Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 4237
Proposta de cessió gratuïta i permanent d’un immoble a la Conselleria de Salut
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament, en data 25 de gener de 2018 va adoptar entre altres l’acord següent:
“Desafectar el següent bé immoble propietat de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar, el qual bé demanial passarà a convertir-se en bé patrimonial:
DEPARTAMENT NÚMERO 1 DE ORDRE.- Local situat en la planta baixa, de l'edifici situat al carrer Pou nº 72 A de Sant Llorenç. Té el seu accés des del citat carrer Pou, mitjançant zona comuna de pas i porxo d'accés. Té una superfície construïda de 277,06 m2 de superfície, destinada a Centre de Salut, amb les estances corresponents consistents en vestíbul, sala d’espera, tres consultes, banys, dos oficis i una àrea de pediatria. Es complementa la planta baixa amb un porxo com accés a l’edificació des del carrer des Pou, de 22’33 m2.
Li correspon l’ús exclusiu del porxo de 22,33 m2 que li serveix d’accés des del carrer Pou.
Li correspon una quota de participació, en relació al valor total del edifici del 50 %.
És la finca registral nº 18679 del terme de Sant Llorenç, Registre de la Propietat de Manacor.”
Atès que es pretén cedir amb caràcter gratuït i permanent a la Conselleria de Salut del Govern de les Illes Balears la plena propietat d’aquest immoble, per destinar-lo a Unitat Bàsica de Salut o Centre de Salut, se sotmet l’expedient de proposta de cessió a informació pública, durant un termini de quinze dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin fer les observacions o les al·legacions que considerin pertinents.
Sant Llorenç des Cardassar, 20 d’abril de 2018
El batle,
Mateu Puigròs Sureda