Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 4898
Resolució d'Alcaldia de nomenament dels membres de la Junta de Govern

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Expedient núm. 2382/2018

Feim pública, per a coneixement general, la Resolució d'Alcaldia núm. 2018-0192, de data 19 d'abril de 2018, de nomenament dels membres de la Junta de Govern:

Vist l’article 23.1 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, que disposa que “la Comissió de Govern està integrada pel batle i un nombre de regidors no superior al terç del nombre legal d’aquests, nomenats i separats lliurement per aquell, donant-ne compte al Ple”, i sent que són tretze els regidors d’aquest Ajuntament, correspon que siguin cinc el nombre de membres de la Comissió de Govern;

Vista la renúncia del senyor Emilio Agis Benejam del càrrec de regidor de la corporació, ratificada a la sessió plenària de dia 12 de març de 2018;

Atès el que disposa l’article 23 i següents de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears;

En virtut de les facultats atribuïdes en aquests articles i en el que disposa l’article 53 i següents del ROF i en aplicació del Reglament orgànic municipal, es delegaran en la Comissió de Govern les competències que més endavant es diran i, en conseqüència, RESOLC:

PRIMER. Constituir la Comissió de Govern, que haurà de quedar integrada, sota la presidència de la batlessa, Misericordia Sugrañes Barenys, pels regidors Arturo Pons Reurer, Isabel Rodríguez Anglada, Roger Ferrer Kemp i Cristóbal Marqués Palliser.

SEGON. A més de l’assistència permanent a la batlessa en l’exercici de les seves competències i aquelles que per llei se li atribueixen per caràcter específic, exercirà les següents per delegació expressa d’aquesta Alcaldia:

  1.  El desenvolupament de la gestió econòmica conforme amb el pressupost aprovat, la disposició de despeses per quantia superior a 50.000 € (IVA no inclòs) i la concertació d’operacions de crèdit i de tresoreria, sempre que siguin competència de l’Alcaldia
  2. Les contractacions i les concessions de tot tipus quan l’import no superi el 10 % dels recursos ordinaris del pressupost, ni els altres límits marcats per la legislació vigent, ni sigui inferior a 50.000 € (IVA no inclòs), incloses les de caràcter plurianual, quan la seva durada no sigui superior a 4 anys, sempre que la suma global de les anualitats no superi els límits anteriors (les despeses des de 18.000 €, IVA no inclòs, fins a aquest import queden reservades a l’Alcaldia).
  3. L’aprovació de projectes d’obres i de serveis quan sigui competent per a la seva contractació o concessió i estiguin prevists en el pressupost.
  4. L’adquisició de béns i drets, i l’alienació del patrimoni competència d’aquesta Alcaldia el preu de la qual superi els 50.000 € (IVA no inclòs)
  5. L'atorgament de llicències d'obres regulades a l'article 134.1, apartats 1 b, 1 c, 1 d, 1 e, 1 f, 1 g, 1 h, 1 k, 1 o, de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl i qualsevol acte que s'executi en sòl rústic protegit i en edificis declarats béns d'interès cultural o catalogats, si requereixen projecte o afecten elements catalogats, així com les incloses en l'article 67 de caràcter provisional.
  6. Les resolucions de recursos i reclamacions objecte de la matèria delegada.

TERCER. Aquesta Alcaldia es reserva les atribucions no expressament delegades o no atribuïdes a la Comissió de Govern.

QUART. Notificar aquesta resolució en forma legal a les persones interessades, donar-ne compte al Ple en la primera sessió que es faci i publicar-la per a coneixement general en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web municipal.

La qual cosa se sotmet a informació pública per a coneixement general.

Alaior, 4 de maig de 2018

La batlessa

Misericordia Sugrañes Barenys