Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE MONTUÏRI
Núm. 4461
Aprovació definitiva rlt
Versió PDF
No havent-se presentat cap tipus de reclamació contra l’aprovació inicial de la relació de llocs de treball d’aquest ajuntament aprovada mitjançant acord plenari de 5 de desembre de 2017, es considera definitivament aprovada en la forma que es transcriu a continuació:
Relació de llocs de treball de personal funcionari i de personal laboral de l’ Ajuntament de Montuïri
PERSONAL FUNCIONARI
|
CENTRE DE TREBALL |
CODI LLOC FEINA |
GP |
NL |
AREA |
LLOC DE FEINA |
JOR |
CD |
CE |
FP/I |
OBS |
NC |
|
AJUNTAMENT |
F.01.001 |
A1 |
1 |
AREA SECRETARIA I SERVEIS GENERALS |
SECRETARIA-INTERVENCIÓ |
100% |
30 |
14.400,00 |
C |
RDT / HDE / DD / MA |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
F.02.001 |
C1 |
1 |
AREA ECONOMIA I HISENDA |
ADMINISTRATIU INTERVENCIÓ |
100% |
22 |
5.400,00 |
PS |
RDT / IN |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
F.01.002 |
C1 |
1 |
AREA SECRETARIA I SERVEIS GENERALS |
ADMINISTRATIU SECRETARIA I SERV. GRALS. |
100% |
22 |
5.400,00 |
PS |
IN / HDE |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
F.02.002 |
C1 |
1 |
AREA ECONOMIA I HISENDA |
ADMINISTRATIU TRESORERIA I RENDES |
100% |
22 |
5.400,00 |
PS |
RDT / IN |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
F.05.002 |
C1 |
2 |
AREA SEGURETAT CIUTADANA |
POLICIA LOCAL |
100% |
10 |
5.200,00 |
PS |
HDE / DD |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
F.05.001 |
C2 |
1 |
AREA SEGURETAT CIUTADANA |
POLICIA LOCAL AUXILIAR |
100% |
10 |
5.200,00 |
PS |
HDE / DD / 2A |
B2 |
|
GRUP PROFESSIONAL (GP) |
|
|
Títol universitari de grau o equivalent |
A1 |
|
Títol universitari de grau o equivalent |
A2 |
|
Títol de tècnic superior |
B |
|
Títol de batxiller o tècnic |
C1 |
|
Títol de graduar en ESO |
C2 |
|
CODIS RLT |
|
|
|
Denominació |
|
NL |
Número de llocs de feina |
|
GP |
Grup professional |
|
AG p |
Agrupacions professionals |
|
CD |
Complement destinació |
|
CE |
Complement específic |
|
FP/I |
Forma de provisió/ingrés: |
|
LD |
Lliure designació |
|
C |
Concurs |
|
PS |
Proves selectives |
|
AA |
Adscripció administrativa: |
|
OBS |
Observacions: |
|
RDT |
Rendiment i dificultat tècnica |
|
IN |
Incompatibilitat |
|
HDE |
Horari i dedicació especial |
|
DD |
Disponibilitat i desplaçament |
|
MA |
Mando |
|
2A |
Segona Activitat |
|
NC |
Nivell de català |
Denominació i funcions
El complement especial corresponent a l’exercici de les funcions de tresoreria de forma accidental per funcionari de la corporació, no es recuix a la Relació de Llocs de Feina.
F.01.001 Secretaria – Intervenció
Funcions:
- Segons les establertes a la LLei de Bases del Règim Local com a funcions reservades a la secretaria i a l’ intervenció.
F.01.002 Administratiu Secretaria i Serveis Generals
Funcions:
- Tramitar convocatòries, actes, certificacions i oficis de la Junta de Govern i del Ple municipal.
- Distribució del correu entrant i de documentació interna.
- Atenció al públic.
- Tramitar expedients de secretaria general i mobilitat com guals, ocupació de via pública, anuncis al BOIB, etc.
- Redacció de certificats, comunicació compulses.
- Registre general de entrada i sortida.
- Gestió del padró municipal d’habitants.
- Gestió dels processos electorals.
- Gestió de la Finestreta Única.
- Qualsevol altre relacionada amb la missió de l’ ocupació.
F.02.001 Administratiu Intervenció
Funcions:
- Elaborar la proposta d’ avantprojecte del pressupost municipal així com la seva liquidació i compte general de l’entitat local.
- Gestió de la comptabilitat de l’ajuntament.
- Seguiment dels expedients de modificació de crèdits i de les propostes de despeses per la seva aprovació.
- Gestió i control dels expedients de factures.
- Suport a la intervenció per la preparació de la documentació per la seva remissió trimestral i anual a la plataforma del Ministeri d’ Economia i Hisenda.
- Realització diària de l’arqueig de Caixa per comprovació i recompte de les existències i ingrés diari de la recaptació rebuda.
- Elaboració, control i gestió dels models mensuals o trimestrals i anuals de IRPF, IVA, de l’ agencia tributaria complint les dates establertes a la normativa.
- Elaboració i tramitació de expedients o incidències corresponents al personal, com altes, baixes, seguiment de nòmines, substitucions, vacances etc..
- Qualsevol altre que li sigui assignada per l’interventor o la Batlia que es considerin necessàries pel bon funcionament del servei.
F.02.002 Administratiu de tresoreria i rendes
Funcions :
- Elaborar i tramitar i gestionar els expedients relatius a la confecció i actualització dels padrons dels tributs i taxes municipals, coordinant-se amb les entitats que tenen competència delegada al respecte.
- Gestió dels impostos municipals, tramitant altes, incidències, errors, duplicitats etc..
- Atendre els contribuents en tots els aspectes relacionats amb els tributs o ingressos de dret públic i en matèria de pagaments.
- Coordinar les actuacions i direcció amb la Direcció General del Cadastre.
- Emetre certificats tributaris a sol·licitud de particulars o administracions interessades.
- Tramitar i gestionar els expedients d’ anul·lació de drets i devolució d’ ingressos indeguts.
- Suport a la tresoreria municipal en referencia a la realització d’estudis i pressuposts per la correcta programació de la tresoreria per la seva adequada satisfacció de les obligacions econòmiques, i establir calendaris i previsions de pagament amb els creditors, conforme a les normes establertes.
- Suport a la tresoreria en la gestió de les comptes bancaries.
- Qualsevol altre que li sigui assignada per l’interventor o la Batlia que es considerin necessàries pel bon funcionament del servei.
F.05.001 Policia Local Auxiliar 2ª Activitat
Funcions:
- Auxiliar als policies locals en totes aquelles matèries pròpies, quan sigui necessari.
- Notificar les convocatòries dels òrgans de l’ajuntament, així com les de totes les reunions en que es consideri necessari per la Batlia.
- Traslladar tots aquells documents corresponents a la finestreta única.
- Traslladar aquells escrits oficials de l'ajuntament a altres administracions públiques per raons d'urgència o oportunitat.
- Realitzar totes les notificacions als residents en el terme municipal de Montuïri, referent a expedients municipals o resolucions dels òrgans de govern.
- Realitzar les notificacions concernents al Jutjat de Pau.
- Qualsevol altre que li sigui assignada per la Batlia que es considerin necessàries pel bon funcionament del servei.
F.05.002 Policia Local
Funcions :
- Instruir els atestats i tramitar els expedients en matèria de trànsit, així com dels vehicles abandonats.
- La prestació d'auxili, en els casos d' accident, catàstrofe o calamitat pública, participant, en la forma prevista en les lleis, en l'execució dels plans de Protecció Civil.
- Control i vigilància del compliment de normativa municipal, autonòmica i estatal en el terme municipal.
- Vigilància per a la prevenció d’actes delictius i col·laborar amb la policia judicial dins de las competències que determina la llei i pel manteniment de l’ordre públic.
- Control de l'ocupació de la via pública del sector, vigilància de la venda ambulant.
- Realitzar informes de convivència, de sol·licituds de gual i ocupació de la via pública, localització i precinte de vehicles, activitats industrials, utilització correcta de contenidors de fems en horaris permesos.
- Detectar problemes socials com absentisme escolar, mals tractaments, dificultats d'ancians, etc, i donar compte a l'àrea competent.
- Control d'aplicació de les ordenances municipals.
- Regulació del trànsit en el cas urbà i especialment a la entrada i sortida del col·legi.
- Comunicar al superior jeràrquic les novetats sorgides durant el servei.
- Planificar tots els serveis (personal i material) extraordinaris de gran repercussió i afluència de persones, així com plans de seguretat i emergència per al municipi.
- Gestió, distribució i planificació dels diferents serveis quotidians que es puguin donar en la policia local.
- Planificació i distribució del personal de policia local en actes festius.
- Elaborar el Pla d’objectius i Memòria d’actuacions dins el programa del Fons de Seguretat.
- Qualsevol altre que li sigui assignada per la Batlia que es considerin necessàries pel bon funcionament del servei.
PERSONAL LABORAL
|
CENTRE DE TREBALL |
CODI LLOC FEINA |
GP |
NL |
AREA |
LLOC DE FEINA |
JORNADA |
CE |
FP/I |
OBS |
NC |
|
AJUNTAMENT |
L.03.001 |
1 |
1 |
AREA D'URBANISME |
ARQUITECTE |
80% |
2.600,00 |
PS |
IN / DD |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.04.001 |
2 |
1 |
AREA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL |
TECNIC DES. TURISTIC I ECONOMIC |
100% |
9.800,00 |
PS |
RDT / HDE / DD / JO |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.04.002 |
4 |
1 |
AREA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL |
DINAMITZADOR SOCIO-CULTURAL |
100% |
3.300,00 |
PS |
IN / DD / TI |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.01.003 |
4 |
1 |
AREA DE SECRETARIA I S.GENERALS |
ADMINISTRATIU SECRETARIA I BIBLIOTECA |
100% |
10.000,00 |
PS |
RDT / IN / HDE / JO |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.004 |
4 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
AUX. ADMINISTRATIU CENTRE SALUT |
100% |
3.100,00 |
PS |
IN / SA |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.03.002 |
4 |
1 |
AREA D'URBANISME |
AUX. ADMINISTRATIU URBANISME |
100% |
9.400,00 |
PS |
RDT / IN / HDE |
B2 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.005 |
5 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
OFICIAL 1a |
100% |
3.600,00 |
PS |
IN / SA / EF |
B1 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.008 |
5 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
OPERARI BRIGADA |
100% |
3.600,00 |
PS |
IN / SA / EF |
B1 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.007 |
5 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
PEÓ MEDI AMBIENT |
100% |
0,00 |
PS |
|
B1 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.006 |
5 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
PEÓ OBRES |
100% |
3.100,00 |
PS |
IN / SA |
B1 |
|
AJUNTAMENT |
L.05.009 |
5 |
1 |
AREA DE SEGURETAT CIUTADANA |
PEÓ PUNT VERD |
100% |
3.100,00 |
PS |
IN / SA |
B1 |
|
GRUPS PROFESSIONALS |
GP |
|
Doctorat, Llicenciat, Enginyer, Arquitecte o equivalents |
1 |
|
Diplomat universitari, Enginyer Tècnic, Arquitecte tècnic o equivalents |
2 |
|
Títol de Batxillerat, BUP o Formació professional tècnic superior o tècnic especialista o equivalent |
3 |
|
Títol ESO, EGB o Formació professional tècnic o tècnic auxiliar o equivalents |
4 |
|
Educació primària, Certificat escolaritat o acreditació dels anys cursats i de les qualificacions obtingudes a la ESO |
5 |
|
Codi |
Denominació |
|
NL |
Número de llocs de feina |
|
CP |
Categoria professional |
|
CE |
Complement específic |
|
FP/I |
Forma de provisió/ingrés: |
|
LD |
Lliure designació |
|
C |
Concurs |
|
PS |
Proves selectives |
|
AA |
Adscripció administrativa: |
|
C |
Tipus de contracte: |
|
F |
Laboral fix |
|
T |
Labora temporal |
|
OBS |
Observacions: |
|
RDT |
Rendiment i dificultat tècnica |
|
IN |
Incompatibilitat |
|
HDE |
Horari i dedicació especial |
|
DD |
Disponibilitat i desplaçament |
|
MA |
Mando |
|
SA |
Salubritat |
|
EF |
Esforç físic |
|
TI |
Titulació |
|
JO |
Jornada |
|
NC |
Nivell de català |
Denominació i funcions
L.01.003 Administratiu Secretaria i Biblioteca
Funcions:
- Suport al departament de Secretaria i Serveis generals en atenció telefònica, tramitació de convocatòries, distribució del correu, tramitació d’ expedients de secretaria intervenció, atenció al públic, etc.
- Dur el control del llibre de Decrets, Juntes de Govern i Plenari.
- Col·laborar en la implementació del sistema de gestió documental en les diferents unitats administratives de la corporació.
- Gestionar l’Arxiu municipal i controlar les transferències de documents dels arxius de gestió a l'Arxiu, assessorant als responsables d'aquells en la realització d'aquesta operació.
- Dur a terme el control de la conservació de la documentació en les adequades condicions de seguretat i preservació.
- Gestionar la Biblioteca municipal: atenció a l'usuari, confecció del carnet, préstec personal i préstec interbibliotecari, horaris d’obertura i tancament, etc.
- Creació de la Col·lecció Local amb totes les seves etapes del propi circuit del llibre.
- Activitats per dinamitzar la lectura, tant infantil, juvenil i adults al Municipi.
- Assistència anual al cursos de formació permanent impartits per el Centre Coordinador de Biblioteques del Consell.
- Membre de la Comissió de bibliotecaris del CCB i de la Comissió Tècnica Insular de Biblioteques.
- Qualsevol altres que li siguin encomanades, dintre de l'àmbit del seu treball.
L.03.001 Arquitecte
Funcions :
- Coordinació i direcció tècnica del departament d’ arquitectura, dirigint i coordinant les diferents activitats, distribuint les tasques entre els llocs de treball que depenen del mateix.
- Emetre informe tècnic sobre figures de planejament, llicències d'ús, i en totes aquelles actuacions urbanístiques on es requereix concurs, en concret sobre sol·licituds de llicències d'edificació, obres majors i menors, demolició, ruïna, primera ocupació, condicions d'edificació i ús del sòl, i informe de cèdules de garantia urbanística, sol·licituds de parcel·lació, en matèria de titularitats pública i privada.
- Seguiment del procés d'elaboració i revisió de les NNSS, sense perjudici de les funcions de l'equip redactor o de seguiment designat en el seu cas.
- Redacció de projectes d'urbanització i d'expropiació en el seu cas, projectes de reparcel·lació, programes d'actuació integrada.
- Informe als referits instruments quan siguin d'iniciativa privada o redactats per altres administracions públiques.
- Valoracions urbanístiques, representant tècnicament a l'Ajuntament en aquells Organismes que tinguin per objecte la definició d'aquestes valoracions.
- Manteniment i actualització de la cartografia municipal, amb les incidències que derivin d'aquella funció.
- Direcció facultativa de projectes i obres municipals.
- .Realitzar inspeccions d'obres.
- Atendre i informar el públic en les seves consultes d'Urbanisme.
- Informar tècnicament els pressuposts presentats per empreses a contractar per l'ajuntament.
- Qualsevol altra tasca de similar naturalesa que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
L.03.002 Auxiliar Administratiu d’Urbanisme
Funcions:
- Tramitació i gestió dels expedients d'activitats.
- Tramitació i gestió dels expedients de les llicències urbanístiques.
- Tramitació i gestió dels expedients de planejament i urbanitzacions.
- Tramitació i gestió dels expedients de bústies Servei Postal en entorn disseminat mitjançant la utilització de bústies concentrades pluridomiciliaries (BCPS).
- Tramitació i gestió dels expedients relatius al cementiri municipal.
- Gestió del punt d’ informació cadastral
- Expedir certificacions.
- Informar i atendre al públic en relació a las matèries del departament.
- Calcular i realitzar la liquidació de taxes, imposts i cànons corresponents al servei.
- Relació amb els proveïdors en relació a l’abastiment de material fungible per a impressores i fotocopiadores, així com del material d’oficina.
- Qualsevol altra tasca de similar naturalesa que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
L.04.001 Tècnic en Desenvolupament Turístic i Econòmic
Funcions:
- Suport a la Secretaria General, especialment en matèria de contractació, ordenances, reglaments i Recursos Humans.
- Gestionar i tramitar els expedients de subvencions per a dur a terme projectes municipals i del seu corresponent registre.
- Gestionar i tramitar els expedients de les subvencions atorgades per part de l’ajuntament al teixit empresarial i associatiu del municipi.
- Gestionar i tramitar els projectes, programes i expedients relatius a les competències pròpies de la regidoria de promoció turística.
- Organitzar i tramitar la realització de fires de promoció econòmica i turisme, així com gestionar la pàgina web de promoció turística municipal.
- Coordinació del treball de promoció turística amb el Museu de Son Fornés.
- Gestió del programa de Prevenció de Riscs Laborals.
- Gestió del programa de Protecció de Dades Personals.
- Gestió i direcció tècnica del Punt d’Informació Ocupacional (PIO).
- Qualsevol altre necessari per el bon funcionament de les competències pròpies del seu departament.
L.04.002 Dinamitzadora Socio-Cultural
Funcions:
- Promoure les relacions amb les associacions i clubs del municipi per a la promoció socio-cultural i organitzar programes, projectes i activitats per a la seva promoció.
- Promoure les relacions amb els comerciants per a la promoció del petit comerç i organitzar programes, projectes i activitats per a la seva promoció.
- Elaboració de documentació gràfica de la difusió de la informació d’interès socio-cultural, i educativa municipal (cartelleria, programes, anuncis, etc.)
- Difondre la informació d’interès socio-cultural i educativa municipal al públic en general a través de les tecnologies de la informació (xarxes socials, agendes, etc.)
- Gestionar i tramitar els projectes de caràcter socio-culturals.
- Tramitar el programa del Pla d’Igualtat de l’ajuntament.
- Donar suport al Punt d’Informació Ocupacional (PIO) en matèria juvenil.
- Donar suport al manteniment de les pagines web de turisme.
- Manteniment i gestió de la pàgina web de l’ajuntament.
- Gestió dels equips municipals d’informàtica amb col·laboració del Consorci d’Informàtica Local.
- Qualsevol altre necessari per el bon funcionament de les competències pròpies del seu departament.
L.05.004 Auxiliar Centre de Salut
Funcions:
- Atenció i informació als usuaris i ciutadans en general sobre temes relacionats amb les dependències.
- Fer complir les normes d'ús de dependències de dit edifici.
- Atenció a les cridades telefòniques.
- Franqueig, dipòsit, entrega, recollida, transport i distribució de correspondència i paqueteria.
- Maneig de fotocopiadores o altres màquines similars.
- Qualsevol altra tasca de similar naturalesa que li sigui encomanada pel seu superior jeràrquic.
L.05.005 Oficial 1a. - Brigada d’Obres i Serveis
Funcions:
- Programar, realitzar, coordinar, verificar i controlar les diferents tasques de manteniment dels edificis i equipaments municipals.
- Supervisar la correcta execució de les tasques encomanades.
- Realitzar compres de material i estudiar els pressupostos corresponents d'acord amb els límits i les directrius establertes.
- Conèixer, en les matèries del seu àmbit d'intervenció, les característiques dels productes i serveis existents al mercat per a la seva correcta selecció i aplicació.
- Realitzar el control i seguiment del manteniment dels vehicles i mitjans auxiliars assignats a la brigada d'obres i serveis.
- Controlar i cuidar del bon ús i manteniment de materials i eines.
- Realitzar els treballs vinculats a la construcció, reparació i manteniment de la via pública (fems, voreres i altres serveis, mobiliari urbà, etc.), d'edificis i equipaments municipals, i obres en general.
- Transportar, carregar i descarregar materials i equipaments.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada, relacionada amb la missió de l'ocupació.
L.05.006 Peó Obres - Brigada d’Obres i Serveis
Funcions:
- Realitzar els treballs vinculats a la construcció, reparació i manteniment de la via pública (fems, voreres, i altres serveis, mobiliari urbà, etc.), d'edificis i equipaments municipals, i instal·lacions i obres en general.
- Realitzar l'aplicació de tractaments fitosanitaris als espais verds del municipi en que sigui necessari, d'acord amb els productes, les mesures, els coneixements i els mitjans adients per efectuar-les.
- Transportar, carregar i descarregar materials i equipaments.
- Controlar i cuidar del bon ús i manteniment de materials i eines.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada, relacionada amb la missió de l'ocupació.
L.05.007 Peó Medi Ambient - Brigada d’Obres i Serveis
Funcions:
- Podar arbres i arbusts utilitzant les diferents modalitats (de formació, aclarida, renovació, manteniment, reducció, restauració, etc.) necessàries per al seu adequat manteniment, d'acord amb les directrius establertes.
- Realitzar l'aplicació de tractaments fitosanitaris als espais verds del municipi en que sigui necessari, d'acord amb els productes, les mesures, els coneixements i els mitjans adients per efectuar-les.
- Transportar, carregar i descarregar materials i equipaments propis de la seva especialitat.
- Controlar i cuidar del bon ús i manteniment de materials i eines.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada, relacionada amb la missió de l'ocupació.
L.05.008 Operari Brigada – Brigada d’Obres i Serveis
Funcions:
- Realitzar els treballs vinculats a la construcció, reparació i manteniment de la via pública (fems, voreres, i altres serveis, mobiliari urbà, etc.), d'edificis i equipaments municipals, i instal·lacions i obres en general.
- Transportar, carregar i descarregar materials i equipaments propis de la seva especialitat.
- Controlar i cuidar del bon ús i manteniment de materials i eines.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada, relacionada amb la missió de l'ocupació.
L.05.009 Peó Punt Verd - Brigada d’Obres i Serveis
Funcions:
- Mantenir i netejar el punt Verd, bàsicament retirar materials manualment i escombrar.
- Ajudar les persones usuàries a dipositar deixalles, quan sigui necessari.
- Gestionar la recollida dels contenidors que estan plens, avisant als diferents transportistes.
- Informar les persones usuàries en relació a la correcta gestió dels residus al municipi.
- Vigilància de les zones problemàtiques amb el llançament de escombraries.
- Suport a la brigada municipal en aquells casos que sigui requerit.
Montuïri a 24 d’abril de 2018
El Batle
Joan Verger Rosiñol