Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 3800
Convocatòria i bases reguladores de subvencions “festes d'estiu, cavalcada, reis i foguerons” del municipi de Calvià
La Junta de Govern Local, en la sessió de 6 d'abril de 2018, va adoptar l'acord relatiu a l'aprovació de la convocatòria única i les bases reguladores de la concessió de subvencions que transcric literalment a continuació:
L’Ajuntament de Calvià, mitjançant la Direcció General de Participació Ciutadana i Joventut, en compliment dels principis de publicitat, concurrència i objectivitat en la concessió de subvencions, convoca, per mitjà de convocatòria única, les entitats i associacions sense ànim de lucre perquè sol·licitin els ajuts econòmics d’acord amb les següents:
BASES
PRIMERA. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA, CONDICIONS I FINALITAT
L’objecte d’aquesta convocatòria és l’organització i execució en els diferents nuclis de població del municipi de Calvià, d'acord amb les condicions que es detallen, i amb la finalitat de fomentar i promoure la participació dels ciutadans en la vida municipal, dels següents projectes d'interès general que afecten els veïns i veïnes del municipi:
1. Festes d'estiu 2018
Són subvencionables l'organització i execució de les festes d'estiu dels diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Són subvencionables aquelles activitats que, anualment i a l'estiu en unes dates assenyalades, dinamitzin la comunitat local mitjançant una pluralitat d'activitats diverses tradicionals de les celebracions de les festes d'estiu (cercaviles, balls, revetles populars, concerts, representacions teatrals o líriques, competicions esportives, focs d'artifici, correfocs, dimonis, propostes per als més grans i propostes per als joves i els infants...) i que contribueixin a afirmar l'existència de la comunitat local com a col·lectiu a partir d'uns referents compartits.
2.Cavalcada única dels Reis 2019
Són subvencionables l'organització i execució de la Cavalcada de Reis al municipi de Calvià.
Són subvencionables les activitats que desenvolupin l'espectacle de l'arribada dels Reis Mags, posant en escena diferents actes de la cavalcada reial i es podrà incloure la festa de patges-carters reials.
L'Ajuntament de Calvià en atenció a l'interès general dels ciutadans del municipi i mitjançant consulta prèvia ciutadana, es reserva la potestad d'organitzar una única cavalcada per a tot el teme municipal, i si escau, els diferents projectes presentats es sumaran i coordinaran, col·laborant totes les associacions en un únic projecte comú sota la coordinació de la corporació municipal.
3. Foguerons de Sant Antoni / Sant Sebastià 2019:
Són subvencionables l'organització i execució de foguerons de Sant Antoni / Sant Sebastià als diferents nuclis de població del municipi de Calvià.
Són subvencionables aquelles activitats que promocionin els elements bàsics de la nostra cultura popular en la celebració de les festivitats de Sant Antoni i Sant Sebastià, com ara foguerons, dimonis, xeremiers, ximbombes, balls populars, glosades, beneïdes dels animals, i a més contribueixin a revitalitzar la cultura popular i la participació ciutadana.
Aquesta convocatòria es regeix pel que estableixen les Bases d’execució del pressupost general d’aquesta Corporació, i en allò que no s'hi hagi previst, s’ha d'aplicar supletòriament la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
SEGONA. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA
Durant l'exercici pressupostari 2018 es destina la quantitat de CENT TRENTA-SET MIL DOS-CENTS EUROS (137.200,00 euros) en total, a les subvencions objecte d'aquesta convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent: 605 92400 4800010 “Subvenció dinamització zones”, que es distribuiran de la manera següent:
1. Festes d'estiu 2018: CENT VINT-I-QUATRE MIL DOS-CENTS EUROS (124.200,00 €)
2. Cavalcada de Reis 2019: NOU MIL EUROS (9.000,00 €)
3. Foguerons de Sant Antoni / Sant Sebastià 2019: QUATRE MIL EUROS (4.000,00 €)
TERCERA. DESTINATARIS DE LA CONVOCATÒRIA
Aquesta convocatòria està adreçada a entitats inscrites en el Registre Municipal d'Associacions Veïnals.
Es defineixen els següents nuclis del terme municipal com a zones beneficiàries i destinatàries de l'objecte d'aquesta convocatòria:
– Badia de Palma - Cala Vinyes
– Calvià (vila)
– Cas Català / Illetes
– Costa d'en Blanes
– Costa de la Calma
– El Toro
– Es Capdellà
– Es Galatzó
– Magaluf / sa Porrassa
– Palmanova
– Peguera / Cala Fornells
– Puig de sa Sirvi
– Portals Nous - Bendinat
– Santa Ponça
– Sol de Mallorca
– Son Caliu
– Son Ferrer
No podran obtenir la condició de beneficiaris de les subvencions, les persones o entitats que es trobin a qualsevol de les situacions que s’indiquen a l’article 13 de la Llei 38/2003. En particular, cal destacar el fet de no trobar-se al corrent de pagament dels deutes amb l’Ajuntament i del pagament de les obligacions derivades del reintegrament de subvencions.
En el cas d'aquells nuclis del terme municipal que no compten amb associacions de veïns per tal de poder accedir a la sol·licitud de subvencions, poden presentar-se per a qualsevol de les activitats a través de la creació d'una comissió de festes, i en aquest cas serà el representant de la comissió de festes la persona sol·licitant.
QUARTA. PROCEDIMENT PER CONCEDIR LES SUBVENCIONS
Per valorar els projectes presentats s'han de tenir en compte els criteris següents:
1. FESTES D'ESTIU. CRITERIS DE VALORACIÓ
1.1. Criteris
A) SOBRE L' ENTITAT (15 punts):
1. Col·laboració amb altres associacions o altres entitats del sector públic o sector privat en la realització del projecte (0 a 5 punts).
2. Activitat comercial de la zona; l'existència de més activitat comercial suposa més esponsorització, per la qual cosa prevaldran aquelles zones que no disposin d'un teixit comercial important. Les dades s'obtendran del departament de Comerç de l'Ajuntament (0 a 10 punts).
B) SOBRE EL PROJECTE (20 punts): 1. Descripció del projecte (0 a 5 punts): Breu descripció del projecte. 2. Objectius (0 a 5 punts): S'han de definir els objectius de l'activitat. 3. Població i nombre de residents (0 a 10 punts) (HO HA D'EMPLENAR L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA)
C) PROGRAMA D'ACTIVITAT / ACTIVITATS (45 punts) 1. Nombre d'activitats (0 a 10 punts) 2. Durada/horari (matí i capvespre) (0 a 10 punts) 3. Diversitat d'activitats: infantils, grup d'animació, balls populars, exhibicions de pel·lícules, menjars, activitats esportives, etc. (0 a 5 punts) 4. Originalitat (0 a 5 punts) 5. Destinataris: infantil, juvenil, adults, majors, activitats per a tots els públics (0 a 5 punts) 6. Foment de les tradicions de Mallorca i del municipi de Calvià (0 a 5 punts) 7. Activitats que fomentin el respecte a la multiculturalitat, la cooperació, el voluntariat i la perspectiva de gènere (0 a 5 punts) |
*Fórmula per calcular la quantitat de la subvenció:
La quantitat que resulti s'ha d'assignar de la manera següent:
– La quantitat del pressupost es divideix entre el nombre total de punts obtinguts per totes les associacions i federacions de veïns i veïnes per obtenir el valor corresponent a un punt.
– Aquest valor s'ha de multiplicar pels punts obtinguts per cada associació o federació veïnals, i s'obté així l'assignació corresponent a cada una.
*En cas de concurrència:
En cas que concorrin dues o més associacions sobre un mateix nucli de població, com a eina per resoldre quina serà l'associació beneficiària de la subvenció, com a sistema de desempat, es tindran en compte els punts obtinguts a la descripció del projecte, és a dir, el criteri 1.1 b) de la base quarta de la present convocatòria.
2. CAVALCADA DELS REIS I FOGUERONS. CRITERIS OJECTIUS DE VALORACIÓ
2.1. Fórmula per calcular la quantitat de la subvenció:
Les subvencions de reis i foguerons s'han de calcular tenint en compte una quantitat fixa que s'ha d'atorgar a totes les associacions que concorrin a les subvencions de cavalcada de reis i foguerons; a partir d'aquí, es fixaran unes quantitats variables, en funció de la població i del nombre de carrosses que hi participin.
*En cas de concurrència:
En cas que concorrin dues o més associacions sobre un mateix nucli de població, com a eina per resoldre quina serà l'associació beneficiària de la subvenció, com a sistema de desempat, es tindran en compte els punts obtinguts a la descripció del projecte, és a dir, al criteri 1.1 B) de la base quarta de la present convocatòria.
2.2. La quantitat de la subvenció no podrà ser superior, aïlladament o en concurrència amb altres ajuts o subvencions de qualsevol procedència, al cost de l’activitat subvencionable.
2.3. En el cas que la proposta de subvenció corresponent a qualcun dels projectes presentats excedeixi la quantitat expressada a la sol·licitud, s'ha de concedir la subvenció amb el límit de l'esmentada sol·licitud, i la quantitat sobrant s'ha de repartir entre la resta de projectes, presentats per les entitats o, si escau, organitzats per l'Ajuntament, en proporció a la seva puntuació.
El límit màxim de l'ajut que s'atorga per projecte és el crèdit màxim previst en aquestes bases. Així mateix, es podrà prorratejar, entre els beneficiaris de la subvenció, l'import màxim destinat a aquesta convocatòria.
3.PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TRAMITACIÓ
El sol·licitant presentarà els següents annexes emplenats:
1. Sol·licitud de subvenció de projecte únic, acreditació de representant i declaració d' obligacions tributàries (Annex I).
La sol·licitud de les actuacions per subvencionar s'ha de presentar degudament emplenada i signada pel representant de l'entitat segons el model que s'adjunta, i s’ha d'acompanyar amb la documentació següent:
a) NIF de l’entitat o associació.*
b) DNI del / de la representant, si escau.*
c) Declaració del / de la representant legal de l’entitat de no estar inhabilitat/da per contractar amb les administracions públiques o per obtenir-ne una subvenció, i d’estar facultat/da per actuar en nom de l’entitat.
d) Declaració responsable de l'entitat sol·licitant d'estar al corrent de les seves obligacions tributàries amb l'Hisenda de l'Estat i amb l'Ajuntament de Calvià, com també amb la Seguretat Social.
e) Declaració responsable de l'entitat sol·licitant de les subvencions rebudes d’institucions públiques o privades per a l’esmentat programa.
2.Sol·licitud de transferència bancària ( Annex II)*
Certificat bancari del compte corrent de l'entitat, en el qual s'haurà de fer, si pertoca, el pagament de la subvenció.
3.Declaració de documentació ja presentada (Annex III)*
4.Model de sol·licitud per a les festes d'estiu, cavalcada de Reis i Foguerons (Annex IV)
5.Declaració de cofinançament del projecte, pressupost d'ingressos i despeses, un per activitat ( Annex V).
Declaració de cofinançament del projecte, pressupost d'ingressos i despeses ( on es detallin les despeses i els ingressos de l'activitat).
* No serà necessari presentar aquella documentació que ja hagi estat presentada a l'Ajuntament si es fa constar a l’annex III aquesta circumstància i s’identifiquen el motiu i moment en què es va presentar, sempre que estigui actualitzada i no hagi patit cap modificació.
En el supòsit que la documentació no estigui actualitzada, el/la beneficiari/ària serà requerit/da per tal d'aportar-la i serà una condició prèvia per efectuar el pagament de la subvenció.
3.2 Presentació
El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en el tauler d’anuncis de la Corporació i a la pàgina web de l'Ajuntament de Calvià.
Les sol·licituds, juntament amb la documentació que les acompanyi, s'han de presentar en el Registre General de la Corporació o a les dependències i pels mitjans a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En cas de presentar la sol·licitud i la documentació a dependències que no siguin de la Corporació, per assegurar-ne la presentació en termini s'ha de remetre la documentació escanejada a l'adreça electrònica següent:
participacionciudadana@calvia.com
4. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS
Els perceptors de les subvencions estan obligats a:
a) Acceptar la subvenció. En el cas que això no sigui possible, hauran de renunciar-hi expressament i motivadament, en el termini de quinze dies comptats a partir del dia següent a la notificació de la concessió de la subvenció.
b) Realitzar l’activitat o el projecte pel qual es concedeix la subvenció, ajustant-se als termes prevists.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, i facilitar la informació que es requereixi.
d) Donar compte de les modificacions que puguin sorgir en la realització del projecte, i justificar-les adequadament.
e) Comunicar l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions, entitats públiques o privades, nacionals o internacionals.
f) Disposar dels llibres comptables, registres diligenciats i de la resta de documents degudament auditats en els termes exigits per la legislació mercantil i sectorial aplicable al beneficiari en cada cas, i també tots els estats comptables i registres específics que s’exigeixen a les bases reguladores de la subvenció, amb la finalitat de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control.
h) Abans de difondre el programa de festes, l'entitat beneficiària ha d'incloure a la documentació i publicitat impresa el logotip de “col·laboració” de l’Ajuntament de Calvià, una vegada que el departament de Comunicació de l'Ajuntament hi hagi donat el vistiplau (comunicaciocalvia@calvia.com), amb la fi de garantir la correcció ortogràfica i complir el manual d'identitat corporativa.
i) A presentar en un termini màxim de 15 dies abans de l'inici de l'activitat, en el cas d'aquelles activitats que necessitin l'elaboració d'un Pla d'Emergències, la documentació necessària per a la seva elaboració.
j) Els beneficiaris hauran de formalitzar una assegurança de responsabilitat civil i se n'haurà de remetre una còpia de la pòlissa al departament de Participació Ciutadana.
k) L'organització i execució de tots els actes hauran de disposar de la preceptiva autorització de conformitat amb la legislació vigent.
5. COMISSIÓ DE VALORACIÓ
Es constitueix una comissió de valoració que ha de deliberar i proposar la resolució d’aquesta convocatòria pública d’acord amb la puntuació obtinguda, conformement amb els criteris de la base quarta, la qual ha d'estar integrada pels membres següents:
La comissió ha d'elaborar un informe o proposta de resolució en el qual han de constar les valoracions efectuades, d'acord amb aquestes bases.
La comissió de valoració ha d'elevar a la Junta de Govern Local la proposta d’atorgament de les subvencions per ser aprovades definitivament, amb el dictamen previ de la comissió informativa corresponent.
CINQUENA. RESOLUCIÓ
La Junta de Govern Local, a la vista de la proposta de la comissió de valoració, assignarà objectivament i de forma individual els ajuts.
SISENA. CONDICIONS DE FINANÇAMENT, ABONAMENT DE LES SUBVENCIONS I JUSTIFICACIÓ
L’Ajuntament de Calvià podrà realitzar, mitjançant els procediments legals pertinents, les comprovacions necessàries respecte al destí i l'aplicació de les subvencions concedides.
Les subvencions concedides d’acord amb les prescripcions d’aquestes bases, hauran de justificar-se adequadament un cop finalitzats l’activitat, el servei o projecte, origen de la subvenció atorgada. La instància d’aquesta justificació s'ha de presentar en el registre general d’aquest Ajuntament, acompanyada de la documentació exigida en la convocatòria de la subvenció de què es tracti i que, com a mínim, haurà de contenir:
a) Memòria justificativa del compliment de les condicions exigides en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts, adjuntant-hi fotografies ( s'ha d'omplir l'annex VI).
b) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades que haurà de contenir les factures expedides de conformitat amb la legislació fiscal vigent i ajustades al pressupost presentat en formular la sol·licitud, juntament amb el justificant del pagament.
Juntament amb les factures, originals o segellades, s'ha de presentar obligatòriament la relació signada pel president de l'associació o entitat beneficiària o persona en qui delegui (annex VII).
c) La documentació justificativa de que els beneficiaris han reintegrat la totalitat o part de les quantitats percebudes no aplicades, de conformitat amb l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.
Aquest reintegrament pot ser realitzat voluntàriament pel beneficiari, sense requeriment previ, mitjançant l'ingrés a la tresoreria municipal.
d) No són subvencionables:
La no justificació de l’activitat iniciarà expedient de devolució de la subvenció.
Serà requisit indispensable, per a l’abonament de la quantitat subvencionada, que l’entitat o associació hagi justificat, si és el cas, les subvencions rebudes amb anterioritat.
La justificació de les actuacions realitzades es podrà realitzar una vegada finalitzades les corresponents activitats; es fixen específicament els dies següents, dels quals en cap cas es podrà excedir:
– 30 de setembre de 2018, per a les festes d'estiu de 2018.
– 28 de febrer de 2018, per a la cavalcada dels Reis i els foguerons 2019.
SETENA. REFORMULACIÓ
La Junta de Govern Local, un cop concedides les subvencions als beneficiaris i, en aplicació del principi de proporcionalitat, en podrà modificar l'assignació mitjançant una resolució motivada, davant la concurrència d’alguna de les circumstàncies següents:
a) Per incompliment de les obligacions i determinacions contingudes en aquestes bases.
b) Amb la justificació prèvia de la causa que origina la impossibilitat d’executar l’activitat o el projecte que motivà la subvenció, es podrà autoritzar el canvi de la destinació dels ajuts concedits.
c) Es podrà reduir la subvenció fins a arribar al 50% de les despeses produïdes, si aquestes són inferiors al doble de la subvenció concedida.
En el cas de donar-se la circumstància a), es podrà procedir fins i tot a revocar-la.
El tinent de batle d'Urbanisme, Comerç, Participació Ciutadana i Joventut
(Per delegació de Batlia en data 23/02/2018)
ÍNDEX:
ANNEX I: SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ DE PROJECTE ÚNIC, ACREDITACIÓ DE REPRESENTANT I DECLARACIÒ D'OBLIGACIONS TRIBUTÀRIES
ANNEX II:SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA
ANNEX III: DECLARACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JA PRESENTADA
ANNEX IV: MODEL DE SOL·LICITUD PER A LES FESTES D'ESTIU, FOGUERONS I CAVALCADA DE REIS ( EMPLENAR UNA PER ACTIVITAT)
ANNEX V: DECLARACIÓ DE COFINANÇAMENT DEL PROJECTE I PRESSUPOST D'INGRESSOS I DESPESES ( EMPLENAR UNA PER ACTIVITAT)
ANNEX VI: JUSTIFICACIÓ SUBVENCIÓ. MEMÒRIA DE L'ACTIVITAT
ANNEX VII: JUSTIFICACIÓ SUBVENCIÓ. MEMORIA ECONÒMICA
ANNEX I
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ DEL PROJECTE ÚNIC PER A L’ORGANITZACIÓ DE LES FESTES D'ESTIU, CAVALCADA DELS REIS I FOGUERONS DE SANT ANTONI I SANT SEBASTIÀ DEL MUNICIPI DE CALVIÀ
Entitat/Associació/Empresari individual _______________________________________________
amb NIF___________ representada per ______________________________________________
càrrec ___________________ amb NIF _______________ i adreça/domicili social____________
codi postal____________ telèfon__________________ fax _____________email_____________
DECLARA
1.- Que a la reunió de dia __ de ______de 20 ___ de______( indicau l'òrgan que va prendre l'acord), ________ es va acordar el nomenament de __________amb DNI nº ______________com a _________de l'esmentada entitat i, per tant, és la persona autoritzada per realitzar sol.licituds i tramitar subvencions, i no es troba inhabilitat/da per contractamb les administracions públiques.
2.- Que l'esmentada entitat està al corrent de pagament de totes les seves obligacions tributàries amb la Hisenda de l'Estat i amb l'Ajuntament de Calvià, com també amb la Seguretat Social.
De conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, informam els interessats que: 1. Les vostres dades s'incorporaran al fitxer de dades personals denominat “Participació ciutadana”, del qual és responsable l'Ajuntament de Calvià, i la finalitat del qual és organitzar activitats pròpies de les associacions, i també gestionar i controlar les activitats i les subvencions a aquestes associacions.
2. Les cessions de les dades previstes són a: Hisenda pública i administració tributària, bancs, caixes d'estalvi i caixes rurals. Les previstes a la legislació vigent en matèria d'ajuts i subvencions.
3. L'òrgan administratiu davant el qual podeu exercir, si n'és el cas, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres reconeguts a la Llei orgànica 15/1999, és el Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Calvià, al carrer de Julià Bujosa Sans, batle, 1 (Calvià). |
EXPOSA
Que assabentat/da de la convocatòria pública de l’Ajuntament de Calvià de subvencions per a l’organització de FESTES D'ESTIU, CAVALCADA DELS REIS i FOGUERONS DE SANT ANTONI I SANT SEBASTIÀ, i d’acord amb el que en preveuen les bases,
SOL·LICITA
Una subvenció econòmica per la quantitat de _______________________ euros en total, per a les activitats següents:
1. Per a festes d'estiu, la quantitat de ____________
2. Per a la cavalcada dels Reis, la quantitat de ____________
3. Per a foguerons de Sant Antoni i Sant Sebastià, la quantitat de ____________
S'adjunta la descripció de l'activitat o les activitats per a les quals es sol·licita subvenció, que com a mínim ha d'incloure:
Calvià, ______ d __________________ de 2018
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX II
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS*
DADES DEL PERCEPTOR:
NIF DEL PERCEPTOR __________________________________________________
LLINATGES I NOM / RAÓ SOCIAL _________________________________________
ADREÇA _____________________________________________________________
LOCALITAT ___________________________________________________________
CODI POSTAL _________________________________________________________
PROVÍNCIA ___________________________________________________________
TELÈFON ____________________________________________________________
FAX _________________________________________________________________
DADES BANCÀRIES:
ENTITAT BANCÀRIA / SUCURSAL ________________________________________
CODI BANC ______________________ CODI OFICINA _______________________
DC ________COMPTE NÚM. _____________________________________________
Sota la meva responsabilitat declar que aquestes dades corresponen al c/c o a la llibreta oberta a nom meu.
_____________________, ________ d ________________________ de 2018
CERTIFICAT DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les que consten en aquesta oficina:
El/La director/a / El/La delegat/da El/La perceptor/a
** Aquest document no serà necessari si l'Administració ja disposa d'aquestes dades.
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX III
DECLARACIÓ DE DOCUMENTACIÓ JA PRESENTADA
El senyor / La senyora __________________________________________________, amb DNI _______________________, actuant en representació de l'entitat ___________________________, amb càrrec de ____________________________
DECLARA
Que l’esmentada entitat ja ha presentat la documentació següent als departaments de l’Ajuntament de Calvià indicats i que no s’han produït modificacions del contingut:
Document |
Departament |
Objecte |
Data |
---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calvià , ________ d ________________________ de 2018
(Signatura)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX IV
MODEL ORIENTATIU DEL PROJECTE DE L'ACTIVITAT DE FESTES D'ESTIU 2018, CAVALCADA DE REIS 2019 I FOGUERONS 2019, PER A LA QUAL ES SOL·LICITA SUBVENCIÓ ( UNA PER ACTIVITAT)
ASSOCIACIÓ / CIF: |
NOM DEL PROJECTE: |
A) SOBRE L'ENTITAT (15 punts) |
1. Experiència prèvia (0 a 5 punts) Es valorarà la participació en comissions de festes o similar.
|
2. Col·laboració amb altres associacions/entitats ciutadanes en relació amb el projecte (0 a 5 punts) Indicau si l'associació actua en col·laboració amb altres entitats/associacions.
|
3. Activitat comercial a la zona L'existència de més activitat suposa més esponsorització, per la qual cosa prevaldran aquelles zones que no disposin d'un teixit comercial important ( EMPLENAR PER L'ADMINISTRACIÓ) |
B) SOBRE EL PROJECTE (20 punts) |
1. Descripció del projecte (0 a 5 punts) Descripció breu del projecte
|
2. Objectius (0 a 5 punts) Descripció breu dels objectius de l'activitat
|
3. Població i nombre de residents (0 a 10 punts) A EMPLENAR PER L'ADMINISTRACIÓ
|
C) ACTIVITATS (45 punts) |
1. Nombre total d'activitats (0 a 10 punts) ( indicar el número total de activitats)
2. Durada de les festes (0 a 10 punts)
3. Descripció de les activitats. ( Breu descripció de les activitats programades) . Es valorarà els següents apartats: - Diversitat d'activitats: infantils, grup d'animació, balls populars, exhibicions de pel·lícules, menjars, activitats esportives, etc. (0 a 5 punts) – Originalitat (0 a 5 punts) – Destinataris: infantil, juvenil, adults, majors, activitats per a tots els públics (0 a 5 punts) – Foment de les tradicions de Mallorca i del municipi de Calvià (0 a 5 punts) – Activitats que fomenten el respecte a la multiculturalitat, la cooperació, el voluntariat, la perspectiva de gènere (0 a 5 punts) |
SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX V: DECLARACIÓ DE CONFINANÇAMENT DEL PROJECTE, PRESSUPOST D'INGRESSOS I DESPESES ( EMPLENAR UNA PER ACTIVITAT) El senyor/la senyora_____________________________ amb DNI nº ____________________, actuant en representació de l'entitat _________amb càrrec de______________
DECLARACIO DE COFINANÇAMENT DEL PROJECTE: a) Que l'entitat no ha demanat/rebut altres suports econòmics per aquesta activitat ( ). b) Que l'entitat ha demanat els següents suports econòmics per aquesta activitat ( ): Entitat subvencionadora _________________________ Quantitat______________Rebuda ( ) No Rebuda ( ) Denegada ( ) Entitat subvencionadora _________________________ Quantitat ______________Rebuda ( ) No Rebuda ( ) Denegada ( )
PRESSUPOST D’INGRESSOS I DESPESES (PER ACTIVITAT)
INGRESSOS PREVISTS Concepte: _______________________________ Quantitat: _________________ Concepte: _______________________________ Quantitat: _________________ TOTAL:__________________
DESPESES PREVISTES Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________ Concepte: __________________ Unitats: _________ Subtotal: _______________ TOTAL:________________
ANNEX VI |
||||||
Data |
Emplaçament |
Durada de l'esdeveniment (aproximada) |
Recorregut (si n'és el cas) |
Aforament (aproximat) |
Edats compreses (aproximades) |
Activitat realitzada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I. S'adjunten fotografies de l'activitat
Calvià, _____ d ____________ de 20___
(SIGNATURA DEL PRESIDENT/A I SEGELL)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ
ANNEX VII
JUSTIFICACIÓ DE LES SUBVENCIONS. RELACIÓ DE FACTURES
S'adjunten les factures justificatives, originals o còpies acarades, corresponents a la subvenció atorgada el ......... , segons la relació següent:
ASSOCIACIÓ O ENTITAT |
|||||
Data |
CIF |
Expedidor |
Import € |
Forma de pagament (targeta, transferència, efectiu...) |
Activitat desenvolupada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Calvià, _____ d ___________ de 20___
(SIGNATURA DEL PRESIDENT/A i SEGELL)
SR. BATLE DE L’AJUNTAMENT DE CALVIÀ