Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANT LLUIS
Núm. 4844
Delegació de competències
Es fa públic per a general coneixement que en data 07.05.18 la Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís ha dictat la següent Resolució de Batlia:
“L’article 21.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de règim local i l’article 43 del RD 2568/1986, de 28 de novembre, pel que s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic, assenyalen que el Batle pot delegar l’exercici de les seves atribucions.
Atesa la normativa anterior i la recent reestructuració de l’equip de govern municipal, es fa necessari procedir a una nova distribució de competències entre els regidors.
A la vista de les consideracions anteriors, venc en
RESOLDRE
Primer.- Deixar sense efecte les delegacions efectuades al tercer Tinent de Batlia, Remigio Lora Buzón i al quart Tinent de Batlia, Joan Miquel Pons Sintes mitjançant Resolució d’Alcaldia núm. 2015/804, de 22 de juny.
Segon.- Deixar sense efecte les delegacions efectuades a la regidora Maria Teresa Martínez Martínez mitjançant Resolució d’Alcaldia núm. 2017/1020, de 16 de novembre.
Tercer.- Delegar en la primera Tinenta de Batlia, Maria Teresa Martínez Martínez les següents àrees municipals:
- Àrea d’afers socials, que comprèn acció social i persones dependents
- Àrea de sanitat
- Àrea d’educació i cultura
- Àrea de participació ciutadana i transparència
Quart.- Delegar en el segon Tinent de Batlia, Joan Miquel Pons Sintes les següents àrees municipals:
- Àrea d’economia i hisenda
- Àrea de Seguretat i mobilitat, que inclou policia local i protecció civil
- Àrea de foment de l’ocupació
- Àrea de turisme i empreses
- Serveis generals, que inclou personal
Cinquè.- Delegar en el tercer Tinent de Batlia, Remigio Lora Buzón les següents àrees municipals:
- Àrea d’habitatge i urbanisme, que inclou urbanitzacions
- Àrea de benestar comunitari, que inclou medi ambient, brigada d’obres i cementeri.
- Àrea de transport públic i insfraestructures
Sisè.- Aquestes delegacions genèriques abasten la facultat de dirigir els serveis corresponents i gestionar-los en general, però no la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.
Setè.- Les presents delegacions sortiran efecte des del dia següent al de la data de la present resolució, sense perjudici de la seva preceptiva publicació al BOIB.
Vuitè.- Donar compte de la present resolució al Ple en la primera sessió que celebri.”
Signat a Sant Lluís en la data (8 de maig de 2018)
Batlessa de l’Ajuntament de Sant Lluís,
M. Montserrat Morlà Subirats