Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR

Núm. 5029
Convocatòria i bases que han de regir la provisió del lloc de cap de servei de serveis socials

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Acord de la Junta de Govern de dia 9 de maig de 2018 s’ha aprovat la convocatòria i les bases que han de regir la provisió el lloc de Cap de servei de Serveis Socials, Codi F90080002, pel sistema de lliure designació, la part dispositiva del qual és el següent:

ACORD

PRIMER.- Aprovar la convocatòria d’una comissió de serveis per proveir el lloc de Cap de servei de Serveis Socials, Codi F90080002, pel sistema de lliure designació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, i que té les següents característiques:

UNITAT DE SERVEIS SOCIALS.

LLOC:  F90080002   CAP DE SERVEI DE SERVEIS SOCIALS.

CD: 26

CE: 26

FP: Lliure designació

ADM: Totes les administracions públiques de les Illes Balears.

GRUPS: A1, A2

TJ: Jornada general

TH: Horari general d’administració.

ESCALES: Subescala tècnica superior (TAE SUPERIOR) Especialitat Psicologia (3056), Subescala tècnica superior (TAE SUPERIOR) Especialitat Pedagogia, Subescala Tècnica Mitja (TAE MITJÀ) Especialitat Treballador/a Social (3057), Subescala Tècnica Mitja (TAE MITJÀ) Especialitat Educador/a Social.

NIVELL DE CATALÀ: B2

FUNCIONS GENÈRIQUES DEL CAP DE SERVEI DE SERVEIS SOCIALS

- Dirigir, organitzar, programar, coordinar i controlar les gestions i tràmits propis de la competència del servei.

- Assessorar i donar suport als òrgans superiors i directius de la Regidoria.

- Controlar, coordinar i supervisar el personal adscrit al servei, i  impulsar, programar, organitzar i implantar mètodes de treball i planificació en l'àmbit del servei.

- Dirigir, organitzar i avaluar de manera continua els recursos del  servei, procurant la consecució de la seva missió i objectius de manera eficaç, en ordre als principis de legalitat, agilitat administrativa i transparència.

- Elaborar i emetre els informes que  li encomanin els òrgans superiors en la matèria pròpia del servei.

- Col·laborar i coordinar-se amb la resta de departaments i serveis municipals en les matèries i programes de caràcter transversal.

- Impulsar, implantar i fer el seguiment de projectes de millora i simplificació administrativa que siguin de la seva competència mitjançant les diferents eines existents.

- Vetllar per l'actualització de la informació municipal de la seva competència en les diferents modalitats (presencial, telefònica, correu electrònic, pàgines web i seu electrònica).

- Responsabilitzar-se de l'execució dels acords adoptats que afectin el servei.

- Responsabilitzar-se de les propostes d'acord o de resolució del  servei, i supervisar la resta d'actes administratius que aquest  servei emeti.

- Vetllar pel compliment de la legislació vigent i de les normes previstes en els reglaments.

- Col·laborar amb els òrgans de govern i directius en la definició de línies estratègiques, definició d'objectius i temporalització dels plans d'actuació, així com impulsar-les  i executar-les, en la matèria pròpia del servei.

- Supervisar la tramitació dels procediments dels recursos interposats contra els actes administratius emesos pel servei.

- Conèixer i aplicar la normativa vigent que afecti als assumptes del servei així com a les eines informàtiques per dur-la a terme.

- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el personal de Prevenció quan li sigui requerit.

- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pels òrgans de Govern d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.

 FUNCIONS ESPECÍFIQUES

- Impulsar, desenvolupar i controlar l’aplicació de les polítiques d’actuació social, fent-se responsable de la seva execució, control i seguiment.

- Informar i justificar tots aquests aspectes tècnics propis de la gestió del servei.

- Dirigir i coordinar els serveis socials de base.

- Dirigir l’equip humà de servis socials, fent-se responsable de la correcta aplicació i compliment dels procediments administratius per tal de millorar la qualitat de la prestació dels serveis.

- Responsabilitzar-se de la coordinació amb altres serveis comarcals, altres serveis socials, sanitaris, educatius, etc.

- Elaborar propostes de despesa, d’acord amb el pressupost aprovat, responsabilitzar-se de la seva execució i seguiment.

- Coordinar i supervisar el procés de sol·licitud i concessió de subvencions.

- En general, qualsevol tasca relacionada a la seva categoria de lloc i semblant a les anteriors descrites, que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics i resultin necessaris per raons del servei.

SEGON.- Aprovar les bases que han de regir la present convocatòria i que figuren a continuació.

TERCER.-  Publicar un edicte amb el contingut del present acord en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, a la seva pàgina web i al BOIB.

BASES PER A LA COBERTURA, EN COMISSIÓ DE SERVEIS, DEL LLOC DE CAP DE SERVEI DE SERVEIS SOCIALS DE L’ÀREA D’ATENCIÓ SOCIAL, TERCERA EDAT, RESIDÈNCIA, COMERÇ I MERCATS DE L’AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR.

1.-REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS.

S’hi pot presentar tot el personal funcionari de carrera que es trobi en situació administrativa de servei actiu a qualsevol administració pública de les Illes Balears, sigui titular d’un lloc de treball i que, a més a més, complesqui:

  1. Sigui del subgrup A1 o A2.

  2. Estigui en possessió del nivell B2 de català.

  3. Sigui de la Subescala tècnica superior (TAE SUPERIOR) Especialitat Psicologia (3056), Subescala tècnica superior (TAE SUPERIOR) Especialitat Pedagogia, Subescala Tècnica Mitja (TAE MITJÀ) Especialitat Treballador/a Social (3057), Subescala Tècnica Mitja (TAE MITJÀ) Especialitat Educador/a Social.

2.-DURADA DE LA COMISSIÓ DE SERVEI.

La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:

  1. Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.

  2. Quan es reincorpori el titular amb reserva del lloc ocupat.

  3. En el termini màxim d’un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l’òrgan competent  en contra, es podrà prorrogar per un altre any.

  4. Quan cessin les raons d’urgència i necessitat inajornable que la motivaren.

  5. En cas de supressió o amortització del lloc de treball.

  6. Per renúncia de la persona interessada.

La durada d’una comissió de serveis és com a màxim d’un any prorrogable, amb la justificació prèvia, per un termini de dos anys més.

Excepcionalment, quan les necessitats del servei ho requeresquin, l’òrgan competent pot prorrogar aquest termini.

Les persones que tenguin una comissió de serveis tendran reserva del lloc d’origen mentre duri la comissió i percebran les retribucions corresponents al lloc que efectivament ocupin.

3.-PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIES.

3.1. Les sol·licituds per participar a la convocatòria es presentaran segons el model que figura a  l’annex d’aquesta convocatòria i aniran dirigides al Sr. Batle de l'Ajuntament de Llucmajor. Es presentaran en el Registre General d'aquest Ajuntament, o en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.   

3.2. El termini per presentar les sol·licituds es de deu (10) dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la publicació d’aquesta convocatòria al BOIB.

3.3. Per ser admeses, i si escau, prendre part a la convocatòria corresponent, bastarà que les persones aspirants manifestin a les sol·licituds que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a la convocatòria i adjuntin a la sol·licitud:  

A) Una fotocòpia acarada del document nacional d'identitat.     

B) Una fotocòpia acarada dels documents que acreditin el compliment dels requisits de  l’apartat 1.

C) Un currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics. L’administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l’acreditació del mèrits al·legats.

3.4 Tota la documentació que es presenti en llengua no oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears  haurà d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada.      

3.5 Les persones que han presentat una sol·licitud per participar a aquesta convocatòria donen el consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals a tots els efectes que se’n derivin.

4.- PROCEDIMENT.

Després d’haver finalitzat el termini de presentació d’instàncies, l’ajuntament de Llucmajor publicarà una llista d’admesos i exclosos i donarà un termini de deu dies hàbils  per presentar reclamacions.

Les persones aspirants admeses poden ser convocades, si s’escau, a la realització d’una entrevista sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional i qualsevol altres que l’òrgan competent consideri necessàries.

El departament de Recursos Humans  publicarà l’adjudicació de la comissió de serveis a la intranet i a la pàgina web de l’ajuntament, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap de les persones aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació.

Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar una nova persona candidata d’entre les persones aspirants.

 

Llucmajor, 10 de maig de 2018

El Batle
Gregorio Estarellas Mas

 

 

ANNEX  I

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ ALS PROCEDIMENTS SELECTIUS

PER COBRIR PLACES DE PERSONAL

____________________________________________, DNI núm. ________________ amb

                             (nom i llinatges)                                                                                                                  

domicili a _________________, _____________________________________, núm. _____

                         (localitat)                                                          (carrer, avinguda, plaça, etc.)

CP _______, telèfon _________, i adreça electrònica_______________________________

E X P Ò S:

Que m’he assabentat de la convocatòria per cobrir en comissió de serveis el lloc de __________________________

 ___________________________________________________, les bases de la qual varen

ser publicades a ____________________________________

Que reunesc totes i cada una de les condicions exigides a les bases, referides a la data fí del termini assenyalat per a la presentació d'aquesta sol·licitud.

Per tot l'exposat, SOL·LICIT prendre part en aquesta convocatòria.

_______________________, _____ d____________ de 201____

            (localitat) 

(signatura)

SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE LLUCMAJOR