Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 5151
Creació borsa de treball de Tècnic/a d’Administració General de l’Ajuntament

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant decret núm. 694, de 11 de maig de 2018, aquesta Batlia ha resolt crear una borsa de treball de Tècnic/a d’Administració General de l’Ajuntament.

Cosa que fem pública.

 

Alcúdia, 14 de maig de 2018.

 El batle

 Antoni Mir Llabrés

 

DECRET DE BATLIA

Mitjançant resolució de batlia núm. 0157/2018 de data 12 de febrer de 2018, es va aprovar la relació actualitzada de la llista vigent d’aspirants consolidada derivada de les borses de treball de la subescala de tècnic d’administració general constituïdes mitjançant les Resolucions de Batlia núm. 216/2016, de 18 de febrer (BOIB 50/2016, de 21 d’abril) i núm. 1128/2016, de 29 de juliol (BOIB 105/2016, de 18 d’agost) i núm. 2063/2017, de 14 de desembre(BOIB 156/2017, de 21 de desembre) per al nomenament de funcionaris/es interins/es, amb indicació del llistat d’aspirants que l’integren i el seu ordre de prelació, i dels aspirants que n’han quedat exclosos, així com la convocatòria i les bases que regiran el procediment selectiu per a la constitució d’una borsa de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms de la subescala de TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ GENERAL per al nomenament de funcionaris interins, mitjançant concurs-oposició, la qual fou objecte de publicació en data 15 de febrer de 2018 al tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament d’Alcúdia, (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), així com al BOIB 21/2018, de 15 de febrer, als efectes establerts a l’article 45 de la Llei 39/2.015.

 D’acord amb les bases de la convocatòria, el termini de presentació d’instàncies era de vint dies naturals, comptadors des de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOIB.

 El termini de presentació de sol·licituds va finalitzar el dia 7 de març de 2.018.

Mitjançant decret d’aquesta batlia, núm. 424/2018, de 26 de març de 2018, es va aprovar la llista provisional de persones admeses i excloses al procediment selectiu, el qual fou publicat al tauler electrònic d’anuncis de l’Ajuntament en data 28 de març de 2.018.

 La part dispositiva de l’esmentada resolució atorgava un termini deu (10) dies hàbils, a comptar des del següent a la publicació de la resolució en el Tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament d’Alcúdia (http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/), per presentar esmenes o reclamacions.

 El termini d’al·legacions va finalitzar el dia 16 d’abril de 2018. Resoltes les al·legacions  presentades, la batlia mitjançant resolució número 553 de 18 d’abril de 2018 va aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses.

 Una vegada desenvolupat el procediment selectiu, vista la proposta provisional de qualificacions del procediment selectiu feta pel Tribunal Qualificador del concurs-oposició en data 3 de maig de 2018 i que la qual ha esdevingut definitiva atès que no s’han produït al·legacions ni reclamacions, proposta la qual s’accepta en la seva integritat.

Fent ús de les atribucions que em confereix l’article 21.1.h) de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de bases de règim local,

RESOLC

PRIMER.- Crear una borsa de treball de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus organismes autònoms de la subescala de tècnic/a d’administració general per al nomenament de funcionaris/es interins/es, que queda conformada per les persones que s’indiquen, en l’ordre de prelació següent:

NOM

PRIMER
LLINATGE

SEGON
LLINATGE

DNI

PUNTS
OPOSICIÓ màx. 60 punts

TOTAL MÈRITS

màx. 40 punts

PUNTUACIÓ TOTAL

POSICIÓ FINAL

CATERINA

RIERA

JAUME

43130147H

37,25

14,256

51,506

1

MATIES

CERDA

CAPO

18224817P

35

14,705

49,705

2

LAURA

BAUZA

AGUILO

78219719P

30,75

2,5

33,25

3

 Les persones que conformen la borsa de treball es trobaran a l'espera de ser cridats per l'Ajuntament per ordre de puntuació quan es produeixi la necessitat de nomenament com a funcionari/a interí/ina.

SEGON.- La gestió d’aquesta borsa es durà a terme de conformitat amb l’establert a les bases de la convocatòria, aprovades per resolució d’aquesta batlia núm. 157/2018 de data 12 de febrer de 2018 (BOIB 21/2018, de 15 de febrer). Atès que les anteriors borses de treball, constituïdes respectivament mitjançant Resolució de la batlia núm. 216/2016, de 18 de febrer (BOIB 50/2016, de 21 d’abril), per Resolució de batlia núm. 1128/2016, de 29 de juliol (BOIB 105/2016, de 18 d’agost) i per Resolució de batlia núm. 2063/2017, de 14 de desembre (BOIB 156/2017, de 21 de desembre) han quedat de moment exhaurides, la present convocatòria té caràcter extraordinari i que la borsa de treball que es constitueix de la present convocatòria tindrà caràcter subsidiari a les tres borses anteriorment esmentades, que tindran en tot cas caràcter preferent, d’acord amb l’ordre de prelació que figura en la resolució de batlia núm. 0157/2018 de data 12 de febrer de 2018, que aprova la relació actualitzada consolidada de la llista d’aspirants de les borses.

TERCER.- Publicar aquesta resolució al tauler electrònic d’anuncis de l’Ajuntament (www.alcudia.net), i al Butlletí Oficial de les Illes Balears, tot informant als interessats que, contra la present Resolució, que exhaureix la via administrativa, poden interposar de forma alternativa, els següents recursos: o bé recurs potestatiu de reposició, a interposar davant la batlia, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la publicació de la present resolució, o bé directament recurs contenciós administratiu, a interposar davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució; tot això sense perjudici que els interessats puguin interposar aquells altres recursos que en considerin procedents.