autoritzada per signar la sol·licitud . ⃰
6. Còpia compulsada de l'acta de la Junta Directiva en la qual s'anomena el nou representant legal i en la què hi apareixen la resta de representants.*
7. Documentació acreditativa de la constitució de l'entitat associativa o organitzativa sense ànim de lucre i dels seus estatuts degudament registrats o, si s'escau, de la modificació d'aquella, així com dels nous estatuts inscrits en el registre pertinent.*
8. Certificat expedit pel secretari/a de l'entitat amb el número de socis al corrent de pagament de les seves quotes i les efectivament cobrades en l’exercici corrent o en l’anterior.
9. Declaració de no haver demanat cap altre suport, ajut o subvenció, en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol entitat pública o privada per a per la mateixa finalitat (annex 4).
10. Certificat bancari, acreditatiu de compte corrent o la llibreta, en la què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció que es pugui concedir (annex 5).*
* Nota: No es necessari presentar aquells documents esmentats als apartats 5 (llevat del NIF de la persona autoritzada, si s'escau), 6, 7 i 10 si ja es van presentar al Departament de l'Ajuntament d'Alcúdia competent en matèria de cultura en alguna de les convocatòries de subvencions corresponents a l'any 2011 o posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis i es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es van presentar, així com la referència de la convocatòria.
Base vuitena: Despeses subvencionables i import
D’acord amb l’establert a l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, són despeses subvencionables aquelles:
· Que són estrictament necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte que s’hagi duit a terme durant la temporalització prevista a la Base segona i respongui a la naturalesa del projecte “Desfilades de Setmana Santa al municipi d'Alcúdia".
· Que siguin raonables i compleixin els principis de bona gestió financera, i en especial, de rendibilitat i eficàcia de costos.
· Que no superin el valor de mercat.
No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:
· Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.
· Les despeses financeres i les de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.
· Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.
· Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.
· Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon i internet.
L’aportació econòmica estipulada a la partida pressupostària CU 334 489003 “APORTACIÓ CONFRARIES SETMANA SANTA” de 5.408,00 euros, es distribuirà proporcionalment entre les entitats sol·licitants. L’import màxim de subvenció per confraria no podrà excedir de 1.352,00 € i només seran imputables les despeses derivades de la restauració, neteja i ornamentació dels passos, d’acord amb la Base primera d’aquestes bases.
La suma total de subvencions no podrà excedir l’import estipulat a la partida.
Base novena: Termini i lloc de presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Alcúdia i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica a la base setena d’aquestes Bases, en el Registre General Municipal o a qualsevol dels llocs previst a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre. El termini de presentació de sol·licituds començarà el dia després de la data de la publicació de la convocatòria d’aquestes bases al BOIB i acabarà transcorreguts 15 dies hàbils posteriors a aquesta data. Durant aquest termini les bases estaran publicades en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament d’Alcúdia, així com a la seva pàgina web, www.alcudia.net
Base desena: Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment
L'inici del procediment de concessió de subvencions es produeix ofici, mitjançant l’aprovació pel Ple de les Bases que regulen la convocatòria. Un vegada aprovades les Bases reguladores, aquestes seran publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web www.alcudia.net.
La convocatòria d'aquestes subvencions es publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d’acord amb l'article 20.8.b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix una Comissió tècnica d’avaluació, què és l’encarregada de la instrucció del procediment i que la integren les persones relacionades tot seguit:
· La tècnica de Cultura i Educació o persona en qui delegui.
· El TAE d'Intervenció o persona en qui delegui.
· Secretari/a: Auxiliar administratiu/va de l'àrea de Cultura (amb veu però sense vot).
A la Comissió tècnica d'avaluació li correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre l’acta o informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució provisional per part del regidor delegat de Cultura, d'acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
En qualsevol cas, la Comissió tècnica d’avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s'hagi de pronunciar la resolució i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.
D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes, l'òrgan competent (Comissió tècnica d’avaluació) concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar les deficiències. Si durant aquest termini, l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l'Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
El termini màxim per resoldre és de sis mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització de presentació de sol·licituds. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des que s’hagi notificat o bé es podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s'hagi notificat.
Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions de les entitats beneficiàries d’aquestes subvencions:
Comunicar a l'àrea de Cultura l'acceptació o la renúncia de la subvenció en els termes de la resolució de la concessió. En qualsevol cas, l'acceptació s’entén produïda automàticament si en el termini de quinze dies comptadors des que s’hagi notificat la resolució no es fa constar el contrari.
Complir l'objectiu, executar el projecte, realitzar l'activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control que pugui dur a terme l’Ajuntament d’Alcúdia o qualsevol dels òrgans de control financer competents i col·laborar i facilitar tota la documentació que se’ls requereixi en l'exercici d'aquestes funcions de control.
L’entitat beneficiària haurà de disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigits per la normativa a fi de garantir l'adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts.
L'entitat beneficiària haurà de fer constar, si la naturalesa de l'activitat ho fa possible, de manera expressa durant l’acció subvencionada i en la difusió (cartells, programes, etc.) que se’n faci posteriorment, la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcúdia i lliurar una còpia a l'àrea de Cultura dels materials gràfics i audiovisuals relatius a l'activitat subvencionada.
L’entitat beneficiària haurà de comunicar immediatament qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l'activitat subvencionada.
L’entitat beneficiària haurà de comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia l'obtenció de subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajuts, pot donar lloc a la modificació de resolució de concessió.
L’entitat beneficiària haurà d'acreditar a la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d'aquest fons a les activitats subvencionables, quan les activitats objecte de la subvenció s’hagin finançat amb fons propis o altres subvencions o recursos.
Base dotzena: Modificació del projecte
L'entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l'activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l'aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
Base tretzena: Justificació i pagament
El termini de justificació de la subvenció atorgada finalitza dia 20 de juny de 2018 (inclòs) i l’entitat beneficiària haurà d’aportar la següent documentació:
1. Memòria tècnica de les activitats subvencionades.
2. Declaració responsable de la realització del projecte finançat (annex 6).
3. Memòria econòmica de l'activitat subvencionada que consti d’una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades, amb l'aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s'ha realitzat i s’ha destinat a la finalitat per a la qual s'ha concedit la subvenció (annex 7). Les factures hauran d’haver estat abonades prèviament per l'entitat i com a prova d'això hauran d’anar acompanyades d’un comprovant de transferència bancària o en el seu defecte (metàl·lic) d'un document acreditatiu del proveïdor que demostri que la factura ha estat abonada.
4. Certificat o declaració responsable d’estar al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Estat, amb el Govern de les Illes Balears, amb l’Ajuntament d'Alcúdia, així com amb el pagament de les quotes de la Seguretat Social. O bé, autorització per a que l'Ajuntament ho pugui comprovar (annex 8).
D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la justificació de la subvenció no compleix els requisits enumerats anteriorment es requerirà l’entitat sol·licitant, via correu electrònic, per a que, dins el termini de 10 dies hàbils, esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que si no ho fa desisteix de la subvenció.
La resolució de pagament s’efectuarà per l’òrgan competent i se notificarà a l'entitat preceptora.
Base catorzena: Revocació i reintegrament
L'incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes a l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l’entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.
De la mateixa manera, l’obtenció d’ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari, o l'alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants del projecte cultural, que s'haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d'acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.
No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.
Base quinzena: Règim jurídic
En tot allò no previst a aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvencions 887/2006, aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d’1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d’execució del Pressupost Municipal per a 2018 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques, així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.
Base setzena: Recursos
Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució.
No obstant això, s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent, tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alcúdia, 9 d’abril de 2018
El regidor de Cultura La tècnica de Cultura
Pere Malondra Sánchez Carme Suàrez Gómez”
“ANNEX I
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de subvenció)
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ CONFRARIES DE SETMANA SANTA DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA, EXERCICI 2018
DADES ASSOCIACIÓ:
NOM:
NIF:
Adreça:
Telèfon:
Representat per:
Núm. inscripció en el registre:
DECLARACIONS
, amb NIF , en qualitat de i en representació de l'entitat sol·licitant,
DECLAR
Que accept les bases de la convocatòria de subvencions CONFRARIES DE SETMANA SANTA DEL MUNICIPI D'ALCÚDIA, exercici 2018
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
Nota: Totes aquestes dades s’inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d’acord amb l'art. 20.8. b de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
ANNEX 2
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS (BOE núm. 276 de 18.11.2003)
DADES D’IDENTIFICACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
Nom de la institució, entitat o empresa:
NIF:
Adreça / domicili social:
Codi postal:
Població:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
Fax:
DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM I REPRESENTACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
Cognoms i nom:
NIF:
Adreça:
Codi postal:
Població:
DECLARACIÓ
La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1
Data:
Segell de la institució, entitat o empresa Signatura del / de la representant legal
-------------------------------------------------------------------------------------
1.Article 13.2. No es podrà obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei, les persones o entitats en les quals es doni alguna de les següents circumstàncies, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora: a) Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics o per delictes de prevaricació, suborn, malversació de fons públics, tràfic d'influències, fraus i exaccions il·legals o delictes urbanístics. (b) Haver sol·licitat la declaració de concurs voluntari, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarats en fallida, llevat que en aquest hagi adquirit l’eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats segons la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi finalitzat el període d'inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs. (c) ) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb (d) Estar sotmesa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, en qualsevol dels supòsits de la Llei 3/2015, 30 de març, reguladora de l'exercici de l’alt càrrec de l’Administració General de l'Estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del Règim Electoral General, en els termes establerts a la mateixa o a la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. (e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini. (f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal (g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament. (h) Haver estat sancionats mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions conforme a aquesta o altres lleis que així ho estableixin. (i) No podran accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes a l'article 11.3, segon paràgraf quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. (j) Les prohibicions d'obtenir subvencions també afectaran a aquelles empreses que, per raó de les persones que les regeixen o d’altres circumstàncies, es pugui presumir que son continuació o que deriven, per transformació, fusió o successió, d'altres empreses en les que haguessin concorregut aquelles. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
ANNEX 3
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT O PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ. EXERCICI 2018
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
Nom de l'associació:
NIF:
Adreça:
Telèfon:
Representat per:
Informació que heu d'especificar en el projecte a presentar, que ha d’incloure:
1. Nom del projecte.
2. Objectius.
3. Explicació detallada de l'activitat.
4. Pla de treball (calendari d’execució).
5. Pressupost desglossat de despeses i ingressos.
6. Recursos humans (equip humà que s'encarrega de realitzar el projecte).
7. Projecció col·lectiva i pública (número de destinataris i àmbit territorial al qual va adreçat el projecte):
· Menys de 500 persones.
· De 500 a 1000 persones.
· De 1000 a 2000 persones.
· De 2000 a 5000 persones.
· Més de 5.000 persones.
8. Difusió del projecte (mesures per donar a conèixer o publicitar l'activitat cultural).
(Signatura)
* Us recordam que el projecte ha de ser un document separat que contengui els anteriors apartats i en el que s’expliqui detalladament les activitats subvencionables.
Tota la documentació aportada ha d’anar signada.
ANNEX 4
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de subvenció)
DECLARACIÓ DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ, I SI N’ÉS EL CAS, RELACIÓ DE LES SUBVENCIONS I AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES
Representant legal de l'entitat sol·licitant
Nom i cognoms:
DNI:
Com a representant legal de l'entitat:
Amb domicili a:
Amb CIF:
Declar sota jurament/promesa que l'entitat que represent:
No ha sol·licitat subvencions a cap altra Administració pública per a la realització de les mateixes activitats per les quals fomul petició d’ajuda.
(Si no ha sol·licitat cap ajuda, assenyalar amb una X)
Ha sol·licitat, i es troben pendents de resolució, les ajudes públiques que s’indiquen a continuació:
Institució:
Quantitat sol·licitada:
Data:
Ha estat beneficiària per a la realització del mateix programa d’activitats per a la qual sol·licita subvenció, de les ajudes públiques que es detallen a continuació:
Institució:
Quantitat concedida:
Data:
Es compromet a comunicar a la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Alcúdia, immediatament després d’haver-se-li atorgat, qualsevol ajuda pública no descrita en aquest document i que li sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals ha sol·licitat la subvenció.
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
ANNEX 5
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de subvenció)
SOL· LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
CIF/NIF PERCEPTOR:
LLINATGES I NOM / DENOMINACIÓ SOCIAL:
ADREÇA:
LOCALITAT:
CODI POSTAL:
PROVÍNCIA:
TELÈFON:
FAX:
DADES BANCÀRIES
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL:
BIC SWIFT:
IBAN BANC OFICINA NUM DE COMPTE
ÉS
Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l'entitat que represent.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT Alcúdia, d 20
DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les El perceptor,
que consten en aquesta oficina:
El director / el delegat,
Signatura: Signatura
(segell de l'entitat bancària)
APORTACIONS CONFRARIES SETMANA SANTA 2018
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER LES CONFRARIES D'ALCÚDIA A LA FASE DE SOL·LICITUD
Marcau amb "X" les caselles corresponents
Sol·licitud de subvenció, d’acord amb el model adjunt (annex 1).
Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (annex 2).
Projecte d' activitats a desenvolupar, exercici 2018 (annex 3).
Pressupost d'ingressos i despeses del projecte a desenvolupar, exercici 2018.
Fotocòpia del CIF de l’entitat sol·licitant i del DNI o NIE del representat egal de l’entitat i, si escau, de la persona autoritzada per signar la sol·licitud. ⃰
Còpia compulsada de l'acta de la Junta Directiva en la qual s'anomena el nou representant legal i en la què hi apareixen la resta de representants.*
Documentació acreditativa de la constitució de l'entitat associativa o organitzativa sense ànim de lucre i dels seus estatuts degudament registrats o, si s'escau, de la modificació d'aquella, així com dels nous estatuts inscrits en el registre pertinent.*
Certificat expedit pel secretari/a de l'entitat amb el número de socis al corrent de pagament de les seves quotes i les efectivament cobrades en l’exercici corrent o en l’anterior.
Declaració de no haver demanat cap altre suport, ajut o subvenció, en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol entitat pública o privada per a per la mateixa finalitat (annex 4).
Certificat bancari, acreditatiu de compte corrent o la llibreta, en la què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció que es pugui concedir (annex 5).*
* Nota: No es necessari presentar aquells documents senyalitzats amb l’asterisc (llevat del NIF de la persona autoritzada, si s'escau), si ja es van presentar al Departament de l'Ajuntament d'Alcúdia competent en matèria de Cultura en alguna de les convocatòries de subvencions corresponents a l'any 2011 o posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis i es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es van presentar, així com la referència de la convocatòria.
ANNEX 6
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
, com a representant de l'entitat , amb CIF ,
en relació a les subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Alcúdia per dur a terme el programa d'activitats “PROCESSONS SETMANA SANTA 2018”
Declar sota la meva responsabilitat:
1. Que l’esmentat projecte subvencionat s’ha realitzat.
2. Que la relació de despeses i ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s'adjunta (annex 7).
(Nota: La relació de despeses ha de reflectir les següents dades de les factures o documents acreditatius: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura, el seu import i la data d'emissió. La relació d'ingressos ha d’assenyalar la resta d'ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència).
3. Que la subvenció atorgada per l'Ajuntament d’Alcúdia s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera, amb les subvencions i altres ingressos concurrents, el cost del projecte subvencionat.
4. Que s’adjunten còpies confrontades de la totalitat dels justificants del pressupost d’execució del projecte cultural subvencionat i que, si n’és el cas, la resta de documentació relativa al projecte cultural resten a disposició de l’Ajuntament d’Alcúdia a la seu d’aquesta entitat.
I perquè consti, sign aquesta declaració a
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
ANNEX 7
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PER LA CONFRARIA:
RELACIÓ DE DESPESES D’EXECUCIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
EXERCICI 2018
Núm. d'ordre |
Núm fra. |
Data emissió |
Dades fiscals del proveïdor (Nom i NIF) |
Concepte |
Import |
Data de pagament |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
Data:
Signat:
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PER LA CONFRARIA:
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
RELACIÓ D’INGRESSOS DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
EXERCICI 2018
(S’han d’indicar els altres ajuts, subvencions, recursos o fons propis amb què es finança la realització del projecte)
AJUDES, SUBVENCIONS O ALTRES INGRESSOS ECONÒMICS
PROCEDÈNCIA |
Import |
---|---|
AJUNTAMENT D’ALCÚDIA |
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
Data:
Signat:
ANNEX 8
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
AUTORITZACIÓ PER A L'AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
DADES DE L'ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efectes de notificacions):
Localitat:
C.P.:
Telèfons:
Fax:
Adreça electrònica:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon:
Qualitat de la seva representació:
AUTORITZ
L'Ajuntament d'Alcúdia a consultar les dades de l'entitat que represent, per comprovar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Estat, el Govern de les Illes Balears, l'Ajuntament d'Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes de la Seguretat Social.
Aquesta autorització vigirà durant la present anualitat.
( ) Associacions Culturals
( ) Centres escolars
( ) APIMAS
Alcúdia, d 20
(Signatura)
APORTACIONS CONFRARIES SETMANA SANTA 2018
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER LES CONFRARIES D’ALCÚDIA A LA FASE DE JUSTIFICACIÓ
Marcau amb “X” les caselles corresponents
Memòria tècnica. Memòria explicativa de l’activitat realitzada: comentari i avaluació dels resultats obtinguts.
Declaració responsable de la realització del projecte cultural subvencionat (annex 6).
Memòria econòmica de l’activitat subvencionada, que consti d’una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades, amb l'aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s'ha realitzat (annex 7).
Certificats d’estar al corrent amb la Seguretat Social, amb l’Agència Tributària i amb l’Ajuntament d’Alcúdia, o bé, autorització per poder-ho comprovar (annex 8)
Nota:
Aquests impresos s’han d’emplenar degudament i s’han de signar tots els fulls.
Termini màxim per a presentar la justificació: 20/06/2018”