Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'EIVISSA
Núm. 4881
Decret de la nova organització municipal del 2018
En compliment de l’article 44 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, es fa públic el següent Decret d’Alcaldia:
“DECRET.- Considerant convenient la modificació d’algunes de les delegacions realitzades mitjançant Decret número 3954 de data 24 de juny de 2015, mitjançant el present i en us de les facultats que em confereix la legislació vigent en matèria de Règim Local, en concret els articles 25 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre municipal i de règim local de les Illes Balears en relació als articles 21 i 23.4 de la Llei 7/1985 de Bases de Règim Local i 43 i següents del RD 2568/1986 de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals i de conformitat al previst a l’article 114 del citat RD 2568/1986 de 28 de novembre en el que s’estableix que la revocació o modificació de les delegacions haurà d’adoptar-se amb les mateixes formalitats que les exigides pel seu atorgament RESOLC:
PRIMER.- Delegar en la Regidora Estefania Torres Sánchez, la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l’Ajuntament relacionats amb les següents matèries englobades a l’Àrea Econòmica i d’Administració Municipal: Economia i Hisenda ( intervenció, tresoreria, recaptació i gestió tributària i cadastral), pressupostos i comptabilitat, contractació, així com qualsevol altre relacionada amb les anteriors, inclosa la representació de l’Ajuntament en els actes relacionats amb les anteriors atribucions.
L’anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació dels procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades i la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers en relació a:
Pressupostos i comptabilitat.
Gestió tributària i cadastre.
Intervenció, Tresoreria i Recaptació.
- Les atribucions previstes en el punt primer de la disposició addicional segona de la Llei 9/2017 de 8 de novembre de Contractes del Sector Públic.
La delegació anterior inclou la resolució dels recursos de reposició que s’interposin contra els acords dictats.
SEGON.- Delegar en la Regidora Sra. Maria del Carmen Boned Verdera la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l’Ajuntament relacionats amb les següents matèries englobades a l’Àrea Econòmica i d’Administració Municipal: Servei d’atenció a la ciutadania, padró, estadística i potestat sancionadora.
L’anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació dels procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades i la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers en relació a:
- Procediments relacionats amb el padró d’habitants.
- Incoació i resolució de procediments sancionadors a excepció dels derivats d’infraccions urbanístiques.
- Adopció de mesures cautelars a adoptar a fi d’assegurar l’eficàcia de les resolucions que puguin recaure en expedients sancionadors, a excepció dels derivats d’infraccions urbanístiques.
La delegació anterior inclou la resolució dels recursos de reposició que s’interposin contra els acords dictats.
TERCER.- Delegar en la Segona Tinent d’Alcalde, la Sra. Elena López Boned, la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l’Ajuntament relacionats amb les següents matèries englobades a l’Àrea Econòmica i d’Administració Municipal: Sistemes d’informació.
L’anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació dels procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades i la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers així com la resolució dels recursos de reposició que s’interposin contra els acords dictats.
QUART.- Delegar en la Regidora Gloria Corral Joven, la facultat de dirigir i gestionar els serveis que presta l’Ajuntament relacionats amb les següents matèries englobades a l’Àrea Econòmica i d’Administració Municipal: Desenvolupament local.
L’anterior delegació inclou la firma dels actes de tràmit necessaris per a la tramitació dels procediments relatius a les matèries objecte de delegació, la realització de contractes menors vinculats a les àrees delegades i la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afecten a tercers així com la resolució dels recursos de reposició que s’interposin contra els acords dictats.
CINQUÈ.-Que es doni compte del present Decret al Ple de la Corporació, es notifiqui al Regidors i a les dependències afectades i es procedeixi a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears. sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent de la data de signatura del mateix.
Eivissa a :8 de maig de 2018
L’ALCALDE, En don fe
EL SECRETARI-ACCTAL.,
Eivissa, 8 de maig de 2018
L’ALCALDE,
Rafael Ruiz González