Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 4064
Contracte de subministrament, mitjançant rènting, de copiadores multifuncionals b/n i color per l’Ajuntament d’Inca
Versió PDF
Resolució de l’Ajuntament d’Inca per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir el procediment d'adjudicació del contracte de subministrament, mitjançant rènting, de copiadores multifuncionals b/n i color per l’Ajuntament d’Inca.
De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultaneja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.
Inca, 5 d'abril de 2018
El batle,
Virgilio Moreno Sarrió
Resolució de l'Ajuntament d'Inca per la qual s'anuncia la licitació per a l’adjudicació del contracte de subministrament,mitjançant rènting, de copiadores multifuncionals b/n i color per l’Ajuntament d’Inca.
1.- Entitat adjudicatària: Ajuntament d'Inca.
Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament.
2.- Objecte del contracte:
a) Descripció de l'objecte: subministrament, mitjançant rènting, de copiadores multifuncionals b/n i color per l’Ajuntament d’Inca.
b) Lloc de lliurament: el determinat en el plec de prescripcions tècniques.
c) Termini d'execució: 4 anys.
3.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4.- Pressupost base de licitació: 45.750.-€ anuals, IVA exclòs (55.357,80.-€, IVA inclòs). El que fa un pressupost base de licitació de 183.000.-€, IVA exclòs (221.430.-€, IVA inclòs) pels quatre anys de duració.
5.- Garantia provisional: No se n’exigeix.
6.- Garantia definitiva: 5% del preu d’adjudicació, sense IVA.
7.- Obtenció de documentació i informació:
a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.
c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.
d) Telèfon: (871) 914000.
e) Telefax: (971) 880819.
f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).
g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.
8.- Requisits específics del contractista: els establerts en el plec de condicions.
9.- Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.
c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.
d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.
e) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives al projecte.
10.- Obertura de les ofertes:
a) Entitat: Ajuntament d’Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).
c) Localitat: Inca.
d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix en dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.
e) Hora: a les 13 hores.
Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.
11.- Criteris d’adjudicació: L’adjudicació d’aquest contracte es realitzarà mitjançant la valoració d’una pluralitat de criteris. La puntuació màxima a obtenir per la suma dels valor obtinguts és de 100 punts, segons el següent detall:
A) Criteris en que la valoració està sotmesa a fórmula matemàtica:
1. Oferta econòmica relativa al pressupost màxim de licitació anual d’arrendament (rènting), fins a 40 punts. L’oferta més baixa, en relació al pressupost de licitiació de l’arrendament (rènting) es valorarà amb la màxima puntuació. Per a la valoració de la resta d'ofertes, s'aplicarà la següent fórmula:
40 - [(oferta a valorar – millor oferta)] / (pressupost de licitació/40)]
2. Cost màxim per còpia b/n, fins a 25 punts. L’oferta més baixa, en relació a l’establert del quadre de preu per còpia de característiques del contracte, obtindrà la puntuació màxima de 25 punts, a la resta s’aplicarà la següent fórmula:
25 - [(oferta a valorar – millor oferta)] / (pressupost de licitació/25)]
3. Temps màxim de resposta a avaries, fins a 10 punts. Es valorarà la millor oferta (la que ofereixi un temps de resposta inferior) amb la màxima puntuació. Per a la valoració de la resta d'ofertes, s'aplicarà la següent fórmula:
10 - [(oferta a valorar – millor oferta)] / (temps màxim de resposta/10)]
4. Cost màxim per còpia color, fins a 15 punts. L’oferta més baixa, en relació a l’establert del quadre de preu per còpia de característiques del contracte, obtindrà la puntuació màxima de 15 punts, a la resta s’aplicarà la següent fórmula:
15 - [(oferta a valorar – millor oferta)] / (pressupost de licitació/15)]
5. Oferta econòmica en relació als possibles nous subministrament d’equips d’impressió, fins a 10 punts. L’oferta més baixa obtindrà la puntuació màxima de 10 punts, a la resta s’aplicarà la següent fórmula:
10 - [(oferta a valorar – millor oferta)] / (pressupost de licitació/10)]
En aquest apartat, per a calcular la millor oferta es sumaran els dos tipus de preus unitaris oferts en relació als preus unitaris màxims prevists en els Plecs per a cada tipus d’equip d’impressió (tipus A3 i tipus A4).
12.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 500 euros.
Inca, 5 d'abril de 2018
Virgilio Moreno Sarrió