Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE MANCOR DE LA VALL
Núm. 5118
Correcció de les errades advertides a la Resolució del Batle de l´Ajuntament de Mancor de la Vall de 15 de maig de 2018 per la qual s´obri un termini per a la presentació de reclamacions i observacions del Compte General 2016
Mitjançant la Resolució del Batle de Mancor de la Vall de 15 de maig de 2018 BOIB núm. 60, de 15 de maig) es va obrir un termini per a la presentació de reclamacions i observacions en relació al Compte General 2016.
S´ha observat una errada tant al sumari com al segon paràgraf d´aquesta resolució, en quant aquest termini, que cal corregir.
Per tot això, d’acord amb l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, es fa la correcció següent:
Al sumari de la resolució esmentada, allà on diu:
Apertura d´un termini de 15 dies per a la presentació de reclamacions i observacions del Compte General 2016.
Ha de dir:
Apertura d´un termini de 15 dies hàbils més 8 més per a la presentació de reclamacions i observacions del Compte General 2016.
Al segon paràgraf de la resolució esmentada, allà on diu:
En compliment de l´establert a l’article 212 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora d’Hisendes Locals, s’obri el termini de 15 dies més per a la presentació de les reclamacions i observacions que es consideren oportunes.
Ha de dir:
En compliment de l´establert a l’article 212 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora d’Hisendes Locals, s’obri el termini de 15 dies hàbils més 8 més per a la presentació de les reclamacions i observacions que es consideren oportunes.
Palma, 16 de maig de 2018
El Batle
Guillem Villalonga Ramonell