Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 5180
Bases reguladores de les subvencions per al Foment del Teatre Escolar, adreçades als Centres Escolars d’Alcúdia i a les Associacions de Pares i Mares, exercici 2018
En sessió ordinària celebrada dia 14 de maig de 2018, el Ple de l’Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores de les subvencions per al Foment del Teatre Escolar, adreçades als centres escolars d’Alcúdia i a les associacions de pares i mares, per a l’exercici 2018.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les referides bases.
Alcúdia, 15 de maig de 2018
El batle Acctal,
Sr. Pere Malondra Sánchez
“Bases reguladores de les subvencions per al Foment del Teatre Escolar, adreçades als Centres Escolars d’Alcúdia i a les Associacions de Pares i Mares, exercici 2018
Base primera: Finalitats
L’Ajuntament d’Alcúdia, amb la finalitat de potenciar el teatre des de l’edat escolar com a disciplina que ajuda a desenvolupar capacitats intel·lectuals i valors entre els individus i que aglutina matèries curriculars de l’ensenyament obligatori com la literatura, la llengua, les arts plàstiques, arts audiovisuals i les noves tecnologies, crea aquesta línea d’ajuda al foment de les arts escèniques entre la població escolar.
L’objecte d’aquestes bases és regular les subvencions adreçades al Foment del Teatre Escolar per a la captació de nous públics.
En aquest sentit l’Àrea de Cultura organitza cada any una Mostra de Teatre Escolar en la què participen els centres educatius del municipi i es representen espectacles produïts per la comunitat educativa i per les APIMAS.
Aquestes subvencions són per cobrir les despeses derivades dels tallers de teatre, tant de les APIMAS com dels centres educatius, que es realitzen dins els centres escolars.
Base segona: Objectius
Els objectius de les subvencions “Foment del Teatre escolar” són els següents:
Base tercera: Entitats beneficiàries
Poden ser entitats beneficiàries d’aquestes subvencions les Associacions de Pares i Mares o els centres educatius, que compleixin els requisits següents:
Base quarta: Naturalesa de la subvenció
Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes a la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del projecte cultural subvencionat.
El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el projecte subvencionat. Per tal d’executar la totalitat del pressupost, l’entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d’acord amb el que estableix la base 13a (Justificació i pagament de la subvenció).
En el cas de no executar-se el 100% de la quantia del pressupost presentat, la quantia de la subvenció es veurà reduïda en la mateixa proporció.
Base cinquena: Dotació pressupostària
Per aquesta finalitat existeix crèdit adequat al Pressupost general de l’Ajuntament d’Alcúdia de l’exercici 2018, aprovat definitivament dia 12 de febrer, a la partida pressupostària CU 334 489001, Aportació APIMAS FOMENT TEATRE ESCOLAR, per un import de 5.400,00 euros.
Base sisena: Publicació de la convocatòria i inici del procediment
La convocatòria, les seves bases i l’inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici. El Ple de l’Ajuntament serà òrgan encarregat de la seva aprovació. Aquestes seran publicades al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.alcudia.net, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base Novena.
Base setena : Sol·licitud i documentació
Les entitats interessades, que compleixin els requisits que determinen aquestes bases han de presentar la següent documentació:
*No serà necessari presentar aquells documents esmentats als apartats 5 (llevat del NIF de la persona autoritzada, si s’escau), 6 i 10 si ja es van presentar davant del Departament de l’Ajuntament d’Alcúdia competent en matèria de cultura en alguna de les convocatòries de subvencions corresponents a l’any 2011 o posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis i es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es van presentar, així com la referència de la convocatòria.
Base vuitena: Despeses subvencionables i import
D’acord amb l’establert a l’art. 31 de la llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, General de Subvencions són despeses subvencionables aquelles:
No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:
La naturalesa dels projectes culturals queda recollida a la base quarta d’aquestes bases i l’import de la subvenció per APIMA o centre educatiu es calcularà en base als següents criteris:
Modalitat A. Activitat extraescolar.
Destinada exclusivament a les APIMAS que presentin produccions teatrals procedents de l’activitat extraescolar a la XV Mostra de Teatre Escolar.
Línia de subvenció per a les despeses de realització de l’espectacle (escenografia, vestuari i altres) i així com per les despeses derivades de la contractació dels monitors per dur a terme l’activitat: fins a 750 € per a cada obra.
En cap cas la suma total podrà excedir els 1.650 € per APIMA.
Modalitat B. Activitat escolar.
Destinada als centres escolars d’educació infantil, primària i secundària que presenten obres a la XV Mostra de Teatre Escolar.
Es crea una línia de subvenció de 8 € per alumne/a, per a les despeses de vestuari, escenografia i altres despeses derivades de la realització de l’espectacle presentat a la XV Mostra de Teatre Escolar.
En cap cas la suma total podrà excedir els 1.650 € per centre.
Quan les entitats beneficiàries siguin deutores de l’Ajuntament d’Alcúdia, com a conseqüència d’un deute, vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.
Base novena: Termini i lloc de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Alcúdia i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica a la base setena d’aquestes bases, en el Registre General Municipal o a qualsevol dels llocs prevists a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre. El termini de presentació de sol·licituds començarà el dia després de la data de la publicació de la convocatòria d’aquestes bases al BOIB i acabarà transcorreguts 15 dies hàbils posteriors a aquesta data. Durant aquest termini les bases estaran publicades al tauló d’anuncis de l’Ajuntament d’Alcúdia, així com a la seva pàgina web, www.alcudia.net
Base desena: Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment
L’inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici, mitjançant l’aprovació per Ple de les bases que regulen la convocatòria. Una vegada aprovades les bases reguladores, aquestes seran publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.alcudia.net
La convocatòria d’aquestes subvencions se publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix una Comissió tècnica d’avaluació, que és l’encarregada de la instrucció del procediment i que la integren les persones relacionades tot seguit:
A la Comissió tècnica d’avaluació li correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució provisional per part del Regidor Delegat de Cultura, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes bases.
En qualsevol cas, la Comissió tècnica d’avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.
D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d'octubre, de procediment administratiu comú de administracions públiques, si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes, l'òrgan competent (Comissió tècnica d’avaluació) concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar les deficiències. Si durant aquest termini, l'entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l'Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
El termini màxim per resoldre és de sis mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s’ha notificat.
Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions:
Base dotzena : Modificació del projecte
L’entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l’activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l’aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
Base tretzena : Justificació i pagament
El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza dia 28 de juny de 2018 (inclòs) i l’entitat beneficiària haurà d’aportar la següent documentació:
D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud o justificació de la subvenció són incorrectes o incompletes, l’òrgan competent (Comissió tècnica d’avaluació) requerirà l’entitat sol·licitant, via correu electrònic, concedint un termini de 10 dies hàbils per esmenar deficiències. Si durant aquest termini, la entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l’Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
La resolució de pagament se efectuarà per l’òrgan competent i se notificarà a l’entitat preceptora.
Base catorzena : Revocació i reintegrament
L’incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes en l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l’entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.
De la mateixa manera, l’obtenció d’ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari o l’alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants del projecte educatiu/cultural, que s’haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d’acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.
No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.
Base quinzena: Règim jurídic
En tot allò no previst a aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d’execució del Pressupost Municipal per a 2018 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.
Base setzena: Recursos
Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució.
No obstant això s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent, tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alcúdia, 24 d’abril de 2018
El regidor de Cultura La tècnica de Cultura, Educació i Festes
Pere Malondra Sánchez Carme Suárez Gómez”
“ANNEX I
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER AL FOMENT DEL TEATRE ESCOLAR, ADREÇADA A LES APIMAS I/O ALS CENTRES ESCOLARS D’ALCÚDIA, EXERCICI 2018
DADES DE L’APIMA O DEL CENTRE EDUCATIU
NOM:
NIF:
Adreça:
Telèfon:
Representat per:
Núm. d’inscripció al registre:
DECLARACIONS
, amb NIF en qualitat de i en representació de l’entitat sol·licitant,
DECLAR
Que accept les bases de la convocatòria de subvencions per al FOMENT DEL TEATRE ESCOLAR adreçada a les Apimas i/o als centres escolars d’Alcúdia, exercici 2018.
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
Nota: Totes aquestes dades s’inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
ANNEX 2
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
(BOE núm. 276, de 18.11.2003)
DADES D'IDENTIFICACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
Nom de la institució, entitat o empresa:
NIF:
Adreça/domicili social:
Codi postal:
Població:
Telèfon/s:
Adreça electrònica:
Fax:
DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM I REPRESENTACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
Cognoms i nom:
NIF:
Adreça:
Codi postal:
Població:
DECLARACIÓ
La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article 13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1
Data:
Segell de la institució, entitat o empresa Signatura del/de la representant legal
1.Article 13.2. No es podrà obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei, les persones o entitats en les quals es doni alguna de les següents circumstàncies, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora: a) Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics o per delictes de prevaricació, suborn, malversació de fons públics, tràfic d'influències, fraus i exaccions il·legals o delictes urbanístics. (b) Haver sol·licitat la declaració de concurs voluntari, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarats en fallida, llevat que en aquest hagi adquirit l’eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats segons la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi finalitzat el període d'inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs. (c) ) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb (d) Estar sotmesa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, en qualsevol dels supòsits de la Llei 3/2015, 30 de març, reguladora de l'exercici de l’alt càrrec de l’Administració General de l'Estat, de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electes regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del Règim Electoral General, en els termes establerts a la mateixa o a la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. (e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en la forma que es determini. (f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal (g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament. (h) Haver estat sancionats mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions conforme a aquesta o altres lleis que així ho estableixin. (i) No podran accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes a l'article 11.3, segon paràgraf quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. (j) Les prohibicions d'obtenir subvencions també afectaran a aquelles empreses que, per raó de les persones que les regeixen o d’altres circumstàncies, es pugui presumir que son continuació o que deriven, per transformació, fusió o successió, d'altres empreses en les que haguessin concorregut aquelles. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
ANNEX 3
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT O EL PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ. ANY 2018
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
Nom del centre:
NIF:
Adreça:
Telèfons:
Representat per:
Informació que heu d’especificar al projecte a presentar i que ha d’incloure:
1.- Nom del Projecte.
2.- Objectius.
3.- Activitats a realitzar.
4.- Número d’alumnes beneficiaris.
5.- Durada de l’activitat (especificar total d’hores curs escolar).
6.- Pressupost de despeses i d’ingressos que ocasiona l’activitat .
*Us recordam que el projecte ha de ser un document a part que contengui aquests apartats i en el què s’expliqui detalladament les activitats subvencionables.
Tota la documentació aportada ha d’anar signada.
(Signatura)
ANNEX 4
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ, I SI N’ÉS EL CAS, RELACIÓ DE LES SUBVENCIONS I AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES
Representant legal de l’entitat sol·licitant
Nom i llinatges:
DNI:
Representant legal de l’entitat:
Domicili:
CIF:
Declar sota jurament/promesa que l’entitat que represent:
No ha sol·licitat subvencions a cap altra Administració pública per a la realització de les mateixes activitats per a les quals formul petició d’ajuda.
(Si no s’ha sol·licitat cap ajuda, assenyalar amb una X)
Ha sol·licitat, i es troben pendents de resolució, les ajudes públiques que s’indiquen a continuació:
Institució:
Quantitat sol·licitada:
Data:
Ha estat beneficiària per a la realització del mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita subvenció, de les ajudes públiques que es detallen a continuació:
Institució:
Quantitat concedida:
Data:
Es compromet a comunicar a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Alcúdia, immediatament després d’haver-se-li atorgat, qualsevol ajuda pública no descrita en aquest document i que li sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals ha sol·licitat la subvenció.
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
ANNEX 5
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
CIF/NIF PERCEPTOR:
LLINATGES I NOM / DENOMINACIÓ SOCIAL:
ADREÇA:
LOCALITAT:
C.POSTAL:
PROVÍNCIA:
TELÈFON:
FAX:
DADES BANCÀRIES
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL:
BIC SWIFT:
IBAN BANC OFICINA NÚM DE COMPTE
ES
Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l’entitat que represent.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT Alcúdia, d de 2018
DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les El perceptor,
que consten en aquesta oficina:
El director / el delegat,
Signatura: Signatura
(segell de l’entitat bancària)
SUBVENCIONS PER AL FOMENT DEL TEATRE ESCOLAR 2018
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER LES APIMAS I/O PELS CENTRES EDUCATIUS D’ALCÚDIA A LA FASE DE SOL·LICITUD
Marcau amb “X” les caselles corresponents
( ) Model de sol·licitud (annex 1).
( ) Declaració responsable de compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex 2).
( ) Projecte de les activitats a realitzar pel centre educatiu durant l’any 2018 (annex 3).
( ) Pressupost d’ingressos i despeses del 2018, el qual ha d’estar vinculat amb l’objecte de la convocatòria.
( ) Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat sol·licitant i del DNI del representant legal que signa la sol·licitud.*
( ) Fotocòpia compulsada del nomenament del representant legal.*
( ) Certificat, expedit pel secretari/a del centre educatiu, en el cas que l’activitat l’organitzi el propi centre, en el què hi figuri el nom de l’obra presentada a la XV Mostra de Teatre Escolar 2018, el nom complet i el número d’alumnes participants a cada una d’elles i la data en el moment de sol·licitar la subvenció.
( ) Certificat, expedit pel secretari/a de l’Associació de pares i mares, en el cas que l’activitat l’organitzi l’APIMA, en el què hi figuri el número de socis al corrent de pagament de les seves quotes i les efectivament cobrades en l’exercici corrent o en l’anterior. Així com el nom complet i el número d’obres presentades a la XV Mostra de Teatre Escolar 2018 per l’Apima.
( ) Declaració expressa en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions concedides per qualsevol institució pública o privada per la mateixa finalitat (annex 4).
( ) Certificat bancari, acreditatiu del compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció que es pugui concedir (annex 5)*.
*Nota:
Aquests impresos s’han d’emplenar degudament i s’han de signar tots els documents.
No és necessari presentar aquells documents senyalitzats amb l’asterisc (llevat del NIF de la persona autoritzada, si s’escau), si ja es van presentar al Departament de l’Ajuntament d’Alcúdia competent en matèria d’Educació en alguna de les convocatòries de subvencions corresponents a l’any 2011 o posteriors, sempre que no hi hagi hagut canvis i es facin constar la data i l’òrgan o dependència en què es van presentar, així com la referència de la convocatòria.
ANNEX 6
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
, com a representant de l’entitat , amb CIF , en relació a la subvenció concedida per l’Ajuntament d’Alcúdia per dur a terme el programa d’activitats
Declar sota la meva responsabilitat:
1.- Que l’esmentat projecte subvencionat s’ha realitzat.
2.- Que la relació de despeses i d’ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s’adjunta (annex 7).
(Nota: La relació de despeses ha de reflectir les següents dades de les factures o documents acreditatius: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura, el seu import i la data d’emissió. La relació d’ingressos ha d’assenyalar la resta d’ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència).
3.- Que la subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Alcúdia s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera, amb les subvencions i altres ingressos concurrents, el cost del projecte subvencionat.
4.- Que s’adjunten còpies confrontades de la totalitat dels justificants del pressupost d’execució del projecte educatiu subvencionat i que, si n’és el cas, la resta de documentació relativa a aquest projecte resten a disposició de l’Ajuntament d’Alcúdia a la seu d’aquesta entitat.
I perquè consti, sign aquesta declaració a
Alcúdia, d de 2018
Signatura
ANNEX 7
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE O L’APIMA:
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
RELACIÓ DE DESPESES D’EXECUCIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
EXERCICI 2018
Núm. d’ordre |
Núm fra. |
Data emissió |
Dades fiscals del proveïdor (Nom i NIF) |
Concepte |
Import |
Data de pagament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
|
Data:
Signat:
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE O L’APIMA:
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
RELACIÓ D’INGRESSOS DEL PROJECTE SUBVENCIONAT.
EXERCICI 2018
(S’han d’indicar els altres ajuts, subvencions, recursos o fons propis amb què es finança la realització del projecte)
AJUDES, SUBVENCIONS O ALTRES INGRESSOS ECONÒMICS
PROCEDÈNCIA |
Import |
AJUNTAMENT D’ALCÚDIA |
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL |
|
Data:
Signat:
ANNEX 8
AUTORITZACIÓ PER L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat: . C.P.:
Telèfon: Mòbil: FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon: Mòbil:
Qualitat de la seva representació:
AUTORITZ
L’Ajuntament d’Alcúdia, a consultar les dades de l’entitat que represent, per comprovar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l’Estat, amb el Govern de les Illes Balears, amb l’Ajuntament d’Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes de la Seguretat Social.
( ) Associacions Culturals
( ) Centres escolars
( ) APIMAS
Alcúdia, d de 2018
(Signatura)
SUBVENCIONS PER AL FOMENT DEL TEATRE ESCOLAR 2018
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR PER LES APIMAS I/O PELS CENTRES EDUCATIUS D’ALCÚDIA A LA FASE DE JUSTIFICACIÓ
Marcau amb “X” les caselles corresponents
( ) Memòria d’activitats realitzades per la vostra entitat.
( ) Declaració responsable de la realització del projecte subvencionat (annex 6).
( ) Memòria econòmica de l’activitat subvencionada que consti d’una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades (annex 7).
( ) Autorització del representant legal per a que l’Ajuntament d’Alcúdia pugui comprovar si el centre educatiu es troba al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i tributàries amb l’Estat, amb el Govern de les Illes Balears, amb l’Ajuntament d’Alcúdia, amb la Seguretat Social i amb la resta d’obligacions que venguin imposades per la normativa vigent (annex 8).
Nota:
Aquests impresos s’han d’emplenar degudament i s’han de signar tots els fulls.
Termini màxim per a presentar la justificació: 28/06/2018”