Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 4909
Correcció d’errates de l’edicte 4166 publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 49, de 21 d’abril de 2018, del Servei de Salut de les Illes Balears, relativa a l’apartat 3.13. de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 13 d’abril de 2018 per la qual es convoca un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de zelador/zeladora

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Al Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 49, de 21 d’abril de 2018 s’ha detectat una errata en la publicació de l’edicte 4166, en concret, manca text a l’apartat 3.13 de la versió catalana.

Per això, i de conformitat amb l’article 56.3 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i amb l’article 19 del Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, s’ha d’esmenar l’error.

Allà on diu:

“3.13. Per al torn de promoció interna, tot aspirant ha de presentar també els documents següents:

ol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell de registre d’entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— l’hagi d’aportar per unir-lo a l’expedient.”

Ha de dir:

“3.13. Per al torn de promoció interna, tot aspirant ha de presentar també els documents següents:

  1. Fotocòpia compulsada del nomenament per ocupar una plaça fixa com a personal estatutari en una categoría diferent de la convocada del mateix grup de classificació o d’un d’inferior.
  2. Certificat original o còpia compulsada dels serveis prestats expedit per la gerència o per la direcció de gestió de la institució corresponent. La gerència de la destinació actual de l’aspirant pot certificar prestacions de serveis anteriors a la incorporació a aquesta darrera sempre que constin en el seu expedient personal o que els acrediti fefaentment. Si no rep a temps el certificat sol·licitat, l’aspirant ha d’adjuntar una fotocòpia compulsada d’aquesta sol·licitud, en la qual ha de figurar llegible el segell de registre d’entrada, sense perjudici que posteriorment —una vegada emès el certificat requerit— l’hagi d’aportar per unir-lo a l’expedient.”

  

Palma, 9 de maig de 2018

La secretària general

M Teresa Suárez Genovard